Po spletu zaokrožila kontroverzna oblika oglasa za zmenkarije: Pet temnih moških in majhna deklica!?

Foto: Twitter

Nekdo si je na družabnem omrežju privoščil aplikacijo za zmenkarije Tinder. Objavil je namreč kontroverzno obliko oglasa, ki po vsej verjetnosti ni delo Tinderja. Omenjena aplikacija, s pomočjo katere “iščeš parterja” je namreč s svojo zadnjo kampanjo sprožila ne malo negativnih komentarjev. Kot posledica migracij in ideologije LGBT, je ta levičarska akcija začela z oglaševanjem vseh možnih različnih kombinacij partnerjev. Če je že vse to možno, je možna tudi ta oblika družine? Morda pa je “avtor” te dodatne slike želel opozoriti, da s tovrstnimi aplikacijami lahko pride do posilstev, kar se pogosto dogaja.  Spolni predatorji so namreč vseskozi na preži za morebitnimi žrtvami.

Glede na to, da gre za aplikacijo za zmenkarije ne čudi, da se vseskozi oglašujejo podobe veselih parov, ki so se spoznali ravno preko Tinderja. Seveda se času primerno, kjer je vseprisotna LGBT ideologija, ne reklamira le heterospolnih parov različnih ras, ampak tudi homoseksualne pare in vse ostale kombinacije, ki so si jih izmislili. Neznani uporabnik je tako opozoril tudi na problematiko posilstev mladoletnih oseb, še posebej v luči masovnih migracij in posledic do katerih je na račun le teh prišlo, saj je na plakatu upodobil pet odraslih temnih moških in majhno deklico.

https://twitter.com/danilo3been/status/1220491384794288133?fbclid=IwAR3bl8KzR36tkMwX5Azn7HVmE6aXd_Xf4ZqrzMcNotesncEsZziweQ13lq8

Uporabniki, ki uporabljajo aplikacije za zmenke, kot je Tinder, so bili v lanskem letu opozorjeni na vse več spolnih napadov, povezanih s spletno storitvijo. Policija je potrdila, da se je eden od petih spolnih napadov na mestih za zabavo v Sydneyjevu zgodil po zmenku na račun spletanja vezi preko aplikacije za zmenke. Preiskava, ki jo je v zadnjih treh letih izvedel Sunday Telegraph, je odkrila več kot deset primerov, v katerih so bili moški in ženske posiljeni, nadlegovani ali zalezovani po spletu.

Kampanja aplikacije za zmenkarije Tinder

Po besedah detektiva Johna Kerlateca spolni napadi na račun uporabe aplikacij za zmenke postajajo vedno večja težava, poroča Daily Mail. Glede na to, da policija poudarja, da ni odgovorna za poročanje o profilih tistih, ki so obtoženi kaznivega dejanja, je pomembno, da uporabniki sporočijo, ko zaznajo kakršnokoli obliko odklonskega vedenja. V nasprotnem primeru lahko pride do izpovedi kot je ta: “Iskala sem partnerja, srečala pa pošast!”. Žrtev (Irka), ki je izrekla te besede, je svojega posiljevalca srečala preko Tinderja, poroča Irishtimes. Kljub temu, da ga je ta pred srečanjem v živo opozorila, da ne išče avanture za eno noč, jo je ta brez kakršnekoli slabe vesti posilil.

Glede na to, da so otroci še toliko bolj ranljivi, lažno izdajanje identitet pa tudi ni nobena novost, se je očitno dotični uporabnik, odločil, da starše  opozori, da priljubljene aplikacije za zmenke zdaleč niso tako nedolžne, kot se morda na prvi pogled zdi, saj že nekaj časa velja, da te niso namenjene le zmenkarijam, ampak iskanju partnerja za spolni odnos.

Hana Murn

  • Andrej

    A zdaj si še brez interneta ne znajo najt partnerja? Bedniki.

    • Lustrator Moderator

      V zda je vec kot 50 procentov mladih parov ki so se spoznali na internetu…japonska in koreja imata se vec takih parov
      Svet in druzba se s tehnologijo pac spreminjata…ali na bolje ali na slabse pa ni moje delo da sodim

  • šmentanamuha

    Kje so obešeni ti plakati?

