Javnomenjska raziskava: Slovenci prepričani, da se mainstream mediji uklanjajo raznim političnim in gospodarskim pritiskom!

Foto: sta, najdi.si

Javnomnenjska raziskava, ki jo je za Nova24TV izvedla agencija Parsifal v začetku maja 2019, je razkrila, da so Slovenci prepričani, da se slovenski mediji večinoma uklanjajo raznim političnim in gospodarskim pritiskom. Tako jih meni več kot polovica! Rezultat sicer ne preseneča, saj tedensko v javnost prihajajo nove zgodbe, kako tajkuni, ki imajo v lasti tako medijske kot gospodarske družbe, določajo novinarjem, kaj lahko raziskujejo in česa ne, nekateri pa gredo celo dlje in zahtevajo izbris člankov! 

Agencija Parsifal je v svoji telefonski raziskavi spraševala anketirance, ali imajo ob prebiranju slovenskih medijev občutek, da so večinoma svobodni, ali pa se večinoma uklanjajo raznim političnim in gospodarskim pritiskom? Več kot polovica, kar 54,3 odstotka, jih meni, da se mediji večinoma uklanjajo pritiskom, bistveno manj, le 34,2 odstotka, pa, da so mediji svobodni. Takšen rezultat ne preseneča, saj je iz zadnje medijske zgodbe dobro razvidno, kako delujejo tajkuni, ki imajo v lasti tako medijske kot gospodarske družbe. Pred nekaj dnevi smo namreč razkrili, da so novinarji Večera in Pomurskega vestnika po prevzemu obeh medijev s strani Martina Odlazka nemudoma prenehali s poročanjem o požarih v Odlazkovi sortirnici v Lenartu, nekatere starejše in že napisane članke pa so izbrisali celo za nazaj. Kot kaže, je torej brisanje člankov sestavni del najnovejšega posla med Urošem Haklom in Odlazkom. Pri tem nekateri članki niso bili izbrisani le iz spletnih arhivov časopisov Večer in Pomurski vestnik, ampak tudi s Facebooka. Po končanem poslu med Haklom in Odlazkom so novinarji Večera in Pomurskega vestnika ob že naštetem takoj prenehali tudi z objavljanjem novih informacij, povezanih s požaroma v Odlazkovi sortirnici v Lenartu. Tako se je še enkrat izkazalo, da uredniške politike ne določajo uredniki in novinarji, ampak lastniki medijev. Več o tem lahko preberete TUKAJ.

Vir: Agencija Parsifal

Zgodba o vplivu tajkunov na poročanje medijev pa gre še dlje v primeru časopisne hiše Dnevnik in tajkuna Bojana Petana. Njegovi novinarji namreč ne objavljajo “le” zgodb, ki so pisane na kožo Petanu, temveč tudi dobesedno delajo za leve politike. Samo spomnimo se, kako so objavili članek, v katerem so neposredno pozivali k podpisu peticije za evtanazijo, in v članek na spletnem Dnevniku celo dodali povezavo, na kateri so lahko njihovi bralci podpisali peticijo, pri čemer vztrajajo levičarski politiki. K evtanaziji so sicer pozvali že mnogi levičarski vplivneži, med drugimi Spomenka Hribar, Svetlana Makarovič, Tone Partljič, Mojca Pašek Šetinc, Zlatko Šetinc in Mile Šetinc. Sedaj je jasno, kdo so strici in tete iz ozadja, ki diktirajo uredniško politiko Petanu, ta pa delegira naprej …

Foto: Demokracija/STA

In medtem ko omenjeni delujejo v ozadju, si komercialna televizija POP TV in Šarčeva LMŠ brez sramu izkazujeta naklonjenost pred vsemi. Nosilka liste LMŠ na volitvah v Evropski parlament je namreč postala novinarka POP TV Irena Joveva. Po Tanji Fajon, Meliti Župevc, Mojci Drčar Murko, Marti Kos, Ljerki Bizilj, Janji Klasinc, Tamari Vonta, Danici Simšič in Majdi Širca je tako Joveva še ena izmed “neodvisnih novinark”, ki se je podala v politične vode, seveda v levih strankah. Njena kandidatura na listi LMŠ pa je jasen dokaz, zakaj premier Marjan Šarec uživa tolikšno medijsko podporo. Marsikdo v tem vidi le še en dokaz več, kako so novinarji mainstream medijev zlizani s politiko. Očitno je, da se v tem, da je Joveva nosilka liste LMŠ na evropskih volitvah, skriva razlog, zakaj se o Šarcu poroča v presežnikih, čeprav ta doslej ni naredil popolnoma ničesar, še več, pred očmi se mu iz tedna v teden sesuva vlada in ob stiski ljudi, ki jim življenje grenijo migranti, ne odreagira, pa vseeno velja za ljubljenca medijev. Boste na podlagi teh stališč še verjeli poročanju POP TV?

