fbpx

Na harvardski medicinski šoli nov predmet: Zdravstveno varstvo LGBTQIA+ dojenčkov

Foto: Wikimedijina zbirka

Harvardska medicinska šola ponuja predmet o zdravstvenem varstvu LGBTQIA+ “dojenčkov” z učnim načrtom, ki ponuja lekcije na področjih, kot so porodništvo, pediatrija in plastična kirurgija.

Študenti medicine na Harvardu se učijo, kako skrbeti za dojenčke, ki se opredeljujejo kot LGBTQIA+, kot je razvidno iz javnodostopnega opisa predmeta. Univerza Harvard tako meni, da je prednostna naloga novopečenih staršev poiskati pediatra, ki je specializiran za dojenčke LGBTQIA+.

Glede na predmet, ki ga ponuja Harvardska medicinska šola, je pomembno, da se študenti naučijo “osredotočiti se na oskrbo oseb iz spolnih manjšin skozi celotno življenjsko dobo, od dojenčkov do starejših odraslih.” Takšen pediater bo očitno za vse tiste dojenčke, ki pridejo iz maternice z zastavami ponosa.

Med bolnišnicami, vključenimi v program, je tudi bostonska otroška bolnišnica, v kateri je prvi program za zdravje otrok in mladostnikov s transspolno usmerjenostjo v Združenih državah Amerike. Direktorja programa sta Dr. Alex Keuroghlian in Dr. Alberto Puig. Študenti bodo delali na področjih mladinske medicine, endokrinologije, družinske prakse, infekcijskih bolezni, porodništva, pediatrije, psihiatrije, psihologije, primarnega zdravstvenega varstva in plastične kirurgije. Poleg tega se bodo učili o “zagovorništvu” v zvezi z vprašanji LGBTQIA+.

Foto: Shutterstock, Twitter

Tiskovni predstavnik harvardske medicinske šole je za DailyMail o tem podal tudi izjavo. Dejal je, da se predmet nanaša na oskrbo dojenčkov zlasti glede na fizične razlike v spolnem razvoju, ki se pojavijo v maternici in so prisotne ob rojstvu. Te vključujejo kromosomske in anatomske spremembe, ki so pomembne za zdravstveno oskrbo in zdravljenje za zagotavljanje zdravega razvoja.

Oglasili so se tudi kritiki te poteze univerze, in sicer Nathanael Blake, strokovnjak za etiko pri Centru za etiko in javno politiko, ki je o predmetu povedal: “Študente medicine na Harvardu bi morali učiti osnovno znanstveno resnico, da moški ne more postati ženska ali obratno.” Dodal je, da je potrebno z osebami, ki doživljajo psihološko stisko v zvezi s svojim biološkim spolom, ravnati sočutno, kar ne pomeni, da jih je treba podvreči nevarnim kemičnim in kirurškim posegom, da bi jih oblikovali v podobo nasprotnega spola.

Sara Kovač