  • šmentanamuha

    Zanimivo, nikje ni kombinacije svetlolas fant in svetlolaso dekle.

    • mare

      Tak par za današnje pokvarjence ni sprejemljiv.

    • joza joza13

      Obeh 1x žganih in obeh 2x žganih parov tudi ni. Čudno to, čudno. Očitno nisva v trendu, da nama prav to pade v oči.

  • šmentanamuha

    Kdo bo polovil in obsodil te zločince, ki so rasistično razpoloženi proti beli rasi in propagirajo homoseksualnost in ostale spolne deviacije?

    • Lustrator Moderator

      Propagirati nekaj je pravica ker je propaganda le neke vrste oglasevanja in vsak lahko oglasuje kar pac zastopa…dokler ne gre za zlocine seveda…a bos prepovedala oglasevanje?

      • šmentanamuha

        A to je zdaj freedomfighter v novi preobleki? Šur, eni majo pač radi Adija in ne marajo Židov in zamorcev. Oglaševanje pedofilije je ZLOČIN, brezveznik.

        • Resnicaboli99

          Homoseksualnost ni pedofilija in tudi glede na to da gre za provokacijo je odgovor ost na tistem ki je z neokusno profokacijo oglaseval pedofilijo in je tinder…drugace pa ja to je freedomfighter ker mi vsak dan moderator/lustrator izbrise racun…prvi dan se menda nisem drzal teme, drugi dan sem imel prav, tretji dan ve le moderator in cetrti dan enako…en dan med tem sploh nisem komentiral pa sem bil vseeno blokiran…ce je komu to jasno po tem ne vem

  • Ryuk
  • Unikatna

    Ojej…vsak dan več packarij…

  • RATATA

    Nič se čudit …, a je bila kakšna razprava morda o marakešu ali pa o marčevskem sprejemanju resolucije morda ???
    A so mora naši poslance v parlamentu EU kaj poročali, seznanjali ??

    PRAVNO JE VSE UREJENO V EU!
    OD MARCA LANI!

    MIGRANTI SO PRIVILIGIRANI!! PRILAGAJATI SE BOMO MORALI MI…!!!

    B8 0212/2019
    Resolucija Evropskega parlamenta o temeljnih pravicah ljudi afriškega porekla v Evropi
    (2018/2899 (RSP))

