fbpx

Delov bralec odjavil naročnino: “Tega ne moremo več prebavljati!”

Članek v Delu, poslan s strani naročnice Dela.

“Že nekaj časa premišljujemo o odjavi od Dela, saj mi gre na živce ta časopis in te ‘trapaste’ novice, same laži. Napisali so 4-centimetrske črke na naslovno stran, češ da smo najslabši, po drugi strani pa vidimo in slišimo, koliko nas hvalijo, kako smo se dobro odrezali. To me zares jezi. Tega enostavno ne moremo več prebavljati, in ne moremo podpirati. Naročniki smo od nekdaj, zdaj pa si tega več ne moremo dovoliti,” sta razočarano dejala mož in žena, ki sta bila leta zvesta naročnika Dela, vendar sta se odločila za odjavo, saj so šli po njunih besedah predaleč.

Časnik Delo, ki je bil že mnogokrat tarča kritik zaradi svoje pristranskosti in neobjektivnosti, strmo izgublja svojo priljubljenost tudi med svojimi zvestimi in dolgoletnimi naročniki. Da so novice “trapaste” in da je v njih dosti “laži”, trdi tudi eden od njihovih naročnikov, ki je bil razočaran nad eno izmed njihovih zadnjih naslovnic, kjer so šli po njegovem mnenju predaleč.

“Premierja tako demonizirajo, da mu samo še to manjka, da mu na slikah v Delu dajo rdeče oči in rogove, zdaj so se nanj spravili še zaradi tistih pisem, kdaj bodo te ‘babe’ nehale?” je dejala gospa.

Delo ohranja status tajkunskega glasila
Nekoč je Delo še imelo ljudi, ki so skrbeli za pluralizem, potem pa je s prihodom na direktorsko mesto Stojan Petrič poskrbel, da so tudi ti odšli. Peter Jančič je bil eden redkih takšnih. Očitno pa novinarji niso edini, ki so spregledali njihov pristranski način pisanja, vedno več je tudi njihovih naročnikov, ki začenjajo dvomiti o njihovem pisanju. Izgubljanje svojih naročnikov ni ravno najboljša strategija, če se spomnimo, da je odgovorni urednik Dela Bojan Budja že v začetku leta svojim zaposlenim napovedal nižanje honorarjev v letu 2021, že pred tem pa se je Delo soočalo s finančno krizo zaradi propadanja časopisne branže in padca branosti, ko je Nataša Luša, ena od direktoric Dela, za pomoč pri financiranju dela prosila Marjana Šarca in dobila celo idejo, da bi davkoplačevalci sofinancirali Delo.

Ko je v svojem nagovoru Budja napovedal nižanje honorarjev, je v motivacijo zaposlenim zapisal, da so še vedno najbolj brani časopis, tako v spletni in tiskani verziji, vendar glede na odzive in odjave naročnikov, tudi če je držalo, ne bo več dolgo.

Tanja Brkić