Janša: Tretja razvojna os na Koroško bi bila že zgrajena, če v letu 2008 ne bi prišlo do političnih sprememb!

Foto: SDS

V Kulturnem centru Ravne na Koroškem je potekala javna tribuna Zgodba 3. razvojne osi na Koroško. Na javni tribuni je bil prisoten tudi predsednik SDS Janez Janša, ki je povedal, da bi bila cesta na Koroško že zgrajena, če leta 2008 ne bi prišlo do političnih sprememb. “Leta 2008 smo sedeli tukaj na Koroškem in smo se pogovarjali, da bo prva lopata zasajena v kratkem času. Bi tudi bila, če se stvari takrat ne bi politično spremenile”. Tudi predsednica Koroške regijske koordinacije SDS Alenka Helbl, je dejala, da se v stranki trudijo, da se upošteva vsakega državljana in da se ne pozabi na tiste v obrobju.

“Mislim, da je kljub težavam in vsem zapletom ter dolgi naravi tega projekta pohvalno to, da se zdaj vendarle stvari premikajo v pravo smer in se vidi luč na koncu tunela. To je posledica tega, da ste vztrajali in da ste bili enotni ter glasni,” je rekel predsednik SDS Janez Janša in prisotne opozoril, da je v zraku neka pesimistična napoved za razvoj gospodarstva v prihodnosti, kar ni dobro za projekt tretje razvojne osi.

“Leta 2008 smo sedeli tukaj na Koroškem in smo se pogovarjali, da bo prva lopata zasajena v kratkem času. Bi tudi bila, če se stvari takrat ne bi politično spremenile. Potem je več vlad gospodarsko krizo, ki je nastopila in je Slovenijo zelo zadela, vzelo kot izgovor, da se ne gradi. Ne samo tretje razvojne osi, tudi drugih projektov in to v času, ko se je Slovenija iz 8 milijard evrov zadolžila preko 30 milijard evrov. Pa danes vprašam ali kdo izmed vas vidi, kaj smo zgradili s temi več kot 20 milijardami. Ni kaj za pokazati. To je bilo zgolj kupovanje socialnega miru”, je bil oster Janša in navedel primer Poljske, ki je med takratno recesijo vlagala v infrastrukturo ter tako ljudem dala plačano delo. Mnenja je bil, da če bi imeli pokrajine bi bilo za Koroško namenjenega več denarja, ki bi ga Občine porabile bolj smotrno in racionalno kot to počne država, kjer prihaja do velikih odtekanj denarja.

Na javni tribuni Zgodba 3. razvojne osi na Koroško, ki jo je organizirala Koroška regijska koordinacija SDS, so razpravljali tudi župan občine Prevalje dr. Matic Tasič, poslanec SDS Zvone Černač in predsednik upravnega odbora Gospodarske zbornice Koroška Boštjan Paradiž. Dogodek je moderiral župan občine Vuzenica in državni svetnik Franjo Golob. Uvodoma je vse prisotne kot organizatorka dogodka nagovorila predsednica Koroške regijske koordinacije SDS Alenka Helbl, ki je povedala, da v stranki SDS stremimo k temu, da pogledamo na vsakega občana in državljana in da nikdar nismo pozabili tudi na tiste na obrobju. “Ko je vlado vodila SDS, smo veliko naredili za tretjo razvojno os in vsi upamo, da se bo ta zgodba srečno končala,” je še povedala.

Čimprej se bo začela graditi tretja razvojna os, bolje bo- zaradi napovedi gospodarske krize
Kot pomembno je Janez Janša izpostavil dejstvo, da projekt 3. osi še ni končan in da tisti, ki so pripeljali projekt do njenega začetka, ne smejo zaspati. “Morali boste biti čuječi in pozorni do konca, vse dokler po cesti ne bo zapeljal prvi avto. V Slovenski demokratski stranki bomo glasni in bomo pomagali, saj je treba pri takšnih projektih sodelovati,” je še povedal Janša in dodal, da je sedaj, ko se napoveduje gospodarska kriza, pomemben časovni okvir izgradnje. Čimprej in čim hitreje se bo začela tretja razvojna os graditi, tem bolje bo.

