Nerojeni otroci imajo vse več zagovornikov: pravica do življenja se seli tudi na modne piste!

Carla Daddesi in Abby Johnson, ki sta bili nekoč na povsem različnih bregovih, imata sedaj veliko skupnega. Oba sta mami in borki za pravice nerojenih otrok do življenja. A ni bilo vedno tako. Carla Daddesi je nekoč molila pred uničujočo kliniko Planned Parenthod, Johnsonova pa je takrat vodila eno izmed ambulant za opravljanje splavov. Zavzemanje za življenje je združilo njune poti in ju pripeljalo do njene nove kariere v svetu mode.

Združili sta svoje moči in z novo modno linijo pri ženskah spodbujata Pro-Life stil oblačenja, nekakšno “modno pot za življenje”, ki praznuje kulturo življenja, ženskam pa zagotavlja lepa, a še vedno cenovno ugodna oblačila ter zbira denar za organizacije, ki se zavzemajo za življenje.

Pro-life modna linija
Carla Daddesi
in njene tri najstniške hčere – Vittoria, Isabella in Giulia so januarja pričele s svojo modno linijo COL 1972 (Kultura življenja, letnica pa predstavlja leto pred odločitvijo Vrhovnega sodišča ZDA proti Roe proti Wade, uzakonitev splava). Vendar ni bila visoka moda tista, ki je navdihnila novo podjetje Carle Dadessi ali Johnsonovo, ki se je pridružila prizadevanjem kot globalna zastopnica njihove blagovne znamke. Želele so najti praktičen način za pospeševanje krščanske vere in vrednot za življenje. Daddesijeva je dejala, da je bila presenečena, ko je odkrila, koliko modnih znamk podpira ubijanje nerojenih otrok, kot je odkrila v članku revije Forbes med tednom mode v New Yorku. Na seznamu 40 podjetij, ki zagovarjajo končevanje nerojenih življenj je veliko priljubljenih blagovnih znamk, med njimi Kate Spade in Tory Burch. Carla Daddesi in njene hčerke so se zato odločile za bojkot teh znamk, saj niso želele dati podpore nobeni dejavnosti, ki podpira industrijo splava. Zdaj pa so prišle na idejo o lastni blagovni znamki, ki bi ženskam dala lepe obleke in čisto vest.

“Šalile smo se, da moramo začeti z modno linijo, če bi želele Pro-Life oblačila,” je Daddesijeva povedala Breitbart. Ob tem niso pozabile na krščansko zapoved  dajanja desetine za dober namen, saj so v povezavi z blagovno znamko ustanovile fundacijo COL 1972, da bi darovale deset odstotkov vseh dobičkov iz prodaje.

Prva linija COL 1972, ki prihaja v javnost, je namenjena pro-life generaciji in spominu na milijone izgubljenih življenj nerojenih otrok v Ameriki. V tem trenutku načrtujejo kolekcijo Abby J, ki bo predstavljena 14. junija, naslednja kolekcija Tweens pa je v fazi načrtovanja.

Spodbudno, kaj ne?  Upamo, da se tudi v Sloveniji najdejo modni oblikovalci, ki bodo kulturo življenja širili tudi z modnimi kreacijami.

Franci Donko