Thompson prodal neverjetnih 280 tisoč vstopnic

Datum:

Prodaja vstopnic za julijski koncert Marka Perkovića Thompsona je podrla rekord. Prodanih je bilo 280 tisoč vstopnic, Thompsonov menedžer Zdravko Barišić in Berislav Marszalek iz prodajnega sistema Entrio.hr pa sta potrdila, da so bile vstopnice razprodane v rekordnih 24 urah z začetkom prodaje v petek popoldne in zaključkom v soboto okoli poldneva.

Po navedbah Berislava Marszaleka so vrtoglave številke podrle svetovni rekord, s čimer je koncert postal najbolje prodajan koncert na svetu, poročajo hrvaški mediji.

V prvih šestih urah prodaje so prodali 130.000 vstopnic, kar je neverjeten dosežek. Za primerjavo: največje občinstvo doslej je zbral nastop italijanskega umetnika Vasca Rossija v Modeni leta 2017, ki je privabil 225.173 obiskovalcev. Na vrhu lestvice pa ostaja brezplačni koncert Roda Stewarta v Riu de Janeiru, ki ga je obiskalo kar 3,5 milijona ljudi.

Koncert Roda Stewarta leta 1994 na plaži Copacabana v Riu de Janeiru ostaja največji brezplačni koncert v zgodovini s 3,5-milijonskim občinstvom (Foto: Reddit)

Zanimivosti o zagrebškem hipodromu vključujejo mešane podatke o zasedenosti. Številka enega milijona se omenja v povezavi z mašo papeža Janeza Pavla II. leta 1994, medtem ko je papež Benedikt XVI. leta 2011 vodil evharistično slavje za 300 tisoč ljudi. Vendar pa je težko preveriti natančnost teh številk, saj so dostopni podatki večinoma povezani s plačljivimi glasbenimi dogodki. Na hipodromu je bilo leta 1998 na Rolling Stones koncertu 80 tisoč obiskovalcev, medtem ko je Edu Sheeranu prisluhnilo 70 tisoč ljudi.

Množični naval je upočasnil sistem prodajanja vstopnic
Marszalek je pojasnil, da je kapaciteta hipodroma velika in da je pomembno dogovarjanje med organizatorji, mestom Zagreb ter varnostnimi službami. Entrio je le platforma, ki zagotavlja distribucijo vstopnic, medtem ko organizator določa število prodanih vstopnic in morebitne omejitve. Prvi dan prodaje vstopnic za Thompsonov koncert je ekipa Entrio doživela izjemno pestro situacijo, saj je na platformo prihajalo na milijone ljudi, kar je povzročilo upočasnitev sistema in poskuse hekerskih napadov. Kljub težavam je prodaja delovala, čeprav je bila občasno počasna. Marszalek je primerjal to prodajo s prodajo Taylor Swift v Ameriki, ki se je prav tako izkazala za zahtevno zaradi velikega povpraševanja.

Thompsonova ekipa trenutno čaka na potrditev mesta za morebiten drugi koncert 6. julija, pri čemer Marszalek verjame, da se bo to zgodilo. Povpraševanje je bilo ogromno, saj je po ustavitvi prodaje v virtualni čakalnici ostalo še tisoče zainteresiranih. Vso noč je bila prodaja aktivna, saj je bilo v nekaterih trenutkih na platformi prisotnih vsaj 15 tisoč ljudi.

Izračunali so tudi, koliko denarja je bilo “obrnjenega'” v enem dnevu. Čeprav je natančen znesek težko določiti, ker cene vstopnic variirajo med 30 in 60 evri, bi ob predpostavki, da so vse vstopnice stale 30 evrov, skupni znesek za 280 tisoč prodanih vstopnic dosegel 8,4 milijona evrov.

A. H.

Sorodno

Zadnji prispevki

Bosanski mediji: Slovenija postala oaza dvomljivega kapitala Milorada Dodika in njegovih tajkunov

Poslanec Doma narodov Bosne in Hercegovine Zlatko Miletić je...

Bližajo se volitve: Na Otočcu so se srečali Kučan, Colarič in Budja

Tako kot so zvončki, trobentice in vijolice znak pomladi,...

Černač: Vlada je zapravila večino političnega kapitala, ker ni rezultatov

Zvone Černač je včeraj, ko je Tarča vladi priredila...

Spekter vojne: Pakistan in Indija po smrtonosnem napadu pozvana k čim večji zadržanosti

Po tem, ko sta Indija in Pakistan napovedala medsebojne...