Popadljive feministke tokrat iz tira spravili papirnati robčki “moške velikosti”!

Kleenex Mansize (Foto: Kimberly-Clark UK)

Zaradi pritiskov obsedenih feministk je bilo v Veliki Britaniji podjetje Kimberly-Clark prisiljeno spremeniti ime papirnatih robcev Kleenex “moške velikosti” v “posebno velike”. Robci so bili s strani proizvajalca opisani kot samozavestno močni in udobno mehki, feministke pa so to razumele kot namigovanje, da gre za izključno moške lastnosti.

Predstavnik podjetja Kimberly-Clark je za Daily Telegraph povedal, da opis papirnatih robcev v nobenem primeru ne namiguje na to, da tudi ženske ne morejo biti samozavestno močne ali udobno mehke, prav tako pa podjetje z robci v “moški velikosti” ni želelo dajati vtisa, da podpira neenakost med spoloma. Podjetje bo tako opis “moška velikost” spremenilo v “posebna velikost” in tako skušalo pomiriti razdražene feministke, ki jih v zadnjem času iz tira vrže že prav vsaka malenkost. Izdelek je bil sicer na voljo le v Veliki Britaniji.

Robci “moške velikosti” so bili na voljo tudi v kompaktnem pakiranju. Po zaslugi feministk jih zdaj umikajo iz prodaje! (Foto: Kimberly-Clark UK)

Izdelek je bil na policah že 60 let in ni nikogar motil, feministke postajajo vse bolj radikalne!
Da feministke postajajo še posebno sprevržene in napadalne, v zadnjem času kaže tudi dejstvo, da so bili omenjeni robci v “moški velikostih” na prodajnih policah na voljo kar 60 let in pri tem niso nikogar motili, uvedli pa so jih še v času, ko so bili med moškimi popularni veliki bombažni robci. Z uvedbo tega izdelka so želeli kupcem ponuditi priročno alternativo za enkratno uporabo, še poroča Breitbart. Da pa v zadnjem času feministke postajajo vse bolj popadljive in radikalne, pa pričajo številni podobni primeri.

Feministke vse bolj izgubljajo razum! (Foto: iStock)

Obsedene feministke so tako pred kratkim napadale podjetje Bic, ki je trgu ponudilo pisala v vijolični in roza barvi, ki jih je tržilo z opisom “zanjo”, saj so bili oblikovani tako, da se lepo prilegajo ženski roki. Pri tem so spletno stran Amazon preplavili negativni komentarji. Poleg tega so v torek morali tudi v trgovski verigi Waitrose spremeniti ime med strankami priljubljenega džentelmenskega sendviča, ker naj bi bil opis seksističen, ista veriga pa se je soočila s podobnimi neutemeljenimi napadi tudi v preteklosti.

J. Ž.