    Evropski parlament,
    – ob upoštevanju Pogodbe o Evropski uniji (PEU) in zlasti druge in četrhttps://disqus.com/by/disqus_h7VSB3YfTo/te do sedme alinee preambule, člena 2, drugega pododstavka člena 3 (3) in člena 6 Pogodbe,
    – ob upoštevanju členov 10 in 19 Pogodbe o delovanju Evropske unije (PDEU),
    – ob upoštevanju Listine Evropske unije o temeljnih pravicah,
    – ob upoštevanju Direktive Sveta 2000/43 / ES z dne 29. junija 2000 o izvajanju načela enakega obravnavanja oseb ne glede na rasno ali etnično pripadnost [1],
    – ob upoštevanju Direktive Sveta 2000/78 / ES z dne 27. novembra 2000 o splošnem okviru za enako obravnavanje pri zaposlovanju in delu [2],
    – ob upoštevanju Okvirnega sklepa Sveta 2008/913 / PNZ z dne 28. novembra 2008 o boju proti nekaterim oblikam in izrazom rasizma in ksenofobije s kazenskim pravom [3],
    – ob upoštevanju Direktive 2012/29 / EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o določitvi minimalnih standardov o pravicah, podpori in zaščiti žrtev kaznivih dejanj ter nadomestitvi Okvirnega sklepa Sveta 2001/220 / PNZ [4] ,
    – ob upoštevanju druge raziskave o manjšinah in diskriminaciji Evropske unije (EU-MIDIS II), ki jo je decembra 2017 objavila Agencija Evropske unije za temeljne pravice (FRA), in poročila agencije FRA o izkušnjah rasne diskriminacije in rasističnega nasilja med afriškimi ljudmi spust v EU [5],
    – ob upoštevanju svoje resolucije z dne 1. marca 2018 o položaju temeljnih pravic v Evropski uniji v letu 2016 [6],
    – ob upoštevanju ustanovitve skupine EU na visoki ravni za boj proti rasizmu, ksenofobiji in drugim oblikam nestrpnosti junija 2016,
    – ob upoštevanju kodeksa ravnanja o preprečevanju nezakonitega sovražnega govora na spletu, dogovorjenega 31. maja 2016 med Komisijo in vodilnimi IT podjetji ter drugimi platformami in družbenimi mediji,
    – ob upoštevanju Splošnega priporočila št. 34 Odbora OZN o odpravi rasne diskriminacije z dne 3. oktobra 2011 o rasni diskriminaciji ljudi afriškega porekla,
    – ob upoštevanju resolucije Generalne skupščine OZN 68/237 z dne 23. decembra 2013 o razglasitvi 2015-2024 za Mednarodno desetletje ljudi afriškega porekla,
    – ob upoštevanju Resolucije Generalne skupščine OZN 69/16 z dne 18. novembra 2014, ki vsebuje program dejavnosti za izvajanje mednarodnega desetletja za ljudi afriškega porekla,
    – ob upoštevanju durbanske deklaracije in akcijskega programa s svetovne konference o rasizmu leta 2001, ki priznava stoletja rasizma, diskriminacije in nepravičnosti, s katerimi se soočajo ljudje afriškega porekla,
    – ob upoštevanju splošnih političnih priporočil Evropske komisije proti rasizmu in nestrpnosti (ECRI),
    – ob upoštevanju priporočila Odbora ministrov Sveta Evrope z dne 19. septembra 2001 o Evropskem kodeksu policijske etike [7],
    – ob upoštevanju komentarja visokega komisarja Sveta za človekove pravice Sveta Evrope z dne 25. julija 2017 z naslovom „Afrofobija: Evropa se mora soočiti s to zapuščino kolonializma in trgovine s sužnji“,
    – ob upoštevanju Protokola št. 12 h Konvenciji o varstvu človekovih pravic in temeljnih svoboščin o nediskriminaciji,
    – ob upoštevanju vprašanja Komisiji o temeljnih pravicah ljudi afriškega porekla v Evropi (O-000022/2019 – B8 0016/2019),
    – ob upoštevanju členov 128 (5) in 123 (2) svojega Poslovnika,
    A. ker se izraz „ljudje afriškega porekla“ lahko uporablja tudi z „afroevropski“, „afriško Evropejec“, „črnoevropski“, „afrokaribski“ ali „črno-karipski“ in se nanaša na ljudi afriškega porekla predniki ali porekli, ki so rojeni v, državljani ali živijo v Evropi;
    B. ker se izrazi „Afrofobija“, „Afrifobija“ in „proti črnemu rasizmu“ nanašajo na posebno obliko rasizma, vključno z nasilnim ali diskriminacijskim dejanjem, ki se spodbuja z zgodovinskimi zlorabami in negativnimi stereotipi in vodi do izključitve in dehumanizacija ljudi afriškega porekla; ker je to povezano z zgodovinsko represivnimi strukturami kolonializma in čezatlantsko trgovino s sužnji, ki jih priznava visoki komisar Sveta za človekove pravice Sveta Evrope;
    C. ker po ocenah v Evropi živi 15 milijonov ljudi afriškega porekla [8], čeprav zbiranje podatkov o enakosti v državah članicah EU ni sistematično niti ne temelji na samoidentifikaciji in pogosto izpušča potomce migrantov ali “migrante tretje generacije” in onstran;
    D. ker je agencija FRA dokumentirala dejstvo, da so manjšine v Evropi s podsaharskim afriškim poreklom na vseh področjih življenja še posebej verjetno rasizem in diskriminacija [9];
    E. ker je po nedavnem Drugem pregledu manjšin in diskriminacije, ki ga je izvedla agencija FRA [1],
    0] so mladi anketiranci afriškega porekla, stari med 16 in 24 let, v 12 mesecih pred anketo doživeli višje stopnje nadlegovanja (32%) kot starejši anketiranci in da je kibernetsko nadlegovanje najvišje med mladimi anketiranci in upada s starostjo;
