Janez Janša: Sklep vlade, da ne sodeluje na seji odbora za obrambo, predstavlja mini državni udar

Janez Janša, predsednik SDS (Foto: SDS)

Če bo sklep vlade obveljal, potem lahko katerakoli vlada kadarkoli sklene, da ministri vlade ne bodo hodili na seje parlamenta in parlamentarnih delovnih teles, sistem parlamentarne demokracije pa na tej točki razpade.

Predsednik odbora za obrambo Žan Mahnič je za danes sklical sejo odbora za obrambo, na kateri bi razpravljali o pripravljenosti Slovenske vojske na možne konflikte ob implementaciji arbitražnega sporazuma. Predstavniki ministrstva za obrambo se današnje seje niso udeležili, ker je vlada o tem sprejela sklep, prav tako pa se seje niso udeležili predstavniki koalicijskih strank.

Bo Cerar za implementacijo arbitraže uporabil orožje ali le grozi?
Pred sejo odbora za obrambo je izjavo za medije dal predsednik SDS in član odbora Janez Janša, ki je na novinarsko vprašanje o tem, da seja odmeva tako v Sloveniji kot na Hrvaškem dejal, da seja odmeva, ker jo je odmevno naredila vlada. “Seja je bila sklicana za zaprtimi vrati, torej ne bi nič odmevala, sklicana pa je bila zaradi izjav predsednika vlade, ki je dejal, da ga mineva potrpljenje in da bo Slovenija enostransko uresničila arbitražni sporazum, Hrvaška pa je istočasno rekla, da tega ne bo dovolila, se pravi, da z orožjem rožljajo drugi.”  “Nas kot nadzorni odbor za obrambo, delovno telo državnega zbora, ki je po ustavi zadolženo za nadzor nad izvršilno oblastjo, zanima, s čim predsednik vlade rožlja,” je povedal Janez Janša.

Na novinarsko vprašanje o tem, da je ta odbor sklican za primer oboroženega konflikta in vprašanja o tem, kako lahko pride do oboroženega konflikta med dvema članicama Nata, je predsednik Janez Janša odvrnil, da je to odbor za obrambo, ki izvaja civilni nadzor nad Slovensko vojsko. “Slovenska vojska je po nedavni spremembi zakonodaje dobila poleg pristojnosti za obrambo slovenskega ozemlja tudi pristojnost za varovanje slovenske meje, s tem je tudi odbor dobil pristojnost za nadzor nad tem delom funkcije Slovenske vojske,” je povedal vodja opozicije.

Na vprašanje o tem, kaj so članice in člani odbora ugotovili oziroma ali so ugotovili, da je Slovenska vojska pripravljena za morebitne konflikte in ali je pripravljena za umik s Trdinovega vrha, je predsednik Janša odvrnil, da “takšni, ki vedo vnaprej, kaj bo ugotovila neka seja, ki je še ni bilo, so na slovenski vladi trenutno, zato morate vprašati njih”.

Cerarjeva vlada močno presegla svoja pooblastila. Je demokracija v nevarnosti?
Na vprašanje o tem, da je predsednik odbora za obrambo Žan Mahnič dejal, da pričakuje odgovore od vlade, toda vlada je sprejela sklep, da njihovih predstavnikov danes na sejo ne bo, je predsednik stranke Janez Janša odvrnil, da to pomeni hujši problem. “Mislim, da vlada teh pristojnosti sploh nima, ker gre tukaj za odnos med zakonodajno in izvršilno oblastjo, tudi za ustavno funkcijo civilnega nadzora nad vojsko, in ta sklep je protiustaven, evidentno, oziroma je nek mini državni udar, ki postavlja, če bo to obveljalo, kar je odvisno tudi od vas medijev, kako boste na to odreagirali, da lahko katerakoli vlada kadarkoli sklene, da ministri vlade ne bodo hodili na seje parlamenta in parlamentarnih delovnih teles, sistem parlamentarne demokracije pa na tej točki razpade. Tu gre za tisočkrat hujšo zadevo od tiste, ki je na dnevnem redu odbora za obrambo,” je poudaril predsednik največje opozicijske stranke. Ob tem je dodal, da ne ve, kaj je vplivalo na takšno odločitev vlade, da pa gre za “preseden, ki mu ni para v slovenski parlamentarni demokraciji”. “Pričakujem, da bo vlada takšen sklep preklicala,” je še dejal predsednik SDS in član odbora za obrambo Janez Janša.

Na vprašanje o tem, da se je danes sestal tudi hrvaški politični vrh in ali predsednik stranke takšne poteze hrvaške politike razume tako, da se obrača mnenje v prid spoštovanja arbitraže, pa je Janez Janša odvrnil, da je problem za hrvaško oblast ravno obraten od tega, ki ga ima slovenska.

Janša o razlogih Hrvatov za nasprotovanje arbitraži, ki je za Hrvaško ugodna
“Vsebinsko gledano je rezultat arbitraže za Slovenijo slab, se je pa Slovenija vnaprej zavezala, da bo upoštevala in spoštovala rezultat arbitraže, Hrvaška pa je potem, ko je videla, kaj piše v sodbi arbitražnega sodišča ugotovila, da je vsebinsko ta rezultat za njih izjemno dober, jim pa ne ustreza način, kako je prišlo do tega rezultata. Oni ne želijo, da se prek arbitraže razrešujejo tudi ostala odprta vprašanja v zvezi z mejami, ki jih imajo s Srbijo, Črno Goro ter Bosno in Hercegovino. Torej Hrvaška išče način, kako zavrniti samo metodologijo, torej arbitražo, ter sprejeti vsebino, ki je zanje dobra, saj Slovenija ni dobila ključnega, kar je želela in kar ji pripada, to je teritorialni dostop do mednarodnih voda.”

Foto: YouTube

Na vprašanje o tem, da poslanca Mahniča pozivajo na boksarski spopad v Split, pa predsednik stranke odgovarja, da gre za medijsko folkloro, ki ne zasluži pozornosti. “Gospod Mahnič je včeraj za hrvaške medije pojasnil, zakaj je sklicana ta seja in mislim, da na Hrvaškem v zvezi s tem ne bo nobenih problemov, problem je odziv slovenske vlade na to sejo,” je še dejal Janez Janša.

J. F.

  • antimur

    Tako države ostajajo brez ozemlja in svobode, če se takšni banditi kot je Cerar z golaznijo, gredo politiko. Njim, kot je značilno za kučaniste, se gre predvsem za ropanje in maltretiranje Slovencev.

  • tasilo

    Prva stvar, ki se v politiki in diplomaciji NIKOLI NIKOLI NIKOLI ne dela je, da iz take povsem normalne varnostne reči narediš tako prekleto javno dramo, kot jo je Cerar. S tem domovini in svetu pokažeš, da si politični in diplomatski analfabet in bebec, ki se ni pripravljen postavitii niti za lastno domovino niti za državo, katere voditelj si.

    V mojem slovarju se takim reče PIZDAJALEC.

  • RATATA

    Aktualni veleizdajalski oblastniki v Republiki Sloveniji se poskušajo v očeh naivnih in nepoučenih levovolilnih Slovencev prikazati kot borci za Slovenske interese.
    V resnici so pa odgovorni za katastrofalno izgubo starodavnih slovenskih ozemelj, saj so primitivni veleizdajalski bebci v memorandum k sporazumu o arbitraži priložili svežnje nepomembnih papirčkov, namesto verodostojnih mednarodno pravno veljavnih dokumentov, ki jih je v izobilju in so vsi v prid Sloveniji.
    Bingljal ne bo nihče, čeprav bi jih moralo bingljati vsaj pet za vzorec in opomin!!!
    http://www.domovinasospomini.eu/blog/2017/09/

    • Nata

      + + + + + + + +

  • učko

    Ta sklep vlade ne pomeni nič drugega kot to, da Cmirko Mahniča ne jebe dva posto !

    • Nata

      A, dej no ?? Ta je pa dobra !! Tipična izjava komunjara.

    • traktor

      Cerar ne jebe nikogar, niti lastnega naroda ne. In to se mu bo na volitvah krepko maščevalo. Še enkrat več je dokazal, da ni državnik, je le otročji politikant, ki mu ni mesta v diplomaciji, še najmanj pa bi smel biti PV. Pa ne gre le zaradi Mahniča, nekatere stvari pač niso za v javnost.

    • Nata

      Zelo slab vzgled je pa le dal , a ne ?? Kaj se to pravi, da prepove svojim udeležbo na seji ?? Dobro je napisal novinar Jančič
      https://spletnicasopis.eu/2017/09/14/vlada-katiceva-in-osterman-ne-smeta-v-parlament/

  • seba goričan

    tegale smrkolina Mahnića je treba poterat…a je bil ta smrkavc v vojski?

    • janez cepec

      tok slab jim pa še ne gre, de bi take Bunkslne jamal u vojsko

  • janez cepec

    jaka seja odbora, če so se jo udležil samo pastir, pa dve ovci. pastir že joka o državnem udaru. eden od dvojca LOLEK in BOLEK, član A JE TO, pigface Manič, bi se po nalogu desetarja Glanckofa šu ravbarje pa žandarje

    • Nata

      Kaj se pa ven mečeš ?? Na seji nekega drugega Odbora , ki ga je sklicala Tomićeva , jih je pa kar nekaj.Dolžnost poslancev in vlade je biti na prav vseh sejah .
      Seveda. Bolj važna je tista blagoslovitev prizidka na šoli, kot pa varnost v državi.
      Ta človek nam bo še kaj zafural !!!

      • janez cepec

        kva praveš, de je dolžnost poslancov prisotrnost na vseh seja. mau poglej, kok sej se vaš ljubljeni vodja udeleži, poj pa pridgej. sicer, hvala Bog, de ulikat manka, kdo bo pa poslušu njegov jamranje, pa usen, plačat bi ga blo treba po prisotnosti

        • Nata

          No, ni samo prisotnost merilo.
          Eni so ” tiho ” prisotni že ves mandat.

          • janez cepec

            tud take sankcionirat

        • komar marko

          njegovo mnenje je za razliko od RDEČIH poslušala cela UE. Da je par RDEČKOTOV šlo na proslavo ob 70 letnice osvoboditve je BORČI na kolenih klečal za pokoro, da so čli tja!

