“Intelektualec” Pribac in Marijino vnebovzetje kot prvovrstni primer kristjanofobije

Foto: twitter

Profesor politične filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani dr. Igor Pribac se je ob prazniku Marijinega vnebovzetja obregnil ob način poročanja RTV Slovenija o enem od največjih cerkvenih praznikov. Podobnih komentarjev pri Pribcu ni mogoče najti, ko na RTV Slovenija poročajo o islamskih praznikih.

Ko pride do napadov na Katoliško cerkev oziroma na njene vernike, je profesor politične filozofije Igor Pribac prvi, ki bi z veseljem vrgel kamen. Ponavadi v obliki zajedljivega vprašanja na Twitterju.

Tako tudi 15. avgust, ko katoličani slavijo praznik Marijinega vnebovzetja, ni bil nobena izjema. Pribac je opravil svojo “analizo” in se spraševal, kako to, da izbrane države Zahoda o prazniku Marijinega vnebovzetja niso poročale, medtem ko so mu na slovenski javni televiziji namenili kar pet minut.

Ogledal sem si dosegljive nacionalne TV-dnevnike katoliške IT, E in FR. V nobenem od njih praznik Marijinega vnebovzetja ni bil omenjen. Kot običajno. RTV Slovenija mu je namenila 5 min + 5 min Međugorja. Kot običajno. Zahod? Je zahodno od SLO,” je čivknil Pribac.

Seveda je njegov zapis zbudil veliko pozornosti na Twitterju – ravno to si je Pribac tudi želel. A vrag je hitro odnesel šalo, ko mu je Branko Cestnik postregel z naslednjim odgovorom. Pred 40 leti je lokalni veljak (ime hranimo v uredništvu) na ulicah Slovenskih Konjic naključnim otrokom pregledoval šolske torbe in metal iz njih veroučne zvezke. Ideja za takrat, g. Igor, ko se boste naveličali gledati TV.”

Iz neznanega razloga je to Pribca razjezilo. “Če mislite, da zbliževanje legitimne javne razprave o javni RTV SLO z nelegitimnim stikanjem po zasebnosti posameznikov ne škodi vašemu ugledu, prosim, izvolite. Vse, kar rečemo, zanesljivo govori le o nas samih. Z veliko modrosti in nekaj sreče še o čem drugem,” je odvrnil Pribac.

Lahko bi razpravljali o legitimnem ali legitimnosti, ali pa tudi, če temu sploh lahko rečemo javna “razprava”. Na Twitterju je namreč toliko prostora za razpravo, kolikor je v šivankinem ušesu prostora za kamelo.

A Pribčevo licemerje postane še toliko bolj očitno, ko pogledamo samo teden dni nazaj, ko so na RTV Slovenija ravno tako poročali o nekem drugem verskem prazniku.

11. avgusta so namreč muslimani praznovali kurbanski bajram. O čem je takrat čivkal Pribac? Cel dan je posvetil čivkanju o medvedih in volkovih. Takrat sta se na tapeti znašla Marjan Podobnik in njegova SLS zaradi pozivov, naj se stanje uredi.

RTV Slovenija je imela prispevek o kurbanskem bajramu, a izgleda, da so takrat vso Pribčevo pozornost zahtevale divje zveri, ki ogrožajo živino in ljudi. Pribac je bil na strani zveri.

Teden dni pozneje, ko je bila v osrednjem Dnevniku na RTV Slovenija glavna novica o prazniku Marijinega vnebovzetja, pa Pribac stoka, kako lahko namenjajo toliko pozornosti blaženi devici Mariji, namesto da bi poročali o mikroplastiki na severnem polu.

Svoj vojni pohod proti blaženi devici Mariji je Pribac začel že 14. avgusta in ga nadaljeval še 16. avgusta. Takrat se je poslužil tistih divjih zveri, ki jih je še teden dni pred pozivi kmetov in SLS branil.

 

Ivan Šokić

  • tretjerazredni

    Zanimiva debata, kar tako naprej, Marija bi bila ponosna na slovence.
    Prosim upoštevajte, da v socializmu nismo poznali verskih državnih prazmikov, kristjani so sicer vseemo opravljali obredje, vendar kakor kdo, vsaka družina je častila drugo sekto. Uradni prazniki niso odpravili razlik, katoliška cerkev ni poenotila niti kurije, vsaj pol državljanov pa vera sploh ne zanima in čedalje več staršev ne pošilja otroke niti h krstu, ker je brez veze. Mogoče so migranti kaj bolj fanatični, obupan človek rabi več vere, religija jih povezuje v bedi in trpljenju, ampak samo tako dolgo dokler si ne uredijo stanovanja in dobijo redno službo.

    Kot državljana me pravzaprav zanima čemu sploh služijo verski prazniki, razen da so ljudje takrat doma. Kaj nam pomenijo tudi prazmiki drugih religij, v Sloveniji deluje preko 40 verskih sekt, verjetno vsaka obhaja kaj zanimivega in pomenljivega. Zato ne bi bilo slabo, če ni se vsaj nacionalni medij dotaknil vseh povrsti, tako bi videli tudi, če je katolištvo še konkurenčno. To bi nil namreč problem, odmik od Vatikana bi namreč pomenil korak nazaj v evoluciji preprostega uma, saj se ostala verstva ne razvijajo tako avantgardno, razen mogoče scientologov.

    • Kapodistrias

      Robert Schuman, oče sodobne Evrope: “Evropa bo krščanska ali pa je ne bo.”

  • Amerikanc

    Pribac, zakaj si pa ti v šolo hodil ? Slovenija je Rimokatoliška dežela, kar se vere tiče. Boš že prebolel, saj bojo kmalu na vrsti tvoji prazniki, 29.XI. in podobni prazniki rdečih zombijev.

  • pajot

    Profesor politične filozofije? Moja mama bi rekla: luftinženir. Ki krade Bogu čas.

    • montyamp

      Krade Bogu čas , Slovencem pa denar .

      • pajot

        To,da krade slovencem denar se razume samo po sebi.

    • samotoje

      Zato pa molimo zanj.

  • Jožefa Benko

    brajdič muko pravi,da mora pribac obvezno zamenjati tv aparat EI NIŠ,ker je neskladen s sedanjo tv tehnologijo

  • Dragan Krstič

    Igor Pribac je tisti kreten ki je pred ameriškimi predsedniškimi volitvami leta 2016 trdil na Odmevih da se bo v primeru Trumpove zmage skupaj s svojo družino na Mars. To je tisti ničvrednež ki kljub svojim odličnim dohodkom živi v 80m2 neprofitnem stanovanju ki ga odžira ljudem z minimalnimi dohodki. To je tisti profesor za katerega njegovi študentje nimajo pohvalnih besed ampak ga je sama vzvišenost, arogantnost in zajedljivost.

  • VERZIFIKATOR

    Ivor Tribac

    PROBAC PROBA

    Že od nekdaj so mu Probac rekli,
    Probac, ker nenehno kaj probira,
    ker alternative si izbira,
    kot na primer, da bi polži tekli.

    Ali pa da ptice bi regljale,
    kar eksperiment je socialni,
    Probac za ta svet ni trivialni,
    zanj so krog in krog samo Butale.

    Zoper vsako Probac je družino,
    za nobeno formo ni več nade,
    zveza geja z lezbijko propade,
    kvečjemu bi probal kaj z množino.

    Ko takole proba in primerja,
    a nobena reč se ne obnese,
    Probac več sam sebe ne prenese,
    s tem ko druge, vedno sebe zmerja.

    On z eksperimenti vse preskuša,
    vstajnik zoper Darwina, naravo,
    spiše fant program za novo pravo
    nenaravno, se pri tem priduša.

    Kar fant proba, to po zlu odteče,
    pa potem ozmerja vse z Butalci,
    češ kako vsi pameti so talci,
    le o sebi kajpak nič ne reče.

    Bi ob drži njega nestrokovni
    še Butalci pametni postali,
    tja bi Probca isti hip poslali,
    kjer odsluženi so stari klovni.

    Klovni? To popoln je nesmisel
    ta v smeh žive duše ne bi spravil,
    ni rešitve, Probac je zapravil
    zdavnaj vse, ostal obraz je kisel.

    Kajpak ga ne vidi v ogledalu,
    si natika rožnata očala,
    saj je videti kot slaba šala,
    z glavo kot obupanec na tnalu.

    • SIMON ROZIC

      On sovraži sam’ga sebe,
      ker prav nihče ga ne jebe;
      sovražno večno pogleduje,
      zaroto vsem napoveduje…

      A revežu prav nič ne rata,
      doma gotovo je copata,
      ali pa revež doma nima,
      ga je stara snela s klina!…

  • marta

    Ta slaba volja g. Pribaca me je spomnila na zdaj že pokojnega karizmatika, vidca in nosilca Kristusovih ran očeta Franca Špeliča, ki je po Mariji v Medjugorju dobil sporočilo, da se nahaja v Sloveniji njeno opustošeno in opuščeno svetišče na Kureščku ( uničeno je bilo med II. svet, vojno) .
    Ko je šla skupina duhovnikov to iskat, je res našla ruševine cerkve posvečene Kraljici miru. in Marija se je “predstavila”;
    “Kraljica miru sem.
    Na tem kraju obnovite molitev. Tukaj se srečujte z mojim in sinovim srcem.”
    10.2.1990
    “To bo milostni kraj, kraj ozdravljanja dušnih bolezni in ran. Kdor se bo na tem kraju z vero zatekel v moje in Sinovo Srce, bo ozdravljen in deležen miru, ki ga lahko dajo samo nebesa.”
    Kasneje je Oče Franc Špelič še prejemal od Marije sporočila, ampak glede na to razmišljanje g. Pribaca, bom navedla besede duhovnika g, Koširja, ko je glede tega pojava, dobesedno povedal takole:
    “Prvo sporočilo na Kureščku smo dobili 8. februarja 1992.
    V tem besedilu je bil nakazan razvoj in položaj Cerkve v mladi slovenski državi. To je bil čas, ko je vodil slovensko vlado krščanski demokrat Lojze Peterle, čas velikih pričakovanj.
    V sporočilu je napovedano, da v Slovenijo “vdira nevarna duhovna tema … Škodovati krščanstvu in prevzeti državno oblast – to je njen glavni cilj”.
    To smo slišali 8. februarja 1992.
    Napoved sporočila se je uresničila v obliki, ki se nam takrat ni zdela možna, niti verjetna.

    Mogoče bo g. Pribac zdaj lažje razumel.

    • macon

      Duhovna tema leta 1992 ni kar od nekod prišla, bila je tu že vse po 1945, leta 1992 se je samo malo potuhnila, ker še ni vedela, če ne bo sodno sprocesirana.

      Slovenije ni več, zdaj gre za Jugoslovenijo.

    • SIMON ROZIC

      On razumel? Oh, ljuba Marta, kje ti živiš? Pribac razume le to, kar mu je ZK
      položila v rdeče plenice!