    F. ker zgodovine krivic proti Afričanom in ljudem afriškega porekla, vključno s zasužnjevanjem, prisilnim delom, rasnim apartheidom, pokoli in genocidi v okviru evropskega kolonializma in čezatlantske trgovine s sužnji, ostajajo večinoma nepriznane in ne upoštevajo na institucionalni ravni v države članice;
    G. ker vztrajanje diskriminatornih stereotipov v nekaterih tradicijah po Evropi, vključno z uporabo črnega obratovanja, ohranja globoko zakoreninjene stereotipe o ljudeh afriškega porekla, ki lahko poslabšajo diskriminacijo;
    H. ker je treba pozdraviti in podpreti pomembno delo nacionalnih organov za enakost in Evropske mreže organov za enakost (Eqinet);
    I. ker je v letnem poročilu Urada OVSE za demokratične institucije in človekove pravice (ODHIR) zločine iz sovraštva [11] ugotovili, da so ljudje afriškega porekla pogosto tarče rasističnega nasilja, vendar v mnogih državah primanjkuje pravne pomoči in finančne podpore za žrtve, ki se okrevajo od nasilnih napadov;
    J. ker so vladavina prava in temeljne pravice državljanov primarna odgovornost za spremljanje in preprečevanje nasilja, vključno z afrofobnim nasiljem, in pregon storilcev, torej na vlade;
    K. ker je na voljo le malo podatkov o rasni diskriminaciji v izobraževalnem sistemu; ker pa dokazi kažejo, da so otroci afriškega porekla v državah članicah v šolah deležni nižjih ocen kot njihovi beli vrstniki, med otroki afriškega porekla pa je zgodnje opuščanje šolanja občutno večje [12];
    L. ker so odrasli in otroci afriškega porekla vedno bolj ranljivi, če so pridržani v policijskem priporu, zabeleženi pa so številni primeri nasilja in smrti; ob upoštevanju rutinske uporabe rasnega profiliranja, diskriminatornih praks za zaustavitev in iskanje ter nadzorovanja v zvezi z zlorabo oblasti pri kazenskem pregonu, preprečevanju kriminala, protiterorističnih ukrepih ali nadzoru priseljevanja;
    M. ker obstajajo pravna sredstva za diskriminacijo in so potrebne močne in posebne politike za spopadanje s strukturnim rasizmom, ki ga doživljajo ljudje afriškega porekla v Evropi, vključno z zaposlovanjem, izobraževanjem, zdravstvom, kazenskim pravosodjem in politično udeležbo ter vplivi migracij in azila politike in prakse;
    N. ker ljudje afriškega porekla v Evropi doživljajo diskriminacijo na stanovanjskem trgu in prostorsko segregacijo na območjih z nizkimi dohodki s slabo kakovostjo in utesnjenimi stanovanji;
    O. ker so ljudje afriškega porekla skozi zgodovino pomembno prispevali k izgradnji evropske družbe in ker se veliko število ljudi sooča z diskriminacijo na trgu dela;
    P. ker so ljudje afriškega porekla nesorazmerno zastopani med sloji z nižjim dohodkom evropskega prebivalstva;
    R. ker so ljudje afriškega porekla v Evropski uniji na evropski, nacionalni in lokalni ravni v Evropski uniji prenizko zastopani;
    S. ker se politiki afriškega porekla še vedno soočajo s sramotnimi napadi v javni sferi na nacionalni in evropski ravni;
    T. ker so rasizem in diskriminacija, ki jih doživljajo ljudje afriškega porekla, strukturni in se pogosto sekajo z drugimi oblikami diskriminacije in zatiranja na podlagi spola, rase, barve, etničnega ali socialnega izvora, genetskih značilnosti, jezika, vere ali prepričanja, političnih ali kakršno koli drugo mnenje, pripadnost narodni manjšini, premoženje, rojstvo, invalidnost, starost ali spolna usmerjenost;
    U. ker je v zadnjem času naraščanje afrofobnih napadov v Evropi neposredno usmerjeno proti državljanom tretjih držav, zlasti beguncem in migrantom;
    1. poziva države članice in institucije EU, naj priznajo, da so ljudje afriškega porekla izpostavljeni zlasti rasizmu, diskriminaciji in ksenofobiji ter neenakomernemu uživanju človekovih in temeljnih pravic na splošno, kar pomeni strukturni rasizem, in da so upravičeni do zaščite pred temi neenakostmi, tako kot posamezniki kot kot skupina, vključno s pozitivnimi ukrepi za spodbujanje ter polno in enakopravno uživanje svojih pravic;
    2. meni, da je dejavna in pomembna družbena, gospodarska, politična in kulturna udeležba ljudi afriškega porekla ključna za spopadanje s pojavom afrofobije in za njihovo vključitev v Evropo;
    3. poziva Komisijo, naj razvije okvir EU za nacionalne strategije za socialno vključenost in vključevanje ljudi afriškega porekla;
    4. odločno obsoja kakršne koli fizične ali verbalne napade, ki so usmerjeni na ljudi afriškega porekla v javni in zasebni sferi;
    5. spodbuja institucije EU in države članice, naj uradno priznajo in zaznamujejo zgodovino ljudi afriškega porekla v Evropi, vključno s preteklimi in tekočimi krivicami in zločini proti človeštvu, kot so suženjstvo in čezatlantska trgovina s sužnji, ali tistih, storjenih v skladu z evropskimi kolonializem, pa tudi ogromni dosežki in pozitivni prispevki ljudi afriškega porekla z uradnim priznanjem mednarodnega dneva spomina na žrtve suženjstva in čezatlantske trgovine s sužnji s čezatlantsko trgovino sužnjev na ravni EU in na nacionalni ravni;

