Niko Kavčič – Udbaš, odgovoren za smrt zakoncev Hribar, nacionalna televizija pa je v svoji oddaji skrbela za njegovo rehabilitacijo!

Udbovci se niso ukvarjali le z vohljanjem za »razrednimi sovražniki«, ampak tudi z vzporedno ekonomijo, o čemer je malo pred svojo smrtjo naglas spregovoril nekdanji direktor Ljubljanske banke Niko Kavčič.

Na RTV Slovenija so pred časom predvajali serijo dokumentarcev z znanim udbašem Nikom Kavčičem. Ob tem so si na nacionalni televiziji izdatno pomagali zgolj z dokumenti iz Kavčičevega osebnega arhiva, zaradi česar je šlo za pristransko poročanje, kar je v nasprotju s pravili delovanja državne televizije. Predvsem so spustili tisti del, kjer ga arhivski dokumenti bremenijo, da je sodeloval, če ne celo ukazal umor zakoncev Rada in Ksenije Hribar, januarja 1944.

“Indoktrinacija z gospodom Nikom Kavčičem, češ da je to ‘liberalizem’, je eskalirala leta 2006 oz. 2009 z obsežno tri-delno televizijsko serijo z naslovom Vzporedna ekonomija,” so zapisali na spletnem portalu Časnik in opozorili, da gre za nadaljnje poskuse, kako bi zombijevske slovenske postkomuniste uspešno prilepili na idejo liberalizma.

Kot pravi avtor, v Sloveniji ni pristnega liberalizma, temveč zgolj kup postkomunističnih strank, ki so privzele oznako, ne da bi kdajkoli zagovarjale tudi liberalne vrednote. K temu so pripomogli tudi mediji, z dokumentarci, kakršen je bil Vzporedna ekonomija, v katerem se je skušalo na novo zgraditi sliko poraženih komunistov kot liberalcev, ki so to bili ves čas, in da vse tisto njihovo komunistovanje ni nič, na kar bi morali biti v resnici pozorni.

Propagiranje udbaških morilcev na nacionalni TV
Omenjena televizijska serija “skoraj v celoti temelji na pogovoru z eno in isto osebo ter njegovi listinski dokumentaciji. To je pristransko in necelovito ter omogoča neresnično manipulacijo ene osebe, kar je v nasprotju s 1. alinejo 5. člena ZRTVS-1.” Kavčič je bil, “glede na vsebino svojih zatrjevanj v seriji, soorganizator nelegalnih dejanj, ob tem, da je šlo za profesionalca VOS oz. UDV, ki sta bili obe direktno vezani na CK ZKS”.

A Kavčičevo delovanje se ni ustavilo samo pri dejstvu, da je bil član Udbe. Iz arhivskih dokumentov, ki so še preživeli čistke, je namreč jasno, da je bil eden od poveljujočih pri zahrbtnem umoru in ropu nedolžnih zakoncev Hribar. Kavčič je bil v čistki, v kateri so Rada in njegovo ženo Ksenijo Hribar razglasili za narodna izdajalca in ju usmrtili, načelnikov namestnik.

Ko so odvedli zakonca na zaslišanje, od njiju niso uspeli dobiti priznanja, s katerim bi lahko upravičili usmrtitev na podlagi obtožbe o veleizdaji. V poročilu, ki ga je 4. januarja leta 1944 podpisal sam Kavčič, tako stoji, da so “člani OK VOS-a izvršili zaslišanje. Hribar /…/ je par ljudi spravil iz Begunj, kar je med ljudmi dvignilo njegov ugled /…/ posebnih priznanj od njega niso mogli dobiti /…/ justifikacijo. Prav tako za njegovo ženo, ki /…/ ni zaslužila drugega. /…/ Pri sebi imamo dva zlata prstana, dobili bomo še zgoraj omenjeno zlatnino /…/ Zadnjič smo malenkost zlatnine poslali po tovarišu Petru …” Te okoliščine kažejo, da je šlo za organiziran umor in rop nedolžnega para.

Okrožno sodišče zahtevalo izbris obsodbe na smrt na podlagi izdaje
To je navsezadnje potrdilo tudi Okrožno državno tožilstvo v Kranju, ki je navedlo, da kazenski postopek zoper obsojenega pokojnega Hribarja ni bil izveden in je bil obsojen na smrt ter likvidiran brez kazenske sodbe in celo brez kazenske obtožbe, zaradi česar je sodišče podalo sodbo, da se mora odpraviti navedek, ki pravi, da je bil Hribar obsojen na smrt in likvidiran kot narodni izdajalec.

Tako vidimo, da na RTV dajejo ne samo besedo, temveč triurne monologe, v katerih lahko upravičuje svoje početje, morilcu in udbovcu Kavčiču, ne da bi kdorkoli izpodbijal njegove trditve.