    • Observer

      Rimokatoliški duhovniki na čelu s papežem so lagali in si izmišljali marsikaj v zgodovini, ponarejali dokumente – donacija Konstantina recimo:
      https://www.christian-history.org/donation-of-constantine.html

      …si izmišljali in ponarejali relikvije od katerih je najbolj slavna ponaredba in izmišljotina danes Turinski prt, da razno raznega morbidnega bizarnega čaščenja krvi umrlih ljudi, lobanj, itd. ne omenjamo.

      …in seveda kruto in sadistično mučili na milijone pravih kristjanov v inkviziciji in vse ostale, ki so jih smatrali za sovražnike cerkve (Jude,…) z mučilnimi napravami iz pekla:
      https://www.youtube.com/watch?v=svS3umD-zBQ

      Je res dobro zaupati, da bodo takšni ljudje, katerih predhodniki so v svoji zgodovini kruto in sadistično mučili ljudi in lagali, govorili resnico? Je to Kristusov sad ali sad njegovega nasprotnika, Satana?

      Janez 8
      43 Zakaj ne razumete mojega govorjenja? Ker ne zmorete poslušati moje besede.
      44 Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje. On je bil od začetka morilec ljudi in ni obstal v resnici, ker v njem ni resnice. Kadar govori laž, govori iz svojega, ker je lažnivec in oče laži.
      45 Toda ker govorim resnico, mi ne verjamete.

      Razodetje 17
      6 Videl sem, da je ženska pijana od krvi svetih in od krvi Jezusovih pričevalcev.

      Razodetje 18
      24 V njem se je našla kri prerokov in svetih ter vseh, ki so bili umorjeni na zemlji.«

      Razodetje 18

      4 Nato sem z neba zaslišal drug glas, ki je rekel: »Pridite ven iz nje, moji ljudje, da ne boste soudeleženi pri njenih grehih in da vas ne prizadenejo

      njene nadloge.

      • marta

        Observer , zakaj spet obsojaš in širiš neresnice in celo o Materi božji ?
        Ne moreš razlagati Svetega pisma, kot edino resnično, če niti vsi protestanti ne razumete vsi enako Svetega pisma, ampak kolikor protestantov, toliko različnih interpretacij BOŽJE BESEDE !!!
        Katoličani veliko za vas molimo, tako za žive, kot za vaše pokojne, ki nesmiselno verujete, da vaši pokojni “spijo”.
        Si predstavljaš, kakšni bodo vaši pokojni, ko se bodo po tisočih let “prebudili”.
        Jak 4,11-12
        O obsojanju brata
        11 Bratje, ne govorite drug proti drugemu! Kdor govori proti bratu ali svojega brata obsoja, obrekuje postavo in obsoja postavo. Če pa obsojaš postavo, nisi uresničevalec postave, ampak sodnik.
        12 Zakonodajalec in sodnik je eden, tisti, ki lahko reši in pogubi. Kdo pa si ti, ki obsojaš bližnjega?

        Mir s teboj !

        • Observer

          Kaj misliš s tem kakšni bodo pokojni, ko se bodo po tisočih letih prebudili? Tako bodo kot mi, ko gremo spat. Ko recimo zaspiš ob 10 zvečer in se zbudiš ob 5 zjutraj, je minilo 7 ur, vendar, ker si spala, se sploh ne zavedaš tega časa, da je minil. Tako bo tudi z umrlimi ob vstajenju. Čeprav je minilo tisoče let, se oni tega ne zavedajo. Ko se bodo zbudili v vstajenje, bo za njih tako kot bi šli spat pred nekaj urami. Tako rekoč, ta čas bo za njih/nas minil kot bi trenil z očesom.

          Kakšne neresnice pa širim o Mariji? Jaz lahko vse podkrepim s Svetim pismom in ni res, da je veliko interpretacij. Vse se namreč da jasno preveriti iz Svetega pisma in tako ovreči razno razne zmotne in lažne intepretacije. Tudi vse o Mariji. Vse ostalo so izgovori tistih, pa naj so Rimokatoliki ali odpadli protestanti, mormoni, Jehove priče, pravoslavci, itd. ki zavračajo Božjo besedo, ker imajo raje svoja izročila oz. tradicije:

          Matej 15
          3 Odgovoril je in jim rekel: »Zakaj pa vi prestopate Božjo zapoved zaradi svojega izročila? [v tem primeru glede Marije]

          6b…Tako ste razveljavili Božjo besedo zaradi svojega izročila. [v tem primeru glede Marije]

          7 Hinavci. Dobro je prerokoval o vas Izaija, ko je rekel:
          8 To ljudstvo me časti z ustnicami,
          njihovo srce pa je daleč od mene.
          9 Toda zaman mi izkazujejo čast,
          ker kot nauke učijo človeške zapovedi.« [v tem primeru glede Marije]

  • antimur

    Pribac je toliko kristjanofoben, da to meji že na norost in fobijo, sicer pa ima ta antislovenec toliko grehov proti domovini in Slovencem, da bo čas, da bo kaj začel odplačevati.
    P.S.:Sta morda Pokljukar in ta pokvejka v sorodu, oba sta strašljiva na pogled in oba delujeta proti Slovencem. Ne vem, ali te kučanistične barabe niso sposobne dojeti, da se na tak način narod ne bo nikdar poenotil, še huje je to, da takšen kreten vzgaja mlade.

    • zokispoki

      Domovini ? Si preprican ?

      • antimur

        Nisem mislil njegovi, ampak naši.

    • pajot

      No,tale pribac seveda ni kristjanofoben,ker se krščanstva ne boji. Pač pa je kristjanosovražen. On to sovraži. S peno na ustih. kot stekel pes.
      Fobija pomeni nerazložljiv strah pred nekom ali nečem.

      • SIMON ROZIC

        …ko bo crkoval bo postal pa pobožen, kot vse te preklete rdeče svinje!

  • IZBIRA

    Hvala bogu nisem študiral na filozofski fakulteti in hvala bogu tega Pribca ne poznam. Čemu njegovi komentarji tako razburjajo ljudi. Čemu taka pozornost enmu prfoksu, katerega domet je ljubljanska kotlina.

  • RATATA

    Prav vsi spizdevajo s te zemlje, le pribacek ostaja tu s svojo frizuro iz obdobja maj 1968.

  • Nšo-či

    A razen teh 5 minut 3 krat letno, pa gospod Pribac ocenjuje, da poročila na nacionalki dosegajo standarde zahodnega sveta ? Se mu zdi, da novinarji nacionalke ustvarjajo dovolj pritiska na neumne vladne odločitve? Da razkrivajo korupcijo? Vladanje birokratov? Ah..ja. Če bi bile novice bolj udarne, bi dvornega ideologa bolj kor poročila, skrbela lastna rit in bi bil …tiho kot miška.

  • Franc Šink

    Naj mi nekdo pove samo eno misel iz politične filozofije, ki je skladen z logiko.

    • sodnikisozločinci

      Vlada je vlada. Če jo država ima, jo ima, če je nima je pa nima. Mi je lubadar povedal.

      • samotoje

        Logično.

  • macon

    Vsi ti skrajneži (verski in ideološki) bi morali biti daleč od izobraževalnega sistema. Svoje sovraštvo naj izražajo kje drugje, med sebi podobnimi. Razni Pribci, ki se niti zadržati ne zmorejo (jim ni treba), ne bi smeli nikogar poučevati, ker so preveč polni predsodkov in sovraštva.

  • karpelec

    Pribac ostaja Pribac, pa ga obračaš dol, gor, s stani ali od zadaj. Če nima drugega dela, lahko tudi zvezde šteje, tudi strani neba lahko spreminja, zakaj bi pa moralo biti po njegovem?

  • Black_Raven

    in taka govna predavajo na fakultetah pa saj ni čudno da smo tam kjer smo..

  • rrrrr

    Who the fucking is Igor fucking Pribac?

  • PLavi-mil

    Zakaj se pa ta Pribac ne obregne ob muslimanskih praznikih, katere Hanzi TV vneto oznanja, pa sploh niso derl Slovenske zgodovine, to naj bi bil intelektualec, on je opranoglavec.

  • montyamp

    Ga še komunist-fašisti , njegovi mentorji niso spustili v garažo , zaj pa se peni po okolici .

  • milanček

    pribac je en navaden idiot! kjer koli drugje, bi lahko samo kasiral za WC!

    • SIMON ROZIC

      …javno šolstvo, javno zdravstvo, javni WC-ji ! Vse je naše, naše, naše, naše !…..

    • Steiermark

      Pa še tam bi bila nevarnost, da bi delal samo to, kar zna, kot marxist: pokradel wc inkaso!

  • Kapodistrias

    Da tak tip predava študentom, in še to na filozofski fakulteti, je katastrofa.
    Ko bi se vsaj malo zgledoval po svojem soimenjaku – domnevam, da tudi daljnemu sorodniku – častitljivemu Bertu Pribcu iz Sergašev pri Kopru, bi bil drugačen.

    • samotoje

      Predava že, predava, ali pa ga kdo posluša, pa je druga stvar.

  • Dada

    Dežela ….. mlatenje prazne slame. Borba okroga oslove sence. Ko bo kdo znal opisati boga, navedel s kom je bil v kontaktu in predložil nekakšne “dokaze”, ko bo kdo dokazal, da Marija, ni pobegnila (Jezusova žena Marija, ki je bila noseča) v Francijo in tam nadaljevala versko delo, potem še jaz verjamem. Nisem zapisala kaj, ampak, da boste vedeli, ljudje smo bitja, ki verjamemo v tisto kar vidimo, otipamo, lahko preverimo resničnost. Znanstveniki bi rekli, ko lahko poskus večkrat ponovimo z enakimi rezultati.
    Zdaj znanstveno dokazano, čudež Fatima na Portugalskem, LAŽ. Večkrat se je ponovilo, blesk. Obstaja tudi fotografija, ko množica ljudi na travniku spremlja ta blesk, nebesni pojav, ki je sicer redek. Ko so otroci videli blesk in niso znali pojasniti, se je pojavil kdo, ki je znal pojasniti, da je bila Marija….

    • Jan Kovalski

      Dada : “…, ljudje smo bitja, ki verjamemo v tisto kar vidimo, otipamo, lahko preverimo resničnost. Znanstveniki bi rekli, ko lahko poskus večkrat ponovimo z enakimi rezultati.”
      ==================
      Tvoje pameti ni videti, tudi se je ne da otipati, če bi pa večkrat naredil poskus, da bi videl in otipal tvojo pamet pa bi resnično dobil vedno enak rezultat: Nič.
      Torej bi znanstveno dokazal, da nimaš pameti.

      • Dada

        TOREJ SI NAVADEN SDS BEDAK. Lepo sanjaj, da si pameten, ha,ha,ha. Takih kot ti je tu več., da ti ni dolgčas.

      • SIMON ROZIC

        …pamet je redka lastnost levakov -bedakov!

    • SIMON ROZIC

      …vidiš, tudi naši zezebe-jevci (ZZB) verjamejo v čudeže…na vsakem partizanskem shodu
      se jim prikazuje maršal Titek v objemu Jovanke (Jugo Pieta)…in so posvečeni in vzhičeni,
      da še vedno ta glavni poskakuje med njimi, pa čeprav le po eni nogi …Vidiš, to je pravo verovanje!

      • Dada

        A tudi privide imaš. SEm brala članek, da je v SLO beležen porast porabe psihozdravil…..

