Rumeni jopiči: Želimo si slovensko družbo, ki ne bo razdeljena na nešteto navideznih manjšin

Foto: Rumeni jopiči

Gibanje »rumenih jopičev«, pravzaprav »rumenih telovnikov«, se je v slovenski javnosti prvič pojavilo že lani, kot odmev na podobno gibanje v Franciji, kjer so protestniki oblekli telovnike, ki se sicer uporabljajo v prometu za večjo vidnost. Čeprav ga mainstream mediji označujejo za nekakšen neonacizem, pa je publicist Tomaž Štih pred kratkim na Twitterju zapisal: »Ne gre za nacionalni socializem. Gre za novo generacijo delavstva, ki razume realnosti kapitalizma mnogo bolje od kulturnih bojevnikov iz Ljubljane. To je levica prihodnosti.« Člani gibanja so za naš tednik spregovorili anonimno.

DEMOKRACIJA: Rumeni jopiči ste se prvič predstavili javnosti, ko ste 24. junija organizirali shod proti t. i. antiproslavi ob dnevu državnosti na Prešernovem trgu v Ljubljani. Povejte nam, kaj vas je najbolj zmotilo pri tej »alternativni proslavi«, da ste se odločili javno pokazati svoje nasprotovanje?

RUMENI JOPIČI: Že nekaj let spremljamo slovensko politiko, pri tem pa smo opazili, da kadarkoli pride do resnih sprememb ali pa se vsaj zdi, da bo končno zapihal veter sprememb, se nemudoma organizirajo močne interesne skupine. Mentaliteta teh skupin je napol v demokratični republiki Sloveniji, napol pa še kar v Socialistični federativni republiki Jugoslaviji. Člani teh skupin so v prejšnjem sistemu pridobili svojo moč, vpliv in pogosto tudi denar, zdaj pa želijo v skladu s svojimi instinkti na vsak način ohranjati status quo. Zato na vse mogoče načine uporabljajo svoj napol mafijski pristop, da bi dosegli, kar želijo.

DEMOKRACIJA: Taka monopolna institucionalna moč v državi izredno ogroža dobrobit preostalih državljanov v Sloveniji, ki v materialnem pogledu še vedno živijo v drugem svetu, v časih stare socialistične države. Na tak način smo dojemali protivladne proteste, ki se odvijajo vsak petek v Ljubljani. Gre za odziv družbeno privilegiranih na potencialno izgubo svojega vpliva, denarja in moči oziroma svojega udobja in dobrobiti.

RUMENI JOPIČI: Z organizacijo »alternativne proslave« se je situacija malce spremenila, saj je bil to še en korak dlje v absurdnem stanju. Zato je nismo dojemali izključno v sklopu delovanja prej omenjenih privilegiranih skupin, temveč je šlo za dodaten vpliv in delovanje od mednarodnega kapitala plačanih aktivistov, tako imenovanih »soroševcev«. Oni so se odločili, da bodo na petkove proteste pritisnili svoj pečat ter jih usmerili na pot še večjega teatra absurda. Vse to nas je spodbudilo, da s »proti-akcijo« pokažemo, da Slovenija ni le še ena izmed Soroševih kolonij.

DEMOKRACIJA: Kako bi opisali vaše glavne vrednote in cilje? Za koga se zavzemate, kaj verjamete, da je v Sloveniji potrebno spremeniti in katere so največje težave, s katerimi se trenutno sooča naša domovina?

RUMENI JOPIČI: Treba se je zavedati, da smo rumeni jopiči zgolj projekt in ne neka skupina ali organizacija s članstvom. Na naših shodih se nam lahko pridruži kdorkoli, ki deli naše »proti-protestniške« vrednote in se bori proti zgoraj omenjenim skupinam oziroma proti privilegirancem iz prejšnjega sistema in proti soroševcem, ki jih plačuje in financira mednarodni kapital. Obe skupini za nas predstavljata manipulativni tvorbi, ki uničujeta jedro in glavne temelje Republike Slovenije in slovenskega naroda.