Žalostno je , da se o poroštvenem zakonu o tretji razvojni osi spet razpravlja!
“Ceste morajo povezovati ljudi in ne razdvajati,”
je začel poslanec SDS Zvone Černač in nadaljeval: “Škoda je, da bomo o poroštvenem zakonu o tretji razvojni osi še enkrat razpravljali. To bo izvedbo projekta še podaljšalo. Vlada je v ta poroštveni zakon združila dva projekta, ki nista povezana: finančno nerazumni 2. tir in 3. razvojno os na Koroško. Torej če si za enega, si za drugega. To je napačno razmišljanje.” Černač kljub vsemu verjame, da bo poroštveni zakon sprejet. Po njegovih ocenah je treba na severni in južni trasi ceste na Koroško delati hitreje. “Če se bo pristopilo na pravilen način, verjamem, da bo cesta na Koroško zgrajena hitreje, kot nas učijo izkušnje glede gradbenih projektov v preteklosti,” je zaključil Černač.

Župan občine Prevalje je v enotnosti videl tisti vzvod, ki je pripeljal do premikov v pravo smer. Optimističen je bil, da se bo poroštveni zakon za tretjo razvojno os sprejel v enem kosu, ampak se to žal ne bo zgodilo. Kljub vsemu je prepričan, da tretja razvojna os bo, saj bodo Korošči in Korošiče pri tem vztrajali.

Cesta bo imela multiplikatoren učinek na gospodarstvo na Koroškem
Predsednik upravnega odbora Gospodarske zbornice Koroške Boštjan Paradiž je bil jasen, da si Koroško gospodarstvo želi tretje razvojne osi, saj bo cesta imela multiplikatoren učinek na gospodarstvo na Koroškem. Gospodarstvo bo dobilo tudi dodano vrednost in bo postalo bolj konkurenčno. Povedal je tudi, da bi mlade radi zaposlili doma na Koroškem in cesta bo sigurno veliko pripomogla k temu.

Lana Božič

  • RATATA

    Tretja ravojna os bi bila zgrajena tudi, če se po prevzemu vseh ustavnih pooblastil v vseh slovenskih Deželah (dne 31.10.1918), te zedinjene slovenske Dežele ne bi dne 01.12.1918 “ujedinile” s Kraljevino Srbijo, da nam je ta pokradla bogastvo že z menjavo valute po četrtinski vrednosti za svojo balkanoidno ničvrednost …
    … zgrajena bi bila tudi, če ne bi odvajali preko Drave, Sotle, Kolpe in Rečine obvezne oddaje za solidarnost z južnim “vočem” …
    ….. zgrajena bi bila tudi, če vsaj ne bi dne 26.06.1991 osamosvojili le socialistične Republike Slovenije v obliki kokoškaste kure, (namesto tistega kar smo v to umetno tvorbo prinesli) katero so “naši” vrli nevedneži napopali celo na kape naših pulcajev, da strašijo naokrog nas, Slovence!

  • AlojzZ

    Janša: Tretja razvojna os na Koroško bi bila že zgrajena, če v letu 2008 ne bi prišlo do političnih sprememb!

    AlojzZ: Tretja razvojna os na Koroško bi bila že zgrajena, če v letih 1990 do 1992 prišlo do političnih sprememb!

    • rdečicvet

      če ne bi nasprotoval- NEKDO *preko mojega trupla* – bi bili WILD &FREE že 30 LET

    • rrrrr

      …..rrrrr: ne le 3. razvojna os temveč vsa Slovenija bi bila na novo zgrajena na demokratičnih osnovah, če ne bi NSi takoj po smrti dr. Bajuka leta 2011 pristala v izdajalskem Kučanovem objamu.

    • Olga101

      A ja?

  • kralj matjaž

    Res je.

  • rubec

    Šele ko se je pojavila bratuškova, je bila zasajena lopata. Za džamijo.