        • montyamp

          Glavno je da se da otipat 800 morišč .
          Klati in uničevati ni isto kot imeti rad in ustvarjati .
          Človekoljubje in ljudomrzništvo nista eno in isto , sama veš kje ste doma rdeči cigani – komunit-fašisti .

          • Dada

            Preprost si, enostransko primitivno razmišljaš. Imaš prav, človekoljubje in ljudomrzništvo ne gresta skupaj. Predvsem SDS ves čas dokazuje ksenofobijo, homofobijo, razglaša pa “za Slovence”.
            Drugo je bolj pomembno, da v SLO ni narodne sprave, ker ravno SDS vodi Inštitut za narodno spravo in ne samo to, vodi ga A. Zver, žena M. Zvera. Torej je jasno, da je NIKOLI ne bo, dokler bo tako.
            Morišč ne poznaš prave številke. Vsaj to se ve, da so pobili 11863 ljudi. Ti so bili izdajalci, ker so sodelovali s Hitlerjem in še prej z Musolinijem. Moje mnenje je, da bi jih morali kaznovati, obsoditi, tiste, ki so počeli zločine. Tako je bil obsojen poveljnik domobranec L. za Ljubljano. Ni pa prav, da so bili vsi po vrsti pobiti, govorim za vojake. Sploh pa ni človeško, da so pobili civile, otroke, ki nimajo veze z bojevanjem. To ni dopustno.
            Če ti veš , kje so doma, kar si si že izmislil, pa navedi. Delaš se, da nekaj veš…..Jaz ne vem.
            Ponovim, si preprost in primitiven.

        • SIMON ROZIC

          …no pa reci, če nimam prav? Kaj bi tisto o zdravilih;
          sam si jih lahko predpišem, če bi imel potrebo! – pa
          moram vse “raztalat” med razne Kordiše, Mesce, Violetke,
          nevrotike levice in revšeta iz SMC-ja in LMŠ-ja, da od SD-jevcih
          niti ne govorim, saj jih žrejo kot svinje “galofak”!

  • dob

    DEMOKRACIJA IZVAJANJA ČUDEŽA
    So komunistke zelo užaljene, ker ne smejo biti duhovnice? Bi rekel, da so.

    Moj dobri prijatelj in velik strokovnjak za psihoanalizo, psihiater Dr. Ažgošek, mi je včeraj na sprehodu razlagal, kako je s tem.
    Torej – tako je začel – ni prav da nekdo kar pride, recimo nek Jezus in dela čudeže! Meni nič – tebi nič, kot se temu reče po slovensko.

    Zakaj eni ja, drugi pa ne?! Kje je tu kaka pravica?

    Recimo da bi komunistom prav prišlo, da lahko delajo čudeže. Zamešajo vzroke in posledice, oziroma predpišejo, da se vse samo zgodi in da to dvoje, vzrok in posledica, med sabo sploh sploh ni povezano.

    Posledica: čudež!

    Dvigneš kredit, pa ga ne vrneš banki kjer si ga vzel. Tako ustvariš luknjo, pol pa narediš čudež, nekdo ti jo sproti napolni, tako kot je Jezus napolnil vrče z vinom na poroki v Kani Galilejski!
    Potem nisi za nič kriv, kvečjemu imaš zasluge za to, da dobra banka obstaja.
    Denar ti je vedno dostopen, ko ga potrebuješ – kaj ni to čudež?!

    Kot prva stvar morajo feministke imeti pravico postati duhovnice.
    Potem bodo ustanovile svoj sindikat, premaknile Božič na Prvi Maj (Novo leto avtomatično pade na 22. december, dan JLA!)

    Potem samo še pripeljejo Islam v Rim ter demokratično preglasujejo Vatikan.
    Komunistični Manifest končno tako lahko vstane od mrtvih in se manifestira.

    Nacionalni praznik postane dan, ko Möderndorfer dobi menstruacijo (dan prelitja krvi!), kar bi se v tem primeru gotovo zgodilo! Nakar bi lahko brezmadežno zanosil.
    To je tudi edina stvar, ki bi združila tako razdeljeni narod kot je naš. Ker če ga to ne bi, pol pa res ne vem kaj bi ga.

    V Medjugorju se neha prikazovati Marija in se začne prikazovati Möderndorfer. Ta prikazen naroči ljudstvu – ki zdaj več ali manj bolj verjame v NLP kot v NLB – da je treba še enkrat dokapitalizirati NLB!!!

    Kar samo pomeni, da je Bog še vedno v Murglah in da rabi dnar.
    (bay de’vey – Kociprova se je enkrat prkazala sama seb in od takrat ni več pr seb).

    • pajot

      Dob,ti si ena A. Kar se pa tiče Kociprove,je pa stvar bolj zapletena: nekega dne je nenadoma iz velikega kroga padla v majhen krogec. Takrat je šlo z njo vse navzdol. Hvala bogu.

      • SIMON ROZIC

        …res je! Zdaj leze že skozi šivankino uho, samo, da bi še en “cajt” obstala!!!!

    • Peter

      hehe, dob, vrhunsko.
      dada, preberi malo, boš videl, kaj pomeni misliti z glavo, v kateri je kaj več kot citati iz nedelskega, no.

      • šrauf

        Mal počak ,da Dadice špegu zglonca…..DADICE!!!!!!!

    • Dada

      Aha. Koliko pa ti računa tvoj psihiater ?. A mohoče po prijateljski ceni dela zate., ha,ha.ha

      • Peter

        Dada, pa veš, kako jeftino izpadeš s takimi, no?

        btw, Dr. Ažgošek bi še najbolj lahko pomagal vam levim, no.

  • Jan Kovalski

    Temu se reče:
    “Pribacivanje”

    … v dobri simbiozi z balkanskim duhom.
    Primer uporabe: “Pribac zopet pribaciva”

  • Janez Kepic-Kern

    BOG daj en prav lep dober dan nam in Van vsem skupaj,
    vsem slovensko pozitivnin – najbpčl seveda,
    do nas Slovencev negaativnim sotrudnikom tega OK e-portala
    pa
    sporočam

    ŠALA

    pozdrave njim ljubih – ZLOČINCEV J.V. STALINA, T.I. MARŠALA J.B. TITA, Edija KARDELJA, IVANA GROZNEGA MAČKA, M. RIBIČIČA & COMP. “MRTVAKOV”
    Zgoraj navedeni so mi naročili,
    da naj F. TUNKU z mnogimi vzdevki in še kakim njih oboževalcem sporom,

    – STALIN, TITO, KARDELJ, I. MAČEK … – VSI EX KPJ IN KPS STALINISTI –
    VAS
    “IMAMO – RES – R A D I !

    Vse svoje oboževalce – vabijo – naj se jim pridružijo
    V VRSTE EX KPS, KPJ STALINISTIČNIH – MRLIČEV !
    Iz
    solidarnosti in iz usmiljenja: še v STALINISTIČNEM ONOSTRANSTVU – MORAJO NAMREČ PRENAŠATI
    – TOLIKO – NESPOŠTOVANJA ITD.DO NJIH,
    DA SO – ŽE ČISTO OBUPANI.
    Imejte torej
    vsi oboževalci MRLIČEV – STALINA, TITA, KARDELJA, I. MAČKA, M. RIBIČIČA ITD.
    VSAJ
    MALO STALINISTIČNO-KOMUNISTIČNE SOLIDARNOSTI
    PA
    SE JIM – “TOVARIŠKO” PRIDRUŽITE –
    v vrste ex KPS, KPJ STALINISTIČNIH – MRLIČEV – SEVEDA !
    Vsi
    slovensko zavedni Slovenci pa – en lep dober dan – vsem. L.r. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

  • Objektivno

    Teoretične ničpridiprave odlično plačujemo. To velja za vse filozofe, pravnike, politike, državne sekretarje,…

  • Kr En Boštjan

    a ta pribac a ni to oni osebek, ki je opravičeval posilstva ilegalcev v evropi, češ, da je to sprejemljivo in normalno, ko so taki reveži?!

    • SIMON ROZIC

      Prav on! Upam, da ga je že kakšen 2x pečen pošteno nategnil…

    • pajot

      On,on.

  • Dada

    Dežela ….. mlatenje prazne slame. Borba okrog oslove sence. Ko bo kdo znal opisati boga, navedel s kom je bil v kontaktu in predložil nekakšne “dokaze”, ko bo kdo dokazal, da Marija, ni pobegnila (Jezusova žena Marija, ki je bila noseča) v Francijo in tam nadaljevala versko delo, potem še jaz verjamem. Nisem zapisala kaj, ampak, da boste vedeli, ljudje smo bitja, ki verjamemo v tisto kar vidimo, otipamo, lahko preverimo resničnost. Znanstveniki bi rekli, ko lahko poskus večkrat ponovimo z enakimi rezultati.
    Zdaj znanstveno dokazano, čudež Fatima na Portugalskem, LAŽ. Večkrat se je ponovilo, blesk. Obstaja tudi fotografija, ko množica ljudi na travniku spremlja ta blesk, nebesni pojav, ki je sicer redek. Ko so otroci videli blesk in niso znali pojasniti, se je pojavil kdo, ki je znal pojasniti, da je bila Marija….

    • Amerikanc

      Štos je v tem, ko se poslavljajo povojni “heroji” (sedaj populacija že močno limitira proti izumrtju), da v veliki večini želijo poslednje maziljenje, čeprav so od leta 45. naprej, udrihali po vernikih in cerkvi.

      • Dada

        A to ti je Janša povedal ?.

        • Amerikanc

          Ne, Milan, ko me je prosil za kontakt od Sv. Petra.

          • Dada

            Potem si DREKANC

  • Borut Stari

    Mene moti, da se za tega konvertita, uporablja pridevnik intelektualec.To je žalitev intelekta.

    • šmentanamuha

      Predvsem to. Lumpenproletarski filozof in to še politični, to je intelektualna smetana komuno-socialistov.

    • samotoje

      Huda žalitev.

  • Joža

    Demon pač.

  • Janez Kepic-Kern

    TUDI TU.
    ŠE TOLE.
    Za dober začetek dneva.

    NE DOLGO NAZAJ
    je sopdnja – luštna in bistra
    “DAMICELLA”
    =GOSPODIČNA – S KORZIKE
    prava umetnica BATTISTA ACQUAVIVA – s Korzike
    vsemu svetu in tudi nam Slovencem – sporočila
    eno pomembno, staro – modrost, ki naj ji prisluhnejo zlasti – “žal naši” ex KP, ZK-JI.
    UMETELNO
    JE ZAŠELA- “DAVIDV PSAM” – iz STAREGA VEKA
    IN
    Z NJIM SPOROČILA VSEM, DA TISTI, KI SE SILI – NA OBČAST, ZA VČADARJEŽA
    MORA
    BITI – OD LJUDI SPOŠTOVAN IN TUDI
    OD
    “BOGA – POTRJEN” Znani David iz STARE ZAVEZE – JE BIL
    OD
    BOGA POTRJEN, KOT PRIMEREN ZA VLADARJA,

    NI,
    NIKAKOR NI DOVOLJ,
    DA NEKDO – LE HOČE BITI – VLADAR,
    TUDI – “BOG” GA MORA – “POTRDITI”

    KER JE NEDVOMNO BIL – ZELO POGUMEN, SAJ SE JE SPOPADEL Z VELIKANOM GOLIATOM
    IN
    GA S SVOJO – BISTROUMNOSTJO IN SPRETNOSTJO – PREMAGAL.
    BIL PA JE
    DAVID TUDI SPLOŠNO PRIZNAN KOT IZJEMNO RAZUMEN,
    BLAGOHOTEN, IZJEMNO RAZUMEN – ČLOVEK.
    NO
    IN
    ZAATO, GA JE – BOG – POTRDIL ZA – VLADARJA. L.R. JANEZ KEPIC KERN KOMENDA
    P.S.
    DAVIDOV PSALM
    TO ŠE DANES – SPOROČA – NAM VSEM.

    enkratna BATTISTA ACQUAVIVA S KORZIKE.