A. B.

  • večni srb

    Zakaj govorimo o državnem terorizmu kot, da se je to dogajalo v neki drugi državi, na drugem koncu planeta, če je pa zgodovina še živa. Morilci so med nami, odgovorni molčijo kot grobovi, ne zdi se jim, da bi morali govoriti o svojem fašističnem delu, eksekucije, nesreče, zlorabe, zastrupitve, okužbe, zarote,… vse to se še vedno dogaja, le da niso tarče vedno samo pomembni in vplivni.

    • Janez

      Zakaj ste tako dolgo molčali? Tam okoli sedemdesetih,osemdesetih,ste bili tiho RITI.Zdaj vas je pa en velik gobec.Če bi bili takrat tako glasni in pametni,bi bilo sedaj že čisto drugače.Še Iveku nebi bilo treba umreti,pa Danilo nebi delal samomora “z dvema streloma v TILNIK”

      • Svele

        Bravo edini ki mu dam za prav .ti mlohavo kurcici vsi pogumni na ulici pa da bi sam komu v gobec povedal resnico ne to pa ne .smrt vsem ljudem Bog prosim poplavi ta drek in spucaj tandrek

        • večni srb

          Če boš godil po ulicah in ljudem težil s svojimi blodnjami, lahko dobiš samo po gobcu. Nauči se najprej normalno pogovarjati, ni ti pa treba, če nočeš, da bi te drugi razumeli, lahko nastaviš tudi pizdo.

      • večni srb

        Kdo je molčal, a si ti zmešan, večina nas je bila v 70.tih še v šolah, kjer se o vojaško policijskih operacijah res nismo učili.

  • Borut Stari

    In sodba je bila seveda izrečena y imenu ljudstva.

  • VERRZIFIKATOR

    Nikolaj K. Pavčič

    RADIKALNA REHABILITACIJA

    Nacionalka radikalizira
    svojo usmeritev liberalno
    in tako zdaj profesionalno
    mrtve duše rehabilitira.

    Predmet čiščenja postal že davno
    Nikolaj je, udbovec znan loški,
    ga v maniri karseda otroški
    slikajo zgolj kot osebnost slavno.

    Nikolaj nikogar ni pospravil,
    bil je namreč sorte liberalne,
    vse napake so bile banalne,
    takšne je udbaš o sebi pravil.

    Kar je rekel, res je kot pribito,
    pod vprašaj besed se ne postavlja,
    tu in tam le kakšna se popravlja,
    drugo v krsto je bilo zabito.

    Je portret njegov tako sfriziran,
    da bi Nikolaj bil z njim pomirjen,
    saj je liberalno bil usmerjen,
    zdaj kot tak je rehabilitiran.

    Nacionalka rehabilitira
    še največjo packo, če je treba,
    ker velika njena je potreba,
    se zdaj noč in dan prostituira.

  • Fosa Stefan

    partizani, borci-norci, kako je bilo lepo biti 30,50 let ROBIN HOOD, od
    včeraj naprej pa lažnivec, morilec nedolžnih NEOBOROŽENIH LJUDI, OTROK, ŽENA,….

    borci norci se niso zavedali, da bo prava resnica prišla na dan, zato so počeli
    grozodejstva, za katera se zdrav normalen človek ne more spomniti. enačili so
    se z močjo BOGA, po argumentih in njih dejanjih so vsi borci-norci in vsi
    njihovi podporniki navadni PZDETI. tito, kardelj, maček (ta pzde ima spomenik od slovenske
    vlade,morilcu postavi oblast spomenik, da še bolj žali njegove žrtve, kakšna je
    ta oblast)(mimgrede pa zidarja ne smejo ali nočejo zapreti),… danes je pa še
    polno izdajalcev in pzdetov kot so kučan, klemenčič, jankovič, tomička,
    masleša,…..
    ZARADI TEH PZDETOV IMAMO VINJETO 220 €, avstrija 5x več cest pa svinjsko draga 88 €, plače 500 € avsrtrijci pa 1500 €,… pa patrio, kdaj bo PZDE kučan plačal stroške sodnije in blamažo pzdetka masleše.

    DO KDAJ BO RTV ŠE DEKLA UDBAŠEV IN BORCEV-NORCEV, DA POVZDIGUJE NJIHOVA JUNAŠTVA, UMORI, KRAJE, LIKVIDACIJE BREZ SODB,..
    SLOVENCI NEHAJMO PLAČEVATI RTV, DA BO TA GNOJNA HIŠA PROPADLA

    kako lahko 22 let stara oseba dobiva borcevsko pokojnino in kako je lahko
    borcev-norcev po 1945 letu več, ni med tem časom noben umrl

    • lili pili

      V noriskem kraljestvu vsega tega ni, ne vem zakaj se tukaj trudis…kovcek pa gremo.

