Rusko letalstvo pred zlomom – za rezervne dele začeli razstavljati delujoča potniška letala

Datum:

Ruske letalske družbe so zaradi pomanjkanja delov začele razgrajevati letala za rezervne dele, poroča Reuters.

Državni Aeroflot odstranjuje dele z nekaterih letal boeing in airbus, je Reutersu povedal vir blizu letalskega prevoznika. Zaradi sankcij imajo ruski letalski prevozniki težave pri nakupu delov za servisiranje zahodnih letal.

Zato je ruska državna letalska družba Aeroflot začela odstranjevati dele iz delujočih letal, da bi ublažila pomanjkanje rezervnih delov, ki so ga povzročile sankcije zahodnih držav.

Vsaj en skoraj nov airbus A350 in sukhoi superjet 100 ruske izdelave ter nekaj boeingov 737 in airbusov A320 so med kanibaliziranimi letali, je tiskovni agenciji povedal vir.

Aeroflot je pred sankcijami letel tudi na Letališče Jožeta Pučnika.

Aeroflot je močno odvisen od zahodnih letal airbus in boeing, vendar njihovi servisni centri ne morejo  kupovati letalskih delov na mednarodnih trgih. Je ena izmed več letalskih družb, ki so začele odstranjevati rezervne dele iz delujočih letal, poroča Reuters, ki se sklicuje na štiri neimenovane osebe.

Aeroflotova flota vključuje 59 letal boeing, vključno z letali 777 in 737, in 119 modelov airbus, vključno s sedmimi letali A350 in 64 letali A320. Letalska družba trenutno upravlja s petimi letali sukhoi superjet 100 in jih ima do leta 2026 naročenih še 100.

Kanibalizacijo svetoval tudi Kremelj

Junija je Kremelj letalskim družbam svetoval, naj uporabijo dele lastnih letal za vzdrževanje tuje izdelanih reaktivnih letal, da bi ta letala lahko letela vsaj do leta 2025. Reutersova analiza podatkov FlightRadar kaže, da je bilo od konca julija prizemljenih kar 50 Aeroflotovih letal. Analitiki so opozorili, da bi lahko sankcije kmalu vplivale na sposobnost delovanja ruske letalske industrije.

Tudi ruska potniška letala uporabljajo zahodno tehnologijo

V skladu z načrtom ruske vlade za razvoj letalstva upajo, da bodo svojo komercialno floto do leta 2030 nadomestili s kar 1000 letali ruske izdelave, poroča Kommersant. A tudi pri letalih ruske izdelave so proizvajalci, kot sta Suhkoi in Irkut, soočeni s podobno težavo – njihova sodobna potniška letala so sestavljena iz delov zahodnih proizvajalcev, niti Rusija niti njene zaveznice pa nimajo tehnologij, ki bi zahodne podizvajalce nadomestili.

Andrej Žitnik

 

Sorodno

Zadnji prispevki

Pozivi k odstopu pravne diletantke Urške Klakočar Zupančič

"Pozivam Urško Klakočar Zupančič, da odstopi. Zakaj? Ker mi...

Ddr. Jaklič poudarja, da je opravljal le dejavnosti, ki mu jih dovoljuje zakon

Potem ko se je Mladina razpisala o obstoju popoldanskega...

[Video] Človek, ki se je zažgal med Trumpovim sojenjem, umrl

Moški, ki se je v petek zažgal pred sodiščem,...

Kitajska kopiči moč v strukturah Organizacije združenih narodov

Preteklo sredo so na zaslišanju na ameriškem kongresu varnostni...