Nesreča na Bavarskem: Nemška policija se je uštela pri štetju trupel

Foto: epa

Bavarska policija je z današnjim sporočilom, da so v razbitinah torkovega trčenja vlakov pri Bad Aiblingu našli truplo enajste žrtve, očitno storila napako. Medtem so se namreč popravili: enajstega trupla ni in ga ne bo, saj nikogar več ne pogrešajo. 

Tiskovni predstavnik policijske uprave v Rosenheimu na Bavarskem je zjutraj najprej sporočil, da se je število žrtev povzpelo na enajst, potem ko so našli truplo še zadnjega pogrešanega potnika.

A kmalu se je policija popravila in sporočila, da število žrtev ostaja deset in da pa ne pogrešajo nikogar več. Slednje so ugotovili, potem ko so ponovno preverili vse sezname potnikov in se je izkazalo, da so v torkovem kaosu naredili napako.

Človeška napaka botrovala najhujši nesreči
Najhujša železniška nesreča na Bavarskem v zadnjih 40 letih se je zgodila v torek zjutraj blizu kraja Bad Aibling okoli 60 kilometrov južno od Münchna. Vlaka zasebne družbe Meridian, na katerih je bilo okoli 150 ljudi, sta trčila čelno, eden je iztiril, več vagonov pa se je prevrnilo.

Zakaj sta se vlaka znašla na istem tiru, zaenkrat še ni znano, so pa nemški mediji v torek zvečer ob sklicevanju na neuradne, a zanesljive vire poročali, da je šlo po prvih ugotovitvah preiskovalcev za človeško in ne tehnično napako. Po poročanju časopisa Süddeutsche Zeitung naj bi šla preiskava v smeri dela prometnikov in pa kretničarjev.

Tudi sodobna tehnika ni delovala
Preiskovalci sicer med drugim ugotavljajo, zakaj se na progi ni aktiviral avtomatski zavorni sistem, namenjen prav preprečevanju čelnih trčenj, kakršno je bilo torkovo, ter kaj bosta razkrili vsebini dveh črnih skrinjic. Tretje črne skrinjice še niso našli.

Preiskovalci so delo ponoči prekinili in naj bi ga nadaljevali danes ob 10. uri. Prav tako se bodo danes lotili odstranjevanja razbitin vlakov. Za to bodo potrebni veliki žerjavi, trajalo pa naj bi več dni, tako da enotirna proga do nadaljnjega ostaja zaprta. Prvi žerjav, ki lahko dvigne kar 150 ton, je že na prizorišču, so sporočili iz Deutsche Bahna.

Delo otežuje zelo težko dostopen teren, saj sta vlaka trčila v ozki soteski med zelo strmim in gosto poraščenim pobočjem na eni strani ter rečnim kanalom na drugi strani. Poleg tega na območju danes sneži.

M. P., STA