      Meni je tu prav lepo, te bomo pogresali… pisiiiii

      • Svele

        Mlada pedofilna prostituta črt in Jakob se zbujata posrana in poscana zaradi zgodbic Janeza Janše o murgeljnu Milanu hahhahauhaua

  • Anton

    Hitra aktivacija družbeno političnih delavcev po Kućanovem govoru na Ilovi gori.

  • Tomaž

    Kdo je bil med podporniki “oddaj” kavčiča iz opozicije je tudi znano! Opozicija =Koalicija, pobrateno!

    • Dragan Krstič

      Tomaž, to pa nisem vedel. Hvala na tem razkritju, čeprav menim da je bil to en drug Kavčič prisilno upokojen zaradi proslovenske politike že v 70.letih 20. stol Naj ti izdam, to je bil Stane Kavčič.

      • Hun

        bravo kdo pa je bil tesn prijatelj Nika, Stane Kavcic. Sj je Stane politicno pomagal Niku, da so ustanovil NLB

        • Dragan Krstič

          Stane Kavčič je bil po mnenju zločinca Mitje Ribičiča petelin ki je prekmalu zakikirikal zato je bil odstavljen s strani Tita in Edija. Res je da sta sodelovala ampak ko je bilo treba Stanetu kriti hrbet in ga podpreti so vsi slovenski politiki raje pokazali hrbet. Stane Kavčič je edini pošten politik iz tistega časa, pokončen človek, seveda poleg 30 delegatov slovenske skupščine. Ostalo pa sami komunistični pezdeti.

          • Hun

            Niko ni bil politik ampak financni genij in vizionar je lepe denarce sluzil UDBI

    • lili pili

      Jajo in bavcar s

  • Franc Šink

    Če boste gledali pop tv vas bo bolela glava.Sami ste krivi.

    • lili pili

      Glej samo noro 24, potem bos dolgo in lepo zivel in vse ti bo jasno, samo pazi ne se vracat v realni svet ker bos rszocaran..

  • montyamp

    Mentorji današnjih oblastnikov so igrali biljard s človeškimi glavami .
    Vzgojeni od zločincev in morilcev , fundamentalisti za zaveso neoliberalizma , danes po garažah nategujejo pse in kradejo otroke po državi .
    To da uvažajo ISIS borce za povzročitev izrednega stanja v državi , je že druga pesmica .
    Oblast lahko banda poleg montiranja procesov , obdrži še samo z izrednim stanjem .

    • lili pili

      Zanimivo najvec teh borcev si je uvozila ga. Merkel, krscanskoa demokratinja, mogoce pa je gela tudi komunistka….. kdo razume pota gospodova

      • montyamp

        Židje plačajo vse .
        Najti se mora samo kurba ki za denar proda dušo in nacijo .
        Tvoje sorte UDBOPTIČI za denar nastavljate tazadnje Sorosu , ki vam uvaža ISIS borce VIA murglosrbija .
        Seveda ti žvepleni in Fajonova pomagata .
        Komunisti ste nikoli sloveli po bistroumnosti , po atentatih na pametne prej .

        • večni srb

          Zavezniki in rusi so se torej žrtvovali zato, da so judi lahko zaslužili, res si pameten.

        • lili pili

          Priznaj najvec iss ovcev so uvozile sprejele stranke, ki spadajo v epp in nimajo veze z murglami…..ta veza je samo v glavah ljudi, ki verjamejo v norisko kraljestvo, norci pa so drzavljani…

  • Hun

    Jst mislim da nism edin, ki se mu sanja da je bil oce od Rada Hribarja financer Ivana Hribarja župana mesta Lublane.
    Ivan Hribar je bil politicni nasprotnik tedanje SLS in cerkvenih klerikalcev. Ki so ga prek revije Slovenec pluval, da so levicarji Hribarjeva stranka Napredna- liberalna nepravi za Slovence. Rožman in ostali kler je bil v Lublan politicni nasprotnik Hribarjevih, ker so bli napredni, uspesni bankirji in industrijalci ter so stremel k slovanom in niso maral Avstroogrske diktature.
    Ko so fasisti vkorakal ’41 v Lublano so 91 let starga Ivana Hribarja povabl in mu ponudl mesto zupana Lublane, da se podredi okupatorju Mussoliniju. Ivan Hribar je prisel domov in napisal poslovilno pismo Presernov verz Manj strašna noč je v črne zemlje krili “kot so pod svetlim soncem sužni dnovi.” Nato se je v jugoslovansko SHS zastavo ovit vrgel iz mostu v Lublanco in umrl .
    Skof Rožman si je verjetno rekel jst samomora ne bom naredil, ker to je bozji greh. Sami presodite al je bil Rozman častnejsi obcan Lublane in drzavljan Slovenije. Zame je Ivan Hribar pravi domoljub.
    Kako leto kasneje je škof Rozman, Leona Rupnika postavil za župana Lublane z žegnom gospodarjev fasistov in nacistov.
    Jansa je zame tak hinavc da mu ni para nc bolsi od komunistov.

