Iz neba vidna kolaboracija med partizani in okupatorsko JNA: Vidni član zveze borcev Slovenije zaradi domoljubnega plakata, s katerim SDS čestita ob dnevu državnosti, Janšo prijavil organom pregona, češ da oglas krši ženevsko konvencijo

Vilko Brus.

Radikalni levičar in član zveze borcev Slovenije Vilko Brus – Vili je na tožilstvo, policijo, Rdeči križ, ministrstvo za obrambo, kabinet predsednika vlade, kabinet predsednika države, varuha človekovih pravic in na še nekatere naslove zoper SDS poslal prijavo zaradi suma kršitve ženevske konvencije o vojnih ujetnikih. Toda dejstvo je, da je bil vojak na plakatu živ izpuščen, osamosvojitvena vojna pa je po zaslugi pravih voditeljev terjala malo žrtev in dosegla svoj cilj: samostojno državo Slovenijo. Po koncu vojne so vse zajete vojne ujetnike sovražne armade (več kot 5 tisoč) izpustili in jih niso pobijali skupaj z njihovimi družinami, kot so leta 1945 to počeli partizani, ideološki idoli Vilka Brusa.

Slovenija 25. junija praznuje najpomembnejši praznik svojega obstoja; leta 1991 je takrat država članica komunistične SFRJ v zgolj desetih dneh uspela premagati Jugoslovansko ljudsko armado, o kateri so podporniki režima vrsto let širili famo, da je ena izmed najmočnejših in najstrašnejših vojsk v Evropi.

V času osamosvajanja je bil slovenski obrambni minister Janez Janša, danes predsednik Slovenske demokratske stranke, pod čigar poveljstvom se je kljub delno uspešnim poskusom razorožitve slovenske Teritorialne obrambe uspel mlad, srčen in predrzen narod ubraniti pred agresorjem pod rdečo zvezdo, ki je pozneje zakuhal še krvavo vojno na Balkanu, v kateri je umrlo več sto tisoč ljudi. Letos Slovenija praznuje že svoj 28. rojstni dan, največja opozicijska stranka pa skuša ob tej obletnici med Slovenkami in Slovenci dvigniti narodno zavest, da bi se še bolj zavedali, kaj je pomladnikom uspelo leta 1991, da smo lahko zaživeli v samostojni, demokratični in suvereni državi Republiki Sloveniji. Ravno od tu veliki plakati, ki visijo po Sloveniji, na katerih je preprosto, ne škodoželjno sporočilo, da SDS “čestita” ob dnevu državnosti. A slika vojakov JLA, ki se predajajo, je nekatere zmotila. Bržkone tiste, ki jim osamosvojitev tako ali tako ni bila intimna opcija.

Domoljubni plakat gre levičarjem zelo v nos. (Slika: Nova24TV)

“25. junij, dan državnosti. Čestitamo. SDS.” To je napis na plakatih, ki te dni visijo po vsej državi in ki Slovenke in Slovence opozarjajo, da bo mlada države čez nekaj dni praznovala svoj 28. rojstni dan. Desno od napisa je slika nekaj vojakov JLA, ki imajo dvignjene roke, torej so se predali – Slovenci so uspeli okupatorja prisiliti k umiku iz države. Spodaj najdemo še slovensko zastavo.

Dokaz, da so partizani kolaboranti JNA
Vilko Brus, ki je, kot je razvidno na spletu, na zadnjih parlamentarnih volitvah nastopil na listi skrajne levičarske stranke Levica, je v dopisu zapisal: “Ocenjujem, da je bila z objavo navedene fotografije kršena ženevska konvencija iz leta 1949, in sicer najmanj 3. člen, 1. točka, c. alineja, 13. člen, 3 alineja in 14. člen, 1. alineja navedene konvencije.” Kriminaliziranje slovenske osamosvojitve se očitno nadaljuje. Nedavno smo lahko v reportaži o tako imenovani bitki na Sutjeski v časniku Delo prebrali, da so tam “obujali spomine na nekdanjo socialistično Jugoslavijo, ki je končala v krvi podivjanih nacionalističnih zveri”. Osamosvojitelji so po njegovem torej podivjane nacionalistične zveri.

Spomnimo, da je predsednik ajdovske skupine borcev za vrednote NOB Vilko Brus oktobra 2017, s čepico z rdečo zvezdo na glavi, pozival zbrane simpatizerje, naj volijo za Andreja Šiška. “Andreja podpiram, ker sta njegovo domoljubje in njegov domoljubni program neprimerno bolj v duhu narodnoosvobodilne borbe, kot so programi vseh ostalih kandidatov,” je eden izmed bolj pomenljivih stavkov Vilka Brusa.

Demokracija

  • Nata

    Na, pa je Šiško spet v ” zosu ” !!

  • PLavi-mil

    PLakat, kateri izraža resnico o osamosvojitvi, pravi je, boljšega ne bi m oglči narediti.

    • Vili

      Plakat na katerem je slovenski nabornik ,ki se je predal slovenski policiji v Rožni dolini po končanem masakru? ? To dokazuje? Kaj že?

  • Andrej

    A ta Vilko Brus dobiva kak borčevski dodatek?

    • Vili

      Dva! Ne samo enega. Pričakujem pa še tretjega. Iz blagajne SDS-a! :D

  • Viktorh

    Saj ima čas, naj se smeši.

  • macon

    Skrajni levičarji, ki se bojda zavzemajo za človeške pravice naj pogledajo, kaj sami zagovarjajo in kaj so počeli njihovi idoli. Smešno in bedno je, ko se en tak spakuje o nacionalizmu, medtem, ko je bil podivjana nacionalistična zver, ki je vojne zagnala kar predsednik srbske partije Miloševič.

    Milošević je za vse s kančkom razuma živ dokaz, da so komunisti in fašisti najbližji ideološki sorodniki, drugače ne bi bil možen hiter preklop iz komunista v odkritega fašista.

    • rrrrr

      ,, preklop ” med fašizmom in komunizmom je najbolj uspel Primorcem. Pod fašizmom 70 procentov fašistov, pod komunizmom 70 procentov komunistov !

  • Povprečen Državljan

    JJ je bil obrambni minister,to je dejstvo.Da je pa bil moder in preudaren vodja,je pa debela laž.Če bi se izpolnili vsi nori ukazi za napade na vojašnice,bi bilo brez vsake potrebe na tisoče mrtvih.Vojak na sliki je na smrt prestrašen vojak na služenju vojnega roka.Ni noben podivjan četniški morilec z nožem v zobeh.Res me zanima,kako mu je ime in kaj je po nacionalnosti.

    • macon

      Da si ne boš kaj naredil. Nihče se ni izživljal nad njimi, jih ujete pretepal in moril. Bili so oboroženi in po pravilu so začeli prvi streljati na ukaz oficirjev JLA. Nekaj jih je tudi padlo in po nobenem zakonu in zakoniku niso bili nobene nedolžne žrtve.

      • Povprečen Državljan

        Saj nisem napisal,da se je kdorkoli izživljal nad njimi.Ne med vojno.To se počne danes, ko so dali sliko tega vojaka na plakat. Lahko bi dali npr.zadnjega poveljnika ešalona TO na paradi okupatorske vojske v Beogradu leta 85.

        • macon

          Plakat bi bil etično zavržen, če bi bil na fotografiji mučen in zavratno ubit vojakJLA oziroma, če bi bilo tako početje takratna praksa. Ni bilo tako, JLA nas je napadla in nimate se kaj usajati. Ko nekdo v uniformi maha z orožjem in ga uporablja, posledični metek v njegovem čelu ni zločin. Vsaka smrt je osebna tragedija, vendar se ne ukvarjamo s čustvi, temveč z zakoni.

          Levi se usajate zato, ker vam država Slovenija “ni intimna opcija”, ker jo sovražite.

    • resnicaboli

      Še kako sem se čudil Janši takrat kako je deloval hrabro danes ti lahko pišeš kaj hočeš tudi to je omogočil Janša z podporo zavednih Slovencev seveda ne takšnih kot si ti.

    • šrauf

      Brez JJ bi ti dons srbsko govoril….. sm u Nedelskem bral.

  • Ryuk

    Ko se tardeči, s krvavimi rokami, sklicujejo na ženevsko konvencijo… Bo treba najprej pred svojim pragom pomesti.

    • Joško

      Treba si bo umiti krvave roke.

      • Slovenec 33

        Ja pa tudi beton si bodo morali očistiti izza nohtov.

      • SIMON ROZIC

        Toliko vode tudi Slovenija nima, da bi si oprali krvave tace!

        • jakob kovač

          Joj ali je bilo toliko pobitih koloborantov,da je vse krvavo,zakaj pa so bežali če niso bili nič krivi?

          • SIMON ROZIC

            Ravno za to, ker niso bežali, so se rdeči heroji
            spravili nanje, tudi na ženske in otroke! Sla po
            krvi je prevladala razum in um!

          • jakob kovač

            Pa bežali ste do Pliberka,kjer A ngleži niso vedeli kaj naj naredijo z ustaši,domobrani in ostalimi,so vas vrnili nazaj,koloborantov ,nikjer ne marajoi,še pred Pliberkom, ste na poziv partizanov da oddate orožje skupaj z drugimi napadli partizane, in jih okoli 300 pobili,vse to je vodilo v brezumno maščevanje.

          • omejenec

    • Vili

      Pa kaj te tako zelo sekira kdo je kaj prijavil? Če sem podal prijavo neupravičeno, bodo to že Švicarji ugotovili. Ne ti in tvoja hunta !

  • Drago

    Iz neba vidna kolaboracija med partizani in okupatorsko JNA

    Halo nebo, javi se! Partizanov je v Sloveniji še kakšnih 10 živih, JLA pa tudi ne obstaja že kakšnih 27 let.
    Aja pa še tole, če ste že takšni “domoljubi”, bi lahko uporabili slovensko kratico namesto srbohrvaške.

    • šrauf

      “Partizanov je v Sloveniji še kakšnih 10 živih…” Če gledamo število prejemnikov partizanskih penzij, bi sklepal ,da še kar prihajajo iz hoste. Daj jim povej ,da je že74 let od konca vojne!

      • Drago

        Borčevskih pokojnin je toliko, kot jih omogoča zakon.

        V te pravice je že poskušala poseči zadnja
        vlada Janeza Janše z zakonom za uravnoteženje javnih financ (Zujf), a je
        ustavno sodišče tedaj to preprečilo.
        Torej, povej ustavnemu sodišču, da nimajo prav.

        • šrauf

          Zakon je pa napisal kdo? Malo se sprenevedaš? Po katerem zakonu je lahko prejemnik par. penziona star 25 let?

          • KAPIBARA

            Zakon ki pravi, da dotični dedujejo ( tudi vnuki) borčevske penzije, nadomestila in stanovanjsko pravico, zaplenjenih nepremičnin..

          • Luckyss

            Nima se smisla prepirat, poiščite si uradne podatke na to temo. Za tiste, ki ne znate ali nočete tega poiskati pa tule copy-paste…
            Podatki pokojninskega zavoda, po katerih je bilo marca pod postavko, ki se je nanašala na udeležence NOB, narodne heroje in nosilce Partizanske spomenice 41, skupno skoraj 7700 oseb. Od tega je bilo prejemnikov starostne pokojnine 1838, prejemnikov družinske oz. vdovske pokojnine dobrih 5400, prejemnikov invalidskih pokojnin pa 415. Za izplačilo pokojnin po omenjeni postavki je morala država skupno izplačati 1.052.086 evrov.

