fbpx

Odlazkov Večer je na množičnem shodu za družine videl le nekaj sto starejših ljudi

Foto: Twitter/Printscreen

“Nekaj sto predvsem starejših ljudi se je na Trgu republike v Ljubljani zbralo na družinskem shodu združene desnice, ki mu je poveljeval Aleš Primc. Prišla je tudi peščica nasprotnikov shoda,” je glede torkovega shoda poročal Večer. Več kot očitno je, da so se pri Odlazkovih resnično trudili, da bi shod za družine prikazali kot srečanje nekaj sto starcev, čeprav se je navkljub dežju na ljubljanskem Trgu republike zbralo več tisoč ljudi. Zaradi tega je postal Večer tarča posmehovanja na družabnih omrežjih, kar pa mediju le znižuje kredibilnost.

Večer, ki je od nekdaj veljal za glasilo stranke SD, ta pa je sedaj v lasti medijskega mogotca Martina Odlazka, ima očitno primarno poslanstvo, in sicer izvajanje levičarskega aktivizma. Pri slednjem pa jim je očitno prav malo mar, če je treba prirejati dejstva. Ljudje se lahko seveda v 21. stoletju o dejstvih prepričajo sami, zato poročanje, kot si ga pri Večeru privoščili tokrat, le znižuje kredibilnost mediju, kar v praksi pomeni, da s tem izgubljajo bralce, ki slepo ne verjamejo temu, kar preberejo.

“Pogrešam stare čase, ko so še obstajali tako imenovani novinarji poročevalci. Ker tole danes je čisti crap od novinarstva!” je v znak posmeha glede Večerovega poročanja komentiral urednik portala Portalplus.si Dejan Steinbuch. Glede na to, da slednji velja za deklariranega levičarja, je jasno, da so pri Večeru res ustrelili mimo. Posnetki udeležencev torkovega shoda namreč kažejo, da vendarle ni prisostvovalo le nekaj sto babic in dedkov, ampak so bili prisotni tudi mladi, ki nasprotujejo premembam Družinskega zakonika in so siti propagande LGBT, ki tudi pri nas že vdira v šole. Sicer pa je potrebno na tem mestu še dodati, da četudi bi bili na shodu prisotni le starejši, to še ne pomeni, da njihovo mnenje kaj manj šteje! Vendarle smo vsi državljani Slovenije. Če kdo meni drugače, se očitno ne zaveda, da je diskriminatoren do ljudi, ki so celo življenje delali, vplačevali prispevke v državno blagajno in vzgajali mlajše generacije.

Če pa bi človek pričakoval, da bodo pri Večeru v samem uvodu članka navedli vsaj nekaj izjav govorcev shoda, se je uštel, saj so se zatekli v navedbo komentarja profesorice Tanje Rener, ki je glede opozoril pred vdorom ideologije LGBT v šole, ki so bila slišana na shodu, dejala, da otrok v šolah ni mogoče učiti o tem, kako je mogoče spreminjati spol in spolno usmerjenost, ker nimamo sistematične spolne in seksualne vzgoje ter izobraževanja. Kot kaže, nekatere na Večeru res moti, da obstajajo posamezniki, ki si upajo zoperstaviti teoriji spola, agresivni ideologiji LGBT, ki se pretkano posreduje že najmlajšim, in pa spodkopavanju temeljev družine.

Ljudje so nad aktivizmom ogorčeni
“Kot da nimajo urednika, da bi zagotovil minimum resnicoljubnosti, ki je bila nekoč le značilnost medijev. Siolova fotografija “sto predvsem starejših ljudi” pokaže to poročanje v zelo nenavadni luči @MatijaStepisnik,” je glede poročanja kritično izpostavil urednik portala Siol Peter Jančič. Nekdanji generalni direktor policije Anton Olaj je Večerovemu “poročevalcu” torkovega dogajanja pripomnil, da bi bil veliko bolj prepričljiv, če bi tistih nekaj 100 ljudi fotografirali kar iz Maribora. Več kot očitno je namreč, da so pri Večeru dogodek slikali, ko se še udeleženci shoda sploh niso v celoti nabrali, povrhu pa je vse skupaj slikano od daleč, da bi bilo videti, da udeležencev ni veliko.

Glede na to, da mediji obstajajo zaradi bralcev, je neizpodbitno dejstvo, da je njihovo mnenje tisto, ki v resnici najbolj šteje. Kaj si o takšnem načinu poročanju menijo državljani, najbolje sami po sebi pričajo tviti v smislu:Ampak Večer, nekaj pa morate priznat! Tele naše starejše babice so pa HUDO fejst, a ne?”; “A ne nekaj deset … ? In potem se čudite, da vas bralci zapuščajo?”; Moraš razumeti pisune na Večeru. Ko so spoznali, koliko večje davke bodo njihovi normiranci plačevali po novem, jim je padel mrak na oči, pa so videli same starčke.”; “Jaz bi se na Večeru vprašal: “Pa kdo sploh bere Večer?”; “Tam sem bila in točno vem, koliko nas je bilo, Večer, zatorej vas pozivam, da bodite tiho, ker je vse, kar pišete LAŽ. Četudi ste komunisti, se prosim zadržite, ker ste v tej situaciji je*oti”; “Žalostno, kam je padel Večer pod uredništvom Stepišnika. Osebno podpiram današnji shod. Po več kot dveh letih utrujajočih mitingov ljubljanskih elitnih biciklistov je v Ljubljani končno potekal shod, ki je imel pozitiven namen. Pohvalil bi vse, ki so se ga udeležili.”

Daleč od tega, da je Večer edini, ki je pogrnil glede poročanja o množičnem shodu. Javni servis RTV, katerega delo financiramo vsa slovenska gospodinjstva, je namreč pripravil le krajši prispevek na spletu in za televizijo, pa še ta je bil potisnjen proti dnu informativnega programa. Mesta za poročanjem o njem pa v Odmevih ni bilo, saj so raje poročali o zmagi desnice v sosednji Italiji in davčni zakonodaji.  Toliko o spoštovanju zakona o RTV, ki jim jasno nalaga, da je treba o dogajanju poročati objektivno in uravnoteženo. 24ur, Pop TV in ostali o dogodku niso poročali. Mainstream mediji pa so seveda povsem drugače poročali, ko je šlo za njihov protestniški kolesariat, četudi se jih je včasih res zbralo zgolj 100. S poročanjem o tem so namreč dobili material za napadanje desnosredinske vlade, še posebej pa Janeza Janše.

Sara Kovač