Evropska komisija je začasno ustavila oglaševanje na družbenem omrežju X, saj se je po njihovem, na njem okrepilo širjenje dezinformacij in sovražnega govora.
“V zadnjih tednih smo na več družbenih omrežjih opazili alarmantno povečanje dezinformacij in sovražnega govora. Zato smo pristojnim službam naložili, naj na njih ne oglašujejo, saj bi se tako naše vsebine lahko pojavile v neustreznem kontekstu, kar pa bi vplivalo na učinkovitost komuniciranja,” je povedal tiskovni predstavnik komisije Johannes Bahrke.
Povedal je, da to velja zgolj za družbeno omrežje X, nekdanji Twitter, ki je v lasti ameriškega milijarderja Elona Muska. Informacij o prekinitvi oglaševanja na drugih omrežjih medtem nima. Bahrke je poudaril še, da gre za interne smernice, ki jih redno pregledujejo in po potrebi spremenijo. Prekinitev oglaševanja na omrežju X je torej začasna.
Za objavljanje vsebin o svojih aktivnostih ga komisija še naprej uporablja.
Sara Kovač