    • Dragan Krstič

      Ne vem zakaj mešaš v to temo Janšo. Aja, po tvoje je Janša ljubljanski župan.

      • Hun

        Jansa je rehabilitiral Rozmana o liberalcu Hribarju Ivanu pa nit črhne ne na Nori24.
        Ivan H je bil izdajalec za RozmanovoRKC. Ti je zdej jasno profesor zgodovine

        • Dragan Krstič

          Janša ni mogel rehabilitira ker to lahko stori samo sodišče, kapiš. Rožman ni bil nikakršni izdajalec in zločinec ampak človek ki je skušal in uspeval prebroditi slovenskemu narodu okupacijo s čimmanj žrtvami in škode ter da po koncu vojne ne zavlada Titova stalinistična strahovlada. Če tega ne veš ali ne moreš dojeti; 2. svetovna vojna je bila odločena v korist zaveznikov 6. 12. 1941. Bilo je samo še vprašanje časa kdaj bo nacizem uničen.Kapiš?

          • Hun

            Brezigarjeva je postopek odprla iz leta ’46. In vrnila v ponovno obravnavo, sodbo iz leta ’46 so razveljavl in Rozmana spiznal za nedolznega.

            Sporocilo iz Vatikana vsem duhovnikom po Evrop je bilo jasno. Nikakrsnega sodelovanja z nacisti, fasisti in komunisti.
            Delal je na svojo pest in bil delno odgovoren za posledice, ker so se upiral do konca vojne, klub sporocilu, da se ne upirajo vec partizanom.
            Cudno da se ni predal tudi on zaveznikom. Jst ga ne obsojam nit hvalim.
            Cerkev je bila pa pred vojno vmesana v politilo se prav strmela k oblasti. Presodi pa sam, o vmesavanju Cerkve v politicno strankarstvo.

          • montyamp

            Pa kaj ma zaj cerkev z UDBOVSKO SVINJARIJO .
            Komunistični partizani pobijejo več Slovencev kot okupatorjev .
            Komunistični partizani pobijejo več neoboroženih kot oboroženih .
            Komunistični partizani pobijejo več ljudi po vojni kot med vojno.
            Potomce komunistične neobvladljivo izkrivljene in neuravnovešene hunte mladičev ,
            CENTRALNOG KOMITETA SAVEZA KOMUNISTIČKE PARTIJE SOCIALISTIČKE FEDERATIVNE REPUBLIČKE VUKOJEBINE MURGLOSRBOYUGOSLOVENIJE , imamo mi danes na oblasti.
            Zato drvimo iz bankrota v bankrot in hlapčujemo bivšim okupatorjem .
            UDBOVSKA DECA so s krivosodjem rak rana države .

          • večni srb

            Najhuje je v Piranskoj uvali, v nuklearki in v vseh krajih na meji z ustaško.

          • Hun

            Sele zdj sm prebral dobro kaj si napisal, da je bila vojna odlocena ze leta 6.12. ’41. Si ti resn

          • Svele

            Smrt slovenskim dojenčkom hahhaha akcija zamaški hahhaha hlapcem glih ne gre zbiranje zamaškov hahhahhaha jim pa gre zakrivanje pedofilije hahhahahha

          • Svele

            Fašisti pedofili klavci posiljevalca sadisti in so končali se preveč dobro.partizani bi jihmorali mučiti zelo dolgo prašiče domosralske.pedofili domosralsko lezijo na dnu hudo dobre jame.zivel Niko Kavčič in še premalo jih je pobil amen

          • Svele

            Niko bi moral tudi tvoje starše mučiti in ubiti amen govno pedofilno hlapčevska klerofasisticni prosim boga da kamion zadene tvoje otroke amen

          • Svele

            Janša ima pomembnejše delo spreminjati kitico slovenske himne.zive naj vsi pedofili da koder otrok hodi.smrt pedofilom jansevim amen

          • večni srb

            Genocid, s čim manj žrtvami, a se ti hecaš?

        • Svele

          Janez Janša je morilec psihopat sociopata in pedofil

          • alojz

            Lepo si se opisal.

