fbpx

Zaradi uživanja teh živil boste živeli dlje

Foto: Pixabay

Znanstveniki se na vse pretege trudijo najti zdravilo za daljše življenje, a obstajajo tudi naravni načini za podaljšanje življenja. Navajamo šest vrst živil, ki vam bodo izboljšala kakovost življenja in vam pomagala, da boste živeli dlje.

Raziskave kažejo, da lahko prehrana v večji meri vpliva na zdravje in kakovost življenja, vpliva pa lahko tudi na dolžino življenja. Skupaj z redno vadbo, ki preprečuje kronične bolezni, lahko teh šest živil pomaga okrepiti vaš imunski sistem ter izboljša in podaljša vaše življenje.

Zelena zelenjava

Če jeste teh 6 stvari boste živeli dlje 6

Foto: Pixabay

Zelena zelenjava je polna hranilnih vrednosti ter ima zelo malo kalorij, zato jo lahko uživamo skoraj v neomejenih količinah. Omogoča ohranjanje žilnega sistema ter izboljša vid. Redno uživanje zelene zelenjave zmanjšuje možnost nastanka sladkorne bolezni, nekatere vrste te zelenjave pa ščitijo celo pred rakom.

Stročnice

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Stročnice pomagajo, da se počutite siti, hkrati pa imajo učinek stabiliziranja sladkorja v krvi. Prav tako pomagajo, da se ne boste počutili lačni. Uživanje stročnic znižuje raven holesterola, prav tako pa znižuje možnost za nastanek raka.

Čebula

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Čebula in česen sta izredno koristna za kardiovaskularni in imunski sistem posameznika. Prav tako znižujeta možnost nastanka sladkorne bolezni in raka. Da bi imela čebula najbolj zdravilen učinek, bi jo morali čim bolj prežvečiti. Še bolj kot navadna pa je zdrava rdeča čebula, ki zavira rast tumorjev in uničuje rakave celice.

Gobe

Če jeste teh 6 stvari boste živeli dlje 3

Foto: Pixabay

Gobe veljajo za super hrano in so eno najbolj zdravih živil na svetu. Vsebujejo snovi, ki zavirajo nastajanje estrogena, s tem pa preprečujejo nastanek raka na dojkah. Skoraj vse vrste gob imajo zdravilne učinke. Mnoge izmed njih spodbujajo delovanje imunskega sistema, nekatere preprečujejo poškodbe DNK in upočasnjujejo rast rakavih celic.

Gozdni sadeži

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Pisano jagodičevje je eno izmed najbolj zdravih živil. Borovnice, jagode, robide in maline ne vsebujejo veliko sladkorja, imajo pa visoke hranilne vrednosti. Uživanje gozdnih sadežev znižuje tveganje za nastanek srčnih bolezni, sladkorne bolezni in raka. Izboljšajo lahko motorično koordinacijo in spomin, pojasnjuje Joel Fuhrman na portalu Longevity.

Semena in oreščki

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Semena vsebujejo polno zdravih maščob, mineralov in antioksidantov, pa tudi veliko proteinov. Vsaka vrsta oreščkov ima drugačno hranilno vrednost, nekateri pa vsebujejo zelo veliko omega-3 maščob. Vsebujejo veliko železa, kalcija, cinka in vitamina E. Oreščki in semena odlično delujejo na kardiovaskularni sistem in preprečujejo sladkorno bolezen.

M. G.