            Med starostnimi pokojninami je najvišja znašala od 1300 do 1400 evrov, prejela pa jo je ena oseba. Druga najvišja je bila v razponu od 800 do 900 evrov, ki jo je prav tako prejela ena oseba. Največ oz. 645 je bilo tistih, ki so prejeli starostno pokojnino v višini do 100 evrov.

          • KAPIBARA

            Imaš prav, ne se kregat !

            Vprašaj pa na ZPZI , koliko je star najmlajši prejemnik borčevske pokojnine (danest tam nekje 26 let ?? ) – je izplačana po dedovanju.
            Tudi UE je podala izjavo, da Krkovičemu sinu ni priznan status Borca veterena, in da se mu ne izplačuje nobeno borčevsko nadomestilo..
            Veš pa da marsikaj ne priznajo- ne povedo, pa delajo…

          • Beli Sneg

            Zakon je potrebno spremeniti, tako da pravica ne bo dedna. Ustavno sodišče je vedno v prid rdečim zato so Zujf v tistem delu, ki je zmanjšal pokojnine tistim nad 1200 Eur, US razveljavilo. Bi bilo pa prav, da bi tako kot so vsi drugi nosili breme krize, tudi priviligiranci kaj prispevali.

          • Luckyss

            Pravica seveda ni dedna ..sicer pa si spodaj poglej te “grozne zneske” in njih število seveda ;))
            Beboti..

          • Vili

            Tudi za nacistične penzije to velja? Saj jih prejema kar nekaj tvojih somišljenikov, kajne?

  • resnicaboli

    Kaj ko bi ta norček prijavil partizane ki so po vojni pobijali ujetnike??

    • FRANC3

      Rdeči ne bodo nikoli prijavili svoje. Fašizma niso obsodili fašisti, nacizma niso obsodili nacisti in tako tudi komunizma ne bodo obsodili komunisti. V SLO so komunisti na oblasti že od leta 1941 dalje z malimi presledki.

      • jakob kovač

        Tudi vrh SDS-a je bil zraven,vsi so iz iztega gnezda,samo sedaj so levi in desni,navade pa so opstale

      • Vili

        Malo se dologočasim preden grem na partizansko Predmejo, kjer je popoldan proslava v spomin na 365 padlih partizanov 9 Korupusa , kateri so padli zato, da laho ti danes svobodno cvekaš, pa sme šel malo prebirat vaša duhovičenja. Reči moram , da ste me neizmerno nazabavali. Le tako naprej , fantje. Mister Bean bi bil amater pri vas : :)

  • Povprečen Državljan

    Ne,hvala.Čestitka SDS-a na tem plakatu je žalitev.

    • Imperial Commando

      Za vas, vecne izdajalske pizde, sigurno.

      • Luckyss

        Zanimivo razmišljanje….Sicer pa ves napreden svet ve, da je največje možno izdajstvo, če med vojno stopiš na stran okupatorja in z njihovim orožjem pobijaš lasten narod…

        • šrauf

          Jebenti ,daj bojo pa še ščeneta kandidati za partizanski penzijon.

          Senatorij Baričević press

        • Minovak

          To so storili že komunisti 6. aprila 1941 in je kar trajalo, celo za 1. maja 41. so skupaj sodelovali, sicer pa kolaboracija še traja, kar dobro občutimo. Kdor hoče jugo nazaj je kolaborant in pika!

          • Luckyss

            Ja, ja …Praktično cela Evropa je v začetku sodelovala z Dolfijem in kalkulirala..Tudi Francija, Anglija, Rusija in ZDA, da naštejem le velike…
            Toda, kasneje, ko je Hitler pokazal svoj pravi obraz je ves napredni svet stopil na eno stran,med zaveznike… celo takšni ideološki nasprotniki kot so Rusi in ZDA….No nekateri so se odločili drugače in zato posledično še danes jamrate…in boste jamrali do naslednje vojne in še par generacij po njej……

          • Minovak

            Kdo jamra? Le kdo prireja maškerade z rdečo zvezdo in zato uporabljajo tudi otroke? Smo pa edini v EU, pa tudi širše, ki to zločinsko propagando ohranja in z njo poneumlja svoje otroke, da bi nekoč spet začeli pot terorja in bede. Kjer je bil socializem (in je še), je prišel propad, kar pa verjetno veš. In še tole:
            Socializem je protinaraven sistem, ki nikdar ni deloval, nikjer ne deluje
            in ob soočenju z realnostjo tudi ne more delovati.
            Winston Churchill je dejal, da bi lahko deloval le na dveh mestih,
            v nebesih, kjer ga ne potrebujejo in v peklu, kjer ga že imajo.

      • Vili

        Jejejje.. Kkašne besede…. Si šel dane sk maši in si opral usta z žajfo? Ti je far dal odvezo?

    • Grega

      Povprecen idiot.

    • Desnoklik

      Nisi branio slovensku decu od srbske dece?

      • Povprečen Državljan

        Za razliko od tebe sem, dva meseca.

        • Desnoklik

          Bijo si pijan pa si video dva meseca?

          • Povprečen Državljan

            Ocitno si še eden od spreobrnjenih komunistov v službi Velike vodje.Ampak vsaj slovensko bi se lahko navadil.Očitno desni iz obupa vzamejo res vsakogar.

  • Prle

    Pa ga ja ne bodo strpali spet v arest( Ivana Janeza)?

  • Franci Pušenjak

    Pogled iz druge strani, ta slika opominja na dvoje: prvič ti fantje so držali puške v rokah in bi pobijali če bi imeli možnost in drugič, z modrimi odločitvami slovenske vojske, pa so bili onemogočeni in s tem tudi odrešeni, Bog ve kake krivde in hudodelstev! Oni in mi moramo biti hvaležni za tak izid in ta slika je super opomin in spomin na to! Bog živi Slovenijo in modre osamosvojitelje!

    • karlina

      Bog živi Slovenijo in modre osamosvojitelje!

      Skupaj zapojmo vsi na ves glas:
      Bog, blagoslovi Slovenijo

      – da le iskrenost bo v nas doma,

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      – da le poštenost bo cvet vseh nas,

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      – da le odprtost (prijaznost) bo luč srca.

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Že vse preveč je bilo solza,

      naj vzklije zdaj rešenja (rešitve) čas;

      že vse preveč je bilo gorja,

      naj spravo nam rodi ta čas.

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Vero v življenje prebudi nam,

      naj sreče pot spet pokaže nam ….

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      v duhu enak naj bo z bratom brat!

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Naša molitev naj dviga se,

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Tvoja dobrota naj spremlja vse.

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Kjer seje se zlo, prepir, nemir,

      naj ljubi rod požanje mir;

      kjer sliši se glas krivic in zmot,

      naj zmaga le modrost povsod.

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Vero v življenje poživi nam,

      naj volje moč se povrne nam,

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      Bog, blagoslovi Slovenijo

      da naše ljudstvo bo pelo spet …..

      Bog, blagoslovi Slovenijo!

      • Luckyss

        Verski fanatiki ste vsi isti, ne glede na to ali klečite v spovednici ali pa se klanjate na preprogi….

    • Luckyss

      Pozabljaš, da so bili v tankih tudi slovenski fantje, so bili tudi oni agresorji in “za pobit” ?!
      Banda, nikoli se ne boste spremenili…ni čudno, da jamrate odkar veste zase..in očitno še boste..

  • mara

    Nč bat, sej se bodo levičarji sami med sabo pobili…..nej se že enkrat, da bo mir!!!! Slovenija zaradi njih ne more normalno zadihat….pa vsem Vilkotom en lep pozdravček ob prazniku , ki prihaja!!!

    • Prle

      Nad kom se boste pa potem izživljali dešnjaki?

      • Minovak

        Bodi raje tiho, ker so ti “desnjaki” priborili svojo državo in NIHČE drug, jasno…? Sicer pa je nisi vreden, kakor se oglašaš in taki so zame vredni manj kot nič!

        • Drago

          A tisti “desnjaki”, ki so celo vojno preživeli v kleti Cankarjevega doma ali mogoče tisti, ki so streljali na neoborožene helikopterje?

          • Minovak

            Vidi se, da si pod vplivom rdečega kokaina in ne vidiš niti prsta pred nosom. Če bi prebral kaj o tej zadnji epopeji, potem bi vedel in ne pisal te nebuloze, ki kažejo tvoj IQ. Veš, bil sem tam, sodeloval in videl, kar ti očitno nisi, zato VEM!

          • Drago

            Če bi res “sodeloval”, ne bi pisal takšnih neumnosti. Od kod ti podatek, da bi se naj samo nekakšni “desnjaki” borili v navedeni vojni? Verjamem pa, da si že star in se ti možgani od starosti in sovraštva malce kisajo, tako da se spomniš samo tistega, kar se sklada s tvojim ideološko zelo omejenim pogledom na svet.

          • Minovak

            Če bi pogledal izjave murgeljca, potem bi videl kako je bil “zagret “za samostojno Slovenijo in tudi verjamem, da si jih, le nočeš priznati, povem pa ti, da moji možgani delujejo v pravi smeri in neskisani, kar pa za tvoje ne bi mogel reči. Zgodovine ne moreš spremeniti, edino lažeš lahko samemu sebi. Lahko pa ti zatrdim, da sem krepko sodeloval, no ti pa res tega ne moreš reči, sodeč po tvojem pisanju.

          • Drago

            Glej, jaz sem z golimi rokami zadavil 3 krvoločne vojake JNA, verjamem pa, da so tvoja “junaštva” še veliko večja. In če smo že pri Kučanu, nihče od predstavnikov jugoslovanske oblasti se med vojno ni pogovarjal s tvojimi “desnjaki” tipa Janša in Krković, pravzaprav sta bila skoraj popolnoma nepomembna ,ampak s Kučanom in Drnovškom. Tudi pri Brionskem sporazumu navedenih ni bilo zraven ampak sta doma lajala o “izdaji”.

          • mara

            Kučana je kontaktiral edino Dolanc…..medtem, ko je JJ vedel za vsak premik, ki je bil namenjen v SLO…..je imel dobre vire v vrhu Armije…..drgač bi nas zmleli, tako pa niso imeli šans!!!

          • jakob kovač

            Ja brez Kučana in Drnovšeka ,bi mi tanko piskali,Zdaj taglavni pa so tako že imeli preskrbljena stanovanja v Avstriji.

          • Vili

            Prijava zoper tebe je že oddana. Sam si priznal vojno hudodelstvo. Sedaj se pa rešuj :D

          • Jožef Gal

            brez njega in delegacije na brionih bi ti danes bil v zaporu,zaradi izdaje države
            ne se delat prepametne,ker izpadate vvčasih (skrajneži)bedaki.
            lp
            joško

          • Luckyss

            Tvoj “črni princ”, pa očitno ne ve…Na “tubi” sta dva posnetka..na enem trdi, da je vedel za načrtovani prestop, na drugem pa da ni vedel….Kot nevesta, ki rada seksala pa nedolžna ostala..

          • šrauf

            Merlakov nadrejeni, tako a je dobro vedel ,da bodo helikopterji pod ognjem, tako da..