Dva jasna cilja, za katerima trdno stojimo, sta ukinitev RTV-prispevka in zavzemanje za postavitev vojske na meje. RTV-prispevek nas državljane sili, da plačujemo parazitski krvni davek zgoraj omenjenim skupinam. RTV kot institucija pa pooseblja najhujšo kombinacijo le-teh ter se preživlja zgolj na račun neposredne kraje državljanom. Pole tega se že nekaj let na naši južni meji soočamo s hudimi pritiski migrantov, tisočglavih množic, ki se premikajo proti notranjosti Evrope, našo državo pa uporabljajo kot odskočno desko za svoj džihad proti Evropi. Predvsem soroševci jih pri tem močno podpirajo, saj vedo, da vse, kar škoduje pravni ureditvi, v temelju koristi njim in njihovi revoluciji. Zato je naša druga zahteva postavitev vojske na meje.

Prav tako se zavzemamo za pravno državo in za spoštovanje vladavine prava, saj želimo družbo, ki prvič v zadnji polovici stoletja ne bo v posmeh pravni stroki. Nadalje želimo domoljubno politiko, ki postavlja državljane Slovenije kot celoto v naši republiki na prvo mesto. Želimo si slovensko družbo, ki ne bo razdeljena na nešteto navideznih manjšin, temveč bo predstavljala eno celoto, naš slovenski narod.

DEMOKRACIJA: Ime ste prevzeli od francoskih rumenih jopičev. Pri tem vam levi mediji očitajo, da so francoski rumeni jopiči demonstrirali proti svoji vladi, medtem ko naj bi bili vi naši trenutni vladi naklonjeni. Kako odgovarjate na te obtožbe in kaj vas druži s francoskim istoimenskim gibanjem?

RUMENI JOPIČI: Francoskih rumenih jopičev ni spodbudilo uporništvo do vlade kot tako, samo po sebi, temveč so se organizirali proti določenem davku, ki je dodatno oteževal življenja Francozov, predvsem njihovega srednjega razreda. Torej ni šlo za uporništvo zavoljo uporništva, temveč za zelo specifično uporništvo. Tudi slovenski rumeni jopiči smo se, podobno kot v Franciji, organizirali kot uporniki proti naši obliki tlake, davku v obliki RTV-prispevka. Organizacija »alternativne proslave« je zgolj kulminirala našo ogorčenost in nezadovoljstvo do te stopnje, da smo ga izrazili javno z našim prvim shodom, saj smo v udeležencih te »proslave« prepoznali glavni višek napačne smeri razvoja naše države, ki vodi v še večje zasužnjevanje delavskega in srednjega razreda in v še hujše zatiranje svobodnega slovenskega duha.

DEMOKRACIJA: Leva politična opcija in osrednji mediji vas prav tako obtožujejo ekstremizma. Kakšen je vaš odziv na takšno etiketiranje in obtožbe?

RUMENI JOPIČI: Levi mainstream mediji, ki so kljub temu, da se predstavljajo kot objektivni, pod vplivom določene politike, obtožujejo ekstremizma vse tiste, ki kakorkoli ogrožajo njihovo željo po večni marksistični – ali danes kulturno-marksistični – revoluciji. Prav tako za ekstremiste označujejo tudi vse, ki ogrožajo njihove skozi desetletja rdeče totalitarne oblasti pridobljene privilegije ali privilegije tistih, ki jih smatrajo za svoje ter z njimi delijo iste ideološke in osebne cilje in interese. Tu ne gre za nikakršno objektivno novinarstvo, temveč za levo obarvana mnenja nepomembnežev, manipulantov in političnih aktivistov.

DEMOKRACIJA: Na zadnjih protestih ste izvajali rumeni monitoring, pri tem pa ste se posvečali predvsem povezavam protestnikov z RTV-jem in raznimi nevladniki, ki so na plačilni listi Sorosa.

RUMENI JOPIČI: Soroševa skupina je samo ena, ki pa je sicer na ulici najbolj učinkovita. Poleg soroševcev pa je tu še cel kup drugih profesionalnih zajedavcev, ki so svoje privilegije dobili v času prejšnje države in jih danes močno in vztrajno ohranjajo. Vsi skupaj sodelujejo z roko v roki, čeprav se v podrobnostih njihove politične vizije nekoliko razlikujejo. Eni so bolj revolucionarni, drugi so bolj za ohranjanje statusa quo, ki predstavlja nove priložnosti za nadaljnje kraje in za ohranjevanje njihovega vpliva in položaja v družbi.