  • Dada

    Dežela ….. mlatenje prazne slame. Borba okrog oslove sence. Ko bo kdo znal opisati boga, navedel s kom je bil v kontaktu in predložil nekakšne “dokaze”, ko bo kdo dokazal, da Marija, ni pobegnila (Jezusova žena Marija, ki je bila noseča) v Francijo in tam nadaljevala versko delo, potem še jaz verjamem. Nisem zapisala kaj, ampak, da boste vedeli, ljudje smo bitja, ki verjamemo v tisto kar vidimo, otipamo, lahko preverimo resničnost. Znanstveniki bi rekli, ko lahko poskus večkrat ponovimo z enakimi rezultati.
    Zdaj znanstveno dokazano, čudež Fatima na Portugalskem, LAŽ. Večkrat se je ponovilo, blesk. Obstaja tudi fotografija, ko množica ljudi na travniku spremlja ta blesk, nebesni pojav, ki je sicer redek. Ko so otroci videli blesk in niso znali pojasniti, se je pojavil kdo, ki je znal pojasniti, da je bila Marija….

    • Andrej

      Ne precenjuj znanosti. Marsikaj zna, a pravi znanstvenik bo vedno priznal, da znanost nikoli ne bo znala razložiti vsega. To tudi ni pravi namen znanosti. Nad teorijo vsega so obupali.

      https://revija.ognjisce.si/iz-nasih-knjiznih-izdaj/1982-alexis-carrell-in-cudez-v-lurdu

      • Dada

        Ha,ha,ha. ČE kdo zmore naj preživi samo ob zraku, kmet naj ne sadi in naj kljub vsemu jeseni pobere pridelek. Verniki bodo trdili, da bog zmore. Pa bo ? Seveda ne.
        Znanost je znanost. Dejstvo, da je znanost ovrgla tudi Mojzesovo 2. knjigo, ko je nekdo trdil, da je Mojzes grozil Egipčanom, da naj izpustijo Jude, sicer bodo nadloge prišle v Egipt….. Sedaj je znanost dokazala , da so bile nadloge posledice vremenskih sprememb , zaradi ogromne vulkanske eksplozije, ko je razneslo pol Santorinija. TO JE TO.

        Ognjišče ne bom brala, sem pa bila večkrat na obisku pri sošolcu, ki je župnik in kaplan. To je dovolj.
        Ognjišče lahko navede starodavne zapise, kipe, reliefe, dokaze o obisku vesoljcev. To bi verjela, da je takratni človek mislil, da so vsemogoči, kot bogovi. OK ?

        • Observer

          Znanost ni ovrgla Eksodusa. Znanstveniki so v prvi vrsti navadni smrtniki, velikokrat ateisti, in tako že iz štarta pristranski, podvrženi korupciji, lažem, lahko zapeljani v greh, tako kot vsi ostali smrtniki. Znanstveniki niso vsevedni bogovi. Kar se tiče Eksodusa niso ničesar dokazali, vse kar počnejo je, da si domnevajo in izmišljujejo. Marsikaj v sodobni znanosti je že bilo dokazano za prevaro in laž, ko so znanstveniki ponarejali dokaze “manjkajočih členov”, fosilov, itd.. Torej se ne razlikujejo od grešnikov in lažnjivcev v Vatikanu. Znanost danes ni nič drugega kot religija za sodobnega modernega ateista. Temelji namreč na izmišljotinah pokvarjenih ljudi, ki zavračajo resnico.

          Leta 2013 so znanstveniki zaprepadeno odkrili “skriti jezik” oziroma “kodo” znotraj DNA, kar jim je usta odprlo do tal in so ostali brez besed. To odkritje je namreč dokazalo, da DNA ni tako preprosta kot so znanstveniki in vi z njimi v svojem napuhu mislili, da je produkt izmišljenega in sedaj ovrženega mita evolucije. Ta koda narekuje DNA kako mora delovati, itd. Znanstveni članek, ki sem ga o tem bral je imel poglavitno vprašanje: KDO JE TO KODO POSTAVIL V DNA? Za Kristjane je to seveda retorično vprašanje. Bolj ko znanost napreduje in se na odkritja gleda nepristransko, bolj se potrjuje dejstvo, da smo ljudje (kakor tudi svet) bili ustvarjeni.

        • Andrej

          Vsa jabolka in hruške si pomešal. Ko bi vsaj dober kompot nastal.
          Kje pa kak vernik trdi, da se znanstvenih spoznanj ne sme upoštevat? Že v veku, ki mu po krivici pripisujejo mračnjaštvo, so takratno znanje uporabljali za izboljšanje pridelkov.
          Če je razneslo pol Santorinija, kje vse se je to poznalo? Samo v Egiptu? Pa ne mislim tukaj braniti egiptovskih nadlog, ker nimajo poudarka na znanstveni razlagi, ampak na nečemu čisto drugemu.

          Če imaš predsodek pred Ognjiščem, pač ne boš izvedel nečesa zanimivega. Tvoja odločitev. Samo potem ne moreš reči, da tega ni.

  • Observer

    Marija ni bila vnebovzeta. V Svetem pismu o tem nikjer ne piše. Zakaj ne? Ker se ni zgodilo. Marija spi oz. je mrtva in njena duša čaka na vstajenje kot vsi ostali v Kristusu, ki so mrtvi. Razen seveda, če hočete povedati, da nam je vsemogočen, vseveden in vseprisoten Bog pozabil omeniti vnebovzetje Marije. Potem Rimokatoliški bog ni Bog Svetega pisma. Vsemogočni Bog ni pozabljiv, drugače ni vsemogočen. V Svetem pismu je namreč omenjeno, da je Bog k sebi v nebesa vzel Enoha in Elijo (Geneza 5:24 in 2 knjiga Kraljev 2:11) in seveda je bil vnebovzet Božji Sin Jezus Kristus (Apostolska dela 1:9), nikjer pa ne piše nič o vnebovzetju Marije. Če bi se to res zgodilo, nam Bog tega ne bi pozabil zapisati.

    Celo Rimokatoliški medij to prizna:

    https://www.franciscanmedia.org/solemnity-of-the-assumption-of-mary/

    “Scripture does not give an account of Mary’s Assumption into heaven.”

    Da je Marija bila vnebovzeta je Rimokatoliška cerkev sprejela kot dogmo šele leta 1950. Tako rekoč jo je iz trte izvila. Zmotno učenje, da je Marija bila vnebovzeta pomeni korak k temu, da se Mariji pripiše atribute Jezusa Kristusa in tako napravi za božanstvo oz. boginjo. Bog v Svetem pismu nas svari pred tem, da njegovi besedi ne smemo nič dodajati ali odvzeti. Kdor to počne pridejo nadenj od Boga poslane tegobe in kuge (Razodetje 22:19).

    What is the Assumption of Mary?
    https://www.gotquestions.org/Assumption-Mary.html

    • Andrej

      V SP nič ne piše o Maksimilijanu Kolbeju in njegovem svetništvu. Pa o stotinah drugih svetnikih tudi ne. Ali je to potvarjanje Božje besede?
      Vnebovzetje device Marije je dogma in o njej nima smisla razumsko razmišljati.

      • Observer

        Maksimilijan Kolbe je bil Rimokatolik. Torej je verjel lažne doktrine Skrivnosti, Babilona Velikega in tako nikoli ni bil svetnik, kot noben Rimokatolik ni svetnik. Kako je lahko nekdo, ki zanika Božjo besedo svetnik? Svetniki so vsi, ki častijo Boga v duhu in resnici (Janez 4:23).

        Kolbe:
        1 Korinčanom 13
        1 Ko bi govoril človeške in angelske jezike, ljubezni pa bi ne imel, sem postal brneč bron ali zveneče cimbale.
        2 In ko bi imel dar preroštva in ko bi poznal vse skrivnosti in imel vse spoznanje in ko bi imel vso vero, da bi gore prestavljal, ljubezni pa bi ne imel, nisem nič.
        3 In ko bi razdal vse svoje imetje, da bi nahranil lačne, IN KO BI IZROČIL SVOJE TELO, da bi zgorel, ljubezni pa bi ne imel, MI NIČ NE KORISTI.

        Kakšne ljubezni oz. ljubezni do česa v prvi vrsti?

        2 Tesaloničanom 2
        9 Nepostavnežev prihod bo v skladu s satanovim delovanjem z vso močjo, z znamenji in lažnimi čudeži.
        10 Z vsakovrstnim krivičnim zapeljevanjem se bo predstavljal tistim, ki gredo v pogubo, ker niso prejeli LJUBEZNI DO RESNICE, da bi bili rešeni.
        11 Zato jim Bog pošilja delovanje blodnjave, da verjamejo láži:
        12 tako bodo obsojeni vsi, ki niso verjeli resnici, temveč so pritrjevali krivičnosti.

        Do resnice Svetega pisma, do Božje besede in tako neodstopanja od nje k izmišljotinam Rimokatoliške cerkve.

        Sedaj je samo še vprašanje časa, kdaj se spet pojavi cenzor Nove24 in označi moje komentarje kot spam in tako izniči pravico do svobode govora…v službi resnice.

        • Andrej

          BTW, a si morda Jehova priča?
          Franciszek Gajowniczek je edini, ki lahko potrdi ali ovrže, če so Kolbejeve doktrine lažne ali ne.

          • Observer

            Ne, nisem Jehova priča. Rimokatoliki ste zelo ignorantni. Vse kar poznate so Jehove priče. Obstajamo še drugi, Valdenzi, Baptisti, Protestanti (znotraj katerih poznamo Hugenote, Romarje (pilgrims), Puritance, Kalviniste, Luterane, Prezbiterjance, Evangeličane,…).

          • šmentanamuha

            Vse to so denominacije.

          • marta

            Že iz tega se jasno vidi, kako lahko verjameš tem vernikom.
            Začetnik vse te nesreče pa je Martin Luther, ki je potegnil v njegovo mlakužo še našega nesrečnega Primoža Trubarja katoliškega dihovnika. :(

          • šmentanamuha

            Zdajle nimam več časa za to debato, je pa vsekakor zanimiva.