    6. spodbuja države članice in evropske institucije, naj uradno obeležijo mednarodno desetletje ZN za ljudi afriškega porekla in sprejmejo učinkovite ukrepe za izvajanje programa dejavnosti v duhu priznanja, pravičnosti in razvoja;

    7. opozarja, da so nekatere države članice sprejele pomembne in učinkovite odškodnine za pretekle krivice in zločine proti človeštvu – ob upoštevanju njihovih trajnih vplivov v sedanjosti – proti ljudem afriškega porekla;

    8. poziva institucije EU in preostale države članice, naj upoštevajo ta primer, ki lahko vključuje nekatere oblike povračil, kot so javno opravičilo in vrnitev ukradenih predmetov v države izvora;

    9. poziva države članice, naj razvrstijo svoje kolonialne arhive;

    10. poziva institucije EU in države članice, naj si prizadevajo za sistematičen boj proti etnični diskriminaciji in sovraštvu in skupaj z drugimi ključnimi deležniki razvijejo učinkovite pravne in politične odzive, ki temeljijo na dokazih, na te pojave; meni, da bi moralo biti, če bi zbirali podatke o etnični diskriminaciji in zločinu iz sovraštva, edini namen identifikacije korenin in boja proti ksenofobičnemu in diskriminacijskemu diskurzu in dejanjem v skladu z ustreznimi nacionalnimi pravnimi okviri in zakonodajo EU o varstvu podatkov;

    11. poziva države članice, naj razvijejo nacionalne strategije za boj proti rasizmu, ki bodo obravnavale primerjalni položaj ljudi afriškega porekla na področjih, kot so izobraževanje, stanovanja, zdravstvo, zaposlovanje, policijska služba, socialne storitve, pravosodni sistem ter politična udeležba in zastopanje, in spodbujati sodelovanje ljudi afriškega porekla v televizijskih programih in drugih medijih, da se ustrezno odpravi njihovo pomanjkanje zastopanosti, pa tudi pomanjkanje vzornikov za otroke afriškega porekla;

    12. poudarja pomembno vlogo organizacij civilne družbe v boju proti rasizmu in diskriminaciji ter poziva k povečanju finančne podpore tematskim organizacijam na evropski, nacionalni in lokalni ravni;

    13. poziva Komisijo, naj v svoje sedanje programe financiranja in v naslednjem večletnem obdobju vključi poudarek na ljudi afriškega porekla;

    14. poziva Komisijo, naj ustanovi posebno ekipo v okviru ustreznih služb s posebnim poudarkom na vprašanjih Afrofobije;