            To nesrečno sestrelitev ti in tebi podobni politikantsko izrabljate.Glede na to ,da je bil na predstavitvi knjige od Potočnjakove v Koćevju KOS -ovec Šefket Suljević pove vse. https://www.youtube.com/watch?v=c0MMTvoagaY&t=333s

          • Luckyss

            Se strinjam, da se to omalovažuje in prikriva, vendar je resnica le ena…
            Še dobro, da so krivci bivši komunisti in ne verjamejo v pekel, čeprav pasejo klerske ovce..

          • mara

            Na agresorske helikopterje…..

          • Drago

            Na agresorske helikopter v katerem je sedel Slovenec, za katerega so vedeli, da hoče prestopiti na slovensko stran, pa so ga zaradi propagandnih učinkov kljub temu sestrelili.

          • Minovak

            Drago, streljali so na agresorski helikopter, ker ni na njem pisalo, da notri sedi Slovenec in dokazano, celo na sodišču, je bilo, da ni za prestop nihče vedel, vse je bila samo leva propaganda, ki še danes ne prenese izgube juge. V bivši jugi smo še sedaj največji bedniki, ker bi jo radi nazaj, le drugi jo nočejo…hudo kaj.

          • Vili

            NI vedel. Pa sploh veš kaj blebečeš? Poglej si video posnetek Janeza Janše iz takratnega časa kjer je nedoumno vedel da je v tem helikopterju Slovenec,ki hoče prebegniti v slovensko teritorialno obrambo. Na veliko Jaševo žaslot in vseh njegovih podlasic, tega posnetka ni možno zbrisati.

          • Luckyss

            Ki bi bombardiral s kruhom ?!

          • branči

            tudi tebi na čelu ne piše, da si kreten! šele s tem, kar napišeš, se vidi tvoj intelekt!

          • karlina

            BEDAK, KI SLAVI JLA !!!!!

          • Luckyss

            Ne Karlinca…tu je šlo za umor Slovenca, ki je tvegal življenje, da bi naši vojski pripeljal helikopter….žalostno je da so ga ubili tisti s katerimi je imel dogovor za prebeg.In še bolj žalostno je, da zaradi tega umora nihče ne sedi…

          • Vili

            Očitno ti ni najbolj jasno da je npr 30 % enote v Rožni dolini (odkoder je tale fotografija – mimogrede – brez avtorjevega dovoljenja) sestavljajlo iz slovenskih nabornikov. Torej so Slovenci napadali Slovenijo?

          • FRANC3

            Tam je imel svojo mizo, posteljo in stranišče tudi Milan Kućan!!!!!!!

        • Vili

          Tule pa si zadel. Olalalla… Veš kje ste bili d4esnjaki leta 1991 med “agresijo” JNA? POsebej tisti s primorske? V Italiji. In veš kdo je osamosvajal primorsko? Ti povem? Seznami so namreč točni in neizpodbitni. Pretežno levičarji. Desnjaki ste npr čakali v Italiji, da smo na Vrtojbenskem mejnem prehodu dvignili slovensko zastavo in nato čez čas začeli prihajati čez mejo v Slovenijo. Veš…. Vse je dokumentirano. Italijanska televizija je dogajanje na meji temeljito posnela v tistem času. Tudi kdo je strahopetno pribežal k njim in se nato “junaško ” vrnil, v Slovenijo, ko ni bilo nobenega jugoslovanskega vojaka na meji več. Ehhhhhhhhh…. Podlasice strahopetne!

          • ja npr. Rigelnik je pa tudi desničar , ki je bil s tovar5išijo na avstrijskih jezerih. je prišel po spopadih nazaj , ustanovil Probanko, jo zadolžil, so dali s tovariši dolgove na slabo banko, da jih poplačamo drugi nepriskledni “levičarji”. No VILI razumeš ta primer , ki je na žalost le eden izmed mnogih v Slo in primer “levega” kapitalizma (roparstva) na domačem terenu oz. pri lastnem narodu. sramota. Ne le da je prišel strahopetna podlasica nazaj, še pokradel je potem debele. Razumeš?

      • FRANC3

        Živeli bomo v raju.

  • Luckyss

    No, tele fotografije nam res niso v ponos, ženevske konvencije pa tudi ne kršijo..
    Vsaka vojna prinaša neslutene krutosti in nedolžne žrtve…Tile naborniki, večinoma najstniki,ki niso imeli pojma kam in zakaj so jih poslali, res niso neki četniki z noži med zobmi, na katere zajetje bi lahko bili ponosni…
    Naši teritorialci in policisti so jih precej “fer obravnavali”..jim preskrbeli “civilke” in omogočili stik s svojci, da so lahko prišli po njih…
    So pa bili tudi takšni, ki so z ročnim raketometom streljali na tank medtem ko so naborniki na njem malicali….Bilo bi dovolj, da bi jih pozvali k vdaji…No k sreči se je v tem primeru Zmagotu roka tresla, tako, da ni bilo novih nepotrebnih žrtev…
    Skratka, plakat je neokusen…

    • macon

      Plakat je neokusen sam po sebi, ne pa v kontekstu neokusnosti sedanje levičarske oblastne zlorabe, titoizma in jugonostalgije ter poveličevanja rdeče zvezde. V tem kontekstu (in ti se sklicuješ na kontekst, ko “razumeš” Hude jame), je potrebnih veliko več takih plakatov.

      • Luckyss

        Ja, “sto” let star drek je treba stalno mešati, po potrebi pa dolivati novega iz portalov kot je ta…

        • macon

          Počisti najprej pri levih, ki res mešajo sto let star drek z rdečo zvezdo, Jugo in Titom na čelu. Proti temu je tole relativno sveže, normalna družba pa bi bila ponosna in vesela, da je je bilo za Slovenijo uspešno in hitro končano.

          • Luckyss

            Jebi ga, to je pravica zmagovalcev..vedno je bilo tako…in vedno bo!

          • macon

            Ni bilo, v zahodni Evropi vse od tridesetletne vojne 1618-1648 ni bilo množičnega izživljanja nad civilisti. V AO smo bili kulturno bojda del tega sistema. Fašisti, nacisti in komunisti so potem to vrnili na srednjeveški nivo.

          • Luckyss

            Morda se moram vsaj delno tu celo strinjati s teboj..;)
            Ampak vedno so trpeli tudi civilisti…

          • macon

            Ideja je bila, da s pobijanjem civilistov narediš škodo samemu sebi, če hočeš ozemlje zavzeti. Med francosko revolucijo je bil recimo hud poboj civilistov v Vendeii pod Bretanjo ob Atlantiku, ker so bili vsi rojalisti, drugače se pa ne spomnim množičnih pobojev.

            Civilisti so bolj trpeli posredno zaradi bolezni in pomanjkanja hrane, ker je vojna prekinila mirnodobno trgovino.

    • šrauf

      Na poti na Brnik je v bližini Komende “omagal” T72, zaradi pomankanja olja v transmasiji. Voznik zagrebčan ,topničar šiptar, bi se takoj predala poveljnik srb jima je misel na to odpravil s prstom na petelinu svojega kalašnikova. Bili so taki in drugačni.

    • Vili

      Preveri člene , katere sme citiral. Nedoumno je to kršitev. Sicer pa…. Ali kršijo ali ne bodo povedali Švicarji!

  • marker

    Pogleda naj v Hudo jamo, potem, pa naj se sklicuje na ženevsko konvencijo.

    • Luckyss

      Huda jama in druga morišča so seveda sramota za storilce, ampak takšne jame so nastale kot posledica….torej ne si želeti novih vojn ker vedno nastradajo tudi ali pa predvsem nedolžni…

      • šrauf

        Mogoče veš ,če je kakšen storilec za te sramote odgovarjal? Aja glejmo v prihodnost, pa smo dočakali reprizo Hude Jame v Srebrenici.

        • Luckyss

          Takšne grozote se običajno ne kaznujejo, niti tiste med vojno….
          Vojna pač ni nabiranje rožic in naj bo to tistim tule na gobcih najbolj agresivnih v opomin…

          • šrauf

            Se mi je zdelo, da so biil Nurenberški ,Haaški pa tisti v Ruandi procesi brez veze. Bolje bi bilo ,da bi jim v opomin eno rdečo zvezdo pritisnil na gobec.

          • Luckyss

            Saj v bistvu so bili ti procesi le za občinstvo, torej za ovce….
            Po drugi svetovni vojni so si nemške znanstvenike in tudi določene naciste, ki so imeli veliko masla na glavi, pa so recimo poznali delovanje določene tajne službe in podobne ljudi, tudi zločince, razdelili ali pokradli med seboj Rusi in Američani…
            Jim dali nove identitete in plače in vojna se je lahko nadaljevala…Vsi ti procesi so vodeni po željah občinstva, kjer nekatere krivce doleti pravična kazen, drugi so žrtvovani, tretji ne doživijo obsodbe ker preveč vedo, itd…

          • šrauf

            Za tabe in tebi podobne “lucidne” ovce :

            Se mi je zdelo, da so biil Nurenberški ,Haaški pa tisti v Ruandi
            procesi brez veze. Bolje bi bilo ,da bi jim v opomin eno rdečo zvezdo
            pritisnil na gobec

            SARKAZEM PRESS!!!!!!!!!!

          • branči

            imeli so toliko jajc, da so te procese izvedli v javnosti! “naši” so pa svoja junaštva 2x zabetonirali in skrili pred javnostjo! edina resnica je, da med žrtvami ni bilo nobenega ščeneta, tako ti lahko še naprej uživcaš svoje borčevske privilegije!

          • Luckyss

            Nihče v naši širši “žlahti” ni nikoli prejel kakšnega denarja iz tega naslova…Prej bi morali dobiti kakšno penzijo od duhovščine…je le moj “deda”rešil kakšnih 15 -18 domobrancev…Pa pravijo, da MG42, po naše Šarec nikoli ne zašteka…

      • karlina

        Posledica, halooooo, ti si nor, dobesedno nor !!!!

        • Luckyss

          Ja, posledica “fušanja”, ki so si ga hitlerjevi hlapčki privoščili ob večerih ko so odšli na krvave nočne pohode …Pa tudi v sklopu enot pod poveljstvom Wermachta ali SS niso bili ravno zadržani kar se klanja tiče..

    • karlina

      Pa na vsaj 700 morišč po celi Sloveniji, celi Sloveniji, ki je zgrajena na krvi naših dragih SLOVENCEV !!!!!!

      • Prle

        Ženska pejt na vrt pogledat.če kej sovata rase.

  • Minovak

    Človek, ki pred vsemu avditoriju razlaga takšne, totalne kretenizme, je motena osebnost in povsem zrela za zaprti oddelek psihiatrije. Vemo, da je zvezda na zastavi ali uniformi, totalitaren simbol in kot tak prepovedan, ter nezaželjen. Poveličevanje rdečih klavcev pa je zadnje dejanje umobolnih ljudi in take je nujno potrebno odstraniti v osamo in ne imeti z njimi nobenega stika. Kar pa se tiče plakata pa ni nič izmišljeno, ker je tako bilo!!! So pa levi pravi mojstri v maškeradah, kjer propagirajo celo golo nosečnico s psom in preluknjano zastavo, zato pa dobi še nagrado…saj se še spomnit, saj ni tako dolgo nazaj in tega je še ogromno.

