fbpx

RTV je ponovno lansirala napačne informacije: Pri izjavah o dogajanju na STA navajali napačno institucijo!

Foto: STA

RTV Slovenija je z napačnim poročanjem dosegla pravi domino efekt, saj so njihovo novico povzemali tudi drugi mediji. Medtem je tudi s strani Urada za vladno komuniciranje prišlo do pritožbe na Slovensko akademijo znanosti in umetnosti – SAZU. Na SAZU so se ostro odzvali, da se ne bodo vmešavali v spor med STA in UKOM-om, temveč, da je to storila ZRC SAZU, ki pa je popolnoma ločena institucija od SAZU. Urednica informativnega programa na RTV SLO Manica Janežič Ambrožič se je za napačno navajanje opravičila. Sicer pa je na javni radioteleviziji opaziti vedno več zavajočih informacij.

Medtem ko je v preteklih dneh odjeknila novica, da je RTV napačno poročal o diplomi Branka Simonoviča, na dan prihaja nova zavajanje s strani RTV. Poročali so, da je v sporu z STA Slovenska akademija znanosti in umetnosti vlado pozvala, naj neha napadati in finančno izčrpavati STA.

Da je Slovenska akademija znanosti in umetnosti podala izjavo v zvezi z dogajanjem na STA, se je izkazalo za neresnično.  “Človek se v resnici ne more zanesti na poročanje RTV Slovenija. In to ne le pri temah, ko pišejo o diplomah poslancev. Celo ugledni ustanovi, kot je Slovenska akademija znanosti in umetnosti, pripišejo izjave, ki jih sploh niso sprejeli,” je bil na Twitterju kritičen direktor UKOM-a Uroš Urbanija.

SAZU je podal pisno izjavo, da je RTV navajal napačno institucijo (Foto: Twitter Uroš Urbanija)

Predsednik SAZU Peter Štih je dejal, da niso podali izjave v zvezi z dogajanjem na STA. “Zato je tudi vi niste mogli najti na naši spletni strani in zato vam tudi dopisa nismo mogli poslati,” so pojasnili. Izjavo so dejansko podali na Znanstveno raziskovalnem centru – ZRC SAZU, ki pa je kljub podobnemu imenu, povsem druga institucija. S tem so seznanili tudi vse relevantne medije, pojasnilo pa so objavili tudi na svoji spletni strani.

Pojasnilo SAZU da sta s ZRC SAZU dve ločeni instituciji (Foto: SAZU)

Urednica informativnega programa RTV Manica Janežič Ambrožič se je za napačno poročanje opravičila 

V nadaljevanju so pojasnili, da je RTV Slovenija v poročilih, 22. marca ob 13. uri, napačno poročala, da gre za izjavo SAZU. “Po našem pojasnilu se je ga. Manica Janežič  Ambrožič, urednica informativnega programa, takoj opravičila in RTV je svojo napako popravila ob poročilih ob 17. uri,” je še pojasnil Štih.

Sara Rančigaj