          • janez cepec

            ma kašna U, pa kašno predsedovanje EU. EU vodjo birokrati, pa ne neki predsednik neke vlade

  • Sodni dan

    A je kdo bral 24kur . Pa ne no tam so napisali da je so SDS prišli 3je, niso pa omenili koliko jih je prišlo iz vlade . Enostranski medij totalno!

  • domovina mili dom

    Na spisek dati vse te rabote murglskega lutkovnega gledališča.

  • učko

    JaJo je fasau “možganski udar” !!!

    • janez cepec

      nekam ulikrat ga faše, a je še z Doba navajen, de ga faše, mislem

      • komar marko

        če prav razumem ste za te stvari dovzetni rdečkoti pa kužiti pa to! Se motim!

        • janez cepec

          ne vem kere rdečkote misleš, jest nkol nism biu, dočim vaš ljubljeni vodja…….

          • komar marko

            deluješ pač v stili oprane glave!

          • janez cepec

            isto b’ jest uhka za tebe reku

          • komar marko

            hja, ne hodim na volitve v nasprotju s tabo! STROKO obvladam. Pišem resnico v nasprotju s tabo!

          • janez cepec

            eee, wrong, tud jest nism volu te volov

          • komar marko

            si pa še večje VOLE! kaj češ! Zato nazadujemo!

          • MEFISTO

            Si upaš pred velikim, učenim in modrim Mefistom še enkrat reči, da nisi imel nič s partijo?

          • janez cepec

            podpišem s krvjo, če je treba, čeprou, koji si mi ti kurac, de jest teb dokazujem kva nism biu

    • komar marko

      žal ne dojameš, da ti je on omogočil, da pišeš NOROSTI in da NORCI nas normalne sedaj posledično rinete za rešetke!

      • janez cepec

        kva je on omogoču?

        • komar marko

          da imajo tudi CEPCI pravico glasu!

          • janez cepec

            usrou se je

          • komar marko

            sm kuj opazil. CEPEC pač! Kaj češ!

          • MEFISTO

            Pravico glasu jim bomo vzeli, toleriramo pa jih, ko se cepci oglasijo.

            Mar ne bi bilo dolgočasno, če bi se oglašali samo pametni in resni ljudje.

          • janez cepec

            ne bo, ti boš še zmeri meketou, pa nis ne pametn, ne resn člouk

  • Hun

    vsaj na malco so pršli

  • moat

    Gospod Janša, saj niste na oblasti, da bi lahko govorili o (mini) državnem udaru. Raje okrcajte Mahniča za njegove neumnosti ali pa kar sebe, če je delal po vaši taktirki. In da, Mladina ima prav. “Če ena stran krši dogovore in ne upošteva razsodbe, to ni in ne more biti predmet vojaškega odgovora, temveč političnega in diplomatskega pregovarjanja. Pri čemer je nujno, da se aktivira relevantna mednarodna skupnost, v tem primeru zlasti EU, katere članici sta tudi Slovenija in Hrvaška. (Ne)implementacija razsodbe v nobenem primeru ne more postati casus belli, kot si domišljajo poslanec SDS Žan Mahnič in njegovi tovariši.” In še več o tem, zlasti kaj pomeni razsodba sodišča in kako jo reševati http://nova24tv.si/slovenija/janez-jansa-sklep-vlade-da-ne-sodeluje-na-seji-odbora-za-obrambo-predstavlja-mini-drzavni-udar/. Sicer nimam nič proti, pravzaprav je to že bolj kot ne nujno, da policija prevzame nadzor in zaščito nad teritorialnim območjem in nad slovenskimi ribiči, nikakor pa ne vojska. Janša očitno spet hoče ustvarjati izredne razmere.

    • komar marko

      jap ko gre vse v malora je kriva opozicija. In naloga opozicije je, da opozaraja na NESPOSOBNOST vladajočih! Boš dojel!

      • moat

        Sem že povedal ga. Olgi. Nič nimam proti nadzoru opozicije (saj zato tudi je), vendar pozicija v tem primeru ni na tnalu. In kakorkoli obrneš, incidenti v Piranskem zalivu ne morejo in ne smejo biti razlog za vojno.

    • MEFISTO

      Pri svojih sedemdesetih letih si po nepotrebnem nalagaš nepotrebne skrbi.

      • moat

        No, toliko jih pa še nimam; pravzaprav bom moral biti kar priden, da jih dočakam. Tako daleč pač v naprej ne gledam na svoja leta, na marsikaj drugega pa vedno. Sicer pa hvala za skrb, res.

    • Olga

      Kako pa si predstavljate “enostransko implementacijo odredb arbitraže”, o kateri sta govorila Cmerar in Erjavec?
      Opozicija lahko in mora gledati pod prste vladi!
      Izredne razmere ustvarjajo komunisti! Iz kabineta vlade je pricurljala informacija, ki so jo hoteli preveriti na odboru! Izredne razmere ustvarjajo ljudje kot je Tomićka, ki sovražni nastopa proti kristjanom in katoliški cerkvi! Spet levičarka!

      • janez cepec

        JUUUU STUPID VUMAN

        • slosin

          juhuhu, ti pa res izvrstno in argumentirano repliciraš….mamica je ponosna nate, a ne?

          • janez cepec

            vejš da

      • FORT WORTH

        Se popolnoma strinjam !

      • moat

        Tako kot sem že povedal, z nadzorom policije nad plovbo hrvaških plovil v piranskem zalivu. Nikakor pa ne z vojsko! Arbitraža je namenjena mirnim rešitvam (zato tudi je arbitraža) odprtih vprašanj med državama.
        Se strinjam, da opozicija mora nadzirat pozicijo. O tem sploh ni bilo govora.
        V mirnem času je do zdaj ustvarjal izredne razmere edino Janša, ne pa komunisti ga. Olga.

    • slosin

      ….dej vtakni si ta tvoj ‘casus belli’ nekam…Ravno prej sem poslušal Mahniča, ki je rekel ‘da da vsakemu za kosilo, ki mu dokaže, da je izrekel besedo vojna’… Seveda, zdej vas zgrabi paranoja tudi takrat, ko slišite za Mahniča…

      • komar marko

        jaz ga sploh nisem prebral. Prvi stavek in sem končal! Tipično, kot priprave v 90 za plebiscit!

      • moat

        Nobene paranoje ni posredi, res. Gre se preprosto za to, da Mahnič ni bil nič diplomatski. Diplomatski bi bil, če bi sejo sklical, pa ne bi vedel zanjo nihče drug, kot njeni člani. Če pa jo skličeš tako, da ve o njej cela Evropa, ki tako že govori o možnem vojaškem konfliktu (malce pogooglaj, dejansko je tako), je to prikrita grožnja ali rožljanje z orožjem, kar pa je neumnost. In če to označijo za neumnost tudi hrvaški blogerji, potem ni kaj dodati. Še vedno menim, da bi bilo bolje stopiti v ring, kot zdaj besede nazaj jemati.

  • althar

    Dejansko bi to lahko poimenovali Cerarjev mini državni udar. Izvršna oblast (Hitler) je poteptala zakonodajno oblast (Reichstag). Se mi zdi, da se je to že nekje zgodilo…

  • totex39

    Vlada, ki ne ne dela za svoj narod si ne zasluži, da sploh obstaja, kajti to so veleizdajalci lastne domovine.

  • FORT WORTH

    Poslanci levakov niso prisli na sejo, ker so dobili obcutek, da jim bo SDS zacela diktirati, kaj je potrebno narediti in, ker bi od njih terjali odgovore.
    Odgovorov pa nimajo.
    Levaki niso zreli za demokracijo.
    In v opoziciji ne znajo biti.
    Vedo, da se volitve priblizujejo in na vsak nacin hocejo obdrzati oblast v svojih krempljih.

  • Krtača 20

    Se vid da so desni mal bolj neuki in jim hitro zmanjka besed, pol bi se pa hit radi tepli. Klasičen prikaz nemoči. Nismo še tam in tudi mislim da ne bomo. Je še cela vrsta debat na izbiro (a samo o načinu izvrševanja sporazuma, ne pogajanja glede meje), pa še cel kup sankcij ki jih našim sosedom nebi priporočil. Sploh bi tkole reku, če hočjo Hrvati seb dobr, naj mal omehčajo svojga Polenkoviča. Če to ne gre, pa zamenjat vlado na tako, ki se je sposobna dogovarjat. Ker tale ke antitalent in očiten zdrahar. Pol pa še zdrahar Janša, pa smo tam…

    • komar marko

      jpa zGODOVINA SE SPET ponavljA. rdeči SO NAJPREJ UDARILI PO SVOJEM NARODU NA SOVRAŽNIKA SO PA POZABILI IN IMELI Z NJIM PAKT! Za začetek so pri nas opravilis TIGROVCI. Rabiš kak vir! In ZGODOVINA SE je zopet ponovila!

    • FORT WORTH

      Zaradi Janse imamo danes samostojno in neodvisno drzavo Slovenijo.
      To je bil tudi tisocletni sen nasih hrabrih prednikov.
      Ce bi cakali na kucana bi se vedno bili v vasi opevani, obubozani in smrdljivi yugovini.

      • janez cepec

        čak mau, pozabu si na samozvan’ga genrala Krkota pa njegovga mladoletn’ga sina

        • FORT WORTH

          Krkovic je z odliko odigral svojo vlogo pri osamosvajanju Slovenije.
          Za kucana pa samostojna Slovenija ni bila intimna opcija zato je tudi razorozil slovensko TO in kasneje orozje prodal.

          • janez cepec

            ne prodaju ga je vaš diktator, pa sej to ne bi biu problem, sam dnarja ni nikjer, to je pa jeba.

    • Nata

      Pa, kaj pa sanjaš ?? Kakšnih sankcij se bo pa Cerar poslužil ?? Mečka že cel mandat. Prav pri vseh važnih zadevah.
      Kaj resno misliš , da Hrvatje ne bodo popustili ? Barabe provokatorske so.Kateri osel, bi pa izpustil take prilike iz rok ? Saj so dobili, ne izgubili.

      • komar marko

        bo izbral sankcije. Namreč UKiNIL jim bo nočno pripravljenost! Mevža naj kaj stori? Še babe so ga nogirale, pa ga HRČKI ne bodo!