          • Observer

            Slepa si, da tako praviš. Martin Luther (in Primož Trubar) je po Svetem pismu pokazal vso odstopanje Rimokatoliške cerkve od resnice Svetega pisma, vso njihovo pohlepnost in lakomnost, ko so učili laži, da lahko v nebesa prideš z denarjem oz. mamonom (odpustki), itd. in za nagrado so ga “ljubeznivi” Rimokatoliki preganjali do smrti, vendar ga je Bog rešil, da ni umrl po roki krivičnikov, ker ga je potreboval za Reformacijo.

            Martin Luther je poosebljenje Kristusovega poziva, da tisti, ki smo njegove ovce in slišimo njegov glas zapustimo Rimokatoliško cerkev – Razodetje 18:4.

          • marta

            Joj, kako si božec zaveden, no.
            Samo preberi se, kaj si napisal, no !!!
            “Martin Luther je poosebljenje Kristusovega poziva, da tisti, ki smo njegove ovce in slišimo njegov glas zapustimo Rimokatoliško cerkev “
            Moj nasvet:
            Popij kozarec hladne vode in se še okopaj s hladno vodo, da ne boš več raztresal takih neumnosti tule !!!
            Res si UBOŽEC, no !

          • Observer

            V tem komentarju niste dokazali, zakaj sem zaveden. Medtem, ko vam jaz dokaz dam iz Svetega pisma, je vaš “dokaz”, kopanje s hladno vodo. Zavedeni ste vi, ker ste otrdili svoje srce pred jasno Božjo besedo.

          • marta

            Nisi omenil Adventistov sedmega dne, ki ste v vsem poslušni lažni prerokinji (bolni)
            ge. Ellen White in njeni vlogi, ki jo ima še danes v cerkvi ASD……. pa še toooliko drugih.

          • Observer

            Nisem Adventist sedmega dne. Tudi oni so v zmoti. Učijo namreč, da nisi odrešen oz. upravičen samo po veri in milosti Božji, ampak tudi po izpolnjevanju zakona (predvsem 4. zapovedi – sabata-7. dan). To zmoto obsodi apostol Pavel v pismu Galačanom recimo ali pa v pismu Rimljanom 15. poglavje. Res je, Ellen G. White je bila lažna prerokinja.

          • marta

            Dragi Observer,
            vsi ste v zmoti, ker je TEMELJ vaše vere Martin Luther, ki se je po večnih zaobljubah UPRL SVETEMU OČETU in ne samo UPRL, še veliko, veliko več.
            Poznaš rek, da “riba smrdi od glave” in vaša vera temelji na odpadniku Martinu Luthru.

            Gotovo poznaš Psalm iz Svetega pisma:
            Ps 127,1-2 da je vse odvisno od Božjega blagoslova

            1 Salomonova stopniška pesem.

            Če GOSPOD ne zida hiše,
            se zaman trudijo z njo njeni graditelji;
            če GOSPOD ne varuje mesta,
            zaman bedi tisti, ki straži.

          • Observer

            Se strinjam s Psalmom 127. Vendar ne vidim kje v njem ti vidiš, da je papež SVETI OČE? Prosim pokaži.

            Sveto pismo namreč samo enkrat omeni SVETEGA OČETA in jasno pove kdo je SVETI OČE:

            Janez 17
            11 Nisem več na svetu; oni so na svetu, jaz pa odhajam k tebi. Sveti Oče, ohrani skozi svoje ime tiste, ki si mi jih dal
            da bodo eno kakor midva.

            Kdo je torej Sveti Oče, marta? Je Jezus Kristus molil k Bogu, svojemu Očetu, ali k papežu? Je papež Bog? In če papež naziv, ki pripada samo Bogu, SVETI OČE, pripiše sebi, kaj to pomeni, marta? Da se postavlja na njegovo mesto in se ima za Boga. Sveto pismo nam pove, da je to praksa Antikrista. Torej kdo je papež v resnici? Ti morilska zgodovina inkvizicije, kakor tudi konkordati z diktatorji, nič ne pove?

          • marta

            Katoličani spoštujemo papeža, ker je po prvem papežu Petru, Jezusov naslednik na zemlji. Tebi ga ni treba imenovati sveti oče, če te to brez potrebe preveć “boli in peče”. Jaz ga lahko imenujem sveti oče, ker ga spoštujem in zanj tudi molim – za razliko od tebe.
            Zdaj pa PRENEHAJ S TVOJO ZAJEDLJIVOSTJO in raje misli, kaj bo s tvojo dušo, ko se bo ločila s tega sveta.

            Mir s teboj !
            (za danes je dovolj tega prepiranja – loti se, kaj bolj koristnega !)

          • Hugo

            Kakšna morilska zgodovina inkvizicije??? Inkvizicija se je strogo držala takratnih zakonov in nesrečnikom sodila na procesih. Istočasno je zaradi linča na grmadah tisti čas gorelo neverjetno veliko nič krivih. Inkvizicija je to neumno morijo vsaj zavrla, saj je vraževernemu ljudstvu skušala kazati, kako se pravilno rečem streže. Kako je delovala inkvizicija, je lepo prikazano v filmu – Ime rože, posnetem po romanu

            Umberta Eca.

          • Observer

            Do inkvizicije si tako ingoranten kot Kitajci do pokola na Tianmenskem trgu. Njihova komnistična oblast lastnim ljudem skriva kaj je takrat storila in strogo sankcionira vsakega, ki o tem govori. Prav tako velja za inkvizicijo, kjer se na vse načine trudijo, da so zakrili vso obsežnost in krutost te morije, tudi s propagando, nižanjem števila žrtev, itd.

            Kako je delovala inkvizicija in kakšne mučilne naprave je uporabljala imaš razkrito tukaj v video obliki:
            https://www.youtube.com/watch?v=svS3umD-zBQ

            V pisni obliki pa tukaj:
            http://www.cathar.info/cathar_inquisition.htm

            “Bernard Delicieux

            Pretty much the only Catholic churchman to have emerged from the whole of the Cathar period with any integrity (as measured by modern secular standards) was a Franciscan friar called Bernard Delicieux.

            Delicieux came from Montpellier, not then part of France.

            He noted with some justification that there was no way of establishing one’s innocence: “… if St. Peter and St. Paul were accused of ‘adoring’ heretics and were prosecuted after the fashion of the Inquisition, there would be no defence open for them.”

            Res so bili ti nesrečniki lahko “srečni”, ker so jim sodili na takšnih kengurujskih procesih.

            https://www.bibliotecapleyades.net/vatican/esp_vatican29.htm

          • Hugo

            Me ne zanima. Kar sem imel, sem zapisal.

          • Observer

            Vas ne zanima. Saj tudi sadističnih norcev, ki so vodili inkvizicijske procese ni zanimalo ali je človek pred njimi nedolžen. Tako kot je rekel Bernard Delicieux, iskreni francoski Rimokatoliški duhovnik tistega časa, če bi bila obtožena sam apostol Peter in Pavel, na procesu inkvizicije ne bi mogla dokazati svoje nedolžnosti.

            Samo eno vprašanje imam še za vas: ločite med dobrim in zlim?

            Poglejte si mučilne naprave v videu in mi povejte ali je to dobro ali zlo? Aja, samo vas ne zanima. Samo zaradi tega si nočete pogledati, ker veste, da bodo dokazi preveč za vas in boste morali priznati, da je to zlo, saj vem. Očitno se samo izdajate za agnostika, v resnici pa ste še kako naklonjeni Rimokatoliški cerkvi.

          • Hugo

            Povsem deplasirano. Sicer ne vem, zakaj me vikaš, če me ne poznaš. Dejstvo je, da je pojav inkvizicije vplival na pereč pojav množičnih linčev brez sojenja in tudi na pojav takratnih civilnih sodišč, ki so na čarovniških procesih uporabljala enake mučilne metode, kakor inkvizicija. Žrtev čarovniških procesov je bilo ogromno in Cerkev je takrat prosila posvetna sodišča, naj ne preganjajo coprništva, ker ga ni. In največ čarovniških procesov z vsemi mogočimi mučilnimi pripomočki so uprizarjali takrat prav protestanti in anglikanci. Torej, ne branim inkvizicije kot takšne. Samo trdim, da je nje pojav imel za posledico manj nedolžnih žrtev, kakor pa, če inkvizicije ne bi bilo.

          • šmentanamuha

            namesto Gospod, bi moralo pisati YAHUAH.

          • Andrej

            Dobro, torej kaj od naštetega si?

          • Observer

            Po tem, ko mi je Bog pred slabimi desetimi leti odprl oči in po branju Svetega pisma in preučevanju zgodovine Rimokatoliške cerkve ob kateri sem se vprašal, je grozljivo mučenje z demonskimi mučilnimi napravami in pobijanje kristjanov v inkviziciji samo zato, ker so brali Sveto pismo v svojem jeziku in častili Boga v duhu in resnici ,kot nam je zapovedal Jezus Kristus res sad Kristusove cerkve ali v resnici sad Satana (Janez 8:43-45, Janez 16:1-4)? Po prvem branju Razodetja in odkritem pozivu Jezusa Kristusa v Razodetju 18:4, sem Rimokatoliško cerkev zapustil, da ne bi breme teh grehov in posledična Božja sodba padla name, kakor piše v Razodetju 18:4. Torej sem Protestant.

          • Andrej

            Ja ja, Božja beseda je huda stvar. Če premišljuješ

            Jn 6,60-71

            naletiš na

            Hebrejcem 4,12.
            Zdaj pa bodi pameten. Tudi Protestantizem ima s tem natančno enake težave kot RKC. Slej ko prej naletiš na to. Pobijali so se pa oboji. Na splošno se ljudje pobijamo že od začetkov. Kajn pa naprej.
            Nazadnje pa ugotoviš, da ne moreš preko Jn 14,6
            A ta pot je ozka, hudo ozka.

          • Observer

            Ja res je ozka, ker ne vključuje Rimokatolištva, niti današnjega odpadlega protestantizma, ki je zavrnilo doktrine Svetega pisma in se vrnilo pod okrilje Rimokatoliške cerkve. Nič se niso pobijali oboji. Valdenzi recimo niso pobijali svojih, itd. Z obsegom kot je to počela Rimokatoliška cerkev, ki je v 6. stoletjih inkvizicije pomorila na desetine milijonov ljudi, nikakor ne moreš primerjati protestantizma. Tudi pred inkvizicijo so počeli isto in tudi po njej. Vseglihaš. Krivice so bile storjene s strani tistih, ki so slepo zavračali Sveto pismo in Kristusovo doktrino ločitve od ostalih in življenja v miru, itd. in so hoteli ljudi na silo spreobrniti, kar ni mogoče. Vera je namreč dar Boga. Tiste, ki so se ločili stran od teh zmot in slepote kakor zapoveduje Bog, so pa preganjali do smrti, kot je rekel Gospod Jezus Kristus, da se bo zgodilo. Janez 16:1-4. In ne misli, da je tega konec. Prerokovano je namreč znamenje zverine (najverjetneje čip v desnici ali elektronski tatu v čelu) in kdorkoli ga bo zavrnil ne bo puščen pri življenju, razen če ga bo do Kristusovega drugega prihoda pri življenju ohranil Bog.

