Mercator ponovno Oglaševalec leta 

Datum:

Slovenska oglaševalska zbornica je Mercatorju podelila častitiljivi naslov Oglaševalca leta 2022. Številne prepoznavne kampanje, kot so “Ko sedemo za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi” in “Vsak vaš nakup šteje” so zaznamovale vstop Mercatorja v leto 2022. 

Mercator je s prepletom ustvarjalnih ter učinkovitih tržno komunikacijskih akcij utrdil svoje mesto na vrhu slovenskega oglaševalskega prostora in prepričal strokovno komisijo za izbor. Skupno je Mercator nagrado prejel že tretjič, prvič pred dvema desetletjema, leta 2002.

Ob prejemu nagrade je direktorica s področja marketing v Mercatorju Viktorija Radojević Mavrič izpostavila: “Pri svojem delu smo osredotočeni na ustvarjanje koristi za vse naše deležnike, ključno pri vseh naših projektih pa je povezovanje. Zelo smo veseli priznanja stroke, da smo bili pri tem konsistentni, kreativni in inovativni. Še posebej, ker so časi za našo panogo zelo zahtevni. Biti Oglaševalec leta dvakrat zapored je posebno priznanje, ki ga nikakor ne jemljemo zlahka. Je velika čast in tudi velika odgovornost. Za vsakega od nas. Zato si bomo še naprej prizadevali ustvarjati ne le nove ugodnost za uporabnike, temveč tudi nove vrednosti in prednosti znamke Mercator.”

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, je ob prejemu nagrade poudarila Mercatorjevo vpetost v okolje, v katerem deluje: “Izkazano priznanje je odlična popotnica za jubilejno leto, v katerega vstopa Mercator, obenem pa tudi pozitivna spodbuda za njegov nadaljnji razvoj. Z multi-formatnim pristopom smo dostopni in priročni, z novimi rešitvami v smeri personalizacije pa še bližje aktualnim zahtevam in pričakovanjem naših uporabnikov. Vpetost v okolje, v katerem delujemo, in odprtost za sodelovanje s širokim krogom partnerjev sta močno vtkana v DNK naše znamke. Takšna povezovanja nam omogočajo ustvarjanje uspešnih zgodb, utrjevanje zaupanja in dolgoročno prisotnost na trgu. Neizmerno se veselimo podeljenega naziva in potrditve našega razumevanja in delovanja v oglaševalski stroki.”

Na področju tržnega komuniciranja Mercator že vrsto let sodeluje z agencijo Herman & partnerji. Tina Cirman Popovič, partnerica v agenciji, je poudarila temelje njihovega partnerstva: “Skupna vizija, vrednote in strast do inovativnih kreativnih rešitev so temelji našega partnerstva. Nagrada Oglaševalec leta je odlično spričevalo, da smo na pravi poti in spodbuda za nove mejnike.”

Sara Kovač

 

Sorodno

Zadnji prispevki

Policijska država ‘par excellence’: Nad nekdanjega ministra poslali policijo!

Danes zjutraj sta policistki obiskali nekdanjega ministra za kulturo...

Policija prikriva še eno posilstvo s strani “treh temnopoltih moških”?

Poročali smo že o dveh posilstvih sredi Ljubljane, za...

Na školjčiščih bo dovoljen ribolov

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je objavilo javni...