Revija Playboy je bila ena izmed najbolj prepoznavnih na trgu, krasile pa so jo predvsem gole lepotice. Vodilni so se zdaj odločili, da goloto umaknejo.
Ameriški založnik revije, ki jo je v 70. letih prejšnjega stoletja tiskal po 5,6 milijona izvodov na številko, je prejšnji mesec na seji odbora do odločitve prišel skupaj z blagoslovom ustanovitelja Hugha Heffnerja, poroča britanski BBC.
Takšna odločitev ni bila sprejeta zgolj zaradi nizke naklade, zdaj namreč revijo tiskajo ”samo” v 800.000 izvodih, temveč zaradi borbe s spletom. ”Zdaj ste od seksualnih igric oddaljeni zgolj z enim klikom in še ta je brezplačen,” pravi izvršni direktor Playboya Scott Flanders in namiguje, da so se z digitalizacijo borili dolgo, a da jim je to prej v prid.
Obiskanost se je početverila
Spletni portal Playboya je goloto že davno odstranil, saj so svoje članke želeli predstaviti širši skupnosti na Facebooku in Twitterju, kar se je očitno izkazalo za uspešno, saj se jim je obiskanost početverila.
V sami reviji bodo sicer še vedno glavno vlogo imele ženske, vendar bodo najbolj ”vroči” deli zakriti.—
J. U.