          • Andrej

            Inkvizicijo bolj slabo piznaš. Inkvizicija je o procesih vodila zapisnike, evidenco. Šlo jim je za resnico in nasprotovanje hereziji. Tiste desetine milijonov žrtve inkvizicije so zrasle na tvoji domišliji in propagandi “Razsvetljenstva”, ki je srednji vek obtožila temačnosti. kdor jim ni verjel ja zapela giljotina. Čarovnic so pa največ pobili protestanti. Lutrovo prepričanje je bilo, da je treba vse čarovnice pobiti. Sicer se mi pa ne da več, ker kar tako nekaj klatiš.

          • Observer

            Jaz klatim? Vaši komentarji so eno samo odvračanje pozornosti od tega kar Sveto pismo dejansko pravi, ko tukaj objavim verze. Pogovarjate se o vsem mogočem z mano, samo o tem ne, kaj Sveto pismo dejansko pravi. A je res ali ni res? Seveda je. Eno samo odvračanje pozornosti. Resnica boli.

            Prosim vas lepo, kako hitro pridete do zaključka kaj jaz poznam in kaj ne. Vam bom dal linke, pa boste ugotovili, ko jih boste prebrali, če jih boste prebrali in pogledali, da ste vi tisti, ki nimate pojma o tem kako kruta in krivična je bila Inkvizicija:

            http://www.cathar.info/cathar_inquisition.htm

            Na tem prvem linku en iskreni francoski Rimokatoliški duhovnik, ki je deloval v inkviziciji, celo prizna, če bi bila obtožena sam apostol Peter in Pavel za herezijo, na procesu inkvizicije ne bi imela nobene možnosti, da se branita in dokažeta nedolžnost. Kar berite saj boste našli, če sploh znate angleško.

            https://www.bibliotecapleyades.net/vatican/esp_vatican29.htm

            Na tem drugem linku pa zapišejo med drugim, da je to temačno obdobje inkvizicije bilo kot da bi ga vodili norci iz norišnice. Sadistični, z demoni obsedeni, norci.

            In seveda krute demonske mučilne naprave s katerimi je “Kristusova cerkev” mučila prave kristjane:
            https://www.youtube.com/watch?v=svS3umD-zBQ

            Če je to za vas sad Kristusa, potem to samo pričuje kako velika je slepota izgubljenih ljudi, ki ne ločijo med dobrim in zlim. Ločite med dobrim in zlim?

          • Andrej

            Da ne bo treba po tujini, lahko kar doma pogledava.
            http://zgodovina.si/inkvizicija/
            https://sl.wikipedia.org/wiki/Inkvizicija
            Odlična knjiga, a jo je zelo težko dobiti, ker govori malo drugače, kot so nas učili:
            http://www.bolha.com/knjige-revije-stripi/strokovna-literatura-prirocniki/humanistika/zgodovina/kurt-baschwitz-doba-carovnic-bios-1296543892.html
            V zgoraj navedenem gre za splošno, večinsko dogajanje. Vedno in povsod pa lahko najdeš posameznike z drugačnimi izkušnjami. A ti za proučevanje zgodovine niso pravo merilo.
            V očeh takratnega časa so delovali kot so vedeli in znali. Neumnost pa je reči, da gledamo danes in jih obsojamo za nazaj. Okolje ni primerljivo. Tudi nas bodo sodili prihodnji rodovi in nam marsikaj očitali, ampak v sedanjem času delamo tako, kot se nam ZDAJ zdi v redu. Ali je to v sklabu z Božjo besedo? Jasno, da ni. Nekateri delujejo v skladu z BB, drugi pa ne. Današnje okolje je tako, da so na oblasti tisti (po celi EU), ki jim za BB ni mar, celo proti njej delujejo.
            Ločiti med dobrim in zlom? Trenutno berem
            https://www.mohorjeva.org/cukjati-france/slovenske-podobe-zla
            Ob prebiranju se zavedam, da narod kot celota o dobrem in zlem sploh ne premišljuje več. A jaz vsaj premišljujem. Ločim? Ne vedno, ker je zlo tako “zapakirano”, da ga je težko ločiti id dobrega. Adamu je bil sad spoznanja tako dobro prikazan, da je brez omahovanja stegnil roko po njem. V raju. In danes je človek pred natanko enakimi skušnjavami. Kot je takrat sledila kazen bo tudi zdaj. Bog kaznuje, a tudi odpušča. To se dogaja skozi celotno zgodovino. Jasno, da srednjeveška in druga zgodovinska dogajanja niso sad Kristusovega delovanja, ampak to se lahko ugotovi šele po posledicah. Nisi odgovoril na vprašanje, kaj veruješ (če). Jaz pa ti lepo priznam, da sem kristjan, kljub zgodovinskemu balastu, ki ga krščanstvo vleče s seboj. Zanj me ni sram, in sem se pripravljen iz tega balasta kaj naučiti.

          • tohuvabohu

            Kaj pa, če je mormon?

          • Observer

            Ne, nisem mormon. Tudi oni so v zmoti in zablodi in prek svojih lažnih doktrin na poti v pogubljenje. Sploh pa imajo neko posebno knjigo, kateri dajejo večjo pomembnost kot Svetemu pismu. Torej isto kot Vatikan, ki svojo tradicijo in papeževe lažne doktrine postavlja nad Sveto pismo.

          • tohuvabohu

            Nekateri ne dojemate štosov. Mentalni siromaki.

          • Observer

            Mentalni siromak si predvsem ti, ki si prišel žalit, ker resnice Svetega pisma ne moreš ovreči.

          • tohuvabohu

            Hahaha, če vzamemo malo bolj ohlapno, smo siromaki vsi skupaj. Ampak še vedno ste najbolj udarjeni tisti brez smisla za humor.

          • Observer

            Kako veš, da sem brez smisla za humor, tohugajspohu, saj me sploh ne poznaš.

          • tohuvabohu

            Sodim po tvojih duhamornih komentarjih. Nimam pa absolutno nobene želje, da bi te spoznal osebno.

          • Andrej

            Sam ne ve kaj je. Se še išče, a dvomim, da se bo našel. Menda psihologija za take primere pozna celo ime.

          • Observer

            Nič se ne razlikuješ od tistih, ki so Kristusovo besedo zavračali že za časa njegovega prvega prihoda:

            Mark 3
            21 Ko so njegovi prijatelji to izvedeli, so odšli, da bi ga na silo odvedli, kajti govorili so, da ni priseben.

            Slepim je Božja beseda norost.

          • Andrej

            Torej, kaj si? Silno zagovarjaš Kristusovo besedo, njegovo pripadnost pa tajiš. Iztrgani citati SP so zelo nevarni in jih Jehove priče zelo rade uporabljajo.

        • Hugo

          Katoliki razlikujejo med besadama počaščenje in češčenje. Meni recimo je všeč, da se občasno kje omeni Ema Krška. To pa zato, ker jo katoliki čestijo kot svetnico. Če ne bi bilo tako, bi povsem utonila v pozabo.

          • Observer

            Rimokatoliška vera je mešanica staro Rimskega poganstva in krščanstva, kar je Bogu gnusoba. Tako piše v Svetem pismu. Bog uči ločitev od takšnega početja, kar lahko prebereš v pismih apostola Pavla. Papež gre danes kontra apostolom, ko pravi ravno nasprotno, da moramo graditi mostove in se tako združiti, kar je seveda prvi storil Konstantin. Kip Jupitra recimo, ki je danes v Vatikanu so tako samo preimenovali v kip svetega Petra, kateremu so s poljubljanjem tega malika že tako ogulili nogo, da je že erodirala. Svetniki tako niso nič drugega kot nadomestek Starorimskega politeizma (ko Rimokatoliki molijo k temu in onemu mrtvemu svetniku, kar ni praksa nikjer v Svetem pismu), nadomestili so čaščenje staroRimskih bogov.

            Luka 16

            15 On pa jim je rekel: »Vi sebe opravičujete pred
            ljudmi, toda Bog pozna vaša srca. Kar je pred ljudmi visoko spoštovano, je pred Bogom gnusoba.

          • Hugo

            Nič nisi omenil češčenja Eme Krške. Kaj pa tole?
            Job 42,8
            Zdaj si torej vzemite sedem juncev in sedem
            ovnov, pojdite k mojemu služabniku Jobu in jih darujte v žgalno daritev
            zase, moj služabnik Job pa naj moli za vas. Le zaradi njega vam ne bom
            poplačal po vaši mlahavosti, kajti o meni niste govorili prav kakor moj
            služabnik Job.

          • Observer

            Job je bil v času molitev živ. To, da živi kristjani molimo za ostale kristjane in ostale ljudi danes, ni nič neobičajnega in je v skladu s Svetim pismom. Prav tako nobeden ni častil in molil Joba, on je s svojimi molitvami samo deloval kot posrednik pred Bogom. Torej ti ljudje so šli k ŽIVEMU svetniku Jobu in on je molil in posredoval za njih. Nobeden pa ni molil K MRTVEMU JOBU oz. ko je Job bil enkrat mrtev. Takšno prakso Bog v Svetem pismu izrecno prepove:

            5 Mojzesova knjiga (Devteronomij) 18
            9 Ko prideš v deželo, ki ti jo daje GOSPOD, tvoj Bog, se nikar ne úči posnemati gnusobe tistih narodov.
            10 Naj se ne najde pri tebi nihče, ki bi sina ali hčer žrtvoval v ognju, ki bi opravljal vedeževanje, zarotoval, razlagal
            znamenja ali čaral
            11 ali izgovarjal uroke ali klical duhove umrlih in druge duhove ali povpraševal umrle za svet (Necromancy).

            Sveto pismo jasno pove, ko ljudje enkrat umremo, naše duše spijo oz. so mrtve in tako ne slišijo in ne vidijo, so nezavedne, duh pa se vrne k Bogu…vse do vstajenja, ko bodo mrtvi ostali od mrtvih, eni v večno življenje, drugi v večno trpljenje. Če torej nekdo moli k umrlim, počne to kar so počeli slepi pogani – necromancy:

            “Necromancy is a practice of magic involving communication with the deceased – either by summoning their spirit as an apparition or raising them bodily – for the purpose of divination, imparting the means to foretell future events or discover hidden knowledge, to bring someone back from the dead, or to use the deceased as a weapon, as the term may sometimes be used in a more general sense to refer to black magic or witchcraft.”

          • Hugo

            Kolikor sem prebral, mi katoliška argumentacija češčenja svetnikov bolj sede, kakor protestantska kritika na nož. Katoliki sami priznavajo, da svetnikov ne častijo pravilno, zato uporabljajo v teh primerih besedo češčenje. Častijo pa Boga in molitve zaključujejo z – Po Kristusu, našem Gospodu.

          • marta

            Najbolj žalostno pri vsem tem pa je to, da je Observer zapustil Katoliško cerkev in se pridružil protestantom, ki verujejo tako kot vsakemu trenutno paše. :(

          • Hugo

            Saj tudi to je meni, ki nisem vernik, zanimivo. Zato se kot nevednež pač vključujem v debato.

