Neverjetno: V slovenski trgovini reklame za ličila delajo kar naličeni moški

Datum:

V uredništvu smo prejeli sporočilo, da so se v eni izmed poslovalnic trgovine Müller odločili za precej nenavadno oglaševalsko kampanjo. Izdelke za ličenje skušajo prodati s pomočjo možakarja, ki je naličen v žensko. 

Ali gredo moški lahko na oddelek z vijaki, da bom lahko v miru kupila šminko,” je napisala ena od obiskovalk trgovine. Ja, morda si korporacije domišljajo, da si s tovrstnim oglaševanjem pridobivajo zgolj pozitivne točke – če te tovrstne vsebine ne napolnijo z navdušenjem, si že skorajda avtomatično slaba oseba.  A dejstvo je, da bo marsikatero potrošnico to vsiljevanje tudi odvrnilo od nakupa in se bo raje odločila za drugo znamko. Morda celo za drugo trgovino.

V vplivnih krogih je opaziti zelo jasno izraženo agendo, usmerjeno v stapljanje spolne identitete oziroma njeno širjenje, uveljavljanje in normalizacijo. To se odraža na vseh ravneh, v akademski, v osnovnem izobraževanju, politiki, v našem primeru pa celo na korporativni ravni. Znamke v lepotni industriji že kar tekmujejo, kdo bo pridobil več influenserjev, predstavnikov fluidne spolne identitete, LGBTQ-ja in vseh ostalih črk, ki se jih poljubno lahko prida. Da morebiti kdo ne bi bil prezrt. So pa očitno prezrte osebe, ki še vedno verjamejo v biološki spol in bi rade na oddelkih, ki je tradicionalno namenjen ženskam, v miru kupile svoje ličilo.

Tovrstno vsiljevanje mnogim seveda ni po godu, predvsem našim bralkam, ki menijo, da ličila niti več niso namenjena ženskam.

Foto: Instagram

Ličila prodaja nemški spolno fluidni influenser
Maxim Giacomo je nemški vplivnež v lepotni industriji in ustvarjalec YouTuba, ki je v zadnjih letih uspel uveljaviti svoje strokovno znanje in je ustvaril svojo znamko ličil – njegove linije pa prodajajo tudi nekatere druge znamke, ki se odločijo za sodelovanje z njim. Seveda so bili moški, pogosto geji, vedno del lepotne ali modne industrije. Zadnje čas pa določene znamke svojo promocijo gradijo ravno na stapljanju spolne identite. Praktično se temu konceptu in vsiljevanju stapljanja ne moremo več izogniti, tudi če bi si želeli. Skoraj ni filma, reklame, izdelka, ki ne bi vsiljeval indoktrinacije LGBTQ, predstavitev klasične vloge spolov s tem vse bolj izginja.

Zakaj je to potrebno?

Sara Kovač

Sorodno

Zadnji prispevki

Večina Slovencev odločno proti migrantskim centrom

V zadnji javnomnenjski raziskavi agencije Parsifal so anketirance vprašali,...

Največ denarja iz medijskega sklada za Odlazkove medije

Ministrstvo za kulturo je pod vodstvom Aste Vrečko iz...

Američani delajo več kot “neambiciozni” Evropejci

Evropejci so manj ambiciozni in ne delajo tako trdo...