    • karlina

      podpis

    • Vili

      Predlagam ti , da prebereš razsodbo Evropsega sodišča za človekove pravice iz leta 2012 in nato napišeš kje je rdeča zvezda prepovedana. Z razsodbo tega sodišča je namreč rdeča zvezda na teritoriji celotne EU neproblematičnen in popolnoa sprejemljiv simbol. Tega seveda vi janšofašisti ne morete vedeti saj vam je janševa hunta to zamolčala. Prepovedani pa so simboli domobranstva. Si vedel to?

  • Boco

    Tem borcem za vrednote NOB pa res ni pomoci.
    Komunisticna plesen jim je razjedla mozgane.
    Saj ti bolniki-psihopati res vec ne vedo kaj je prav in kaj narobe.
    Leta 2019 obujat partizanscino, to pa je res skregano z razumom.

    • Vili

      Hm. Tema je o letu 1991 in zlorabi fotografoje za politične namene leta 2019. Kje ti vidiš kako obujanje partizanščine. ? To grem početi popoldne na partizansko Predmejo!

  • hle

    Jaz na sliki vidim prestrašenega mladeniča ki se je po sili razmer znašel v čudni situaciji in kot jaz vem Ženevska konvencija resnično prepoveduje uporabo slik in posnetkov ujetnikov v propagandne namene medijska hiša yutel je tedaj spremljala dogajanje pri nas in povprašala za mnenje enega podobnega mladeniča
    https://youtu.be/tsRbqYh3Tdk

    • macon

      Nobenih propagandnih namenov ni, ampak danes zgodovinska fotografija uporabljena za plakat.
      Če je zate propagandni namen (negativna konotacija) slovenski državni praznik, je nemara najbolje, če premisliš o selitvi, da se ne boš zadušil v sovraštvu do slovenske države.

      Pa ne se delat občutljivega, če si slovenski levičar, ker se izkažete v popolni brezčutnosti do človekovih pravic in humanizma, če je vaša oblastna agenda taka.

      • hle

        Fant z tele slike je verjetno danes še živ in če pride vest o tem da se je znašel na plakatu do njega lahko toži stranko sds in tožbo bi zaradi mednarodnih konvencij zagotovo dobil namesto tako provokativne fotografije bi raje dali sliko položajev naših fantov in mož denimo na položajih na Medvedjeku kjer so ustavili kolono tankov jna to bi bila slika ki bi spodbujala enotnost naroda ki smo jo nazadnje doživeli ravno v tem času

        • xtc

          Ne vem ,če si ravno kot vojak zločinske agresorske armade ravno v poziciji za tožit.

          • Vili

            mednarodne konvencije in sporazumi pravijo da ja. Sedaj pa s emeči na trepalnice in plani v jok a tako je!

        • macon

          Fant na sliki se je znašel v bedasti in nevarni situaciji, ampak ker je bil v uniformi in oborožen, je bil legitimna tarča. V redu je, da ni bilo več žrtev, tudi 40 je bilo 40x in še en povrhu preveč.

          • hle

            Seveda je bil legitimna tarča dokler je imel orožje v roki ampak na tej sliki ga nima in ta slika ga prikazuje v za vojaka najbolj ponižajoči situaciji ravno zato Ženevska konvencija prepoveduje uporabo takšnih slik za propagandne namene

          • macon

            Najbolj poniž(na)(ujoča) situacija je vojak z luknjo v glavi.

            Slovenija se je formirala po zmagi nad temi revčki in bebčki in prav je, da je spomin živ. Vi levi pa za to nimate nobenih zaslug, ker je vaše vodstvo ves čas izdajalo novo državo in jo s kriminalom in korupcijo izdaja še danes.

          • Vili

            Povej mi ime enega desničarja ,ki je bil v prvi bojni liniji leta 1991. Veš kje ste bili? Čez mejo in čakali kdo v Sloveniji bo zmagal. Junaki domobranski. Na bruhanje mi gre ob vas.

          • macon

            Med navadnimi teritorialci so bili kar vsi, ker so imeli poln kufer Slobovih Srbov. Vodstvo Demosa je pa vodilo osamosvojitev in tudi desetdnevno vojno, medtem, ko so se kučan in kolegi skrivali.

            Bruhaj, kreten, po samemu sebi, in po svojih namišljenih domobrancih. Prekleti lažnivi debilni pokvarjeni komunajzarski kreten.

          • Vili

            Motiš se. Tako povelniki kot tudi vojaki so bili pretežno zanesljiv kader. Torej…. Člani ZKS. Le “vrhovni povljnik” Janša ni bil več, četudi je pisal ugovore na svojo izključitev iz ZKS, a na njega tako ali tako nihče ni računal. Skrival s eje v kleti Cankarjevega doma. Pučnik je za vsak slučaj zbrisal domov v Nemčijo…. in tako naprej….. Dobro da so komunisti ostali na bojnih položajih!

          • Vili

            Mi izdaš kako ime teh vrlih mož. POdatki (tudi javno objavljeni v različnih zbornikih) te pač postavljajo na laž. Najboljši borci so bili leta 1991 v TO levičarji. Ti niso ušli na par dnevni “dopust” v tujino kot je to naredilo veliko desničarjev.

      • Vili

        Brez avtorjevega soglasja, kar pomeni da bo SDS že spet plačal mastno odškodnino.

    • xtc

      He,he,he kakšen bedak-a so pol tud Američani kršili konvencijo ,ko so kazali Nemške ujetnike? Bebčki.

      • Vili

        Konvencija o vojnih ujetnikih je bila sprejeta in podpisana 12. 8 . 1949. Nisi vedle tega? Ja saj še marsičega ne veš.

  • antimur

    Pa kaj si predstavljajo ti rdečezvezdaški prasci, sploh takšen kreten kot je Brus, ali morda menijo, da so samo oni oboroženi, da imajo takšno korajžo.

    • karlina

      Potrebno bo ponoviti leto 1991 !!!!!!

      • Luckyss

        Draga povampirjena gospa..bo treba razmislit o ustrezni terapiji..mogoče kakšen elektrošokec pa tabletka za pomiritev..

        • karlina

          Se je mogoče tebi poslabšalo zdravstveno stanje, samo vprašam.

      • Vili

        Kdo ti? Eh… Pa bomo ta rdeči morali spet nositi glavo na prodaj , medtem ko boste klerofašisti spizdili v tujino ,kot ste leta 1991.

        • karlina

          Veš kaj, ti si se pa zelo, zelo, zelo zmotil, oz. namerno pišeš neresnice, naj ti razlozim, da so tvoji , oz. vaši bezali v tujino, predvsem na Hrvaško, pa v Avstrijo, Italijo, ne pa mi-domoljubni, pravi SLOVENCI. Moj moz je bil v vojni za Slovenijo, od prvega dne dalje, sama pa sem bila doma z dojenčkom, komaj dva meseca starim in tri in pol leta starim otrokom. Še na misel mi ni prišlo, da bi bezala v tujino, ja, sem pa bezala v zaklonišče, veš. Tako, da -ne govorite neresnic, kajti ti in tvoji si niste nikoli in nikdar zeleli samostojne SLOVENIJE, nikoli in nikdar in tudi danes bi, če bi se ponovilo leto 1991, zopet bezali.

          • Vili

            Na tvojo veliko žalost obstaja obšira dokumentacija iz tistih časov. Dokumenti, Fotografije. Video zapisi….. Tako slovenski (ki s ejih res da prirejati ) kot tudi tuji (katerih pa se ne da prirejati. Npr video zapisi katere je snemala italijanska televizija na svoji strani meje v Rožni dolini in Vrtojbi (pa še kje) kdo od “osvoboditeljev” Slovenije na njihovi strani meje čaka , da bo Slovenija osvobojena in s ebodo lahko zmagoslavno vrnili domov. To obstaja , deklica, draga. In nič s ene da narediti za to. Janšistov in klerikov v bitkah NI BILO videti.

        • gorenc

          Za odcepitev od juge in za samostojno Slovenijo smo se na plebiscitu odločili Slovenci ne pa komunisti in klerofašisti .Izvedla pa jo je slovenska TO in Slovenska policija.Ta rdeči in njihove vrednote z odcepitvijo nimajo nič,ker so bili proti odcepitvi.

          • Vili

            Pa sploh veš, kdo je pretežno sestvljal TO in Policijo v takratnih časih? Ma ke mona , če misliš resno, da bi brez komunistov lahko osamosvojili Slovenijo. Slovenija se je osamosvojila zato, ker je bila to volja partije in ne nekih skrivačev v kleti Cankarjevega doma .

    • Vili

      Še eden…. Kaki junaki. Pa niti na internetu si ne upate uporabiti pravih imen kaj šele v realu. Daj sinko. Saj ne bo hudo , če se srečava kje v živo. Povej, kje in kdaj. Rešavalce bom jaz obvetsil, da bodo pripravljeni!

  • FORT WORTH

    Je ta boljsevik Brus tudi komik ??!
    Vrednote NOB so namrec montirani procesi, med in povojni revolucionarni poboji, 750 morisc..
    Po letu 1991 pa Srebrenica in ostala morisca, ki jo je zagresila ista politika.
    Aja in ta plakat je najboljsi. Bravo SDS in bravo spostovani gospod Janez Jansa !!

    • Luckyss

      Tovariš Janša že ve kako se to počne, ni bil zastonj najbolj skrajen Titov komunist..

      • Vili

        IN Titov gardist, lahko še pripišeš! Da bo informacija popolna!

    • Vili

      Hja…. Veš…. Svoj čas sva bila s Jašetom kamerada :D Le s to razliko, da je bil on pomemben profesionalen funkcionar na Centralnem komiteju Zveze komunistov jaz pa le amaterski mini funkcionar na RO ZSMS. Veš… Saj sme se veliko naučil od Janšeta. :D Predvsme kako je potrebno čuvati bratsvo i jedinstvo in kako je potrebno braniti tekovine naše revolucije :D Da bi ti videl kako s eje o tem drl celo pot po poteh AVNOJA-a :D

      • FORT WORTH

        Ja, s to razliko, da je on ze zelo zgodaj s somisljeniki odkrival stvari, ki partiji nikakor niso bile pogodu.
        Zlagana zgodovina se je zacela razkrivati z Ertlovim unicevanjem arhivov.
        Takrat v tistih letih se je marsikdo vprasal cemu je to potrebno ?!
        Takrat so mnogi zaceli dvomiti v partijo.
        In takrat so nekateri spregledali. Se danes se odkrivajo med in povojne krivice, ki so jih zagresili revolucionarji.
        Tisti z visjim IQ so zaceli misliti s svojo glavo in prisli do pomembnih spoznanj in odkritij.
        Tisti z manjsim IQ ste ostali uokvirjeni in ste še edini v EU, ki ( v letu 2019 ??!! ) se še vedno igrate partizane in s tem razdvajate narod.

        • Vili

          Hm. Ne bo držalo. Dejstva vas namreč jebejo. Je edini dikator v Sloveniji,ki že 25 let “vodi” neko stranko in se dere o demokraciji. SDS je organiziral na popolnoma enak način kot je bila svoj čas orgaizirana partija. po principu “ein furer – ein raich” Ostali smo šli naprej. Janša in njegova (vaša ) hunta ste ostali še nekje v letu 1991. ela Evropa se vas je že odrekla razen še podobnega diktatorskega predsednika Madžarske – Orbana. Eh. Eh. Eh… Kdaj vas bo pamet srečala. 80 % Slovencev in Slovenk jo je že.