Jaša Jenull na spodletelem protestu. (Foto: STA)

DEMOKRACIJA: Prav tako ste organizirali tudi zbor harmonikarjev v znak podpore harmonikarju Marku. Povejte nam kaj več o tem, kakšen je bil odziv in ali ste bili pri tem deležni veliko levičarskih provokacij?

RUMENI JOPIČI: Tega zbora nismo organizirali rumeni jopiči, smo pa pomagali pri organizaciji, saj smo v njem prepoznali odlično priložnost za poudarjanje pomena slovenske glasbe v glavnem mestu Slovenije. Glasba predstavlja velik del naše kulture in nacionalne identitete ter jo je treba ohranjati. Sicer pa je ideja nastala spontano, zato ker se nam je zdela zanimiva, pa smo jo pograbili.

DEMOKRACIJA: Kako gledate na nedavni spor med Jašo Jenullom in Tjašo Prosek, ki je očitno povzročil razkol med protestniki?

RUMENI JOPIČI: Očitno gre za spor, ki je globlji od nekih osebnih zamer. Pravzaprav gre za konflikt med različnimi skupinami znotraj levice. Verjetno med tranzicijsko levico in pa levičarskimi skupinami, ki jih podpira Soros. Sicer se ideološke meje med temi skupinami zunanjim opazovalcem pogosto zdijo zamegljene ali prikrite ter so posledica različnih interesov. Ene se bolj zavzemajo za ohranjanje svojih dosedanjih privilegijev, druge pa želijo zanetiti nove marksistično-leninistične revolucije. Po naših ocenah spada Jaša med slednje, Tjaša pa med prve. Seveda pa oba delujeta predvsem v službi interesov njunih financerjev in skupine, ne za striktno osebne interese.

DEMOKRACIJA: V zahodnih družbah kulturni marksisti, ki želijo izvajati cenzuro v imenu politične korektnosti, obvladujejo velik del izobraževalnih in medijskih institucij. Kako globoko, menite, segajo korenine levičarjev v slovenskih izobraževalnih in medijskih institucijah in v kolikšni meri kulturni marksizem obvladuje slovensko družbo?

RUMENI JOPIČI: Medtem ko so v drugi polovici 20. stoletja vzhodne države padle v kremplje komunizma, so na zahodu, kjer so bile rdeče revolucije neuspešne, misleci in podporniki frankfurtske šole razvili kulturni marksizem, ki naj bi počasi skozi infiltracijo in prikrito delovanje odprl pot marksističnim idejam ter preoblikoval družbo v skladu z njimi. Razlika je predvsem, da so na zahodu namesto v ekonomskem videli glavni vir izkoriščanja v kulturnem dejavniku in so se zato namesto delavcem začeli posvečati raznim nacionalnim in spolnim manjšinam, ki naj bi bile »zatirane«.

Foto: Facebook Tjaša Prošek

V Sloveniji smo po osamosvojitvi videli sintezo »starega« socializma s kulturnim marksizmom. Tako so stari socialisti prevzeli retoriko kulturnih marksistov, levica pa je zavoljo interesov manjšin izdala delavski razred, za katerega naj bi se borili njihovi predhodniki. Danes je kulturni marksizem kar globoko zavlečen v vse pore naše družbe, kar je razvidno v promoviranju raznih dekadentnih načinov življenja in poveličevanju takih in drugačnih manjšin. Vendar pa stanje ni tako hudo kot v nekaterih drugih zahodnih državah in prepričani smo, da se da tok, ki nas vodi v kulturno-marksistično utopijo, preusmeriti.

DEMOKRACIJA: Za konec nam povejte, kaj lahko pričakujemo od rumenih jopičev v prihodnosti; ali načrtujete kakšne nove shode in druge dejavnosti?

RUMENI JOPIČI: Rumeni jopiči smo zgolj projekt, spontano organizirani domoljubi, ki želimo delovati v dobrobit našega naroda. Ne nameravamo postati stranka ali bolj resno gibanje s hierarhijo položajev in članarino, bomo pa verjetno v prihodnosti organizirali še kakšne shode in druge dejavnosti.

Andrej Sekulović