Potniki bodo potovali do kioska, kjer se bodo prijavili in si natisnili listke, s katerimi bodo označili svoj kovček. Zahvaljujoč najnovejši tehnologiji prepoznavanja obrazov osebni pregledi identitete ne bodo več potrebni. Terminal T4 pa ni prvi, ki uveljavlja to tehnologijo. Imajo jo že po letališčih v ZDA, Amsterdamu in Dohi. Potovanje skozi terminal T4 bo nedvomno lažje in hitrejše. Več pregledov bodo lahko izvajali hkrati, tako da ne bo dolgih čakalnih vrst. Tudi končni varnostni pregled bo hitrejši, saj potniki, zahvaljujoč uporabi CT-skenerjev, prvič na letališču ne bodo več rabili odstranjevati elektronske opreme s svojih torb. Vkrcanje bo potekalo prek samodejnih vrat, opremljenih s sistemom za prepoznavanje obraza.
Ob zabavnih konstrukcijah terminal uporablja resne tehnologije, ki ponujajo hitrejši dostop do vsega, hitrejše potovanje znotraj terminala, manjše čakalne vrste in mnogo samopostrežnih možnosti. Tudi ameriški nizkocenovni prevoznik Jet Blue je nedavno pri pregledovanju potnikov uveljavil tehnologijo prepoznavanja obrazov za potnike, ki se vkrcajo na mednarodnem letališču Boston Logan. Ta avtomatiziran pristop ne bo samo pomagal pospešiti pretoka potnikov prek terminala z izboljšano učinkovitostjo, temveč bo pomagal ublažiti pomanjkanje delovne sile v mestu in državi. Singapursko letališče Changi po uveljavitvi tega avtomatiziranega pristopa dolgoročno pričakuje 20-odstotni prihranek.
Čeprav novi dvonadstropni terminal obsega le 225.000 kvadratnih metrov, kar je dve tretjini velikosti terminala T3, še vedno ponuja vizualni občutek obsežnega prostora. To iluzijo ustvarjajo visoki stropni strešniki, znižano pohištvo in uporaba steklenih sten. V osrednjem delu, vidnem z obeh nadstropij terminala, je šest hipnotičnih kinetičnih skulptur nemškega ART + COM studia, ki segajo do višine 200 metrov. Skupina skulptur, imenovana Petalclouds, mimoidoče navdihuje s cvetnimi listi singapurske narodne rože, orhideje. Tudi po preostalih delih terminala se odražajo cvetlične teme. V celotnem poslopju se nahaja 582.000 rastlin, dreves in grmovnic.
Terminal bo uporabljalo devet letalskih družb (štiri letalske družbe AirAsia, Cathay Pacific, Cebu Pacific, Korean Air, Spring Airlines in Vietnam Airlines) in ima zmogljivost do 16 milijonov potnikov letno. Skupna zmogljivost letališča Changi se bo tako povečala na 82 milijonov evrov. Lani je letališče obiskalo rekordnih 58,7 milijona potnikov. Vodilni poročajo, da je četrti terminal res velik projekt, a lahko do leta 2020 pričakujemo petega, ki bo popolni presežek tega.