  • ZatonMesecnikov

    Ha, ha, ha, samoupravni penzionirani kretenčki. Ravno postopek na sliki je v skladu z Ženevsko konvencijo. Vojak ima obeležja takrat mednarodno priznane države, ter prepoznavno uniformo. Predal se je, nahranili so ga, mu dali jeans kavbojke (ki so bili redka dobrina v Jugoslaviji) ter vozovnico za pot domov.

    Vidni član Zveze Borcev se sklicuje na Ženevsko Konvencijo, ki je ZZB nikoli ni upoštevala in je vojne ujetnike Likvidirala. Narobe svet…

    • karlina

      Sramota, prav njegovi predniki so se verjetno sklicevali na Zenevsko konvncijo, ko so načrtno po vojni, poudarjam, po vojni, leta 1945-pobijali vojne ujetnike, še posebno pa SLOVENCE, nad Slovenci so izvedli genocid, ki mu ni para v celi zgodovini SLOVENSKEGA NARODA !!!!!

      • Jožef Gal

        Ja po 40 letih izgnanstva (pobegnili ste ker ste se bali Slovenskega naroda) z krvavimi rokami ,ste se leta 91 pritepli v Slovenijo,mi ki tu živimo od rojstva vas sploh ne rabimo,vemo kako je bilo pod Titom in vemo kakoje bilo pod oblastjo najbolj zagrizenegga kvazi komunista.
        pa razmisli koga sem opisal
        lep pozdrav

        • Schemva Miro

          Idiot z opranimi možgani,Tita si pa v rit vtakni,pa malo preštudiraj zgodovino,pa boš mogoče prišel do spoznanja kateri režim je povzročil največ gorja na svetu in ga še povzroča.

          • jakob kovač

            Koloboranti so se 40 let skrivali,sedaj pa razglašajo svoje resnice,največji zločin je povsod sodelovanje z okupatorjem in ovajanjem sonarodnjakov povsod in tudi pri nas,pa lahko še tako nakladate,kar je res je res,

    • Vili

      Saj ti bodo Švicarji razložili kako je s tem, da ne bo potrebno meni. Prav?

      • ZatonMesecnikov

        Boš kaj svoje iz ZZB prijavil za leta Maj 1945 in junij? Ti zločini menda ne zastarajo Vili?

        • Vili

          Tudi tvoji ne. “Zločini” katere pa ti navajaš so zaključeni. Saj veš? Po celem svetu!

          • ZatonMesecnikov

            Tisti v Srebrenici še vedno ne Vili. Koliko pa je časovna meja, da je zaključen? Ko potomci morilcev rečejo, da je zadeva zaključena?

  • wert

    Tale Brus pa ima res bujno fantazijo. Vidi tudi celo tisto, kar vsi ostali ne vidijo.

    • Vili

      Zakaj pa s epotem sekiraš? Morda zato, ker s ebojiš, da bodo imeli enako fantazijo tudi Švicarji?

  • goldhorn

    Ta tip je dobesedno navaden brus.

    • Vili

      Hja.. Vsaj ime in priimek imam. Ti nimaš niti tega :D

  • est

    Vilko pojdi raje na osminko !

  • Big Bird-Veliki Tič

    Čujte, upam da ta dva vojaka na plakatu gresta SDS in Janšo tožit. To je zloraba zasebnosti. Fotografije se brez pisne privolitve ne smejo objavljat. Tudi Branko Grims Goebbels je šel tednik Mladino tožit ker so objavili sliko njegove družine. Kapish?

  • Big Bird-Veliki Tič

    Hvala Milanu Kučanu, da lahko 25 julija praznujemo Dan državnosti !!!

    • branči

      praznujemo njegovo intimno opcijo? kreten šarnični!

    • učko

      Kučanu se lahko zahvalmo edino za vse pokradene banke v Zloveniji, ki jih je on in njegova banda pokradla za težke milijarde ojrov !

    • Anton

      Zlij se nazaj v svojo klet..

      • macon

        Verjetno misliš v greznico.

        • Anton

          Ja to ja…

    • Minovak

      Očitajo mi, da sem bil proti odcepitvi. Še zdaj sem,” Milan Kučan, 23. 12. 2015.
      No, tičko, pa si oglej to, namreč to je resnično izjavil…saj vem da boli, pa boš že preživel.

  • Marko Slavič

    mene pa zanima kako je lahko on v zvezi borcev ali se je boril v drugi svetovni vojni,in kako lahko dobiva borčevsko penzijo,ker vojne še od blizu ni videl,ker je še skakal iz levega v desno jajce

    • Vili

      Kako. Preprosto. Izpolniš obrazec, plačaš članarino, dobiš člansko izkaznico in si član Združenja za vrednote NOB. No sedaj čakam še na partizansko penzijo. Ti ne? Ajaaaaaa… ti čakaš na domobransko!

  • Anton

    Bog ve kdaj se bo oglasil fotografirani vojak jna? Veejetno ga komunisti že obupano iščejo, saj se bliža Slovenski državni praznik katerega me treba čimbolj osrat!

    • Vili

      Ne isčemo ga. Vemo kdo je. Mimogrede.. Vemo tudi kdo je fotograf ,ki je to fotografijo posnel in KI NI DAL SOGLASJA NE JANŠI, NE SDS , NE KOMURKOLI DRUGEMU DA jo lahko kjerkoli javno objavi in uporabi v propagandne namene. Tožba še sledi!

      • Anton

        Ok Tunnek, potem niste tako obupani.

  • Kučko pod pručko

    Tega Brusa bi moral en dedec fejst na gobec. Bi mu dal Ženevsko konvencijo, baraba komunajzarska!!!

    • Vili

      Pridi. Čakam te. Prinesi povoje s sabo, ker jaz ti mojih ne bom dal :D

  • karlina

    Nedavno smo lahko v reportaži o tako imenovani bitki na Sutjeski v časniku Delo prebrali, da so tam “obujali spomine na nekdanjo socialistično Jugoslavijo, ki je končala v krvi podivjanih nacionalističnih zveri”. Osamosvojitelji so po njegovem torej podivjane nacionalistične zveri.

    Točno tako mislijo vsi komunisti in njihovi potomci, oz. še najbolj pa Srbi, ki zivijo v SLOVENIJI, njihovo razmišljanje je namreč, da so bili osamosvojitelji -napadalci in ne njihova JLA . Zapomnite si dragi Slovenci, vsi tisti, ki ste bili v osamosvojitveni vojni, da boste, če nam bo še naprej vladala ta rdeča, totalitaristična banda, za svoje hrabro dejanje, odgovarjali celo na sodiščih, kjer so glavni-Srbi !!!!!!

    • macon

      Poznam enega komunajzarja, ki Srbom razlaga in verjame, da so Jugoslavijo uničili trije glavni zločinci: Slobo, Franjo in Janša.

      Kaj je narobe s tem “razmišljanjem”? :)

      • Luckyss

        “JUGO” so uničile ZDA, oziroma CIA kateri isti agenti so se sprehajali tako po Libiji kot po Beogradu, Zagrebu in še kje…Seveda s kovčki polnimi gotovine…
        Z dovolj denarja narediš revolucijo in vojno tudi v Švici ali Vatikanu…

        • macon

          To je bil kvečjemu kak bonus, v osemdesetih se je Juga uničila kar sama v ekonomskih blodnjah in bankrotu. Posledice menjaš z vzrokom, prej s pozneje. Zaslužni so bili pa debilni komunajzarji.

  • xtc

    Očitno Slovenijo in Slovence čaka še drugi del Osamosvojitve SLO finalni osvoboditve izpod komunizma in JNA kolaborantsta.
    Jasno je namreč ,da je ovadba rdečega bebčka abotna,saj ni nobene pravne podlage zanjo-ve se ,da je bila JNA agresorsko zločinska armada,ki je bila po SFRJ zakonodaji naslednica zločinsko klavske NOB vojske,,ki je bila poražena in razbita,dokončno pa kapitulirana po posegu ZDA.
    Slike ujetih agresorjev,ki se predajajo niso nobeno ksaznivo gejanje pač pa boleča rana,kako so “nasledniki krvavorokih NOB zmagovalcev”poklapani,pos… in posc dvignjenih rok odhlačali iz SLo.

    • Luckyss

      Kako pa boš označil tiste naše slovenske fante, ki so prav tako objokani in poscani kot praviš z dvignjenimi rokami prihajali iz tankov ?! So bili tudi agresorji in “za pobit” ?!

      • xtc

        A misliš oni “ubožci” ,ki so streljali po Slovencih v Gornji Radgon,Medvedjeku,Trzinu,a ne?

        • Luckyss

          Ne vem za primer, da bi kdo od slovenskih nabornikov streljal po naši TO ali policiji…Pa tudi če so, so bili agresorji, ki si zaslužijo smrt.?!..še enkrat vprašam…

          • xtc

            Saj niso mogli,kaj nabijaš tepček,SLO naborniki in vojaki so bili izrazito manjšinjski v enotah JNA v SLO in potem zadnjem času Hrvaški-večino so po odloku generalštaba odšli v Srbijo,Bosno,ČG,Kosvo in Makedonijo ter nekaj Vojvodino-torej nikaj veliko vprašvat.

          • Luckyss

            Še vedno sprašujem, če so bili agresorji in si posredno zaslužili “šus v glavo” ?!

          • xtc

            Kdor se ne preda ve kaj ga čaka po vojaškem pravu,a ne?Definitivno pa tud nobene škode nebi bilo,če bi popucali zločinsko agresorske Yugo oficirčiče,ki so nato klali po Bosni in hrvaški,takili tepčki čobanski kot so na sliki so bili le opranoglave ovce titovo komunističnih laži.

    • Vili

      Če ta prijava nima pravne podlage bodo povedali Švicarji. Ne ti! Prav?

  • soc

    Rdeče Khmere na ketne, preden oni nas v močvirja!

    • Prle

      Na kaj pa čakate? Na limono?

  • Den456

    Čakam samo še, da donKučone razglasi navedeno voščilo za sovražni govor.

    • Vili

      Saj to je.

  • xtc

    Ja boleča slika za rdeče krvavorokce in njih vernike “nepremagljiva” titekova armija Yugo oficirskih pos**+ je razpadla kot hiša iz kart,seveda se je njen NOB del najbolje udejanil v vojni na Hrvaškem ,ko so pobijali neoborožene civiliste.
    Škoda je ,da jih niso Hrčki pri oluji pospravili še več teh zločincev z rdečim hackenkreutzem.

  • trumpet2018

    yugo retardi spet v akciji, kaj dela okupatorska zastava v ozadju, takšnih duševnih bolnikov še svet ni videl, fake tožbe , fake ovadbe, totalni kretenizem ćastilcev krvave zvezde

  • Artur

    Najmanj kar bi si ta Brus komunajzl zaslužil ob tem idiotskem dejanju je par krepkih okoli kepe.

    • xtc

      Sej mu jih bo Matilda kmal stisnala kot miččetu in še parim glavnim komunistom iz CK ZKS ja.

      • Artur

        Iz tvojih ust v božja ušesa ampak kakor kaže se še kar naprej množijo in prihajajo vedno novi na površje kot podgane.

    • Vili

      Pridi. Te čakam. Pa povoje prinesi s sabo. Jih boš rabil ob odhodu :D

  • xtc

    Me prrav zanima če bi se tale pos*** komunistek upal takole repenčiti na Hrvaškem-verjetno bi ga Hrčki hitro zatolkli brez debate zaradi izdajalstva.

