Jankovićeve podražitve vozovnic LPP so se izkazale za polomijo

Foto: STA

Nove letne vozovnice ne gredo v promet,” so zapisali v Dnevniku. Od začetka aprila do 10. maja so v podjetju LPP prodali zgolj 222 neprenosljivih letnih vozovnic – po ceni, identični dunajskim letnim vozovnicam -, ki so v javnosti dvignile veliko prahu. Njihov cilj 5 tisoč prodanih vozovnic se tako sliši kot slaba šala.

Potem ko si je ljubljanski župan Zoran Janković priskrbel še četrti zaporedni županski mandat, se je odločil, da bo oklestil denarnice Ljubljančank in Ljubljančanov na področju grobnin, parkirnin, vozovnic Ljubljanskega potniškega prometa, odvoza odpadkov in preskrbe z vodo.

Eni izmed redkih, ki so nasprotovali podražitvam, so bili mestni svetniki SDS, ki so že pred podražitvami opozarjali, da zvišanje cen letnih vozovnic LPP ne bo dvignilo popularnosti javnega prevoza. Takrat je dr. Anže Logar ocenil, da je 365 evrov absolutno previsoka cena in da rezultatov ne bo. Danes beremo, da se je njegova napoved uresničila.

Cenovna politika vozovnic bi morala biti povsem drugačna
V SDS so prav tako opozarjali, da Jankovićev ukrep podražitev ne bo ustavil dolgoletnega trenda padanja števila potovanj v mestnem prometu. Kvečjemu obratno. “Napačna je teza predlagatelja, da bodo zaradi povišanja cene enkratne vozovnice uporabniki množično posegli po letnih vozovnicah. Te so s ceno 350 oziroma 220 evrov preprosto predrage,” so poudarjali in predlagali znižanje cene na 250 evrov oziroma 150 evrov, z željo, da s tem naredijo prvi korak k temeljiti spremembi cenovne politike LPP, ki je, poleg prenove tras posameznih avtobusnih linij, predpogoj za nujno popularizacijo javnega transporta v Ljubljani.

 

Image may contain: 1 person, text

C. Š.