[Ekskluzivno] Evropska zveza pilotov slovensko komisarko Bulčevo razglasila za nesposobno reševanja težav, namesto nje delo opravila komisarka Thyssenova!

Violeta Bulc (Foto: STA)

Ko se Bulčeva v primeru drugega tira ali pa arbitraže ne zavzame za Slovenijo, ima vedno pripravljen izgovor, da je evropska in ne slovenska komisarka. Očitno pa prav veliko ne naredi niti za Evropo. Evropska komisarka Violeta Bulc iz vrst Cerarjeve Stranke modernega centra s svojim nedelom sramoti delo evropskih institucij, kot tudi državo predlagateljico, namesto nje je delo, za katerega je pristojna, morala opraviti komisarka Thyssenova. “Pri komisarki s takimi pogledi in ignoranco, drugega ni pričakovati. Zagotovo nanjo vpliva slovensko komunistično obdobje,” pa se je glasil komentar pod objavo Evropske zveze kabinskega osebja na Facebooku, kar postavlja našo celotno državo v neroden položaj.

Evropska zveza pilotov (European Cockpit Association) je Evropo presenetila s pohvalo belgijske evropske komisarke Marianne Thyssen, pri kateri so pohvalili njeno direktno držo pri nasprotovanju nesprejemljivih zaposlitvenih praks in njen poziv za upoštevanje lokalnega delovnega prava pri sklepanju pogodb s kabinskim osebjem. Thyssenova je v Evropski komisiji sicer zadolžena za področje zaposlovanja, socialnih zadev in mobilnosti delavcev. Manj prijetno pa je bilo nadaljevanje sporočila, v katerem ECA trdi, da evropska komisarka za transport Violeta Bulc tudi po štirih letih v komisiji ostaja slepa za socialne težave zaposlenih v letalskem prometu. O Bulčevi je poročal tudi belgijski medij De Standarrd.

Bulčeva naj bi se odzvala z besedami, da “sliši neke zgodbe”, vendar naj ne bi prejela nobenih dokazov za to. Nasprotno, na njeni mizi se kopičijo dokazi o netipičnih zaposlitvah v letalski industriji, kot so pogodbe o plačilu na uro (zero-hour contract), fiktivne samozaposlitve. Med dokaze, ki naj bi jih ECA predložila Bulčevi, tako naštevajo plačilne liste, oglase za delovna mesta in pogodbe o zaposlitvi. ECA trdi da je vse to podkrepljeno tudi z znanstvenimi študijami, ignoriranje teh problemov pa negativno vpliva na varnost v letalskem prometu, zdravje zaposlenih in delovno okolje.

Komisarka Marianne Thyssen rešuje čast komisije. (Foto: STA)

Že prej je bilo jasno: slabše komisarke od Bulčeve ni!
To, kar ugotavlja ECA, je le še ena potrditev tega, da je Bulčeva najslabša komisarka v trenutni sestavi Evropske komisije. Ne samo, da takoj, ko se usede na letalo proti Bruslju, pozabi na svojo državo in davkoplačevalce, ki jo plačujemo, ne opravlja niti svojega dela. Že večkrat smo opozarjali na neprizadevnost Bulčeve pri projektu drugega tira Divača-Koper, kjer je Slovenija kljub dejstvu, da je Bulčeva evropska komisarka za transport, uspela pridobiti le manjši del sredstev za izvedbo projekta s strani Evropske unije. Po drugi strani si je Hrvaška uspela zagotoviti do 85 odstotkov financiranja projekta most na Pelješac iz virov Evropske unije.

Naslednji dokaz je dejstvo, da Bulčeva ni storila prav ničesar v primeru implementacije odločbe arbitražnega sodišča, in to kljub temu, da je pravna služba komisije pritrdila pravilnosti slovenskega stališča. Primerov njene nevestnosti je še kar precej, jasno pa je, da njen argument, da je “evropska komisarka in ne slovenska komisarka”, ne zdrži. Zanimivo bo opazovati, kako dolgo se bo Bulčeva še pojavljala pri vrhu lestvic priljubljenosti politikov režimskih trobil.

J. Ž.