  • Hamid Begic

    Vilko Brus Svaka čast za tako potezo. Imaš mojo podporo. :)

    PS: SDS je toliko primitivna….. dobro, da ni pokazali slike mrtvega Mrlaka…. Sram vas bilo, đukele. :)

    • macon

      Ti si res pravi, da prepoznaš primitivizem, ko se pogledaš v ogledalu.

    • Antonius

      Butl zaplankani !!!
      Slike z bojišč so mrtvi in ranjeni vojaki. K tem slikam sodijo še slike obstreljevanih in granatiranih hiš in na koncu premagani vojaki z dvignjenimi rokami.
      Škoda, ker iz časa osamosvojitvene vojne ne obstoja slika vašega trupla. Imenitni bi bili za na spominski plakat. Stokrat boljši od prestrašenega nesrečnika z dvignjenimi rokami.

      • Artur

        Vilko Brus Svaka čast ???!!! Gliha vkup štriha.
        Kaj čmo tudi petokolonaške primitivce se najde tukaj sami sebi si dajejo pluse za svojo vlogo … mimogrede pa še na mekani ć je zatajil na svojem nicku….sumljiv tip.

        • Vili

          Saj veš kakšno je moje partizansko ime? Bruce Li. (brez mehkega. Mehkega imaš ti) :D

  • Artur

    Šiškov podpornik. Šiško pa vsa happy, da ga je eden od takih podprl v kampanji za predsedniške volitve …., da bi se javno distanciral od takšnih mu niti na misel ni prišlo, ja ja politika je kurba nastavlja povsod tam kjer ima koristi .

  • Artur

    Vprašanje se zastavlja kje je bil ta rdečkar za časa osamosvojitvene vojne in kaj je takrat počel, po starosti sodeč takrat ni več v plenice sral morda je kje skrit v mišji luknji čakal na izid in držal pesti za “svoje”…. samo ugibam. Ajd raziskovalni novinarji Nove na delo.

  • samotoje

    Dober plakat, realen. Norčki tipa Brus so pa vedno bili, so in bodo. Ni vsakogar Bog obdaril z zdravo pametjo.

    • Vili

      Ali je plakat dober ali ne bodo povedali pametnejši od tebe (kar pa ni težko biti) Neka klapa iz Švice, katera ima nalogo spremljat in izvajat Konvencije o vojnih ujetnikih, katero je podpisala tudi Slovenija. Torej jo pač mora spoštovat. Mimogrede…. Veš da je to tudi v slovenski Ustavi? Ne BRus ali pa nek pajaco ki nima niti toliko jajc, da bi se s polnim imenom kregal :D. V Ustavi piše…. Eh.. Preberi. Saj si baje pameten. Vsaj sam sebi se zdiš :D

  • Antonius

    *Brusnoglavca* s krvavo zvezdo med rogovi zato moti plakat, ker ga spominja na ponižujoči poraz, ki so ga v osamosvojitveni vojni doživeli s skoraj razoroženo slovensko vojsko.

    • Vili

      Čudno. V Rožni dolini sem zmagal (pa nato še kje drugje) in sedaj me plakat spominja na poraz? Si kaj močnega pokadil? Mimogrede…. Kje že si bil ti leta 1991? V Avstriji, Italiji ali Nemčiji?

  • Kapodistrias

    Vse o njem pove že njegov priimek – Brus!

    • Vili

      In to bo meni en lah razlagal? :D Daj.. Če s eže s kom preklam se vsaj s Slovenci. Ne kemimi nemčurji in lahi.

  • Olga101

    JLA j(srbska vojska) je bila agresor! To je zgodovinsko dejstvo! Posnetki so dejstva! Slovenski fantje so agresorja nagnali in nam izboriili samostojno državo Slovenijo! Na to smo lahko resnično ponosni!

    • večni srb

      Ti si nora, drugače ti ne morem povedati.
      Lepo te prosim, razloži mi po kakpni logiki je bila JNA samo srbska vojska, komu so potem komanfirali jugoslovanski komunisti, če ne armadi delavčkov in kmetavzarjev?

      Si nora ali pa se butasto delaš, pametna zagotovo nisi, če zanikaš gola dejstva.
      Seveda je potem pri nad toliko sovraštva in vse narobe, če pa lobotomiziranci će 30 lažejo sebi in vsem okoli sebe. Kaj bi dploh radi dosegli s temi debilizmi, nihče ne mara opozicije, če očitno ne veste kaj govorite, to vam je že uspelo, zgodovine itak ni mogoče poljubno popravljati.

    • Vili

      A tudu tega fanta na plakatu so nagnali? Kako? Saj je vendar Slovenec. Nabornik iz Slovenije , katerega je Slovenija poslala na služenje vojske v JNA. Kam so ga torej slovenski fantje nagnali? Slovenci levičarji,ki so bili po celi Sloveniji v prvih bojnih vrstah (dokazano) ga niso nagnali nikamor.

  • milanček

    jugo armija je bila agresor na Slovenijo, jugo armija je bila pod
    poveljstvom jugo oficirjev, ti pa pod politiko jugo golazni, ki so
    hoteli uničiti slovensko osamosvojitev, odhod iz jugo mafije,
    svinjarije, uničujoče politike jugo idiotov za demomkracijo! v
    Sloveniji je še vedno cel kup idiotov, ko imajo nostalgijo po jugi, in
    te majmune moramo zavedni Slovenci čim hitreje odstraniti, tako
    politikanta kućana kot vso to jugo mafijo z jankovićem, da ne govorim o
    sodstvu, ki je totalno skorumpirano! vsi jugo prišleči naj delajo v prid
    države Slovenije, če so se že izbrali za svojo domovanje, drugače pa
    naj se podajo na novo pot, kamor koli jih že žene, Slovenija je država
    Slovencev in ne jugovičev oz kar je najslabše, določenih pizdunov!vilko, kot sem dejal, takim idiotom kot si ti , ni mesto v Sloveniji, žal si dejansko debil!

    • večni srb

      Oslarija, vojska ni bila država ampak ji je poveljevala Zveza jugoslovanskih komunistov.
      Slovenija ni imela svoje.vojapke.komande, spadali smo pod Zagreb, ki nas je tudi napadel. Slovenski čadtniki do hodili v službo povsod po Jugoslaviji, marsikdo je v tuji republiki lepo, v miru dočakal penzijo.

      • milanček

        o Bog , daj meni denar, ljudem pa pamet!!!!!!! ja, nekateri so pravi revšeti, še pisava jih po balkansko, jebe!!!

        • večni srb

          Eto, sem na.hitro lektoriral napakice, lahko ti pretipkam z velikimi pisanimi črkami, da boš lažje prebral kaj sem ti skušal razložiti.

          • milanček

            se ne ukvarjam s teboj, država Slovenija je država zavednih Slovencev, prišleki, upam, želim si, da jih je čim manj, sploh idiotov, pa morajo sprejeti kulturo, jezik itd države Slovenije! če NE, pot pod noge in adijo za vekomaj!

  • večni srb

    Nabornikom JNA bi težko pobili cele družine, še v nuklearko si ne upajo, kaj šele v Piransko uvalo.

  • večni srb

    Slovenija ni nikoli porazila JNA, ne zato, ker ni bilo pravih bitk, premagali smo edino garniziji JNA iz Zagreba, ki jim ni nihče drug hotel pomagat tepihovat Slovenijo.
    Ni bilo treba, slovenski državni vrh jih je dobesedno prosil, naj nam poberejo vso orožje, ki dmo ga plsčevali 50 let, zasedči so nuklearko, JNA pa se ni umaknila iz nobenega kraja ob hrvaški meji. Hrvati so zmagali v tistem trenutku, ko so izdajalci Slovenije krivdo za naoad hrvaške JNA začeli valiti na srbe, zdaj nas nihče več ne more rešiti pred hrvaško hegemonijo.

    Kar se tiče četrte najmočnejše vojske v EU, katere naj bi bile prve tri? Nemčija je gospodarsko najmočnejpa, pol evropejcev do po poreklu prednikov tudi germani, ampak oni vojskr niso smeli imeti. Francija isto, ki se je po vojni sicer dobro oborožila, vendar niti blizu obsega pred 2.sv. Italijani so isti šmorn, ker so de predali šele pred koncem, britanci niso del EU celine, ostale dtćavice nido imele za burek, kdo je bil potem močnejpi od Jugoslavije?
    Avtor članka ni preveč bister, JNa je.bila tudi Slovenska vojska, daj nas ni pripel nihče okupirat, sami smo si postavili kasarne in usposabljali vojake, vam se meša od nacionalistične in ustaške sovraćne vojaške propagandr..

  • Hamid Begic

    Za vse vas “borce osamosvojitve”. Milošević je Kučanu ponudil, da Slovenija, če se hoče osamosvojiti…. naj se…. in zagotovil, da je ne bo napadel….zato, ker se je Slovenija priključila SFRJ in ne obratno… Vi pa še naprej sovražite tiste, kateri so vam prihranili pekel in potoke krvi. :)

    PS: To je ta vaša “””vojna”””…. Trojni narekovaji. :)

    • ZatonMesecnikov

      Udbice, Slobo sačekao, šta če generali uradit. U revitalizaciji Jugoslavije. Kad so zaustavljeni kod Vukovara, slobo prešao na Veliku Srbiju Ilije Garašanina, Karlovac-karlobag-Virovitica….

      Tada se pojavila priča o Milanu in Slobi i Dobrici Ćosiču i sastanka “Pr šestic” v Ljubljani.

      Po padcu Vukovarja 1991 je Milan Kučan na Dnevniku TV Ljubljana pozival, da je vojna za Hrvaško tudi vojna za Slovenijo.

      če bi bil dogovorjen s Slobotom, ne bi tega počel…

      • Hamid Begic

        Đe si, ba?!…… Slovenija nikoli ni bila del Velike Srbije. :)

        PS: Kučan vas je rešil….. Janša bi vas pokopal…. :)
        PS: Zato pa je pridno uvažal Albance(80 000—2004/2008). :)

        • ZatonMesecnikov

          Bral sem spomine Kadijevića, Ivana janeza, pa vse, ki so izšli. Iz njih je očitno;

          1. prvi cilj – ohranitev jugoslavije.
          2. če ta cilj propade, razširjena Srbija po Vukovem principu “Srbi svi i svuda”.

          • Hamid Begic

            Ti maš svoje mnenje….jaz svoje… Nima smisla debatirati….Nobeden ne bo nič dosegel.:)

            PS: Rajši mi povej svoje mnenje o odstrelu zveri/problematika zveri…. Me res, zanima. :)

          • ZatonMesecnikov

            #PS: Rajši mi povej svoje mnenje o odstrelu zveri/problematika zveri…. Me res, zanima. :)#

            še so med nami, Zveri. Zemljarič, kocjančič, Kučan, jasnič pa ZZB. Si imela v mislih odstrel ali kaj?

          • Hamid Begic

            Njih bo že Bog “odstrelil”… :)

            PS: Glede medvedom in volkov, me zanima. :)

          • večni srb

            Ti si bral Alan Forda in Velikega Bleka, ne se hecat, Srbija je še danes navadna država, v istih mejah kot za časa osamosvojitve, le da so jim Nato teroristi okupirali Kosovo in izvedli genocid, ko so pregnali kakšnih 99.9% potomcev srbov, naselili pa so migrante in teroriste iz Velike Albanije.