Agencija Parsifal je telefonsko raziskavo izvedla med 6. in 9. majem 2019, v svojo raziskavo pa je zajela 718 anketirancev, od tega 50,6 odstotka žensk. Povprečna starost anketiranih v tej raziskavi znaša 52,1 leta. Največ anketirancev je z dokončano srednjo šolo (34,2 odstotka), sledijo tisti z dokončano višjo, visoko izobrazbo ali več (25,1 odstotka), 23,4 odstotka anketirancev ima poklicno šolo in 17,3 odstotka anketirancev ima dokončano osnovno šolo ali nedokončano osnovno šolo. Večina anketirancev prihaja iz osrednjeslovenske regije (25,2 odstotka), sledita podravska (15,5 odstotka) in savinjska regija (12,7 odstotka).

J. G.

  • Antonius

    Mene pa bolj kot podatek anketarske raziskave preseneča, kje so našli toliko bralcev tiskanih medijev, da so lahko opravili raziskavo?
    Naklade cajtngov in tednikov nam dopovedujejo, da jih skora nihče ne bere.

    • sodnikisozločinci

      Telefoni so pregorevali od klicanja, na 20 klicev so našli enega bralca.

  • Perkele

    Kakšen bi bil šele odgovor, če bi jim isto vprašanje zastavili za fake news in alternativne medije.

  • xtc

    Za to ni potrebe po raziskavi,vsi vemo ,čemu je namenjena FDV valilnica ne neodvisnemu novinarstvu,pač pa služenju CK ZKS(J) za SLO novinarje kot za sodnike velja isti pregovor Bavcona,da je njih naloga braniti Partijo in revolucijo.

  • Get Smart

    NISO slo in niso novinarji.

    So kaviaržidokominternistični-srbo-rvacki-šipčci-turški-MURGL-jugokomunistični SERBUSI v Sloveniji,
    in niso novinarji, ampak so watchdogi, vojaki revolucije,
    so FEJKnovinarji, LAŽNInovinarji, psevdonovinarji, kvazinovinarji…
    saj ne prinašajo (RESNIČNIH) novic, kar je temeljni pogoj dela novinarja,
    ampak prinašajo NOVE DIREKTIVE CENTRALNOG KOMITETA MURGL KOMUNISTIČNE JUGOSLAVIJE.

    Kolikokrat še?

    Zakaj oprani otroci ne morejo spregledati in dojeti, da MESSI ni španski, ni španski novinar,
    ampak je ARGENTINSKI NOGOMETAŠ v Španiji.

  • Get Smart

    Anketo so izvedli (po poročilu prispevka) na 718 anketirancih.

    A je res tako presenetljivo najti 718 posameznikov v +800.000 gospodinjstvih?

    V prispevku NI BESEDE o TISKANIH MEDIJIH, so pa z besedo omenjen splet in je omenjena MURGL JUGOKOMUNISTIČNA POP-kanalizacija, ki ima gotovo več kot 718 gledalcev,
    če drugih ne, ima vsaj 250.000 orto MURGL JUGOKOMUNISTIČNIH gledalcev.

    Zakaj otroci sračkate po spletu in zakaj še niste prenehali s sračkanjem?

  • Get Smart

    99 % medijev v Sloveniji je V LASTI MURGL KOMUNISTIČNE JUGOSLAVIJE, in ti se seveda ne udinjajo različnim gospodarskim in političnim pritiskom, ampak SAMO ENEMU, in sicer GOSPODARSTVU POLITEJE MURGL KOMUNISTIČNE JUGOSLAVIJE.

    ŠARAC_SD_Levica_DeSUS_SMC_SABratušak… so le stari in novi obrazi ene in edine MURGL KOMUNISTIČNE JUGOSLAVIJE.
    .

    Joj, MESSI se udinja različnim pritiskom…
    Ko zabija gol REALU, se udinja?
    Ko zabija gol ATLETICU se udinja?
    Ko zabija gol VALENCIJI, se udinja?

    Pa dobro, a boste otročički že enkrat odprli učke in nehali srat po spletu?

    • Get Smart

      Odpreti učke in pamet v glavo.

      • Get Smart

        MURGL KOMI JUGA »… pola sebi, pola ŠARCU daje …« Pol naložijo na svoje (FORUM 21) in kaviaržidoKOMINTERN oazne račune (Amsterdam, Luxemburg … Beograd, Ciper …) in s tem NAROPANIM denarjem »kupujejo« nekoč naša podjetja (mercator, merkur, gorenje … mlečno, mesno predelavo, PIVO, vodo, mineralno vodo … časopise (delo, dnevnik, večer, NEDELJSKI DNEVNIK … revije lejdi, obraze, jane … MLADINE … 99 % radijev, TV-POP-kanalizacije …), vse, TOTALITARIZEM pač: »… sve je ovo naše i nečemo nikome dozvoliti da nam dira to…«. Pol porabijo za vzdrževanje OKUPACIJSKEGA stroja, za: BORATE, ŠARCE_SD_Levica_DeSUS–SMC_SAB, đupljane Jankoviće–Arsenoviće–Kontiće … na tisoče FEJK URADOV, direktorjev, sekretarjev sekretov … torej za WATCHDOGE (»vojake revolucije«, po KUćANU), ki »za drobtinice z gospodarjeve mize« usmrajujejo splet in svet z LAŽNIVIMI iztrebki, blatijo ljudi, blatijo Slovenijo, blatijo Slovenstvo itd. in gradijo svojo sužnjelastniško MURGL KOMUNISTIČNO JUGOSLAVIJO.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!