fbpx

Progresivci uničili šolski sistem: Matematika je subjektivna in rasistična, trdi kanadski učni načrt za 9. razred

Slika je simbolična (foto: Pixabay)

Po mnenju kanadske province Ontario je matematika v devetem razredu (to je starostna skupina 14-15 let) rasistična. Matematiko naj bi izrabljali za “normalizacijo rasizma”, zato je po novem glavna naloga kanadskih profesorjev matematike, učence in dijake poučevati, kako se zoperstaviti “sistemu moči in privilegijev.” Gre za enega od bolj bizarnih načinov zdravljenja lastnih kompleksov.

Po trditvah v novem matematičnem kurikulumu za 9. razred, v kanadskem izobraževalnem sistemu province Ontario; črni, indijanski ali celo LBGTQ učenci izkušajo “sistemske ovire” v matematiki. Te sistemske ovire naj bi bile rasizem in implicitna pristranskost.

Namen novega učnega načrta je tako izzvati “evrocentrične” ideje o učenju matematike in ustvarjanju “protirasističnega in nediskriminatornega okolja.”  Trditev, da je matematika “evrocentrična” je še toliko bolj smešna, ko pomislimo, da uporabljamo arabske številke, medtem ko so številne koncepte, ki se še danes rabijo v matematiki razvili v Babilonu in vzhodneje. Po trditvah v spornem učnem načrtu, matematika ravno tako ni več objektivna disciplina.

Danes sem izvedela, da vlada v Ontariu meni, da je matematika “rasistična” in izvor “bele nadvlade,” je debato o novem učnem načrtu v provinci komentirala zdravnica indijskega porekla in predsednica organizacije Concerned Ontario Doctors Kulvinder Kaur. “Svet klovnov,” je dodala Kaurova in razkrila, da je matematika bila v šoli njen najljubši predmet. Za razliko od angleščine, ki je bila njen drugi jezik, je matematiko lahko razumela neodvisno od znanja jezika govorjenega jezika.

Progresivci ugrabili šolski sistem
Jasno je, da gre za še en uspešen poskus vrivanja progresivistične ideologije v šolske klopi, seveda na račun izobraževanja otrok. To ni prvi primer, kjer bi matematiko obravnavali kot inherentno rasistično in spodbujali iskanje alternativ. Podobne reforme poučevanja matematike so se lotili v Kaliforniji, kjer so za zgled vzeli “Pot do enakega poučevanja matematike”, program, ki ga je deloma financirala tudi fundacija Billa in Melinde Gates.

Omenjen šolski program se že izvaja po šolah v Georgiji, Ohiu in Oregonu. Med drugim program vsebuje ideje, da matematika ne more biti objektivna, od učiteljev pa zahteva, da svojim učencem vbijejo v glavo, da je znanstvena veda služila za ohranjanje “kapitalističnih, imperialističnih in rasističnih vidikov.” Njen cilj naj bi bil doseg “enako visokih dosežkov” za vse učence. Dosežki bodo prej enako porazni.

Ivan Šokić