            Tista kozlarija o veliki Srbiji je navadna sovražna vojaška propaganda, Srbi so edini imeli močno kraljevino, za.potomca srbov pa se opredeljuje več kot polovica 24 milijonskega jugoslovanskega naroda, vključno z vsaj polovico slovencev, ki ne morejo in nočejo zatajiti svoje babice in dedke.
            Res je.edino, da so pred razpadom vse republiške akademije spisale nek manifest, ampak tisto je bilo vse brez veze, hoteli so ustvariti nek nacionalni ponos, da.bi povezali ljudi okoli novih idej, to je pa tudi vse.

          • ZatonMesecnikov

            Daj ga seri, prstara srpska želja je Vukovi “Srbi svi i svuda”….

        • tomnidari

          Kako pa se jih šele sedaj uvaža pa ni važno!?

        • JANEZ GUS

          kdo je tebe uvozil,jebo mu pas mater……..

      • večni srb

        Spelji se s temi ustaškimi forami, saj je vse na internetu, cel arhiv nekdanje vlade in vojske, vsakdo se lahko sam prepriča kaj je dejansko kdo takrat izjavil, in zakaj tudi.

        Dajte si že enkrat dopovedat, nikoli vas niso napadli srbi, Tuđman, Mešič, Markovič in ostala golazrn so vam oprali mikro možgan in vas našuhtali na vaše brate HRVATE, s hrvati ste se pobijali, idiot. Kaj je pomembno kdo se je rodil katerim staršem, kdo si ti , kaj si ti, raje ne bi o tvoji familiji. In, če mi verjameš, da.do geni res brez veze v tej zgodbi, zakaj ste se potem skregali in pobili, zakaj laćete, da vas je napadla Srbija in najbolj pimembno, koji kurac se vas je par sto tisoč preselilo v Slovenijo, če nas tako sovražite? Bolje kot v kakšnih zagorskih ali kninskih rovtah je pa že, a.ne, potem pa raje.tako povej, ti se pa še hvališ s svojimi debilizmi.

        • ZatonMesecnikov

          Srpska posla….

          Strinjam pa se, da je bil sekundarni cilj slobotove vojske leta 1991 po debaklu v Slavonji Vukov “Srbi svi i svuda”. Vsi štokavci so Srbi, vsi kajkavci so Slovenci. In razširjena Srbija Karlovac karlobag Virovitica.

          • večni srb

            Ti si nor, še enkrat ti povem, ni vas napadel Beograd ampak hrvaška JNA, normalni hrvati so de ustrašili preporoda ustaštva in klerotalibanstva.
            Boli me k* za tvoje delirične blodnje, o dejstvih se menimo, zdaj se pa raje malo zresni in si dobri poglej te stvari, saj nisi star 5 let.

          • Desnoklik

            Ma sami so se napadli, daj bre počil bom od smeha, ti in Hamid dva klovna.

          • večni srb

            Poslušaj hrvatek, dobro me poslušaj. Nihče vas ni napadel, Hrvaška je bila od nekdaj bosna, malo mešano, nikoli ni obstajal noben izvoren, rasno čidt hrvaški narod, vedno ste bili neka srbska, avstroogarska ali italijanska enklava. Istrani in dalmatinci so pa itak napol arabci in šiptarji, ki so tisočletja živeli tam, poglej si malo bolje staro arhitekturo, je ja vse iz Afrike in Grčije, še pred par stoletji, je živelo slovanov na obali zgolj za vzorec, preden so pregnali italijane.

            Pa pustimo to, tebe zanima med kom je na Hrvaškem potekala državljanska vojna. Točno tako.

          • Desnoklik

            Tako je. Hahaha.

          • ZatonMesecnikov

            80% oficirskega JNA kadra je bilo Srbov. Napadli so nas pa hrvatje, bedačino….

          • mara

            JNA je imela vrh v BG….una dva ratoborca Hadžič in Kadijević sta pametovala…..verjetno sta Albanca!!! Kaj pa specijalna enota z helikopterji iz Niša , so pa prišli na dopust, ker so nas Hrvati napadali…..ne mlati prazne slame.

        • Desnoklik

          Ma lažeš čim odpreš usta bre. Ti bi nekaj imel od Slovencev priznaj bre.

          • večni srb

            Kdo laže, vprašaj Google, vsi arhivski posnetki so na Youtube, poglej si resne akademske knjige, nenazadnje zagotovo poznaš koga, ki je starejši od 40 let in se živo spomni kaj se je dogajalo.

            Nekaj je z vami vsi zelo narobe, dumim, da ste prišli v Slovenijo iz hrvaških dežel ali Albanije, ker edino tam še učijo alternativne dimenzije in potovanja v času.

      • tomnidari

        Korošec!

    • tomnidari

      Hamide Begiču ajde da se dogovorimo da rijeka uz brdo ne putuje!

    • Desnoklik

      Eh da ti je…

  • večni srb

    Povejte mi eno samo vojno, kjer so zmagovalci dovolili poraženi strani, da lahko s seboj odpeljejo iz države vso orožje, ki smo ga pošteno plačevali in vzdrževali 50 let.
    Napafli so nas iz Zagrebške komande, mogoče smo jim zato potem dali nuklearko, iz katere črpajo zastonj elektriko za cel Zagreb in podarili vse kraje ob meji, ki so jih pred 80 leti poskušali okupirati že ustaški majmuni. Če je to zmaga, potem bi se morali boriti raje za poraz in narediti hrvatom kar so oni storili nam, po moje.

    Kako so se partizani borili za.svojo JNA, so pa tudi zgodovinska.dejstva, to niso bili nikoli nobeni komunisti, od nekdaj si bili nacional socialisti, s pretežno človeškim obrazom, razen kadar se jim je zmešalo in so se napili nedolžne krvi. Kdo je partizan, morda Kučan, ki je prvi izdal Titovo pot bratstva in enotnosti med vdemi južno slovanskimi bosanci ter se spajdašil z ustaši.

    To vam kr neki,rečejo in vi vse verjamete, nikoli nič sami ne preverite, ne verjamem, da v celi Evropi obstaja še bolj zarukan narod od slovencev, bolj pokvarjen ja, bolj butast pa niti ne.

    • Desnoklik

      Srb takoj ko odpre usta – on laže. Niste vedeli? Družijo se med sabo, izmišljajo stvari, fantazirajo, če enemu srbu storiš kaj žalega, ga užališ, te vsi srbi dobijo na piko, ni važno če lažejo, važno je da nekemu srbu nisi nekaj ugodil, ta te zatoži drugim srbom in potem čim več je srbov bolj trpiš. Toliko lažejo, da že sami sebi verjamejo. Vedno bolj so podobni kot včasih Albancem katere so toliko časa zatirali, le da namesto Albancev v srbiji so sedaj srbi v sloveniji. Za hrbtom vam se smejejo in vas zmerjajo z Alpski srbi, bečki konjušari, šta oče ovi slovenci, ko pa kaj potrebujo te gleda v oči se smeje in se ti laže. Njihovo obnašanje je upravljano s tremi besedicami “ja sam srbin” , tako da nikoli ne razumeš kaj pravzaprav hočejo, dokler ne spregledaš da hočejo zemljo in to jih poganja. To jim je zapisano v genih – zemlja za njih. Poznate tisto njihovo: šta ste se stisli, ko da nema dosta zemlje? Zapomnite si kar sem podčrtal. To jim je glavno.

  • Black_hawk

    JLA je bila naslednica partizanske vojske, to je neizpodbitno dejstvo. Ta ista JLA je napadla Slovenijo! Vsakega ki premore IQ sobne temperature, ki mu rdeča zvezda grozila iz neba kot pošast, mu mora biti jasno.

    • večni srb

      Kaj je jasno, JNA je bila tudi slovenska vojska, mogoče še najbolj naša, ker smo največ zaslužili in posledično plačevali največ davkov.

      JNA nas ni napadla, če smo jim pa sami postavili kasarne, hrvata sta iz Beograda poklicala v Zagreb, kjer je bil sedež JNA za Slovenijo in ukazala okrepitev vojske na severnih mejah Jugoslavije, zaradi naše enostranske odcepitve. Bali so se, da se.bo nadaljevalo leto 1941 in bodo zahodne države vdrle na slovansko zemljo ter domačim izdajalcem pomagali umoriti in pregnati vse slovence, ki se niso rodili pravim staršem, ampak danes vemo, da so se bali zaman, z lepo besedo se pride dlje.

      Kje ste pa.naredili osnovno šolo, če lahko vprašam in ni skrivnost? Na vas nidem jezen, ne morete vedeti, če ste gledali samo nacionalko in kakšne zasebne naci medije, vaše starše in učitelja bi pa res rad spoznal, ker me skrbi za prihodnost vašega domačega kraja. Predvidevam, da ste slovenec, če ste pribežali v Slovenijo iz Hrvaške, bosne in Albanije, prosim ignorirajte moj komentar.

    • Vili

      IN? Ti nisi bil v JNA? Z rdečo zvezdo na čelu? A da ne? Si bil še v zibki in lulal pa kakal v pleničke?

  • Desnoklik

    Srb takoj ko odpre usta – on laže. Niste vedeli?

  • KALAMAR

    Brus v pravem pomenu….mona!

    • Vili

      Kalamar? Daj no…. Zmisli si kako boljše ime. Ne nekaj mehkega, sluzavega, brez hrbtenivce…. Ajaaaaaaa… Ime si si dal skladno s svojo naravo in karakterjem. Oprosti. Pozabil sem. Kar nadaljuj

      • KALAMAR

        Smrad komunajzarski bo to govoru..ha ha! Ti si mona!

  • slosin

    po ww2 se je najmanj nemških vojnih ujetnikov vrnilo iz juge ….od 175.000 zajetih jih je ‘umrlo’ 90.000, to je 51%. Celo v Rusiji jih je ‘umrlo’ manj …35,8%

    In ta bebec, ki časti morilce vojnih ujetnikov, se sklicuje na mednarodne vojne konvencije ….

    • Vili

      Ubožec. Tvoji mentorji so ti pozabili povedati da s eje glavnina nemškega vojske že pred 9 majem umaknila čez Karavanke. . Z njimi pa tudi tvoja domobranska klerofašistična žlahta!

  • Vili

    Ja pa fantki. Kaj za vraga se sekirate, če je bilo vse v najlepšem redu? Če s tem plakatom niste kršili Ženevske konvencije se pač nimate prav zakaj razburjati. Toda…. O tem ali ste jo kršili ali ne bo podal oceno Švicarski zvezni svet (po konvenciji najvišji nadzorstveni organ izvajanja te konvencije in pa Mednarodni rdeči križ v Ženevi (izvajalec konvencije) Vas skrbi? Le zakaj? Saj vendar piše v konvenciji :

    s

    13 ČLEN
    Z vojnimi ujetniki je treba vedno ravnati človeško…….

    Prav tako je treba vojne ujetnike vedno ščititi, zlast
    i pred nasilnimi dejanji, zastraševanjem,
    žalitvami in radovedno javnostjo………

    Sicer pa. Točno reakcija Nore 24Tv mi je odgovorila na moje osebno vprašanje ali sem ravnal prav ,ko sme podal prijavo. Odziv Nore 24 Tv in podobnih “medijev” mi je odgovoril . Da. Prav sem ravnal!