          • marta

            Prav je, da si se vključil, ker vsi si želimo in iščemo resnico.
            Jezus nam je rekel, da Resnica nas bo osvobodila, saj smo vsi grešniki, čeprav se trudimo, čimmanj grešiti, ampak na zemlji ni svetnikov.
            Če bomo pošteno živeli in se trudili sleherni trenutek (kolikor se pač da) pa bomo vsi nekoč svetniki, čeprav nas ne bodo v Vatikanu razglasili. Trudimo se živeti za nebesa, v nebesih pa so samo svetniki. Aleluja !
            Lp

          • Observer

            Ni res. Vsak protestant oz. kristjan veruje tako kot paše Bogu v Svetem pismu. Vsak, ki od tega odstopa, je odpadnik od resnice. Tako pravi apostol Pavel, ko je prerokoval veliki odpad od resnice, ki se je zgodil naprej AD325 in seveda tudi sedaj v poslednjih dneh, ko praktično nihče več ne veruje in ne upošteva Svetega pisma.

          • Observer

            To je kritika. Ni pa na nož. Ne vem kje ti vidiš nož. Vse kar lahko vidiš je citat Svetega pisma, ki takšno prakso prepoveduje in noben izgovor je ne more ovreči. Bog potem ljudi, ki se ne držijo njegove besede tudi sodi, zato nas je 80 let nazaj prepustil v roke naših sovražnikov, fašistov, nacistov, komunistov.

          • Hugo

            Nož je prispodoba za nekaj odrezati in zavreči.

          • Observer

            Tudi Gospod Jezus Kristus je v prispodobi rezal stran zmotne tradicije:

            Matej 15
            3 Odgovoril je in jim rekel: »Zakaj pa vi prestopate Božjo zapoved zaradi svoje tradicije? [v tem primeru čaščenje in molitve k svetnikom]
            6b …Tako ste razveljavili Božjo besedo zaradi svoje tradicije.
            7 Hinavci. Dobro je prerokoval o vas Izaija, ko je rekel:
            8 To ljudstvo me časti z ustnicami,
            njihovo srce pa je daleč od mene.
            9 Toda zaman mi izkazujejo čast,
            ker kot nauke učijo človeške zapovedi.«

            Jezus Kristus je protestiral in pričeval za resnico proti takratni brezbožni religijski oblasti, ki je odpadla od resnice Božje besede. V svojih kritikah je bil s svojim nožem zelo oster. Označil jih je celo s kačami in gadjo zalego (Matej 23).

  • Janez Kepic-Kern

    BOG daj en prav lep dober dan nam in Van vsem skupaj,
    vsem slovensko pozitivnin – najbolj seveda,
    do nas Slovencev negaativnim sotrudnikom tega OK E- PORTALA.
    pa so namenjeni – ostali moji zapisi. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    p.s.
    DAVIDOV PSALM

    https://www.youtube.com/watch?v=_Ay4zHP-G6E

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE TOLE.
    Za dober začetek dneva.

    NE DOLGO NAZAJ
    je sopdnja – luštna in bistra
    “DAMICELLA”
    =GOSPODIČNA – S KORZIKE
    prava umetnica BATTISTA ACQUAVIVA – s Korzike
    vsemu svetu in tudi nam Slovencem – sporočila
    eno pomembno, staro – modrost, ki naj ji prisluhnejo zlasti – “žal naši” ex KP, ZK-JI.
    UMETELNO
    JE ZAŠELA- “DAVIDV PSAM” – iz STAREGA VEKA
    IN
    Z NJIM SPOROČILA VSEM, DA TISTI, KI SE SILI – NA OBČAST, ZA VČADARJEŽA
    MORA
    BITI – OD LJUDI SPOŠTOVAN IN TUDI
    OD
    “BOGA – POTRJEN” Znani David iz STARE ZAVEZE – JE BIL
    OD
    BOGA POTRJEN, KOT PRIMEREN ZA VLADARJA,

    NI,
    NIKAKOR NI DOVOLJ,
    DA NEKDO – LE HOČE BITI – VLADAR,
    TUDI – “BOG” GA MORA – “POTRDITI”

    KER JE NEDVOMNO BIL – ZELO POGUMEN, SAJ SE JE SPOPADEL Z VELIKANOM GOLIATOM
    IN
    GA S SVOJO – BISTROUMNOSTJO IN SPRETNOSTJO – PREMAGAL.
    BIL PA JE
    DAVID TUDI SPLOŠNO PRIZNAN KOT IZJEMNO RAZUMEN,
    BLAGOHOTEN, IZJEMNO RAZUMEN – ČLOVEK.
    NO
    IN
    ZAATO, GA JE – BOG – POTRDIL ZA – VLADARJA. L.R. JANEZ KEPIC KERN KOMENDA
    P.S.
    DAVIDOV PSALM
    TO ŠE DANES – SPOROČA – NAM VSEM.

    enkratna BATTISTA ACQUAVIVA S KORZIKE.

    https://www.youtube.com/watch?v=_Ay4zHP-G6E

  • Antonius

    Pribac bo opravljal delo profesorja šele, ko si bo prigaral znanstveni naziv profesorja.
    Zaenkrat je z dr. še vedno samo izredni predavatelj na fakulteti in nič drugega.
    Je pa zanimivo se spomniti, kako so še v socialističnih časih že v poklicnih in srednjih šolah učitelji nazivno postali kar profesorji. Danes je skoraj povsem neopazna politikantska nagrada politično zaslužnim podarjena *zaslužna* profesura. Eden politično zaslužnih profesorje je tudi upokojeni dr. Ude.
    V spominu imam zlorabo napredovanj vojaškega oficirskega kadra v bivši Jugi. Leto ali dve pred upokojitvijo so bodočemu upokojencu dvignili čin, da je kasneje kot upokojenec še naprej dobival pokojnino v višini plače, ki jo je prejemal pred povišanjem.
    Pribac je dr. filozofije. Recidiv širine njegovih filozofskih razmišljanj je omejen s politikantsko pristranskostjo in istospolnostjo.

  • Andrej

    Ob svetih časih vedno iz nekaterih udari zlo.

    • Dada

      Pri duhovniki je večkrat. Zopet tožbe zoper duhovnike in škofe, ki so skrivali pedofilijo in poskušali uničiti dokaze. Vsake toliko jim uspe.

      • montyamp

        K*R*A*M*B*E*R*G*E*R*-S*L*I*V*N*I*K*-G*O*L*U*B*-J*A*M*N*I*K-K*O*K-……………..
        Ko te najdeo , je po tebi .

      • Andrej

        Zlo ne izbira.

  • xtc

    Ne vem kaj je pri Pribcu intelektualnega?
    Morda očala.
    Ostalo je nivo prinitivnega zarukanega rdeče nafutranega kmetavza.

    • Steiermark

      Pri njemu se še “intelekt” komaj razvija….. do sedaj je prispel šele na nivo podsaharskih opic, z IQ 70!

  • montyamp

    Intelektualec ???
    Intelektulec je lako samo patriot , ne pa idiot .

  • John Kovacs

    Vam se prikazuje Marija, meni pa Tito.
    Veste, jaz brez Tita enostavno ne morem.
    Ce Vam to mi vsec pac ignorirajte moje poste.
    TUDI PO TITU – TITO.

    • montyamp

      Marija ni bila bandit in morilec .
      Malo pomisli preden svojo revščino pošlješ v splet .
      https://www.youtube.com/watch?v=lk_lDnXJbME

      • John Kovacs

        Marija je bila laznivka.
        Oce Jezusa je bil Jozef in ne sveti duh.

        • marta

          Valter ne norčuj se iz svetih stvari, ker ti bo za to nekoč bridko žal.
          Za vsako namerno, ali malomarno izrečeno besedo, bomo odgovarjali Bogu Očetu.
          Dobronamerno!
          Če ne veruješ, PUSTI to, česar ne razumeš !

          • John Kovacs

            Oh bog je Josip Broz

          • Objektivno

            Marta ne igraj moralno avtoriteto, ker ti vidno ne pristoji pristnost.

          • John Kovacs

            Svet je Tito.
            Marija pa je lazna devica.

    • šmentanamuha

      Vsaj duhovit si:)

      • John Kovacs

        Jaz brez Tita ne morem.
        On je moja inspiracija za nazaj, za sedaj in za naprej.

        • šmentanamuha

          Dobr, sej te razumem, moja inspiracija pa je Džingiskan.

          • John Kovacs

            Ja tudi Dzingiskan he toliko dobrega storil za Slovence da bo vecno zivel v nasih srcih.
            Tako kot Tito.

          • šmentanamuha

            :)

    • lokec

      Preseli se v Trebče k Javoršekovim, boš pomagal kmetovati. Ali še bolje v Kumrovec. Tam so hiše poceni. Ves čas boš v zgodvinskem stiku z malim Jožekom.

      Tudi bližina Dedinja bi blagodejno vplivala na tebe.

  • Janez Kepic-Kern

    POLITIKA – JE POMEMBNA,
    ŠE BOLJ POMEMBNA JE PA PRAVA, VSE ŽIVLJENJE TRAJAJOČA
    LJUBEZEN
    MED NEPOKVARJENIM FANTOM-MOŠKIM
    IN MED
    ENAKO – NEPOKVARJENIM – DEKLETOM-ŽENSKO.LE
    IZ TAKE
    PRAVE LJUBEZNI – NASTAJAJO – LEPE, NORMALNE DRUŽINE
    IN
    TUDI – NARODA – NI BREZ PRAVIH LJUBEZNI
    IN
    TAKIH LEPIH DRUŽIN.
    Tudi to
    nam s Korzike – sporoča – enkratna “damicella=gospodična BATTISTA ACQUAVIVA.

    Ponarodela pesem
    s Korzike.
    “BEATA FUNTANELLA=BLAGOSLOVLJENA, POSVEČENA FONTANA”
    MOJ
    POIZKUS
    PREVODA V SLOVENŠČINO.
    POJE SE BESEDE – “SONORNO”, ZVENEČE, GLASNO, POVZDIGNJENO

    POSVEČENA, BLAGOSLOVLJENA – FONTANA
    “BEATA FUNTANELLA”

    Nisem iskal sreče, niti usode, prihodnosti,

    le šel sem na pot iskati – svežo, osvežilno vodo.

    S senco lune, ki me je spremljala,
    kot spremstvo.

    V roki sem nosil moj mali vrč,
    ko sem te srečal – na poti.
    S tvojim kotličkom na glavi
    – kot vedno.
    VI, GOSPODIČNA – NISTE VIDELI – SONCA,
    A
    IMATE TAKO OČARUJOČ NASMEH,
    NAENKRAT
    SE MI ZDITE – KOT ZVEZDA
    ki zna voditi zaljubljene k znamenju spomina,
    BIL SEM ZALJUBLJEN OD TEGA VIRA, TE FONTANE.

    TI SI ZAME POPOLNA, BRILJANTNA ZVEZDA,
    POSTALA SI MOJA
    PRVA LJUBEZEN.
    ZDAJ NI VEČ NE VRČKA NE KOTLIČKA,
    AMPAK MOJE SRCE BIJE VEDNO – LE ZA TE,
    le ZA TEBE.

    FONTANA PRI SV. PETRU JE – BLAGOSLOVLJENA.
    S SVOJO OD SONCA NESPARJENO – SVEŽO VODO.