          • Svele

            Jaz sem Milan Kučan ti pa pedofil Janša vi desničarji pedofili vse zamesate hahhahahh

      • Svele

        Janša morilec sociopat pedofil

    • Svele

      Janša je pedofil ki zlorablja vse črte in Jakobe smrt jansevikom svoboda narodu

  • Franjo Trojner

    Slovenija ima problem!
    Ker, kot družba nikoli nismo znali, kaznovati, izobčiti deviantnos, vse morilce, zločince, kriminalce skupaj z njihovim morilskm, zločinskim, kriminalnim, tatinskim totalitarnim komunističnim sistemom vred, se nam danes demokracija skupaj z pravno državo vred pred lastnimi očmi pospešeno sesuva. Da je temu res tako se nazorno vidi v propadli, zafurani tranziciji, v globoki državi in nenehni brezsramni rehalibitaciji bivšega totalitarnega komunističnega režima in njegovih vidnih ptedstavnikov s strani leve politične oblasti in levici servilnih medijev.
    Dokler DEIVANTNOSTne bomo hoteli, znali obsoditi in vse morilce, zločince, kriminalce, tatove skupaj z njihovim zločinskim totalitarnim komunističnem sistemom izobčili, pustiti zunaj normalne družbe, DEMOKRACIJE IN PRAVNE DRŽAVE pri nas v SLOVENIJI NE MORE BITI!
    Ma naj se vsak posebej vpraša, le kakšen narod, družba smo, da častimo morilce in zločince??? Kakšno je to sporočilo za naše potomce in narode, družbe v naši soseščini, v svetu??? Pri nas v Sloveniji smo davnega leta 1945 čisto izgubili moralni , etičen, pravni kompas in ga do dandanes, še nismo našli, kar je razlog, da so človekove pravice in sboboščine še naprej, tudi v naši novi, baje demokratični državi še vedno na psu. Naj mi nekdo odgovori, kako je mogoče v moralni, etični, pravni in demokratični družbi , da imajo klavci totaitarnega komunističnega režima še vedno postavljene spomenike, kosti njihovih žrtev pa so še vedno ležijo na raznoraznih grozljivih moriščih?
    To kar se dogaja pri nas v Sloveniji ni normalno in gotovo tudi etično in moralno, kot tudi pravno NE! Če še komu ni kaj jasno si naj pogleda način kako so bile ukradene zadnje volitve in na osnovi izključevanja sestavljena zadnja leva Šarčeva vlada, koalicija! Takega hudega primera izigravanja volje volilcev v demokratični Evropi in ZAHODNEM SVETU zadnjih 100 let ni zaznati, je pa značilen za vse komunistične države, kot še danes lahko vidimo, sptemljamo v Venezueli, Kubi, S Koreji, Kitajski itd. in tudi v Rusiji mar ne?

    • lili pili

      Strinjam se z prvim delom pisanja, kar pa se tice volitev je pa res da 25% je se dalec od 100%, iz enega od vcerajsnih clankov pa je tudi razvidno, da se g. Jansi za 4000 e bolj splaca sedeti v parlamentu kot voditi vlado, nikjer v evropi ni predpisano, da se morajo vsi podrediti zmagovalni stranki… ko omenjas venezuelo in ostale drzave ne pozabi na gvatemalo, honduras in ostale, ki niso komunisticne vsekakor pa niso demokraticne..

    • Kataklizma

      ti, kot da si (pre)živel tisto magično leto 45 …

  • AlojzZ

    “Udbaš, odgovoren za smrt zakoncev Hribar”

    Hm. Katero sodišče je to ugotovilo? Nobeno??? Po smo pa v 3,14zdi.

    • Slovenec sem

      Katero sodišče pa ni ugotovilo, da ni odgovoren za smrt zakoncev Hribar.

      OF, komunisti, KNOJ, vosovci, oznovci in udbaši ter drugi pooblaščeni morilci so imeli lepo navado, da so raje ubili enega več kot manj.

      • AlojzZ

        Bomo uporabljali iste metode kot “naj bi jih” omenjeni? Potem smo isti, zato predlagam, da ne. Ko bo Janez organiziral protest proti krivosodju, pojdimo vsi!

      • Svele

        Ti si hlapec

    • Svele

      Desnica skregana z matematiko

  • RATATA

    Niko je bil eLDeeSovc že zdavnaj.
    Ko so se dajale med sabo jugoslovenarska, hrvatska, srbska, črnogorska .. in slovenske udba sem navijal za slovensko,
    ko pa je slovenska delala pizdarije po tržaškem in velikovškem pa so mi za navijanje ostali le slovenski ljudje.
    Kje so fascikli?

    • Hun

      Pod udbo smo mel vsaj mocno banko v Trstu. Trzaska manjsina zna tud povedat da so se pod Jugoslavijo imel bolje, kot danes.
      Italijanskim fasistom je ta banka se pred 2.svet vojno sla presnet v nos. Takrat ni bla se banka ampak hranilnica in posojinica slovenskim delavcem, ki so bili manjsina v Trsu

      • Dragan Krstič

        Ja, to še danes občutimo na cenah zdravil in medicinskih pripomočkov.

        • Hun

          Udba je scitila svoj interes v zamejstvu s tem pa psledicno zamejce pred italijansko prevlado

          Ne trdim, da se strinjam z drzavno korupcijo, ki jo je nemogoce izkorenint jo je pa nujno treba omilt v velki meri

      • večni srb

        Kdo je prodal pa banko Koper Italijanom?