      • Krtača 20

        A veš s človekom ki gre izjavit da je nad hrvaškim parlamentom sam boh in noben drug lih ne moreš imet kake resne debate. Mogoče se pa motim. Nivo komunikacije podoben jajotovmu. Skratka podn.

  • komar marko

    Le zakaj naši iz TEKOVIN vedno najprej UDARIJO po lastnem narodu??????

    • Nata

      Ker vedo, da smo tega navajeni. Šolali smo se 50 let !
      Da zaradi ljubega miru in službe pač sklonimo glave.

      • komar marko

        91 so se skrili, ko je bil čas so prilezli na plano in spet začeli z maškaradami in pravljicami!

        • Nata

          Ja, dobro so nas ” prešli ” !!

      • janez cepec

        ja, ja, use za ljubi kruhek, pa kje je tle vaša upornost, kje ste disidenti, dons upate gobec gont, k mamo demokracijo, prej ste bli pa tih ko rit. sploh pa niste glave sklonil, rit ste nastavl, de vas rdečkoti jebejo ze 70 let, zato k vam paše

        • komar marko

          Zato ker se je dvignil glas se je za kazen poslalo delati v rudnik in malo kasneje se je zaplenilo del premoženja in istočasno dvignilo davke. Rabiš še kaj??????????

          • janez cepec

            taprav disident je biu Pučnik, mu ni mar za kazn, pa še njega je poj vaš “disident” zjebu

          • komar marko

            a si vidu da si spet pesnil NOROSTI!!!!!!!!!!

        • Nata

          Ja, kaj si pa ti ??? Uzivaš? Ali pač samo gledaš, narediš pa nič??

  • Govekar

    Uuu UUUUUuUUuUuuuuu, oglasil se je Ivan.

  • komar marko

    In rdečkoti zopet izpadajo telebani, tako kot pri blagoslovu šole na POLICI! Spet se jih EU hihita! Pa še EU je začela preiskovati rdečakate zločine. BODO kmalu na vrsti in v vrsti v HAGU!

  • MEFISTO

    Menda se bo res nadaljevala era rdečkarjev vse do bridkega konca.

    Pobudo namreč spet prevzema janez cepec, ki je le eden od vseh rdečih cepcev.

    Krtača20 in drugi iz tega gnezda so poleg le še zaradi množičnosti, kajti gospodar nickov je postavil janeza cepca za glavnega ideologa.

    Po njegovi meri, seveda!

    • janez cepec

      paranoik si, isti kot tvoj vzornik, on sanja Kučkota, ti pa mene, Bunksl

    • Tetka iz ozadja

      Ta tvoja preganjavica s temi nicki te je nekam pripeljla, še desničarji,Miro se delajo norca iz tebe

      • MEFISTO

        Miha, kdo so pa ti desničarji?

        Ti bo res razneslo glavo od idiotskh idej, da potrebuješ toliko nickov, da jo sproti prazniš?

  • Domoljub, TA PRAV !

    Velik državni udar je pa bil, ko je petrovIČ, po navodilih gorenaka, ukazal policiji da ustavia ministra koprivnikarja. Pa mini državni udar je bil tudi, ko je gorenak “izgubil” podpise za referendum o slabi banki. Janševci že veste kaj je državni udar, pa to ;)

  • Domoljub, TA PRAV !

    Če bi bil janez na oblasti bi bili že v vojni z hrvaško….

    • Olga

      Desni se dogovarjajo, levi iščejo zunanje in notranje sovražnike in sprožajo vojne! Vojna Sloveniji je bila delo levičarjev – komunistov!
      Če bi bil Janša na oblasti, bi se že zdavnaj dogovoril in uredil zadevo!

  • Tetka iz ozadja

    In kdo je tega idiota sploh kaj vprašal?

    • MEFISTO

      Ker si butaata, ni čudno, da sprapuješ neumne reči.

  • tasilo

    Malček off topic, pa ne zelo. Ali kdo ve, kje se lahko podpiše

    Peticija: Zahtevamo odstop župana Mestne občine Ljubljana
    http://utrip-ljubljane.si/peticija-zahtevamo-odstop-zupana-mestne-obcine-ljubljana/

    Nova24, napišite kaj o tem. Ljubljančani in Slovenci prosimo.

    • Tetka iz ozadja

      Ti ga županu samo potegneš

      • komar marko

        vidim, da si od foha! A tako kot farmacevtka?

      • MEFISTO

        Ga je prehitela farmacevtka!

      • xtc

        No to sklepaš očitno po sebi,kako mu to počneš z ali preje snameš protezo iz ust?

      • rubec

        Dobro si ga zabil tasila. Originalno, tako kot se za originalno teslo spodobi.

  • Franjo Trojner

    Janez Janša: Sklep vlade, da ne sodeluje na seji odbora za obrambo, predstavlja mini državni udar. Res je kar je zapisal g.Janez Janša, res pa je tudi, da se Cerar boji svojega ljudstva, boji ze suočiti z vrašanji Mahniča postavljenimi na tej seji, zato vlade na tej seji ne bo, kar pomeni izdajo SLOVENSKEGA NACIONALNEGA INTERESA! Cerar je do dandanes preživel vse orkane v parlamentu, gotovo pa ga čaka brodolom v Piranskem zalivu. Politična levica je pokopala pravno državo, zafurala tranzicijo in izdala vitalne interese Slovenije in Slovencev! Pravi brodolm bo Cerar in njegova vlada doživela pri poizkusu implementacije razsodbe arbitraže v Piranskem zalivu! Sam Cerar je čisto prestrašen in posran, skupaj z vlado nima pojma kako se naj loti razreševanja z arbitražo določene meje na kopnu in morju! Cerarja hudo boli glava institucije EU namesto njega ne bodo storile nič, kot si je on prvotno ob razglasitvi arbitraže zmotno predstavljal, njegova taktika cincanja mu tudi ne more prinesti rezultate, ve da z gumenjakom ne more niti ribiče kaj šele Piranskega zaliva pred Hrvati ubraniti, zato se je raje kar na poslanca Mahniča z vso ipiko spravo, ker se je zbal, da bo mu ta na odboru za obrambo postavljal neprijetna vprašanja. Cerarjeva ladja ni nasedla na propadlem zdravstvu, jo je pred tem rešil njegov glasovalni stroj v parlamentu, ki pa ne bo mogel preprečiti brodoloma Cerarjeve vlade politike v Piranskem zalivu.

  • Domoljub, TA PRAV !

    Pa k janez ni zmagal na volitvah, ker ga je premagal en na ič, a kljub temu prevzel oblast, je bil tud državni udar, pa to :)

    • RATATA

      Sploh ni smešno, ko si tako zelo butast!

    • sprehajalec

      Državni udar je bil potem, ko je Ivan Janez prevzel oblast. Takrat so bankirji pa CIA pa imperialisti in Kulturniki v sintetičnih adidas trenerkah iz čaršije v Kladuši organizirali Zimsko vstajo, v kateri so zrušili legalno izvoljeno slovensko oblast.

      • KIKI

        Naša vojska

        Ti naši mladi partizani,
        se bodo jutri skupaj zbrali,
        se bojo tajno skup dobili,
        da se bojo resno pogovorili,
        kako bi Janše se znebili!…

        Mucek Miro nosi fračko,
        Mojčka mu drži krtačko,
        Kozlovička pa glavniček,
        da bo srčkan ta naš tiček….

        Lipicanka se nakuri,
        odpira mu priprte duri,
        zarezgeče njen konjiček,
        ne boš ušel, ti moj konjiček!

        Milojka nos pomoč rdečo,
        v eni roki rdečo svečo,
        mu bo malo posvetila,
        ko se bo nočna lunca skrila…

        Katička je ponorela,
        hrvaško vojsko je najela,
        da nam levite bo zapela,
        na limance bi Janšo ujela..

        Zraven jamra Karlek “ludi”,
        tale stvar ga resno čudi,
        “saj sem rekel tej Katički,
        da lahko dobi po p…ki !”

        Hrvati so se razbežali,
        komaj so nam ubežali,
        v naš revir prihaja mir,
        z njim pa Janez komandir!

        .

    • Olga

      Državni udar so v Sloveniji sprozili Sorosovi plačanci Antifa, ki so metali kocke v policiste! V pravni državi bi vsi sedeli! Ni v Nemčiji so prišli na svoje mesto, ko so pridobili naziv teroristov kot nacisti!
      Tisti na “ić” ni bil sposoben sestaviti vlade, zato je to uspešno naredil Janša! To je bila legitimna poteza! Resili so Slovenijo pred trojko! Slovenija z njihovo vlado danes ne bi bila tako zadolžena in s toliko brezposelnimi, s slabimi plačami, pokojninami….. Zgodil se je izdajalec Virant, ki je celo onemogočil prevetritev in ureditev pokojninskega sistema…..

    • centurion

      Ko si ti padel iz 3,14zde na beton je to bil tudi udar, pa to.

    • samotoje

      A to takrat, ko eden na ić ni bil sposoben sestaviti vlado? To so pravila parlamentarne demokracije, butelj.

  • janez zorman

    Cerar beži od odgovornosti, kot na vseh področjih. Naprimer v zdravstvu, policiji, sodišču,…

    • komar marko

      strici in PISUNČKI so ga ustoličili, sedaj pobirajo HARAČ!

    • KIKI

      Cerar se sam sebe in svoje sence najbolj boji; pa še zasmrajenega “lufta”, ki
      se plazi iz koalicijskih riti!

  • Stajerka

    evo…..tudi prebivalci, ki so po AS ostali na Hrvaškem se s tem NE strinjajo in upajo, da bosta državi sklenili sporazum v mejah normale!!!
    CERAR dobil si 1-nezadostno od NAJBOLJ prizadetih v tej zadevi!!!! PREMISLITE, ne gre samo za 3 ajmare vode, gre tudi za SLOVENSKE DRUŽINE, KMETIJE in KORENINE!!!

    • Krtača 20

      Kaj ti spet kr neki bluziš?

