fbpx

[Video] Aktivistični novinar RTV v bizarnem izpadu nehote razkril, da je njihov “kampf” le predstava za javnost

Bizarni izpad voditelja RTV (foto: zajem zaslona)

“Prispevek objavljamo po izrecnem navodilu glavne odgovorne urednice informativnega programa RTV Slovenija Jadranke Rebernik”, je izjavil voditelj na RTV Slovenija, ki je pred tem za javnost sporočil, da je TVS prekinila sodelovanje z Mladino, saj je odgovorni urednik Mladine javno pozval zavod k “očiščenju” vseh zaposlenih v zadnjih dveh letih, s čimer je po mnenju direktorja RTV prestopil mejo kulturnega in strokovnega izražanja. Izjava voditelja ne le, da je bila bizarna, ampak je več kot očitno namignila na dejstvo, da novinarji na RTV očitno doslej niso upoštevali navodil odgovorne urednice in da je njihov “boj” za avtonomijo in kričanje po “medijski svobodi” le predstava za javnost po navodilih globoke države.

RTV Slovenija je v sredinem prispevku za javnost sporočila, da je zaradi prestopanja meje kulturnega in strokovnega izražanja s strani odgovornega urednika Mladine prekinila sodelovanje z Mladino. Kar pa je najbolj bizarno, je bila izjava voditelja Saše Kranjca ob koncu prispevka, ko je namreč poudaril, da so prispevek objavili po izrecnem navodilu odgovorne urednice. Ob tem so se mnogi vprašali, kako pa sicer delujejo novinarji na RTV, če ne bo navodilih urednice?

Ker je vodstvo RTV Slovenija ugotovilo, da je avtor tokratnega uvodnika v Mladini prestopil mejo kulturnega in strokovnega izražanja osebnega mnenja, je sklenila, da s časnikom Mladina prekine vsakršno poslovno sodelovanje. Direktor Televizije Uroš Urbanija se je zato na podlagi sklepa kolegija direktorja TV SLO odločil, da bo Televizija prekinila vsakršno poslovno sodelovanje s časnikom Mladina, vodstvo RTV Slovenija pa bo s strokovnimi službami proučilo možnosti vložitve pravnih sredstev. “Ideja končne rešitve, ki jo zahteva Repovž, ni nova, je pa skrajno zavržna”, je na Twitterju zadevo komentiral direktor RTV Uroš Urbanija, ki je dodal, da je kakršnakoli skrb za zaposlitev zaposlenih odveč in da “z gnusom zavrača idejo, da bi odpustili tiste, ki so bili zaposleni pod Šarčevo vlado ali pod vlado Alenke Bratušek“.

Pika na pa je bila postavljena v Dnevniku, kjer je voditelj Saša Krajnc ob koncu prispevka izjavil, da so prispevek objavili “po izrecnem navodilu odgovorne urednice informativnega programa Jadranke Rebernik”. To je vzbudilo pozornost mnogih na Twitterju, ki so se ob prispevku ne le zgrozili, ampak tudi vprašali, kdo je doslej odobraval prispevke in čigavim navodilom so sledili. Med tem, ko je novinar Bojan Požar prispevek komentiral kot “nepojmljivo ravnanje RTV Slovenija”, je glavni urednik portala Siol, Peter Jančič komentiral: “Čakaj, a sicer pa delajo mimo navodil urednice? Opa. Kdo pa jih potem vodi? Mojca Pašek Šetinc? Strici? Italijanska mafija? Udba?”

Glede na to, da je šlo za več kot očitni sovražni govor, ki so ga levičarji ves čas očitali vladi Janeza Janše, in sovražni govor, za katerega ves čas trdijo, da ga je treba zatreti v kali, je res zanimivo, da ga potem tudi sami izvajajo. In medtem, ko se je na poziv k “očiščenju” RTV že odzvala, Ukom, ki je zadolžen za spremljanje in odzivanje na sovražni govor v medijih, še vedno molči. Ravno iz naslova “boja proti sovražnemu govoru” je bila namreč za vodjo s strani Roberta Goloba postavljena Petra Bezjak Cirman, za katero je Golob na javni televiziji povedal, da “Cirmanova zelo dobro pozna prakso obstoječega vodstva RTV Slovenija, za katero ne želijo, da bi se nadaljevala na Ukomu, zato želijo okrepiti vladni urad ravno z ljudmi, ki razumejo, kam pripelje politizacija novinarstva in kam pripelje širjenje sovražnega govora,”. Ironično, da sovražni govor “prepoznajo” le takrat, ko je uperjen proti njim.

Tanja Brkić