  • Dragan Krstič

    V interjuju za RTV je Niko Kavčič na vprašanje Ljerke bizilj kdo je kriv za katastrofalno gospodarsko stanje v državi odgovoril: poglavitna krivca sta Drnovšek in Gaspari, oba člana LDS. Ni niti omenil Janševe vlade 2004-2008 čeprav bi od komunista to pričakoval. Vseeno in karkoli, bil je brihten človek

    • Hun

      Za Drnovska je rekel da je mentalni lenuh ni ga pa v nicemer krivil. Ce mi podas kje je to rekel zbrism komentar in ti pritrdim.
      Se mi zdi da je rekel, da je naredil nepremisleno napakao, da je dal svojo belezko Bavcarju in Jansi.

      • Dragan Krstič

        Ti bom povedal. Stojim za tem kar sem zapisal.

        • Svele

          Crknejo naj ti otroci debilna fasisticni

      • Dragan Krstič

        Vpiši v brskalnik Vzporedna ekonomija Jugoslavije vendar v arhivu RTVSLO ga nočejo predvajati. Zahtevaj 3. del tega interjuja s Kavčičem, seveda če ga dobiš, pa boš slišal kaj je povedal o Drnovšku in Gaspariju. Zakaj te oddaje niso na voljo se je hudoval že Državljan K.

        • Hun

          sm veckrat gledal ta intervju ga bom se emkrat

        • Svele

          Bog ubij krsticu in jansi ves zarodek Bog poplavi to pedofilno incestno deželico in splakni ta drek slovenski amen

    • Svele

      Hahahha mlada prostituta pedofilna črt in Jakob odpirata pedofilni cerkveni klerofasisticni bordel v Barbarinem hostlu

  • Svele

    Kje je bil Niko Kavčič ko je golazen od očeta Janše spizdila iz hudo dobre jame.kavcic storil veliko napako

    • Cmerko

      jebo je tvojo mater

      • Svele

        Ti pa črta in Jakoba pedofil klerofasisticni crkn ti in Janša

      • Dragan Krstič

        Ne verjamem. Tako slabega okusa pa že ni imel.

        • Svele

          Kaj je pedofili a dans ima Janša črta in Jakoba samo za sebe .in zdaj besnite pedofili na tej fašistični pedofilni novi.

      • Svele

        Hahhahah ti pa z Janšo črta in Jakoba pedofili nagravzni kastracija

  • Svele

    Hahhaha Kavčič je tudi jansinega očeta učil letenja hajajjaj

  • Občasni Komentator

    drugače l. 1944 UDBA še ni obstajala..iz zapisa je mogoče namreč to tako interpretirati
    “A Kavčičevo delovanje se ni ustavilo samo pri dejstvu, da je bil član Udbe. Iz arhivskih dokumentov, ki so še preživeli čistke, je namreč jasno, da je bil eden od poveljujočih pri zahrbtnem umoru in ropu nedolžnih zakoncev Hribar.”

  • Duhec

    Mogoče bi se začeli ukvarjat z aktualnimi problemi in z živimi. Kavčič to več ni.

    • Svele

      Janša svojim steklim psom meče kosti za glodanje iz hudo dobre jame .

      • Schemva Miro

        Ti pa s svojimi idiotskimi komentarji širni Sloveniji kažeš svoj intelektualni domet.

    • ZatonMesecnikov

      So pa njegovi mladiči povsod Duhec. kavčič velja za enega glavnih junakov levičarko spisane zgodbe o slovenski osamosvojitvi. Od komunistične gverile, preko kavčičeve cestne afere in neposlušnosti centrali v beogradu, do Che Guevara Ultra levičarjev zbranih okoli Mladine in tribune, kot nosilcev “demokratizacije” do končne slovenske odcepitve na podlagi Kardeljeve samoodločbe narodov.

      zato je članek, ki razkriva pravo podobo Nika kavčiča še kako pomemben.

    • večni srb

      Ostali so njegovi dnevniki, ki sta jih urejala Janša in Bavčar.

  • slosin

    ….. V poročilu, ki ga je 4. januarja leta 1944 podpisal sam Kavčič, tako stoji, da so “člani OK VOS-a ……

    A stoji ali je zapisano?…juga svugde oko nas…

  • althar

    Menim, da bi se državno zaščitena “Umetniška zbirka NLB” kar precej skrčila, če bi upoštevali lastninske pravice dedičev zakoncev Hribar #sampovem

  • kraljica vesolja

    Kokr jst vem, sta ta Hribarjeva pila šampanjček z naciji v svojem lepem gradu, medtem ko so drugi crkaval.

    • ZatonMesecnikov

      Kateri drugi pa Kraljice? Do konca leta 1943 je NOB štela 6000 pripadnikov in podpornikov. Misliš na te? Ali ostalih 1,5 milijona Slovencev?