  • LEVI TELEBAJSEK

    Janez Janša je srce Slovenije.
    Zaradi Janeza janše imamo zdaj svojo državo in ne živimo več pod tiranijo Jugoslavije.
    Janez Janša je strateško končal vojno v samo 10 dneh in nam prisvojil osamosvojitev
    Janez janša je srce Slovenije
    In srce je treba negovati
    Kaj ti če srce propade propade tudi država
    Janez janša ni samo politik on je narodni ponos
    Janez Janša ni samo navaden človek on je državni zaklad
    Brez janeza janše Slovenija propade
    Levičarji so že čisto uničili Slovenijo zdaj hičejo pa še zamenjati avtohtono prebivalstvo z artabci in afričani
    Janez janša 2018 kar pomeni močna slovenija
    Če janez janša po nekakšnem čudežu ne zmaga leta 2018 potem je z Slovenijo konec izgubili bomo jezik narodno zavest in dediščino
    Če
    bodo državo vodili kot so Cerar, Murgelsi lord teme in kavboj Zoki, ki
    za Katarce zida sredi Ljubljane mošejo potem je z Slovenijo konec.
    Eden
    in edini, ki lahko Slovenijo popelje v vso njejo slavo je Janez Janša
    in njegova stranka SDS, ki vedno dela samo v korist Slovenije in tam
    notri so najboljši politiki v Slovenskem prostoru.
    Janeza Janšo treba upisati v UNESCO kot nardono in svetovno dediščino kot enega največjega politika in stratega vseh časov.
    Janez Janša je heroj in srce Slovenije
    Janez janša je Slovenija

    • janez cepec

      ti si BUTL

      • LEVI TELEBAJSEK

        Ste nevoščljivi levičarji a, ker nimate takega politika kot je janez janša ;)

        • MEFISTO

          Zakaj jeziš levakarje?

          Mar ne vidiš, da bi takšni kot je anez cepec prelili zadnjo kapljo naše krvi, da bi nas vzel hudič pod rdečkarko plenilsko oblastjo.

    • FORT WORTH

      To stari +++

    • Kosobrin

      Dajte, ne smešite se!

    • sodnikisozločinci

      Pretiravaš.

  • komar marko

    Danes neki poročevalec od HRČKO zatrdil, da sedaj tudi HRČKI vedo, da je za njih sporazum DOBER!

    • Stajerka

      na žalost je res…..kratko je potegnila Slovenija, zato enostavno NE razumem, ZAKAJ z glavo skozi zid……

  • rubec

    Janezu Janši teli levi bleferji v nobeni temi ne morejo parirat iz enega enostavnega razloga. On je inteligenten oni so pa bedaki. To jih verjetno boli bolj kot če bi jim vrtali po zobeh. Tisti ki to vidi, gremo skupaj na tri: ŽIVEL JANEZ JANŠA. Kdor pa tega ne vidi je še večji bedak kot so oni, kar se mi zdi logično saj so v njihovih vrstah različne sorte bedakov.

    • samotoje

      Ali bi šli lahko skupaj na 4? Pire, namreč, ker si tole jako inteligentno povedal.

      • rubec

        ***********

  • Kosobrin

    Cerar gre v Zagreb na pogovore. Nobene vojne ne bo, dajte že enkrat mir in ne zavajajte naroda!

  • Domoljub, TA PRAV !

    Prvo ste jokali ker ustaš ni smel smrdeti na Svetih Slovenskih tleh, sedaj bi šli pa kar v vojno z ustaši. A ste lahko še bolj fuknjeni ? Pa še vedno ne vem keri iči so kul in kateri niso.

  • xtc

    Pri vsem tem nategovanju,poglejmo resnici v oči,Slovenci ,dejansko nismo dobili prostega izhoda na morje(recite hvala Erjavcu in Kučanu ter rusofilom) nadalje Hrčki imajo zaradi slovenske proruske politike tiho podporo ZDA in pač počno kar počno in na koncu bodo izsilili še mejo v Piranskem zalivu po njihovih merah.
    Dvomite?
    Ni vam treba Hrčki zelo dobro vedo,da so Slovenci talci vikendov na Hrvaškem in kot so nam že enkrat lepo omenili,da ,če bodmo preveč rogovilili bodo le ti postali domovanje izbeglic.
    No seveda pridno dvigujejo pavšale v kampih itd. in terajo butaste Slovence domov..
    Skratka Hrvati dobro vedo ,da v Sloveniji ni politika,ki bi si upal vspor zHrvati saj bi oni preprosto naredili agadir s slovenskimi vikendi in apartmaji,dejansko pustili bi ,da bi jih sesuli vključno z onimi od levakov in zato ne pričakujte ničesar resnega protiHrvatom,preprosto nihče ne upa zaradi us******* vikendic katerih talci smo.

    • Krtača 20

      Bom še enkrat napisal glede vstopa na odprto morje. Po vseh svetovnih predpisih, pa beri kerga hočeš, direktni stik z odprtim morjem nikakor ni mogoč ker je premalo morja! Zaradi tega je moral bit na arbitražnem sodišču sklenjen nek kompromis. Ta kompromis pa veš kakšen je. Drugače sploh ni možno.

      • Ne govori neumnosti! V vsej zgodovini, je imela Slovenija direkten prehod na odprto morje. Hrvatje imajo celotno jugoslovansko obalo. Zakaj Bosna nima obale in vstop na morje? Bosansko obalo v celoti imsjo Hrvatje in vso do Boke. Kaj bi še radi ?? Vsaka bivša republika bi morala imeti sorazmerni del obale in ne, da ima Hrvaška vso obalo. Kaj naj počne zdaj Splošna plovba Piran? Hrvatje so tatje, Slovenci pa bumbarji. Elita, ki je pokradla milijarde, ima nepremičnine na hrvaškem, brezpravna raja pa lahko le davke plačuje in prejema hiralniške penzije in stoji v vrstah pred Karitasom in Zavodom za zaposlovanje. Take vlade ne rabimo. To ni naša vlada, če ne skrbi za človeka, za obrambo, če krši človekove pravice.

      • xtc

        Če bi malce pogledal zgodovino in realnost slovenskih yugofilnih politikov bi ugotovil ,da tvoja teotija pač ne drži vode.

  • Olga

    Ob 21. uri na Novi24 gospod Mahnič iz prve roke. Vse levake vabim, da mu prisluhnejo, da ne bodo klaftrali neumnosti!

    • Krtača 20

      Cela smetana je na rtvju zdajle. Kaj bo ta malinovc k se mu mlekec poceja po bradici kermu razlagu?

      • šmentanamuha

        Hm, ta malinovec je več dedca kot si ti, da o Cmeravemu niti ne govorimo.

        • Krtača 20

          Pol vam gre pa zlo za nohte.

          • šmentanamuha

            Za nohte gre nam vsem, tudi tebi, če ti ni kaj jasno. In ja, če je Mahnič več dedca kot ti in Cmero skupaj, pol je res hudo. Ampak ga bom poslušala, da slišim, kaj ima povedati. To, kar sem slišala do zdaj, je bilo veliko bolj državotvorno, kot pa šprudlanje jajc trenutne koalicije.

          • Krtača 20

            Ti že veš. Pol se pa še naprej dudke držte.

          • šmentanamuha

            Vidiš tako je to, medtem ko se Slovenci drug drugega dajemo v nič, Hrvatje premikajo mejo v našo notranjost. Kaj imaš od tega, da zaničuješ predsednika parlamentarne komisije, ki so ga navsezadnje tja postavili kot izvoljenega poslanca? In Cerar namesto da bi kot predsednik vlade prišel na sklicano sejo, da skupaj premeljejo stvari za zaprtimi vrati, raje javno smeši slovenskega politika, ki ni naredil nič drugega kot opozoril na nevarnost nedorečene obrambne politike. In tebi se zdaj fajn zdi, da se Hrvati delajo norca iz njega. Oni se delajo norca iz Slovencev, še posebej iz Cerarja, ker vidijo, da niti zdaj ne držimo skupaj.

      • sprehajalec

        Cela smetana? če bi Brgleza srečal sam zvečer v temni ulici, bi se fejst ustrašil. Če pač ne bi bil kakršen sem….

      • šmentanamuha

        Smetana, ja, prav toliko kot Mahnič.

    • Domoljub, TA PRAV !

      Smrkavca ki povečuje napetosti v MOJI Slovenijji in izven nje,ne bom poslušal. Kje je njegova mama da mu navije ušesa ?!

      • sprehajalec

        Tudi 91 si tako govoril, kaj se gredo. naj dajo mir….

  • Domoljub, TA PRAV !

    Mam spodnje gate ki so starejše od tega mahniča, tale mulci si pa dovoli da hujska in ogroža moje Slovenke in moje Slovence. V glavnem, mama bi ga morala dvakrat okol kepe.

    • sprehajalec

      Upam, da ti jih je tvoja kdaj vmes tudi oprala.

    • samotoje

      Če imaš res take gate, mene izvzemi iz kroga “tvojih” Slovencev. Pri nas pazimo na higieno pa te stvari.

  • šmentanamuha

    Cmero je en kurčev kolerik, ki samo nekaj gobezda, resda tekoče in gostobesedno, ne pove pa nič in še sam sebi ne verjame. To je bilo lepo vidno (slišno) včeraj po interpelaciji. Nesposoben je kot pravnik in kot predsednik vlade, neetičen, neeodgovoren, skratka mizerija od deda in politika, ena kurčeva komunjara, ki je rezultat negativne selekcije. Alenka Bratušek je za njega Marija Terezija.

    • samotoje

      Cerar ni kolerik, ampak je tipičen primerek, ki mu je situacija zrasla čez glavo in je ne zmore obvladovati. Ni dorasel položaju, zato zdaj lovi lasten rep.

  • Krtača 20

    V glavnem. Zdaj bo Hrvaška celemu svetu pokazala ali se mednarodne zakone spoštuje ali se jih ne spoštuje. Sam tisti ki jih niso spoštoval že vejo kaj je sledil. Noben ni ušel. Mogoče bo pa Hrvaška spet nekaj posebnega….

    • sprehajalec

      In ti boš potem nag tekel po Dunajski ves srečen, pa kričal, vedel sem, vedel sem. Hrvašaka ne spoštuje medanrodnih zakonov. In požel boš ovacije, res je, ne spoštuje zakonov.

      Kaj pa boš potem?

      Tvoja ugotovitev, češ bodo že videli, vsebuje slovenska ljudska mitologija v stavku;

      Minister Gregor pa nič…

      • Krtača 20

        No ja sam ti si še mankal. Desni ste bolj brihtni ja. Bo jašari zrihtal da bo Nato napadel samega sebe.