    • pajot

      In za bordel,imenovan komunistična partija osamosvojene Slovenije

  • rubec

    ŽIVEL JANEZ JANŠA in pika

    • svatne

      zakaj pa tud pika ? ktera pika?

  • Andrej

    Slovenci gremo zelo radi “okoli riti u varžet”. Ampak, Janša pa le ni.

  • janko

    Kdaj bomo začeli VSI hoditi na volitve, kdaj, kdaj??

  • xtc

    Nalijmo si čistega vina;če je pred leti Tretja razvojna osd bila še zanimiva za EU danes ni več,enako za EU ni več zanimiv Drugi tir,saj bo povezava med Trstom in Terminalom Graz kmalu vzpostavlena.
    EU in Nemčijo zanima le še druga cev Karavank in končanje avtoceste do Hrvaške vse ostalo je že mimo za enega ali dva dodatna pasova na relacijah Senožeče Madžarska,pa ni denarja,eU pa se zadeve lotuje drugače mimo SLO zaradi prevelikih težav.
    Drugega Tira,Tretje osi in še česa še dolgo ne bo,plus tega se bo verjetno zaradi nerentabilnoosti zaprl Teš,Rudnik,kot pa se Sliši pa naj bi se Gorenje postopno selilo v Srbijo vsa hladilna tehnika,ostalo pa nekaj na kitajsko in v Mehiko,tako,da kmalu ne bo več potreb po neki “strašni osi”.

  • Observer

    Ma kaj ti bo 3. razvojna os v krizi…v hudi krizi, ki se napoveduje in odlaša z napihovanjem balona zadnje desetletje…takrat bo važno al maš doma kure pa zajce in nič drugega…tisti, ki so se pa s podeželja v LJ preselil bodo pa po vseh razvojnih oseh hodili nazaj domov, če bodo hotli kaj v usta dat…

  • Waltter

    Kdorkoli si misli da EU zanima ozr. da sploh ima strategijo transporta ozr. transportnih poti v tale del balkana (SLO, HR, SRB…) se krepko moti. Nekaj so risal trase tako kakor studenti v gradbeni soli nizke gradnje malo krivo malo ravno samo da gre skozi pa je.
    Sama EU od tega da bo drugi tir ali trasa do koroske ali karavanski predor ali avtocesta do hrvaske nima nicesar, torej se jim gladko jebe.
    Edi kapital zanima in ta kapital bo üel tja kjer je bljze in bolj cenovno ugodno. Dasiravno sedaj vlagajo v Trst, v kolikor bo boljse in cenejse iz Kopra bodo sli tja, Kapitalu se gladko jebe kdaj so investirali ali gdo je investiral, gre samo da na koncu pride plus ven.
    Da pa izgubljamo denar pa je jasno. Tudi za drzavo mora biti jasno da vlaganje v razvoj infrastrukture pomeni da se vlaganja tudi povrnejo razen v primeru ko pac naredis dobro delo recimo potegnes cesto na Lovrenc na Pohorju ker si ugotovil da tudi tam zivijo prebivalci. Ampak drugi tir ne sodi med take projekte inzaradi drugega tira kjer se investicija ne bo nikoli povrnila se drzava ne sme zadolzevati. Noben pa Luki koper ne preprecuje da bi si ga sama zgradila saj gre za kapital. Kar dobi brzava od njih je pljunek – gre za manjsi znesek kot sta ga Miro Dobri in Serpetinsek letno zmetala v clovekoljubne organizacije … in podobno navlako. Sestevek da zelo enostavno racunico ni 2 tira z luko Koper vred ni parazitov iz raznih organizaciji.
    Trenutno tudi po izgraditvi 3 razvojne osi ne bo v tem delu gospodarskega razcveta in ekonomsko upraviceno ni je pa potrebno. Na Vicu in v Postojni ter na Vrhniki pa se v… je ogromno stevilo Inzinerjev , ki bi zelo radi delali novo traso pa to brez Strojne mehanizacije…

  • Nata

    Ja. . . . ja. . . . . .Če čebula ne bi če imela . . . . .

    • svatne

      bi bula bila…

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!