    15. vztraja, da države članice izvajajo in pravilno izvajajo okvirni sklep Sveta o boju proti nekaterim oblikam in izrazom rasizma in ksenofobije s kazenskim pravom, zlasti z vključevanjem motenj pristranskosti za kazniva dejanja, ki temeljijo na rasni, nacionalni ali etnični pripadnosti, kot otežujoče dejavnik za zagotovitev, da se kazniva dejanja sovraštva nad ljudmi afriškega porekla beležijo, preiskujejo, preganjajo in sankcionirajo;

    16. poziva države članice, naj se učinkovito odzovejo na zločine iz sovraštva, vključno s preiskovanjem motiviranosti pristranskosti za kazniva dejanja, ki temeljijo na rasni, nacionalni ali etnični pripadnosti, in zagotovijo, da se kazniva dejanja sovraštva nad ljudmi afriškega porekla beležijo, preiskujejo, preganjajo in sankcionirajo ;

    17. poziva države članice, naj prekinejo rasno ali etnično profiliranje v vseh oblikah na področju kazenskega pregona, ukrepov za boj proti terorizmu in nadzora priseljevanja ter naj uradno priznajo in se borijo proti nezakoniti diskriminaciji in nasilju s pomočjo antirasizma in usposabljanja proti pristranskosti za oblasti;

    18. poziva države članice, naj zanikajo in odvračajo od rasističnih in afrofobnih tradicij;

    19. poziva države članice, naj spremljajo rasno pristranskost v svojih sistemih kazenskega pravosodja in izobraževanja ter v svojih socialnih službah in naj sprejmejo proaktivne ukrepe za zagotavljanje enake pravičnosti in izboljšanje odnosov med organi pregona in manjšinskimi skupnostmi, za zagotovitev enakega izobraževanja in izboljšati odnose med izobraževalnimi organi in manjšinskimi skupnostmi ter zagotoviti enake socialne storitve in izboljšati odnose med organi socialne službe in manjšinskimi skupnostmi, zlasti temnopoltimi in prebivalci afriškega porekla;

    20. poziva države članice, naj odraslim in otrokom afriškega porekla omogočijo enak dostop do kakovostnega izobraževanja in oskrbe brez diskriminacije in segregacije ter po potrebi zagotovijo ustrezne ukrepe za podporo učenju; spodbuja države članice, naj zgodovina ljudi afriškega porekla postane del njihovih učnih načrtov in predstavi celovito perspektivo o kolonializmu in suženjstvu, ki priznava njihove zgodovinske in sodobne škodljive učinke na ljudi afriškega porekla ter zagotovi, da so učitelji ustrezno usposobljeni za to nalogo in ustrezno opremljeni obravnavati raznolikost v učilnici;

    21. poziva institucije EU in države članice, naj spodbujajo in podpirajo pobude za zaposlovanje, podjetništvo in gospodarsko krepitev za ljudi afriškega porekla, da se spopadejo s povprečnimi stopnjami brezposelnosti in diskriminacijo na trgu dela, s katero se soočajo;

    22. poziva države članice, naj se spopadejo z diskriminacijo oseb afriškega porekla na stanovanjskem trgu in sprejmejo konkretne ukrepe za odpravo neenakosti pri dostopu do stanovanj ter za zagotovitev ustreznega stanovanja;

    23. poziva Komisijo in države članice, naj ob upoštevanju obstoječe zakonodaje in prakse zagotovijo varne in zakonite poti za vstop migrantov, beguncev in prosilcev za azil v EU;

    24. poziva Komisijo in Evropsko službo za zunanje delovanje, naj učinkovito zagotovita, da ne bo na voljo nobenih sredstev EU ali kakršne koli podpore ali sodelovanja organizacijam ali skupinam, ki se ukvarjajo s zasužnjevanjem, trgovino in mučenjem ali izsiljevanjem, usmerjenim v Black in afriški migranti;

    25. poziva evropske institucije, naj sprejmejo strategijo za raznolikost in vključenost delovne sile, ki bo oblikovala strateški načrt za sodelovanje etničnih in rasnih manjšin v njihovi delovni sili, ki dopolnjuje obstoječa prizadevanja v ta namen;

    26. poziva evropske stranke in politične fundacije ter parlamente na vseh ravneh v EU, naj podprejo in razvijejo pobude za spodbujanje politične udeležbe afriškega porekla;