        • sprehajalec

          Ne skrbi in ne se sekirat. vse imajo v rokah imperialisti pa judovski bankirji. naftne zaloge pod Piranskim zalivom so pa ene največjih na svetu…

          • Krtača 20

            Nafte nikdar ne bo zmanjkal sam enim je ni dovoljen črpat (izgovorov pa miljavžnt). Verjetn da je tud tam ja.

          • sprehajalec

            lej ga hudiča, da je ravno največje nahajališče v hrvaškem delu piranskega zaliva….

          • Krtača 20

            Prav.

    • RATATA

      Nič nisi povedal! Kot vsak kreten levukarski pač.

  • sprehajalec

    Erjavec na TV pravkar poziva slovenske represivne organe, da uveljavijo suverenost na arbitražno določeni meji. prej je še predlagal, da se kupijo dva trije čolni za to.

    Ko je Ivan Janez izdal enak ukaz pred desetletjem, ga niti ubogali niso policisti. Pa ko je Mahnič nekaj o tem govoril, so vsi levičarji zgroženi, češ agresivnost, pa mir, pa give peace a chance pa flower power…

    Moje mnenje, sama arbitraža je že dve leti zavožena, zato sedaj iščejo način, da se ohrani faca. Obnašajo se pa kot devica, ki bi seksala, ampak ne bi fizično. Samo verbalno (tudi ne oralno).

    • beno

      Ne moreš biti pošten i jeben. In to naši bumbarji zdaj počno, ko lažejo lastnemu narodu. Take vlade ne rabimo. Dol z vlado, ki ne posluša volje ljudstva.

  • šmentanamuha

    Cerar je dokazal, da je verni produkt totalitarne vzgoje.

    • Bald Eagle

      Je sin matere, ki je javno na TV krulila, da ni vsaka svinjarija kaznivo dejanje.
      V kakšnem duhu je torej taka mati vzgajala svoje otroke, mislim, da mora biti vsakomur jasno, ki premore vsaj kanček zdrave pameti.

      • sodnikisozločinci

        Še huje, Zdenka Cerar je kot ministrica za pravosodje v TV soočenju na temo povojnih pobojev izjavila: “Pa kaj potem, če so bili izvensodno pobiti, to še ne pomeni, da so bili brez krivde.”

        Iz tega lahko potegnemo dva sklepa:
        1. Za Cerarjevo povojni poboji ne bi predstavljali problema, če bi bili sodni in ne izvensodni. Ona vidi vlogo pravosodja očitno v izvajanju množičnih pobojev, streljanju ljudi v tilnik in metanju v brezna.

        2. Po njenem mnenju, če neka zločinska organizacija, npr. komunistična partija v tem primeru, določi neko skupino ljudi za krivo narodnega izdajstva, jo je opravičljivo pobiti. Si predstavljaš, da bi nemški pravosodni minister za Žide pobiteod nacistov izjavil: “Pa kaj potem, če so bili izvensodno pobiti, to še ne pomeni, da so bili brez krivde.” Zraven pa še natrosil nekaj nacistične propagande, kako Židje zajedajo arijski nemški narod.

        Zaradi njene izjave ni protestiral niti en sodnik ali tožilec, kar pomeni da kompletna pravosodna organizacija zagovarja genocid nad slovenskim narodom, zato bi morali pravosodje prepovedati enako kot neonacistično tolpo, njene člane pa zapreti.

  • Vojteh Dovč

    Domobranček mahnič ima v svoji stranki svetovalca radina ribiča,ki se razume na mednarodno pravo in mejna vprašanja,posebno ta kolec (HDZ),ki nam ponuja ribolov v rezervatu in v koridorju na odprto morje,kjer je ribolov prepovedan je tudi velik strokovnjak v teh zadevah.

    • beno

      Vsaj pisat se nauči pravilno, če se ti že zdi, da si dovolj pameten, da lahko boljšim od tebe ” pamet soliš ” !

    • šmentanamuha

      Kje je zdaj rep in kje glava tega tvojega stavka?

      • cosmosjasnovidec

        Nikjer,ker levuharski buzič sam ne ve kaj bluzi.

    • samotoje

      Ti, s tabo je pa hudo. Tri aspirine in na urgenco!

  • Jurij Musar

    Desetar Janez bi se rad šel vojsko.

    • šmentanamuha

      S tabo se je definitivno nebo mogel iti.

      • Jurij Musar

        Bravo, vsaj enkrat imaš prav. Sem proti vsakemu nasilju.

    • Bald Eagle

      In omenjeni “desetar” je med osamosvojitveno vojno taktično premagal vse yugogenerale in s tem omogočil slovenski vojski, da je yugosoldatesko pognala iz Slovenije, kot stekle pse.
      Slovenski “desetar,” ki velja več od vseh srbskih generalov, ko je potrebno pokazati moč dejanj.

      • beno

        Star slovenski pregovor pravi: ” pamet je lepša, kot žamet ” in tega naši vladi, ki je prišla na oblast s prevaro MANJKA.

      • Krtača 20

        Zeeeeh, napiš kako pravljico na to temo. Recimo tisto o generalu iz tretje kleti Cankarjevega doma….

        • beno

          Ti še do WC-ja v kleti Cankarjevega doma nisi prišel, ker si se že po poti usral.

        • Bald Eagle

          V Cankarjevem domu so bili možgani, na terenu operativci, ki so udejanili načrte, ki so bili načrtovani v Cankarjevem domu. Taka je praksa v vseh vojnah.

          • centurion

            …v predsedstvu pa 4/5 izdajalcev…

        • cosmosjasnovidec

          Ti pa napiši kako je tvoj pastir tovariš “milan kurčan” predal vso orožje TO srbskim agresorskim četnikom in tako izdal Slovenijo.
          Prekleti levuharski bedak tega pa ne boš omenjal ter kje ste se komunajzerji skrivali zabarikadirani v bunkerje in kleti z vašim parazitom “kurčanom”ter čakali kaj bo.
          Ko je bilo vsega konec srbi pa potolčeni ste pa golazen prihrumeli ven kot največji osamosvojitelji na kateri račun banda umazana sedaj vlečete visoke pokojnine.
          Odjebi peder levuharski ter se usedi na sredinski prst svoje desne roke.
          Hahahahahaha

          • rubec

            hehehe***************

      • hle

        Ko pa vprašaš zakaj takrat ni zasedel Savudrijskega rta pa vsi v en glas trdite da je bil vrhovni poveljnik TO Kučan

        • beno

          Ali mogoče ni bil ? In……kaj je ukrenil, kot vrhovni poveljnik oboroženih sil za varnost ozemlja in ljudi?

        • Bald Eagle

          Nekje sem prebral, naj bi takrat nemški zunanji minister Genscher poslal našemu zunanjemu ministru Ruplu dopis, v katerem naj bi pisalo, da je ugoden trenutek za Slovenijo, da zasede celotno Istro. Rupel naj bi ta dopis takrat skrival. Škoda.

          • beno

            K A J ? ? ?

          • Bald Eagle

            Bom poiskusil najti ta članek, če mi bo uspelo.
            Nisem povsem prepričan, zdi pa se mi, da je bilo to objavljeno v reviji Demokracija pred nekaj leti.

          • beno

            Katastrofa, če je to res.

          • Bald Eagle

            Mogoče se bo našel kdo na tem portalu, ki ima bolj svež spomin in potrdil moje trditve.

          • Jurij Musar

            Ena baba rekla, kazala. Tudi če bi Genscher tako mislil, nebi to napisal.

          • šmentanamuha

            Ti si ena frdamana rit posrana.

          • Ana Job

            Genscher nam je bil izjemno naklonjen, eden prvih je bil, ki nas je podprl ob osamosvojitvi. Izjemen in velik človek. Ampak vprašanje je, če bi se Genscher v take stvari mešal. Železo je treba kovati, ko je vroče, ampak naši vedno vse zaserjejo razen športnikov.

      • Jurij Musar

        In sedaj bo pregnal še Hrvate kot stekle pse iz Piranskega zaliva. Stvari pač ne razumeš. Takrat smo bili napadeni, sedaj pa on neti vojno.

        • resita

          Na naši zemlji in morju, smo mi gospodarji.
          Kaj je tu spornega ?

          • Jurij Musar

            Nič ni spornega, ampak ne vem zakaj bi se morali streljati. Po vsaki vojni so se usedli za mizo in se dogovorili.

          • cosmosjasnovidec

            Z hrvaško golaznijo se pogovarjamo že desetletja pa nič.
            Le vkup le vkup uboga gmajna pa tresk po ustaših je edina rešitev.

          • Jurij Musar

            Uboga gmajna v svojih glavah.

        • cosmosjasnovidec

          To ni nobeno netenje vojne ampak je takšen zakon,če hrvatarji ne spoštujejo mej so torej na slovenskem ozemlju nezakonito.
          In tukaj se zapoje pesem mitraljezov pa,da vidiš kako bodo frčali z tabo vred.
          Vendar Cmeravec tega ni zmožen narediti,ker kot izdajalec z hrvati sodeluje in so taka njegova bluzenja samo metanje peska v oči folku,ker se bližajo volitve.

          • Jurij Musar

            Tudi tale tvoj komentar je netenje vojne.

        • Nowotny

          Če se bo Hrvate naganjalo z orožjem iz Piranskega zaliva, se ne bomo ustavili pred Reko! Kdo pa neti vojno, pa je znano že leta. Rdečkarji v Sloveniji, Hrvati pa se pršijo po tistem kar ni njihovo.

          • Jurij Musar

            Predlagam, da zasedete celo bivšo Jugoslavijo in ustoličite JJ za dosmrtnega predsednika.

          • Nowotny

            Lahko naredijo tudi to! Samo, osebno, na tvoje cinično pisanje dodam samo tisto vašo vižo – tujega nočemo, svojega ne damo. Tvoji “rdeči zveličarji” pa so ob koncu vojne dobesedno šenkavali osvobojena ozemlja nacistični NDH – Slovensko Istro in nacistični Italiji slovenski Trst z okolico. Očitno si bil nagrajen, če si podpiral nacizem in kaznovan, če si bil ti. osvoboditelj. No, rdečaki ste potem vse skupaj malce v zgodovini spremenili, da ste izgledali heroji. Samo eno je napisat prosti spis o herojstvu, drugo pa dokazat herojstvo v realiteti. Tega rdečaki ne razumete najbolj.

