Trumpova zmaga dvignila razpoloženje in optimizem ameriških potrošnikov

Datum:

Indeks potrošniškega razpoloženja, ki ga je razkrila Univerza Michigan, priča o tem, da so Američani zmage Donalda Trumpa na predsedniških volitvah, veseli veliko bolj, kot je bilo sprva pričakovati. 

Analitiki so napovedovali, da se bo rast indeksa ustavila pri največ 91,6 točke, v resnici pa je le ta v primerjavi z oktobrom narasel na 93,8 točke. Richard Curtin, ki je vodil anketo, narejeno na podlagi podatkov iz 500 ameriških gospodinjstev, je dejal da gre v tem primeru za medeni mesec po Trumpovi zmagi.

Reakcija s strani potrošnikov predstavlja optimizem tako za stanje njihovih osebnih financ kot tudi za celotno ekonomijo.  Glede trajanja medenih mesecev je težko z gotovostjo trditi ali se bodo še naprej nadaljevali ali pa jih bo precej hitro konec, vse pa je seveda odvisno od tega ali se bodo pričakovanja s strani potrošnikov uresničila ali ne.

N. Ž., STA

Sorodno

Zadnji prispevki

Pirnat je imel odprt davčno ugodnejši s.p.

Pravnik Rajko Pirnat se je nedavno obregnil ob ustavnega...

Bo Golob kot Bratuškova pogorel na zaslišanju, če se samopredlaga za evropskega komisarja?

Tragikomedija z imenovanjem slovenskega spitzenkandidata za evropskega komisarja se...

Protimigracijska AfD postaja prva izbira mladih do 30 let

Nemška mladina je vse bolj desnonazorska. Prva politična izbira...