To je vse, kar morate vedeti o tem, kako “skuriti” maščobo okoli trebuha

Foto: Istock

Bliža se poletje in po vsej verjetnosti niste v formi – vsaj tako trdijo statistične študije. Vendar to ni cilj tega članka. Cilj tega članka je, da vam pomaga priti do telesa, ki ste si ga želeli, a si ga nikoli niste prislužili – zaradi česar ste se v morju kopali s kratko majico. No, če boste sledili tem nasvetom, se od majice lahko kar poslovite.

Če boste na plaži hoteli očarati, zgolj prehrana ali samo telovadba ne bosta dovolj. Lotiti se bo treba obojega, pri čemer naj vam bodo v pomoč naše smernice.

Kokosovo olje za vitek trebuh
Brazilski znanstveniki so zastavili študijo, v kateri je ena skupina žensk po porodu izvajala vadbo pol ure na dan, se izogibala nasičenim maščobam, hkrati pa uživala 30 ml kokosovega olja dnevno; druga skupina žensk pa je sledila rigorozni dieti s hudo omejitvijo kalorij. Ženske, ki so uživale kokosovo olje, so izgubile več kilogramov, kar so znanstveniki pripisali termogenemu učinku kokosovega olja, ki hkrati vpliva tudi na dodatno izločanje vode iz telesa.

Hitri “trebušnjaki”
Fitnes guruji so ugotovili, da število trebušnjakov, ki jih na treningu naredite, ni toliko pomembno kot to, pod kakšno obremenitvijo ste jih naredili. Pri trebušnih mišicah velja pravilo “manj je več, ampak samo če je težje”.

Borovnice topijo maščobe
Borovnice so idealni zaveznik ravnega trebuha, trdijo znanstveniki iz Univerze v Michiganu. Borovnice lahko jeste sveže ali zamrznjene, v jogurtu ali kar same. Bogate so z antioksidanti, ki spodbujajo “kurjenje” kalorij, pospešujejo pretok krvi in spodbujajo “kurjenje” maščobe okoli trebuha.

Dve jajci za zajtrk = raven trebuh za večerjo
Z nutricističnega vidika sta dve kuhani jajci idealni za zajtrk, saj organizmu zagotovita vsa potrebna hranila, ne napihujejo in povzročajo močan občutek sitosti. Beljakovine v jajcih ne povzročajo nalaganja maščobnih oblog, vsebujejo pa tudi veliko dobrih maščob.

Več smeha za manjši trebuh
Depresija in stres sta razloga, zaradi katerih se maščobne obloge lahko dodatno nalagajo na področje trebuha. Depresija pogosto povzroča prenajedanje, hkrati pa smeh za trebušne mišice predstavlja hudo obremenitev, zaradi česar strokovnjaki trdijo, da gre za eno najboljših vaj za “trebušnjake”. Nasvet se torej glasi: Povabite prijatelje in se skupaj nasmejte!

Rženi kruh in peciva s polnozrnatimi žitaricami
Polnozrnata živila imajo nižji glikemični indeks, kar pomeni, da se počasneje absorbirajo v kri, to pa pripomore k temu, da vas lakota zgrabi kasneje, ob čemer vpliva tudi na manjše nihanje krvnega sladkorja. Stabilna raven krvnega sladkorja je pri hujšanju ključna. Polnozrnate žitarice je dobro kombinirati z zelenjavo, ki ima prav tako nizek glikemični indeks.

Intervalni trening in uteži
Za raven trebuh je potrebno tudi telovaditi, vendar ne tako, kot so nam priporočali včasih. Z dolgim in počasnim tekom sicer porabimo več kalorij kot s kratkim in intenzivnim, vendar slednji učinkuje še dolgo po koncu treninga. Uteži pripomorejo k povečanju mišične mase, poroča 24 Sata. Več mišične mase potrebuje več kalorij za delovanje, kar spet pripomore k hitrejši izgubi maščobnih oblog.

Trebuh ljubi mleko
Ameriški znanstveniki so dokazali, da imajo ljudje, ki spijejo veliko mleka, v povprečju manjši obseg trupa. Razlog za to je kalcij, ki poleg tega, da pomaga pri gradnji kosti, pospeši tudi metabolizem. No, če ste alergični na laktozo, pa raje poslušajte nasvet zdravnika in se mleku še naprej izogibajte ali pa izberite tistega brez laktoze.

Ž. K.