          • Jurij Musar

            Zanimivo, da danes praznujejo priključitev Primorske k matični domovini, ki se je zgodila pred 70 leti.

          • Nowotny

            Zanimivo je, da si namenoma pozabil povedati, da samo delčka ozemlja, ki je bilo Slovensko in smo ga izgubili ob koncu prve svetovne vojne. Nevem, no. Če so bli “rdečkarji” taki zmagovlaci je to bolj prazno hvališenje. In kar kliče po primerjavi za enim drugim “rdečkarjem”, ki je razglasil arbitražo za “zmago”.. ni to zanimivo, da pustiš svoje ljudi na oni strani zemlje, pa se dereš – ZMAGA!

          • Jurij Musar

            Moje osebno mišljenje, kar se tiče arbitraže, je, da ne more zmagati nihče.

    • Nowotny

      Boj se desetarja Janeza. Že od nekdaj so sloveli, da so zajebani.

      • Jurij Musar

        In neumni.

        • Nowotny

          ja, to so tudi trdili čefurji tvoje vrste, 91 leta :)

          • Jurij Musar

            Ne vem kaj pomeni izraz čefur.

          • Nowotny

            eni, pač, namenoma pozabljate na lastne “kvalitete” :)

          • Jurij Musar

            Še vedno ne vem kaj pomeni izraz čefur.

  • beno

    Žan Mahnič je še mlad fant pa je pametnejši, kot vsi Cerarjevi poslanci in ministri skupaj. Kaj bi Cerar dal, da bi imel Mahniča in, ker ga nima, ga podcenjuje. Kako bogo je to!

    • centurion

      Cerar ima Modeldolfeta-multipraktika.
      Primerek je skoraj toliko pameten, kot fikus v kotu.

    • šmentanamuha

      Pravkar sem ga poslušala. Dečko je kul, ve, kaj govori, pameten, odločen, ne pusti se zmesti. Me je presenetil.

  • Bald Eagle

    No, če bo Cmerarjeva vlada poskušala na tak ali drugačen način izvesti državni udar, naj se pripravi na oborožen spopad s tistimi, ki zagovarjamo demokratične normative in pravno državo.
    Cmerar, ne igraj se z ognjem, ker te lahko plameni zelo na hitro zažgejo.
    Ne igraj se s potrpljenjem lastnega ljudstva, da te le to ne bo linčalo.

    • cosmosjasnovidec

      Kolikor razumem Cmerar ne misli na državni udar ampak zavarovati meje z orožjem katerih hrvati ne upoštevajo in ne spoštujejo.
      Na morju namreč preganjajo Slovenske ribiče iz območij katere so pri arbitraži bile določene Slovencem.
      Vendar sem siguren,da je ta oborožena grožnja lari fari za metanje peska Slovencem v oči na drugo stran se pa z Plenkovičem buzerirata,ker sta oba pedra.

      • Bald Eagle

        Za zavarovanje naše meje z orožjem, je potrebna odločna in domoljubna vlada na čelu z odločnim in neomajnim PM. Edino v Janezu Janši vidim človeka, ki bi bil sposoben to realizirat, ker ima odločen neupogljiv karakter in pa tudi izkušnje še iz časa osamosvojitvene vojne.
        Cmerar se bi pa ob prvem strelu posral in prebegnil iz Slovenije. Take stvari niso za mehkužce.

        • cosmosjasnovidec

          Zato pa ravno pravim,da je Cmerarjevo napihovanje sam lari fari.
          Državni udar bi se pa tako ali tako moral zgoditi že na samem začetku nastopa SMC in ne vem kaj narod čaka saj se z dnem v dan vse bolj norčujejo iz njega.

        • Nowotny

          Bom popravil. Ne rabiš strelat. Trije vržejo granitne kocke,.. pa hop, pa je že v Hrvatiji. Pa ne samo on.. na lepem ugotoviš, da je tam tudi Pahor… pa njemu nisi pravzaprav nič hudega hotel.

          • steiermark

            Ja, izdajalci, ki so poklonili Hrvatom velik del slovenskega morja in vasi, bi bili prvi, “hitronogi”, kot zajci, na hrvaškem in se tam poskrili v “svojih vilah”, za katere prav mi Slovenci plačujemo “visoki davek”, od izgube slovenskega morja……

    • Ana Job

      Točno banda hudičeva! Tega sadističnega prasca Cmerarja bi bilo treba spraviti na realna tla, da se bo nehal zajebavat z narodom! Absolutno bi bil res potreben državni udar in vojska bo zagotovo potegnila z narodom, zato pa z njo delajo, kot z drekom. Pozabili so, da je še vedno večina predpostavljenih v vojski zvesta Janezu Janši.

  • Franjo Trojner

    Sklep vlade, da ne sodeluje na seji odbora
    za obrambo, predstavlja mini državni udar, pomeni tudi začetek konca parlamentarne demokracije! Dominatni mediji pa molčijo v trenutku, ko bi morali na ves glas KRIČATI! Samo vprašajmo se, kakšna sporočila pošilja Cerar in njegova vlada Hrvatom? Cerar direktno sporoča premieru Hrvaške Plenkoviču Piranski zaliv vam bomo predali brez iztreljenega šusa, kar pomeni izdajo SLOVENSKEGA NARODA in DRŽAVE. Do parlamentarnih volitev je še daleč, torej ima Cerar in njegova vlada še dovolj časa, da do konca zapravi vse možnosti implementacije razsodbe arbitraže, toliko v vednost in v spomin, da ne boste levičarji pol desnici očitali izgubo teritorija!

    • beno

      To je treba še pravočasno preprečit. Če ne gre drugače, naj gre za prvo, kompletna vlada na pregled k psihiatru. Če jih to ne bo spametovalo, je treba z vso resnostjo razmišljati naprej.

    • cosmosjasnovidec

      Zato pa pravim,da je potrebno posredovanje oborožene vojske ter prostovoljnih civilov in se enkrat za vselej opravi z to ustaško potuhnjeno sodrgo.

  • piko8

    Najslabša vlada mira cmerarja sina še bol povarjene komunistične matere, ki je slovenskemu pravosodju naredila veliko slabega! Ta kuçanistična sodrga dela Sloveniji neporavlivo škodo!

  • piko8

    Pohvala pa g. Mahniču in stranki SDS pri državotvorni drži! Slovenci zbudite se in vsi na volitve!

  • cosmosjasnovidec

    Na eno stran je tako,da tudi če vlada hodi na seje ali ne je vseeno ker koristi ni nobene.
    Če se je pa Cmerar tokrat odločil hrvate spoštovati zakon tudi z orožjem ga pa tokrat podpiram.
    To bi se moralo narediti že zdavnaj in jim pojemati stran vso ozemlje katero je Slovensko začeti pa z Istro.

    • RATATA

      Nato pa nadaljevati z Medmurjem!

      • cosmosjasnovidec

        Tako je.
        Nadaljevati z celotnim mejnim območjem.Tudi Madžari jim bodo počasi dali po pički kot sem videl na netu,ker so jim hrvatarji tudi ukradli zemljo.

  • hle

    Mene bolj skrbi dejstvo da ima kot kaže cmerar resnično namen iti v Zagreb kar bo katastrofalna napaka in na tem bi morala delati opozicija ne pa na bojni retoriki kot si jo zamišlja tale prepotentni smrkavec

    • beno

      Kaj hočeš reči, da naj vzame opozicijo s seboj v Zagreb ?

      • hle

        Hočem reči da nima kaj hodit tja dokler hrčki arbitražo zavračajo in nadaljevati z sredstvi mehkega pritiska kot je bil zadnji glede OECD pogajamo se lahko šele potem ko bo arbitraža stopila v veljavo sicer nas bodo hrčki zopet peljali žejne čez vodo

      • Janez

        DOBRA IDEJA !
        DR. CERAR NE UŽIVA
        – NOBENEGA JAVNEGA SPOŠTOVANJA.
        Orban se niti rokovati ni hotel z njim. L.r. J. KOMENDA

      • šmentanamuha

        To bi znalo biti problem, res. Ta sluz od Cerarja bo zajebal vse, kar se bo zajebati dalo, ker očitno dela v smeri nove jugo agende, ki jo imajo v načrtu stare komunjare in njihovi nasledniki. Ta tip je nekaj najslabšega, kar se je Slovencem zgodilo v novejši zgodovini.

  • Kučko pod pručko

    Kućo, Dragić, Dončić and Co. – šampioni

    Je pod košem švigal kapetan Kućo,
    predriblal Špance kot za šalo,
    trojke metal na ‘ck’ za mal’co malo,
    na koncu pa si razbil še bučo.

  • Ana Job

    Sistem demokracije je že davno na vseh točkah pogorel. Demokracije v Sloveniji ni. To je policijska država.

    • Peter

      In ravno zato bi se morala desnica umakniti čisto iz vsega dogajanja v RS.
      Še zdaj poslušamo zblojence, kako je kriva vlada 2004 – 2008 za vse, kar je narobe.

      • Ana Job

        Ne da se umika, samo stvari bo potrebno reševati bolj na konkreten in jasen način, sicer bomo kmalu na ravni Kosova.

        • Peter

          Glej, spremljaj MMC in predvsem komentarje tam. Za vse je kriva desnica. Če se povsem umakne…aja, spet bo kriva, ker se je umaknila…
          Takle mamo u Dolin, no.

          • Ana Job

            Strmoglavit je treba oblast, potem bodo za Slovenijo prišli normalni časi. Od jutra do večera banda samo tuhta, kako bi nadaljnjo kradla in narodu zategovala pas.

          • Nowotny

            Lej, v prenesenem pomenu je “desnica” največkrat kriva, da levakom pride. Le najbolj levi, so duplo levi. Glej tako, pa bo bolj prebavljivo. ;)

    • Nowotny

      Nevem, slišal sem že za banano republiko Palmo de Coco.. baje obstaja.
      Zagotovo pa vem, da obstaja storž republika Smreka u Butalama.. Najboljš poznana po kvalitetnih športnikih in galaktično najbolj butastih politikih. Jim daš storž v roko, a oni ti na parlamentarnem zasedanju govorijo, da držijo banano in glasno razpravljajo, da narod rabi “travo”, da spregleda.