      • Kataklizma

        ostali so se kot pič…ce skrili ali se pridružili nemcem/italijanom, ali so pa zbežali … hlapci enkrat, za vselej

        • ZatonMesecnikov

          Praviš 1,5 milijona ljui pičke, 6000 pa junakov Kataklizmić?

          • Kataklizma

            Kataklizmić te je naredil, dok je sviralo: “mjeeeseečinaaa, mjesečina ….”

    • macon

      Lepi grad je bil seveda zadostni pogoj, da so ju zavistni primitivci zverinsko ubili.

      • kraljica vesolja

        A sem to rekla, PTM. Z naciji sta simpatizirala, pila z njimi pa delala žurke. Nisem ju jst ubila, sam se mi pa ne smilta. A je zdej prov. Pa ne mi neki besed obračat.

        • macon

          Pojma nimam, kaj sta počela. Od kje pa tebi to simpatiziranje z naciji?

          • kraljica vesolja

            Pol pa ne laprdi o stvareh, o kterih nimaš pojma.

          • xtc

            Raje ne piši neumnosti bedak.

          • Svele

            Ti raje bereš pedofilne domosralske pravljice Janeza Janše o črtu in Jakobu kako jih je VZEL murgeljn Milan hahhaha

          • xtc

            Ti si resno moten pedofil.

          • Mojca pokraculja

            Laprdi ti tamo kot svojih rođaka ! Izgini !

          • Kataklizma

            splošno poznano dejstvo

        • xtc

          Ne tumbaj osel.

          • Svele

            Na vašo željo odpiramo Barbarin hostel se pridružite svojcem pedofilom domosralskim hahhaha

          • xtc

            Tvoje besede ti še bodo nekoč hodile zelo v napoto.

        • Mojca pokraculja

          Izgini jugoslovenarka ! Ogabna si !

          • večni srb

            Taki so nas prišli pobit, lepo je povedala, zaslužili so si tisoč smrti.

          • Mojca pokraculja

            Ne štekam koga misliš!? jasno povej !

          • Kataklizma

            “Mojca Pokrajculja, predstavljena kot tipičen ženski lik. Kot tudi ostali ženski liki v knjigah in šolskih učbenikih je Mojca gospodinja in tako sama skrbi za svoj domek in kasneje tudi za živali, ki jih sprejme. Do živali je prijazna, ustrežljiva, pripravljena jim je pomagati. Vsakega, ki potrka na vrata piskrčka prijazno sprejme in mu nudi prenočišče. Mojca je izredno pozitiven lik. Izkaže pa se tudi kot preračunljiva oseba, saj je v hišico spustila le tisto žival, ki je kaj znala.”

            obupna si!

          • Mojca pokraculja

            Kataklizma potrebna si kataklizme u medicinskem smislu. Že tako si kataklizma sama zase. Ajde pričaj malo sama, čitaj Boška Buha i druge priče.

          • Kataklizma

            Glede na sovraštvo in agresijo, ki prihajata iz tebe, bi lahko rekli, da ti potrebuješ lobotomijo

            yugoslovenščina ti pa kar gre, bravo!

          • Mojca pokraculja

            Preden te zablokiram, jučefurka.
            Točno to, sovraštvo in gnev do ljudi, ki govorijo še premalo smo jih, prav da smo jih, zaslužili so si, sovražnike revolucije je treba pobiti, premoženje jim je treba vzeti še med trajanjem vojne.In ti si še upaš napisati kakšno sodišče prosim lepo, med vojno ga ni ….zate je to dovolj, da se znebiš še celo take: jst jih nisem ubila ?! Aja to je zate
            kokr jst vem….
            Sem jasno odgovorila da nič ne veš. V knjigi D. jančarja “Tisto noč sem jo videl” je zgodba teh ljudi ne pa kokr jst vem. Poleg tega si preberi sodbo, ki je bila izdana v 90 tih letih v zvezi z njuno rehabilitacijo.S kom sta sodelovala in komu sta pomagala.
            Kdo pa je pokradel njune stvari, ki jih v gradu ni več boš pa zvedela če si ga boš ogledala z vodičem. Tudi to, da je eden od klavcev, ki so ju ubili in razkosali-glej glej kakšna podobnost s Kašogijem ! še vedno živ. In nikomur nič.
            Katastrofa v cirilici, dost je , pojdi na srpske portale in tam govori , če si upaš.

          • Kataklizma

            :) še pobralo te bo od te histerije

          • Mojca pokraculja

            Kataklizma, Tarantela, Kraljica vesolja karkoli že si, kaj sploh tu še delaš . Nimaš res nič pametnega za povedat ?