    • slosin

      …Kdaj se je zgodil tisti preskok, da se nekateri Slovenci te slike
      sramujejo namesto da bi bili nanjo ponosni? Kdaj se je začela velika
      rehabilitacija jugoslovanske tiranije?….

  • Hribouc

    Slovensko Rdeče Satansko Zlo je specialen tip zamehurjenega bruhajočega hudičevega krvavega
    zdrizastega dreka, ki ga obletavajo slinastosluzaste debele zelene pijane in tečne muhe in opletajoči brenclji krvavih oči, ki prdijo komunistično boljševiške prdce v vsakem drugem zavoju, če jim ne zmanjka
    smrdljivo žveplenaste kurčevite morilske sape dedinje Mrzle Smrti!

    “Čez slovenskega fuknjenega veleizdajalca ni hudiča na tem svetu!” PRES

  • opazovalec


    V času osamosvajanja je bil slovenski obrambni minister
    ,
    danes predsednik Slovenske demokratske stranke, pod čigar poveljstvom
    se je kljub delno uspešnim poskusom razorožitve slovenske Teritorialne
    obrambe uspel mlad, srčen in predrzen narod ubraniti pred agresorjem pod
    rdečo zvezdo, ki je pozneje zakuhal še krvavo vojno na Balkanu, v
    kateri je umrlo več sto tisoč ljudi.

    V kolikor toliko normalnih demokracijah (pa saj si pravite demokratska stranka mar ne?) obrambni minister nima nobene poveljniške funkcije. Nominalni poveljnik vojske je sicer predsednik države (takrat predsedstvo pod vodstvom MK) neposredno pa vodi boje poveljstvo vojske (takrat TO). Bo potrebno v osnovno šolo demokracije!

    • slosin

      se bo treba odločiti, a se je JJ skrival v kleti cankarjevega doma (kot natolcujete levakarji) ali je bil na terenu in poveljeval…

      • opazovalec

        Čuj slovenski sin, obrambni minister ni poveljnik vojske. Kot prepričanemu demokratu (vsaj predvidevam, ker si aktiven na spletišču demokratske stanke) bi ti to moralo biti jasno. In še nekaj, če bi se kaj spoznal na organizacijo vojske bi vedel, da povelnjiku vojske ne poveljuje na terenu, temveč mora vojski poveljevati kot celoti, nad čemer ima pa vpogled le iz dobro organiziranega poveljniškega mesta. V primeru, ko pa poveljnik višje enote ali celo državne vojske poveljuje na terenu pa pomeni samo to, da gre nekaj hudičevo narobe….. Vsak si pa lahko sam razlaga, kaj bi naj šlo v tem primeru hudičevo narobe. Dejstvo je le to, da opevanega MORIS-a ni bilo videti med spopadi. nenavadno, ko je bilo zavzeto skladišče orožja v Borovnici, so se pa takoij pojavili, nagnali TO in začeli odvažati opremo, vsaj tako mi je povedal eden od častnikov TO, ki je bil na licu mesta.

        • slosin

          vidim, da nisi samo opazovalec, temveč si tudi poznavalec zakonodaje. In glede na to, da si tudi ti aktiven na spletišču SDS, sklepam, da si tudi ti prepričan demokrat. No, ker si poznavalec zakonodaje, nas prosim poduči, kateri zakoni so veljali v času 10 dnevne vojne. Ja, v času osamosvojitve bi lahko šlo marsikaj narobe. Če bi vojski poveljeval Kučan, bi ti in vsi ostali danes ‘srbijancem cepal drva za zimo’….Sicer pa v tistem obdobju sploh še nismo imeli predsednika države, ki bi poveljeval vojski. Aja, predsedniki so bili Milan Kučan, Ivan Oman, Ciril Zlobec, Matjaž Kmecl in Dušan Plut….Sami strokovnjaki za vojskovanje….No ja, kakšen pesnik, kot je bil C. Zlobec (tudi izdajalec), bi se dosti bolje odrezali kot npr. JJ ali Krkovič in podobni…

          • opazovalec

            Predsednik države ali takratno predsedtvo kakor ustavni monarhi so nominalno poveljniki oboroženih sil. Vodstvo oboroženih sil pa dejansko poveljuje obrambnim silam. Nikakor pa vojski ne sme poveljevati obrambni minister, njegova naloga je, recimo tako laično, zagotavljanje pogojev za delovanje obrambnih sil. O silnih sposobnostih nekega Krkoviča pa ni izpričanih dejstev. MORIS je predvsem deloval v Ljubljani, kjer ni bilo bojev, je bilo sicer nekaj streljanja in “uspešna” akcija sestrelitve helikopterja s slovenskim pilotom. O poveljevanju IJJ (predvidevam, da je to bilo njegovo maslo) pa govorijo le zapleti ob predvidenem napadu na vojašnico v Mostah, kjer so se izmenjevali nasprotujoči ukazi, ne nujno po poveljniški lestvici. K sreči je prevladal razum in osebno izpostavljanje nekaterih lokalnih poveljnikov, ki so se uprli ukazom, ki niso prišli po poveljniški lestvici. Seveda je vsaj enega od teh to stalo nemalo obrekovanja s strani “demokratskih” političnih sil.

          • slosin

            zanimivo, ja….po 28 letih je torej jasno, da je JJ kot obrambni minister deloval protiustavno. Predvidevam, da bo sledila kazenska ovadba s strani Brusa ali mogoče celo tebe….Strinjam se s tabo, da je predsednik (predsedstvo) samo nominalni predsednik oboroženih sil. Ampak nisi pa odgovoril, ali je bilo to v naši zakonodaji zapisano že takrat. Predvidevam, da ne, sicer bi to potrdil. No, če bi sodišče ugotovilo, da je JJ deloval protiustavno, bi lahko našo osamosvojitev enostavno razveljavili. Bili bi spet del juge in jugonostalgikom (očitno tudi tebi) bi bilo v veliko veselje…No, pa še enkrat bi dokazali, da smo super pravna država…Ampak ni mi pa jasno, kako to, da se v kontekstu 10 dnevne vojne nič ne omenja in pribija na prangar takratnega ministra Bavčarja. Po isti logiki je tudi on deloval protizakonito. Ja, zna biti, da za Bavčarja ni nihče rekel, da ga je treba ‘sfukat’. On je ja naš, njega, dolgoletnega podpredsednika LDS-a, pa ja ne bomo, kenede…No, za konec pa naj si še malo sposodim Jankoviča…’če nebi bilo naših osamosvojitelev, bi tukaj govorili srbsko’…Uf, 1/2 ‘slovencev’ bi bila presrečna…mogoče celo ti…No, kar sem reku sem reku, mogoče se bova kdaj drugič pogovorila, kako je bilo z zakoni v času NOB…če bo seveda debata o tem…Predvidevam pač, da si velik legalist….

          • Vili

            Dal si mi dobro idejo. Nisme še pomislil nanjo. Hvala! Bom te pohvalil tvojemu furreju, da je prijavljen po navodilu “slosin2a (saj veš, da si izsledljiv, kajne?)

          • KALAMAR

            Mona!

          • opazovalec

            Očevidno so bili standardi demokracije v tistih časih malce zanemarjeni tako s strani obrambnega kot policijskega ministra, če sta se bojda šla poveljevanje. sicer za Bavčarja to nisem slišal, za obrambno ministerstvo se pa ve, da so od tam prihajali kontradiktorni ukazi za napad v Mostah. Ampak glede nato, da se je vse srečno končalo in pravzaprav nismo doživeli resne vojne kot naši južni sosedje je najbolje stvari pomesti pod preprogo, kar se je sicer storilo. Samo ni preveč modro izpostavljati po tolikih letih vprašljive postopke, tega se pa seveda ta medij ne zaveda.
            V ustavi RS in aktih o TO je lepo pisalo, kdo je vrhovni poveljnik TO, in to nedvomno ni bil takratni sekretar za obrambo IJJ.

          • slosin

            no ja, ‘inter arma silent leges’…

          • opazovalec

            Veš da sem velik legalist. Ustava veljavna pred davnimi leti, pa definitivno ni dala povelstva TO v roke državnega sekretarja za obrambo, to je IJJ. Sami mediji stranke SDs nenehno pišejo, da (vrhovni) poveljnik Milan Kučan (predsednik predsestva) ni preprečil razorožitvenih poskusov s strani JLA. kako je sedaj, ali je poveljnik predsednik predsedtva, ali obrambni minister, oba ne moreta biti.
            Torej se odloči:
            1) Poveljnik je bil državni sekretar za obrambo, torej IJJ in nosi krivdo za razorožitev
            2) Poveljnik je bil predsednik predsedstva in nosi odgovornost za razorožitev

            Enkrat en, drugič drug pa ne mpore bit!

          • slosin

            krivdo nosi tisti, ki je izdal ukaz za razorožitev….ve se kdo je to bil..

  • mapu

    Sem prepričan da je iz družine kretenčkov…

  • ZatonMesecnikov

    Tehnično ja, saj sta bila Kadijević in mamula krajiška Srba iz Hrvaške.

  • ZatonMesecnikov

    Ja, je že Vuk rekel, Srbi svi i svuda, Srboljube….

  • ZatonMesecnikov

    Po De Administratio Imperio Porfirogeneta, so Hrvatje in Srbi prišli v istem času na Balkan Srboljube. Med tam živeče Slovence, Rase, Vlahe, ilire, Dalmate, tračane, Dacijce itd.

    perverzno si je torej danes lastiti titulo “prvi na balkanu”….

  • Blaž Debevec

    Ni nastopil na listi Levice. Prosim za popravek!

  • ZatonMesecnikov

    V istem obdobju Srboljube. Svoje ime so potem širili po Balklanu. Zato jim Madžari še danes pravijo Rasi, po ljudeh, ki so tam živeli pred njimi. V nekem trenutku zgodovine, so pa vse pravoslavne Vlahe razglasili za Srbe. Izraz Sloven je staro cerkveno slovenski in ne srpski. Beri Josipa Šumana Srboljube in ne neke novejše šunt literature.

  • ZatonMesecnikov

    Srboljube, ko so Srbi prišli tja so bili tam Rasi.

  • ZatonMesecnikov

    Srboljube, Raška, domenvno prva srbska država? Nič slišal? Pa obstaja tudi srbska knjiga z naslovom “Srbi, narod Rasa”…

  • ZatonMesecnikov

    tako jim madžari še danes pravijo. Očitno so šele kasneje postali Srbi…

  • Vili

    Iz nič? Hm. Celo Američani so priznali da je imela Slovenija leta 1991 cca 54 miljard EURov rezerv, vrednosti , premoženja itd ,ki so nato v par letih izginili v tujino. Kako ste torej iz nič lahko naredili nič?

    • FORT WORTH

      19 days ago..
      Ti imas pa res dolge kable…brez mejna zaplankanost !!

      • Vili

        Torej tudi ameriani pojma nimajo? Da zanikajo sloovenski politiki iz tistih časov to,mi je jasno. Da ničesar ne vedo tajkuni ,ki so s tem denarje obogateli mi je tudi jasno. Da pa zanikaš tuje strokovnjake in njihove podatke ,mi a ni jasno. Si bil tudi ti soudeležen pri teh poslih in ti je sedaj neprijetno,ko si od Američanov zvedel kako bogata je pravzaprav bila Slovenija in kako malo si od tega dobil ti?

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!