      Luftarca press!

      • Ana Job

        Slovenija ima največje število vrhunskih športnikov na svetu z rezultati, na število prebivalcev in res poleg tega totalno pokvarjene politike, nezmožne voditi državo. Cmerar od vsega začetka sprejema same sankcije proti narodu in zateguje pas.

        Pozor ⚠!
        Narod ima njegovega nasilja dovolj!!!

        • Nowotny

          Hja. Nisem ravno prepričan v zadnji stavek. Bi pa si srčno želel, da bi imela prav! Čez en teden dobiš odgovor. Mislim, da prideva do čisto drugačne ugotovitve.

    • samsara

      Kateri po osamosvojitvi, v absolutistični maniri vlada kučanistićna partija.
      Naslednica sprivatizirane udbokomunistične partije Slovenije.

  • Janez

    BROVO CENJENI – ŽAN MAHNIČ.
    BROVO – ENKRATNI G. J. JANŠA ! “KARDELJ” DR . CERAR
    – NIMA
    MOJEGA GLASU – ZA PRAV NOBEN JAVNI OPRAVEK. V IMENU R.SLO.
    KAJ?
    Ko bi sam odstopil. KAJ NE VIDI, KAKO JE NEZAŽELEN? Nepriljubljen ! L.r. J. KOMENDA

  • antimur

    Karkoli bo naredil ta popolni idiot in pokvarjenec Cerar bo samo sranje, ker drugega ne pride od njega. Čeprav je ustavni pravnik, ta bedak ne kapira niti Ustave, ki jo je pomagal pisati. Grozljivo je pa dejstvo, da je na pravni fakulteti predaval in s tem deformiral celo generacijo in več študentov pravne fakultete. To pa mirne duše lahko imenujemo zločin proti državi in mu tudi tako soditi. Vsekakor bo za popolno razsulo Slovenije, ki ga je s svojo golaznijo naredil, odgovarjal.

  • Božo

    Spet se je pokazalo kakšni kekci so pri SDS. Zasedanje so ignorirale prav vse stranke tudi opozicijske. SDS je bila čisto osamljena kot garjava ovca.

    • Sodni dan

      Kaj to pomeni da opozicije ne rabimo . Titota z groba potegnit pa naj vlada tej obubožani deželici Ko pride SDS na vrh se situacija obrne titovke se dajo v omaro,ljudje pa lahko kočno mirno spijo, ker vedo da je gospodar zaklenil vrata v hiši ponoči.

  • Janez

    VIC !
    MALO PRIREJEN !
    Dr Zvera, ki ga je povedal – nam seniorjem – domoljubom v MB.

    VIC, ŠALA : “KDO JE NAPOLEON”?!

    PRED USTANOVO ZA ” NEGO DUŠE” STOJIJO SLO EX KP, ZK POLITIKI IN SE PREPIRAJO !

    MALI SIVOLASI EX ZK ŠEF REČE : ” NAPOLEON SEM – JAZ”
    VEČNI PENZIONIST “KAHL” REČE : ” NISI TI ! NAPOLEON SEM JAZ”
    “KARDELJ” DR. CERAR SE RAZJEZI :
    ” NAPOLEON SEM JAZ – NE VIDVA. MI JE SAM BOG REKEL, DA SEM NAPOLEON”.
    “ŽAL ” PREDSEDNIK B. PAHOR – REČE : MIRO – JAZ – TI NISEM – NIČ REKEL ” L.r. J. KOMENDA

  • Franjo Trojner

    Cerar ni politik in ni mož za velika dejanja!
    Štrajkajoči policisti in šolniki so ga oklicali za cmerara, zaradi cincanja pri sestavi vlade in vsaki naskednji odločitvi se ga je med ljudstvom prejel vzdevek cincator, zaradi organiziranegac prevoza ekonomskih migrantov čez naše ozemlje mu nekateri pravijo švercer, drugi spet izdajalec, ker je s tem ogrozil celotno EU in povozil pravilo Schengen, kakor vso domačo zakonodajo. Danes mu nekateri upravičeno pravijo tudi kristjanofob in to z razlogom , ker je z svojimi dominatnimi mediji namerno ustvaril afero iz žegnanja osnovne šole na Polici pri Grosupljem z namero, da javnost odvrne od alarmatnega sklepa vlade, da ministri vlade ne bodo odšli na legalno sklicano sejo odbora za obrambo. Cerar/vlada je s takšno odločitvijo grobo presegla svoja pooblastila in s tem postavila parlamentarno demokracijo pod vprašaj? Cerar nam s tem dejanjem sporoča, da je absolut, kar pomeni, da so tudi naslednje parlamentarne volitve postavljene pod vprašaj, oziroma so odvisne od njegove odločitve, kar nakazuje, da se v naše kraje znova vrača enopartijski sistem.

    • Sodni dan

      Haha enopartijski sistem. Po domače povedano deželica pod rdečo zvezdo. Sramota za 21. stoletje . Kaj ljudje študirajo nevem a ima res toliko prebivalcev privilegije od teh nesposobnežev??

      • učko

        Mal privilegijev, mal straha pred SDS-om, nesposobna opozicija, manipulacije itd. in stanje je takšno kot je !

        • beno

          ropotalo, zijalo.

  • Ana Job

    Kaj pa je Cmerko???
    Je tipični posranec brez hrbtenice. Napihuje se samo zato,
    ker ga ni junaka, ki bi mu pokazal, da se lahko tudi plazi po tleh.

    Potem, ko taki ničvredneži pridejo na moč, se izživljajo.. Najprej nad ženskami, otroki.. potem nad narodom. Poglejte samo, kaj je naredil s ta zadnjo žensko. Spakiral jo je pred vrata. Ta človek še jajc nima. Res katastrofa od deca!

    • Nowotny

      On je človek listka – Sem Slovenec. Ne jamram, iščem rešitve. Problem je samo, da dosedaj še ni našel nobene. Niti za svoj lastni lajf ne. Zato pa ga imajo vse babe poln k… Od mame se je naučil kako mešaš meglo. Od fotra pa, kako jo mešaš hitro!

      https://beta1.finance.si//pics//cache_ce/cerar-napis-zdruzenje01-be.1453462087.JPG.w.960px.jpg

      • Ana Job

        Bravo! Jaz sem pa Slovenka, ki tudi išče rešitve in rešitev za takega, kot je Cmerko bi bila brca v rit.

        • Nowotny

          Po svoje tudi rešitev. Paziti moraš samo, ker ni ravno razvidno, kaj je spredaj in kaj zadaj. Zna bit problem.

          • Ana Job

            Ja človek je totalno brez jajc.

          • Nowotny

            Jažešna! Jaz sem komentiral njegovo rit, ti se pa spotakneš še ob drugo neizpodbitno dejstvo.. Res, kjer imaš prav imaš prav :)

          • Ana Job

            Ženska sem. ;-)))

  • sunday

    ta neodločni brezjajčnik cmerar ni nič drugačen od severno korejskega una samo še bolj hinavski!!!

  • Sodni dan

    Brez skrbi z vsakim incidentom med SDS in vlado gredo procenti gor. Imam pa občutek da je starejši del prebivalstva ugotovil da od rjavčka nebo cvenka tak da se znajo stvari hudo zakomplicirat. Vlada pa tudi opaža da je tokrat šla predaleč in da ljudje ne nasedejo več lažnivcem. Da vidimo kaj bo referendum pokazal to bo že odraz kam gledamo ljudje nazaj ali naprej v svetlejšo prihodnost.

  • samotoje

    Že sam odziv vlade na sklic seje je nezaslišan, neudeležba pa je dejansko spodkopavanje parlamenta. Tega si noben politik pri zdravi pameti ne bi smel privoščiti. Problem pa je “lajtunga” povprečnega prebivalca Slovenije. Do naslednjih volitev bi se jim vendarle moralo posvetiti, kaj se dogaja.

  • Janez

    ČE ŽE NE – NAPOLEONU !
    Bi BILI – SE ZDI !
    VSI – NAŠI MALI POLITIKI ” – PODOBNI VSAJ ? HVALABOGU

    – UMRLEMU – ” KOMUNISTIČNEMU BOGU ” VKP B STALINSKEMU POLIT MORILSKEMU

    – ” KRVAVEMU PIANISTU ” – MENDA NEZAKONSKEMU SINU POLJSKE GROFICE !
    Uhh !

    ” JOSHUA FRANZ AMBROS-ERDELYI”= MARŠAL TITO !
    Super pianist CHOPINA,
    KOMAJ DOSEGLJIV LIKVIDATOR IN KP POLIT MORILEC !

    Strahospoštovanje – vzbujajoče osebe ! Kot ” maršal TITO”
    TAKI !
    SE ZDI BI BILI RADI – NAŠI R.SLO – “MALI POLITIKI”. Radi bi bili podobni – se zdi !

    MARŠAL TITO – JE BIL
    NEZAKONSKI SIN GROFICE M. ERDELYI IN ŽIDA F. AMBROSA.
    PRAVI POŠTENI AVTOR M. JOKIĆ.

    LINK NA M. JOKIĆA.

    https://www.google.si/search?q=momčilo+jokić+dosje+gestapo+tito&oq=momčilo+jokić++dosje+gestapo+tito&aqs=chrome..69i57j33.33488j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

    “PRAVLJIČNEMU FEVDALNEMU- KOMUNISTU” – MARŠALU TITU !, ki je
    polit pomoril preko miliona – ljudi ex YU !