    Tako nekako – gre besedilo. Zasilen prevod L.r. JANEZ kEPIC kERN KOMENDA
    P.S
    NA KORZIKI
    VSI, KOT ENO “SVETO” PESEM POJEJO
    “BEATO FUNTANELLO”

  • soc

    Težko najdeš bolj bolna identična možganska kretena, kot sta Igorja. Pribac in Vidmar.

  • šmentanamuha

    V ZDA predsedniki prisežejo svoj mandat z roko na Bibliji, pri nas pa neki no name Pribac zganja fobijo nad krščanskim praznikom, ki je del zgodovine tega prostora. Oropan lastne identitete iz nekih nam nepoznanih razlogov Pribac vidno sočustvuje z muslimani in njihovo mesarsko religijo razume kot človekovo pravico.

  • lokec

    Naj bo vsako oddajo v Štefančičevem studiu in naj modrejeta. Drugam ga pa ne spuščajte tega zlobca.

  • Janez Kepic-Kern

    Nima smisla – pisati
    o takih ljudeh.
    Oni bodo le v – “ZEMLJO VZETI” oz. v “krematorij-vzeti”. Pač. L.R. JANEZ K.K. KOMENDA

  • Hribouc

    Pribac!

    Satanska paradržava, kateri služiš noče in ne sme poračunati s teboj.
    Mi, državljanske ofce ne smemo.

    “Ampak Bog bo poravnal vse računčke s teboj, ko pride tvoj čas, ne se bat!” PRESS

  • Olga101

    Jaz se pa sprašujem, zakaj sploh plačujem “javno” (levičarsko) trobilo, ki širi sovraštvo, deli Slovence in prenaša samo Kučanov komunistični agitprop, katerege del je tudi tovariš Pribac! Ukinimo plačevanje TV SLO (s partizanskim imenom Hanzi)!

  • Olga101

    Tako kot Tito, bo verjetno tudi Pribac rabil pomoč v zadnjih urah…

  • Janez Kepic-Kern

    ŠE 1X
    POLITIKA – JE POMEMBNA,
    ŠE BOLJ POMEMBNA JE PA PRAVA, VSE ŽIVLJENJE TRAJAJOČA
    LJUBEZEN
    MED NEPOKVARJENIM FANTOM-MOŠKIM
    IN MED
    ENAKO – NEPOKVARJENIM – DEKLETOM-ŽENSKO.LE
    IZ TAKE
    PRAVE LJUBEZNI – NASTAJAJO – LEPE, NORMALNE DRUŽINE
    IN
    TUDI – NARODA – NI BREZ PRAVIH LJUBEZNI
    IN
    TAKIH LEPIH DRUŽIN.
    Tudi to
    nam s Korzike – sporoča – enkratna “damicella=gospodična BATTISTA ACQUAVIVA.

    Ponarodela pesem
    s Korzike.
    “BEATA FUNTANELLA=BLAGOSLOVLJENA, POSVEČENA FONTANA”
    MOJ
    POIZKUS
    PREVODA V SLOVENŠČINO.
    POJE SE BESEDE – “SONORNO”, ZVENEČE, GLASNO, POVZDIGNJENO

    POSVEČENA, BLAGOSLOVLJENA – FONTANA
    “BEATA FUNTANELLA”

    Nisem iskal sreče, niti usode, prihodnosti,

    le šel sem na pot iskati – svežo, osvežilno vodo.

    S senco lune, ki me je spremljala,
    kot spremstvo.

    V roki sem nosil moj mali vrč,
    ko sem te srečal – na poti.
    S tvojim kotličkom na glavi
    – kot vedno.
    VI, GOSPODIČNA – NISTE VIDELI – SONCA,
    A
    IMATE TAKO OČARUJOČ NASMEH,
    NAENKRAT
    SE MI ZDITE – KOT ZVEZDA
    ki zna voditi zaljubljene k znamenju spomina,
    BIL SEM ZALJUBLJEN OD TEGA VIRA, TE FONTANE.

    TI SI ZAME POPOLNA, BRILJANTNA ZVEZDA,
    POSTALA SI MOJA
    PRVA LJUBEZEN.
    ZDAJ NI VEČ NE VRČKA NE KOTLIČKA,
    AMPAK MOJE SRCE BIJE VEDNO – LE ZA TE,
    le ZA TEBE.

    FONTANA PRI SV. PETRU JE – BLAGOSLOVLJENA.
    S SVOJO OD SONCA NESPARJENO – SVEŽO VODO.

    Tako nekako – gre besedilo. Zasilen prevod L.r. JANEZ kEPIC kERN KOMENDA
    P.S
    NA KORZIKI
    VSI, KOT ENO “SVETO” PESEM POJEJO
    “BEATO FUNTANELLO”

  • Peter

    Poudarek je na:
    Čudno, da ne serjete kontra muslimanskemu prazniku.

    Levičarji, strpni do vseh, razen do svojih sonarodnjakov drugačne politične usmeritve….

    • Hugo

      Pri nas ni nobenega praznika, ki bi ga naši državljani praznovali na račun muslimanov. Pribac pa je izpričan levičar. Zato ni nič neobičajnega, da se obregne ob krščanski praznik.

  • zokispoki

    In to naj bi bil intelektualec, pŕofesor na univerzi ? Halo !? Ubogi studenti, ki morajo poslusati tega ultra levicarskega , anemicnega jugo nostalgika !

  • if

    Kristjani prvega stoletja so živeli iz resnice o Marijinem brezmadežnem spočetju, vzhodna cerkev je to praznovala od 8. stoletja naprej, zahodna od 9. stoletja.
    V naših krajih je zapis o obhajanju tega praznika iz prve polovice 14. stoletja zapisan v kodeksu cistercijanskega samostana v Kostanjevici.

    Versko resnico ali dogmo o Marijinem brezmadežnem spočetju je v imenu Cerkve 8. decembra 1854 razglasil papež Pij IX.
    Dobra tri leta pozneje (11. februarja 1858) je to dogmo potrdilo Nebo. Marija se je v prikazanju Bernardki v Lurdu predstavila z besedami: “»Que soy era Immaculada Conception – Sem Brezma­dež­no spočetje«.

    Pribac, da boste vedeli, da boste postali boljši. Ne preganjajte kristjanov, služite slovenstvu, slovenskem narodu.

  • Janez Kepic-Kern

    PONAVLJAM.
    TA TAKOINTAKO – NE BO “VNEBOVZET”.
    Nima smisla – pisati
    o takih ljudeh.
    Oni bodo le v – “ZEMLJO VZETI” oz. v “krematorij-vzeti”. Pač. L.R. JANEZ K.K. KOMENDA

  • 123

    Zgleda kot stari klošar.

  • Dragan Krstič

    Gospod Andrej Grafenauer mi znate namigniti kdo bi lahko bil vloger na kurah ki ima nick Missasolemnis in je radikalni levčar, rekel bi da je celo anarhist. Pred časom je razlagal na portalu da iz Bachove muzike izvaja fantastične matematične formule, seveda s podporo SDjevega ministrstva za kulturo in z denarjem tistih ki ustvarjajo dodano vrednost v realnem sektorju.

  • Dada

    Dežela ….. mlatenje prazne slame. Borba okrog oslove sence. Ko bo kdo znal opisati boga, navedel s kom je bil v kontaktu in predložil nekakšne “dokaze”, ko bo kdo dokazal, da Marija, ni pobegnila (Jezusova žena Marija, ki je bila noseča) v Francijo in tam nadaljevala versko delo, potem še jaz verjamem. Nisem zapisala kaj, ampak, da boste vedeli, ljudje smo bitja, ki verjamemo v tisto kar vidimo, otipamo, lahko preverimo resničnost. Znanstveniki bi rekli, ko lahko poskus večkrat ponovimo z enakimi rezultati.
    Zdaj znanstveno dokazano, čudež Fatima na Portugalskem, LAŽ. Večkrat se je ponovilo, blesk. Obstaja tudi fotografija, ko množica ljudi na travniku spremlja ta blesk, nebesni pojav, ki je sicer redek. Ko so otroci videli blesk in niso znali pojasniti, se je pojavil kdo, ki je znal pojasniti, da je bila Marija
    Znanstveniki so dokazali, da je Mojzesova 2. knjiga grožnja Judov Egipčanom , laž. Nadloge kot rdeča voda v Nilu… itd. je posledica ogromne eksplozije vulkana , kjer je odneslo v zrak pol otoka Santorinija, zato pa so nastale klimatske spremembe, kar je povzročilo, “nadloge v Egiptu” in ni bog posredoval…..

    • Imperial Commando

      Kaj ima veze, če je laž ali ni, nekateri verjamejo v to in noben jim nima pravice to vzeti. Čudno, da se ne spotikaš v laži v vam levim fašistom preljubem koranu o 40 devicah in podobnih. Vaše metode so iste kot v trejtem rajhu, preganjanje vernikov. Spel se fašist.

      • Dada

        Če te laž zanima, si pač lažnivec in te zanima potvarjanje, izmišljanje, laganje.
        Lahko živiš v laži in nihče ti tega ne bo niti poskusil vzeti. Razlika je le, da je RKC v 400 letih Rimske cerkvene inkvizicije čutila premoč nad ljudmi, z lahkoto jih je kurila na grmadah ali utopila, sprožila vojne, osvajala v IMENU BOGA. . Zaradi “večvrednosti” so krščanski kralji iz Afrike odpeljali 12 mil. sužnjev. In kaj ima to zveze s sedanjim življenjem ? Nić več ni RKC glavna v življenju ljudi, nima več superiornosti. Zadnja leta se škofje in duhovniki zagovarjajo po sodiščih zaradi pedofilije, RKC po svetu plačuje velikanske odškodnine…
        To je realnost in tega RKC ne bo nihče vzel…….Zdaj so v ponižnem stanju……..

        • Imperial Commando

          “RKC v 400 letih Rimske cerkvene inkvizicije čutila premoč nad ljudmi, z lahkoto jih je kurila na grmadah ali utopila, sprožila vojne, osvajala v IMENU BOGA.”

          hmmmmm, skoraj čisto isto razne krajši čas so tako delovali komunisti pri nas. tvoji vzorniki, z lahkoto so likvidirali nasprotnike in ljudi , ki jim niso bili po godu, spravil v zapore, na otok, vse v imenu revolucije.

          In spet pri pedofiliji v krščanstvu, o tem, da je muslimanksi prerok bil sam pedofil pa nič. Joj vaša komifašistična dvoličnost in opranoglavost.

          • Dada

            Lažnivcu pač ne verjamem.
            Moje trditve lahko zlahka preveriš na internetu , v dokumetarnih oddajah jasno tujih, angleških in avstralskih avtorjev, v tujem tisku….tako da se ne boš skrival za neko ideologijo in kvasil neumnosti.

  • Janez Kepic-Kern

    ZA
    NE “V NEBO VZETE”
    PSALM O DAVIDU,
    KI GA JE KOT VLADARJA – “POTRDIL -BOG” L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    PSAUM DE DAVID,
    UMETELNA IZVEDBA
    BATTISTE ACQUAVIVE S KORZIKE.

    https://www.youtube.com/watch?v=_Ay4zHP-G6E

  • samotoje

    Molimo za Pribca, človek je hudo prizadet: Oča naš, šteri si v nebesaj..

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!