Transaktivizem med podjetji se nadaljuje. Nič jih ni izučila epizoda Bud Light

Datum:

Promoviranje transideologije nekaterih podjetij se nadaljuje kljub dejstvu, da je imelo to za nekatera, ki so to v preteklosti poskušala, uničujoč učinek. Tokrat je na udaru podjetje Braun, ki je v reklamnem oglasu uporabil “transmodela” z vidnimi brazgotinami po mastektomiji.

Podjetje za britvice Braun bo morda naslednje podjetje, ki se bo soočilo z bojkotom, saj so s svojo reklamno kampanjo povzročili buren odziv javnosti, pa tudi strokovnjake s področja kozmetologije in medicine.

Oglas podjetja Braun za brivnike je po mnenju številnih “šokantno nemoralen”, saj ne le, da promovira uničujočo ideologijo, ampak s svojim reklamnim modelom spodbuja k “odstranjevanju zdravega tkiva dojk”, meni strokovnjakinja s področja kozmetologije (ki je tudi področje, ki ga Braun predstavlja). V Združenem ga preiskujejo celo zaradi kršitve smernic organa za oglaševalske standarde, poroča Pink News.

“Spodbujanje odstranjevanja zdravega tkiva dojk ni samo šokantno nemoralno, ampak je tudi v nasprotju z navodili standardov oglaševanja, da se kozmetične kirurgije ne poglablja ali trivializira,” je za Telegraph povedala Maya Forstater, izvršna direktorica Sex Matters. Po njenem mnenju kampanja niti slučajno ne predstavlja “vključenosti”, ampak se bo v zgodovino zapisala kot “kampanja za spodbujanje družbene okužbe”, kar bo sledilo v razvpiti medijski škandal. V oglasu za hibridne prirezovalnike Braun Series X nastopa oseba brez majice z vidnimi brazgotinami pod prsmi kot rezultat odstranitve dojk, sicer zdravega tkiva. Pripomoček za britje se oglašuje za lase na bradi, telesu in glavi.

Foto: X

Fotografija je že prvič po objavi sprožila velik odpor ljudi, potem pa se je pojavila ponovno, zato je sprožila bes ne le javnosti, ampak tudi drugih strokovnjakov, ki pozivajo k bojkotu, saj po njihovem mnenju “Braun zdaj slavi kult pohabljanja spola“, poroča New York Times. Mnogi menijo, da gre podjetje po poti Gillette in Bud Light, dveh korporacij,  ki sta se soočili z nasprotovanjem zaradi uporabe transspolnih oseb v oglasih.

James Esses, soustanovitelj Thoughtful Therapists – skupine psihologov, zaskrbljenih zaradi vpliva ideologije spolov, je dejal, da se vedno znova najdejo velike korporacije, ki promovirajo poveličevanje operacij na zdravih ženskah v čistem zasledovanju dobička.

T. B.

Sorodno

Zadnji prispevki

“Litijska” ni ena, kradejo na vseh koncih

Najprej je bila novinarska konferenca. Robert Golob je skoraj...

Pravna mreža ali Hamas mreža?

Nekdanji generalni direktor policije Anton Olaj je opozoril na...

V nemških velemestih med novorojenčki že prevladujejo Mohamedi

V nemških velemestih so med novorojenčki vse pogosteje različice...

Integracija nezakonitih migrantov je očitno le pobožna želja

Čeprav je znano, da se je pametno učiti iz...