          • Kataklizma

            Ko bi ti vedela, da si zgrešila planet za par milijonov svetlobnih let, bi bila zginila že zdavnaj … tvoje predpostavke so že v osnovi zgrešene, začenjši z mojim imenom in psevdonimi … Kataklizma je one and only, nimam aliasov, se ne poslužujem takih diverzantskih tehnik, povem direktno kar si mislim in me boli patka, če me PokRADULJA blokira in (misli da) me žali :D

            Imam veliko pametnega za povedat, samo smo ugotovili, da zate nima smisla izgubljati besed, ker pač ne razumeš. Saj verjamem, da je tako najbolje, sveta preproščina.

      • Svele

        Se premalo hahahhaha

    • xtc

      Če taki kot ti crkujejo je to lahko le zadovoljstvo.

      • kraljica vesolja

        Vsi mi crkujemo, ovca ena, ne misliš valda, da boš živel večno. Crkujemo, odkar se rodimo.

        • Schemva Miro

          Taki gnoji kot si ti se še roditi ne bi smeli.

    • Mojca pokraculja

      Nič ne veš, pojma nimaš, samo verjameš morilcem, ki opravičujejo umore. Zate resnica ni pomembna,ampak je namesto resnice zate sveta revolucionarna pravica do umora ljudi brez vsake obtožbe ali sodbe. Na čim bolj zverinski način.
      Natoči si šljivovico.

    • Ales Ciril

      Z naciji sta pila,

      da od njih podatke sta dobila,

      s katerimi partizane

      pred nemškim napadom sta posvarila,

      v zahvalo smrt z mučenjem in posilstvom sta dobila.

      Desetorica partizanov, ki ju je ubila,

      za nagrado visoke pokojnine je dobila.

    • Kataklizma

      točno to, in 1944 je bila še vedno vojna, kje naj bi bilo sodišče pred katerim naj bi se zagovarjala?

  • Svele

    Niko je pozabil na družino Janša hajjahahhH

  • Olga2345

    Komunistične zločince je treba postaviti pred roko pravice! Ovadba proti omenjenemu zločincu!
    Prav tako pa ovadba proti tistim, ki zločince in s tem zločin propagirajo in se norcujejo iz zverinsko pomorjenih ljudi, žrtev genocida, ki nikoli ne zastara!
    Na vrsti sta torej policija in sodstvo! Če ne storita nič, je treba ovaditi tudi odgovorne, saj se s tem postavljajo na stran morilcev, komunističnih revolucionarjev!

  • xtc

    Napaka prve vlade 91 je bila to,da ni uzakonila postavitev vseh komunističnih še živečih zločincev in udbašev z zločini,ki so dokazljivi pred sodišča in dosmtne (ne 30 letne) zaporne kazni.
    Večina pomembnih in premožnih ljudi,ki so jih pobili so bili nedolžni in , “obsojeni” brez postopka,ali. PRAVNEGA POSTOPKA,BREZ DOKAZOV IN POD LAŽNIMI OBTOŽBAMI,KAR SE JE KASNEJE IZKAZALO V REHABILITACIJAH IN DOKOMENTACIJI ,KI JE RAZKRIVALA,DA JE ŠLO ZA MONTIRANE PROCESE Z NAMENOM LIKVIDACIJE OPOZICIJE IN UGLEDNIH LJUDI,TER ,DA “SODNIKI” ,KI SO VODILI TE PROCESE MNOGOKRAT NITI IZOBRAZBE NI SO IMELIRAZEN MORDA OSNOVNE ŠOLE.
    Kako so izgledali ti postopki v praksi je najlepše ponazorila Patrija.
    Nekdo je nekaj storil,neznano kdaj in neznano kje storil pa je neznano in zato prejel neznano nagrado-take so izgledale pertijsko komunistične sodbe.

    • kraljica vesolja

      Če so bli pa vsi te komunajzarji, kokr vi pravte. SEj so bli vsi neki že u prejšnem sistemu.

      • večni srb

        Komunisti niso problem, drek je problem, tega so nam pa še zraven nažokali, ne odstranili.

      • xtc

        Ja so bili lumpen proletariat,šolski faliranci,lenuhi in kriminalci ter zločinci iz Španske vojne,ki dso pobegnili od tam,v glavnem pa nezašolani.

    • večni srb

      Ljudska milica je med osamosvajanjem organizirala vse kraje v Sloveniji, po zmagi, so nam pobrali orožje in od takrat lahko delajo kar hočejo.

    • FRANC3

      Lustraciji se je odločno uprl skriti udbovec France Bučar, ki je izjavil: SAMO PREKO MOJEGA TRUPLA. MAŠČEVANJA NE BO. Sedaj pa imamo, kar imamo.

  • Osti jarej

    ….umrl je leta 2011…zakaj mu kakor desni močniki tega tedaj niso zmetali v obraz….iz oči v oči

    • FRANC3

      Tudi ti danes več več kot pred 7. leti. Vsaj upam.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!