    27. poziva Komisijo, naj tesneje sodeluje z mednarodnimi akterji, kot so OVSE, ZN, Afriška unija in Svet Evrope, ter drugimi mednarodnimi partnerji, da bi se borili proti Afrofobiji na mednarodni ravni;

    28. naroči svojemu predsedniku, naj to resolucijo posreduje Svetu, Komisiji, parlamentom in vladam držav članic in Parlamentarni skupščini Sveta Evrope.
    [1] OJ L 180, 19.7.2000, p. 22.
    [2] OJ L 303, 2.12.2000, p. 16.
    [3] OJ L 328, 6.12.2008, p. 55.
    [4] OJ L 315, 14.11.2012, p. 57.
    [5] ‘Being Black in Europe’, November 2018, report outlining selected results from EU-MIDIS II.
    [6] Texts adopted, P8_TA(2018)0056.
    [7] https://search.coe.int/cm/Pages/result_details.aspx?ObjectID=09000016805e297e
    [8] See European Network Against Racism, Afrophobia in Europe – ENAR Shadow Report 2014-15, 2015, available at: http://www.enar-eu.org/IMG/pdf/shadowreport_afrophobia_final_with_corrections.pdf
    [9] See Second European Union Minorities and Discrimination Survey (EU-MIDIS II) (2017) at: http://fra.europa.eu/en/publication/2017/eumidis-ii-main-results
    [10] Ibid.
    [11] See latest published in 2016: http://hatecrime.osce.org/2016-data
    [12] FRA opinion 11.

    VIR: EU PARLAMENT
    http://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-8-2019-0212_EN.html

    • pajot

      Ta dokument bo postal neveljaven tisti trenutek,ko se bo ljudem strgalo.

    • Van Der Waals

      EU PARLAMENT RAZPUSTI IN NAGNAT ČRNUHE NAZAJ V AFRIKO!!! NISO IN NIKOLI NE BODO DOBRODOŠLI!

  • Tomažekmalitomažek

    Je res potrebna tako visoka inteligenca, da ugotoviš, da je nekaj namerna provokacija in sarkazem, kritika. in ne predvidevaš, da gre za realen oglas? En novinar piše za primitivce, drugi za intelektualce?

    • stajerc5

      Resnica je v veliki vecini ena zelo boleca stvar, za vse prisotne!!!

    • šmentanamuha

      Zanimivo opravičevanje in relativiziranje levičarske deviantnosti in rasizma. Kje je zdaj vaša spletna policija?

      • Tomažekmalitomažek

        Zanimivo ti je zato, ker ne prihaja s strani levicarja. Saj sem lahko kriticen do novinarja ali pac. Niso samo levi in desni, ampak tudi slabi, dobri in … copycati

    • Lustrator Moderator

      Ja nek desnicarski radikalec naredi ta oglas za provokacijo v komentarjih je pa pogrom nad levicarji…hre za isto zadevo kot pri strelskih pohodih…ce jih zakrivi musliman ali levicar je terorist ce jih kristjan ali desnicar gre za umsko bolezen ali pa vcasih slisimo tudi izjavo da ga je druzba pripeljala do tega…joker argument mu jaz pravim kjer clovek za lastno bedo krivi sistem

  • šmentanamuha

    Levičarji izvajajo institucionaliziran spolni napad na otroke. In potem se najde tu en Tomažek, ki pravi, da je to provokacija in sarkazem. Kaj je tu sarkastičnega? Sarkazem in provokacija je tudi poimenovanje katolikov z umazanimi živalmi. Zdaj s tem izrazom operirajo poleg sekretarja za šolstvo tudi levičarski poslanci in novinarji in zgodi se NIČ.
    Nataša Pirc Musar in njeno krdelo spletnih policajev nima nobene pripombe, FDV-jevske špicljaste kurbe ne zatožijo nikogar, da mi blokirajo twiter račun. Kakšni bedniki. Tanja fajon pa preganja nepomembnega državljana, ki je všečkal njej nenaklonjen twit. To ste levičarski prostituti, kar očitate drugim, to ste vi sami v najslabši obliki.

  • xtc

    Glede na podivjana levičarska stališča zadeva ni tako provokativna.