    MI
    POŠTENI SLOVENCI !
    NA NAŠE ” MALE POLITIKE ” NIČ NE “RAČUNAMO”
    Lahko odidejo na prosti trg dela.
    Če znajo kaj delati. Sicer pa – na ? Pokomunistično R. SLO SOCIALO.
    NO ?
    V Parlament R. SLO – Z VSEM TEM. ZDAJ SMO V PRAVI – DEMOKRACIJI !
    Je
    “FEVDALNI, FARAONSKI KOMUNIST , POLIT MORILEC IN
    SUPER
    PIANIST CHOPINA – ” MARŠAL TITO= BAJE = JOSHUA FRANZ AMBROS-ERDELYI”
    LE?
    MRAČNA, KRVAVA – ZGODOVINA ?! Se zdi. Oz. Naj bo – nevrnljiva – zgodovina, .L.r. J. KOMENDA

    P.S.
    STALIN ROP, LETA 1936, 1937 510 TON ŠPANSKEGA DRŽAVNEGA ZLATA – JE ” OKREPIL” STALINA

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Moscow_gold

    • beno

      Ha, ha, Tito masira, Dolanc pa zraven sline požira……

  • mginko

    Sram naj bo državljane, ker so nasedli murgelski bandi, da so izvolili pogrebce države in državljanov. Tudi ti državljani so pripomogli, k mini državnemu udaru.

  • Jovo Jamnica

    Bedniki… !!!!!!
    ————————

    Jovo Jamnica 6 minutes ago
    Detected as spam This isn’t spam »
    Slovenec v vsej zgodovini obstoja dokazuje, da je benevolenten. Tega dejstva ne bo spremenilo nič.

    • Janez

      ” JOVO JAMNICA”
      NE
      ŽALI NAS SLOVENCEV !
      Če
      SI TI RAZRVAN IN “SLABE VOLJE” – JE TO TVOJ PROBLEM !
      Vsi moji predniki so bili pošteni, nikoli “polit zasvojeni” itd.
      Ne
      POSPLOŠUJ.
      ČE SI TI POTOMEC KAKIH “KNJOJEVCEV” JE TO TVOJ PROBLEM. L.R. J. KOMENDA

      • Jovo Jamnica

        Slabe volje??? Hepan… Ot gdaj je te dobrohotnost žalitef??? Jas sn že drugič zdaj gledo košarko… razrvan… Hahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        • Janez

          Tist !
          V kar gledaš – TV. !
          OKENCE
          OD TVOJEGA PRALNEGA STROJA JE. DAJ POZORNO. POGLEJ NO ! L.r. KOMENDAA

    • beno

      Ja pa kod si hodil toliko časa ?
      Valter BraniSlav je spraševal po tebi, da ti pokaže svoj projekt uspešnosti.

  • realnost

    “Bo Cerar za implementacijo arbitraže uporabil orožje ali le grozi?”

    Samo prdi, pa mal mu bo v hlače ušlo, to bo pa tud vse od cmerarja….

  • svatne

    In zakaj “MINI”?

  • Janez

    BRAVO – SDS !
    KOREKTNO IZVEDIMO POLIT OBRAT – V SLO DOMOLJUBJE. BRAVO ŽAN ! L.r. J. KOMENDA

    • Polde

      Daj popravi že ta tvoj Caps Lock, ali pa si kupi novo tipkovnico!

      • Janez

        Tipkam na e-tablico.
        VELIKE ČRKE UPORABLJAM ZATO,
        DA BEROČI TAKOJ NAJDEJO MOJE ZAPISE,
        KI V NJIH LE JE NEKAJ VSEBINE
        – MED STOTINAMI NIČVREDNIH ZAPISOV – ” LUCKYSSA&COMP. ” L.R. J. KOMENDA

  • učko

    Pri nas je “nasprotna ekipa”, torej opozicija, totalno nesposobna, žal !!!

  • luckyss

    “Tolk” ste zabluzil, da vas bo na volitvah še Jelinčič prehitel..V najboljšem primeru boste primerljivi z njim ;)

    • Janez

      Tvojih
      črk, ki jih tipkaš – nihče ne bere !
      Zakaj sploh pišeš?
      Pojdi raje na UKC.
      Tam imajo morda – v formalinu amputirano gnilo nogo hvalabogu mrtvega tirana Tita !
      Pa?
      Naj vsaj to nogo prestavijo v grobnico Hiše cvetja v BGD.
      DA NE BODO LJUDJE TJA HODILI JOKAT
      – K ŽAKLJU PESKA, KI JE V GROBNICI. Daj stori kako dobro delo.
      Ali?
      Ti tudi gniješ pri živem telesu ? Še dobro, da se smrad ne širi po e- povezavah. L.r. J. KOMENDA

      • luckyss

        Kar tolaži se…tebe pa je res malce težje brat..
        Disleksija ni več sramota, ampak vseeno bi se lahko bolj potrudil..

  • Antonius

    VERZIFIKATORJU v pomoč,
    Ker odgovorna Tomašič in Petek
    ne počneta tistega za kar ju plačujejo.
    ———————————————–
    Miroslav Branič

    OBRAMBNA DRŽA

    Držo brž obrambno so zavzeli,
    ko se je k zagovoru klicalo,
    videli so v mislih tam že tnalo,
    v plašč prozorni vsi so se odeli.

    Kaj če kaj po zraku tam jih mahne,
    mislili so v strahu si branilci,
    tisti, ki bili naj bi rešilci,
    če v spopad jih kdaj usoda pahne.

    Kje so to je zopet pripetilo?
    To sprašuje se seveda javnost,
    pa mineva hitro jo zabavnost,
    saj doma se je pod mizo skrilo.

    Brž obrambno držo so zavzeli,
    ko bi naj odgovor jasen dali.
    So nemara se branilci zbali,
    da bi na besedah jih ujeli?

    Kje pa, se držijo vedno vzorno,
    kadar za oblastne gre parade,
    ko pa branit gre jim palisade,
    razglasijo stvar takoj za sporno.

    »Miroljubni smo in prav nič sporni,«
    šef branilcev s konja poveljuje,
    brez ročajev, zraven zamahuje
    v drži klečeplazni in pokorni.

    • luckyss

      Enkrat Mahne pet jih pade
      Od smeha zvijajoč.
      Mar bi raje vprašu kateri gvant obleč,
      da ne bo normalen folk od smeha preč..
      Je v Butalah odbor ugotovil, da naboje bo sadil, da havbice bodo zrasle..
      Je mulc mal politiko pognojil
      da se ovce boste pasle..

      • Janez

        A?
        So Butale ?
        Tisto naselje nizkih hiš narobu Barja?
        Ovc tam ni videti. A ti misliš, da so tam živeči ljudje ? Ovce?
        Ne
        vidiš prav: ovce so prav simpatične živali z gosto volno na sebi.
        Tam, v tistem naselju na robu Barja – pa res živij človečnjaki. Čudni. L.r. J. KOMENDA

    • Janez

      ++++
      Okk pesmica g. Antonius.
      Glede ljudi z Nove24TV !
      Meni so ok,, se trudijo.
      V času po nepotrebnem
      ” nočne seje poslancev DZ – interpelaci “žal” ministrice za zdravstvo !
      Sta cenjena gospoda Tomašič in g. Rant
      – celo še po polnoči še dežurala v studiu Nove24TV !
      Jaz
      OBČASNO DONIRAM PO 20€ !
      ŠE RAZVIJAJOČI SE IN RAZVESELJIVI NOVI24TV !
      NAJ NOVA22TV VZTRAJA – KOT VZTRAJAMO – MI VZTRAJNIKI ! L.r. J. KOMENDA

      • Antonius

        Janez, gre za to, da so namesto kradljivcu uporabniškega imena, našemu VERZIFIKATORJU na NOVI 24TV blokirali uporabniško ime.
        Ker ima VERZIFIKATOR blokiran računalnik s strani Nove, mu na njegovo prošnjo pod svojim uporabniškim imenom objavljam njegove “rime”.
        Petek in Tomašič sta mu obljubila, da bodo uredili problem s krajo njegovega uporabniškega imena, pa so naredili samo to, da so blokirali napačnega.
        Se pa pridružujem Tvojim željam, da bi naši NOVI24TV uspelo na trgu javnega obveščanja.
        Vztrajnik Antonius, pošiljam Vztrajniku Janezu en prisrčen pozdrav, prihodnji mesec se bova pa pred sodiščem videla.

        • janez cepec

          a ste se, ovce naumne, že zapoun kera je uradna kitica Zdravice?? na pamet se jo naučte, to, ne pa drilat prerokove nebuloze. pa kešnga druzga modela, k’ jo zapoje bi tud uhka dobil, bel žalost je to, če ne clo norčevanje iz Zdravice.

        • Kosobrin

          Samo obnoviti ga moraš vsake toliko časa.

  • Janez Novak

    Bodi kakorkoli, sklic odbora za obrambo je bil popoln udarec mimo. Neevropsko, bi lahko rekli z eno besedo. Menda se bomo s HR pogovarjali, ne grozili, če bo pristala na arbitražno razsodbo ali ne.

    • Vera

      Kdaj so se Hrvati držali dogovorov ? Nikoli !

  • tarantela

    Gledam razne sej tako DZ kot seje odborov. Povsod ima ali hoče imeti orto desnica prvo besedo. Ne vem, a so oni na vladi? Kdor je na vladi menda odloča, a ne? Kaj jamrate, je že prav, da ne razpihujejo ognja!
    Počakajte na volitve, boste potem odločali. Če boste izvoljeni. Mahnič je pa premlad, da bi nam kuhal godljo! Vojne ne potrebujemo!

    • nevtrino

      O vojni govorite vi, ne kdo drug !

      • tarantela

        To, kar počne orto desnica, je podpihovanje!!!

        • Kosobrin

          In razpihali si bodo volilni ogenj, ki jih bo spremenil v pepel. S tako politiko prav gotovo.

        • beno

          očitno ne bereš komentarjev tvojih lewakov, ali pa si ista.

    • Janez

      Ah, daj no daj !
      Bolj pozorno poglej !
      TISTO
      V KAR TI GLEDAŠ NI – TV EKRAN !
      Se zdi, daa ti?
      Gledaš v okence tvojega pralnega stroja – pa se ti zdi, da gledaš TV ! L.r. J. KOMENDA
      P.S.
      POJDI H OKULISTU. PA KLINIKE ZA ” NEGO DUŠE” TUDI OBSTOJIJO.

      • janez cepec

        Ah, dejno dej !
        Bol pozorno polej !
        TISTO
        KAR TI GLEDAŠ NI – TV EKRAN !
        Se ti zdi, de gledaš TV?
        Gledaš skoz okence samice u Begnah, kjer majo zaprte takele KRETENE. tist, kar vidiš ni TV oddaja, ampak kruta resnica, de si kot IDIJOT zaprt. hvala Bog, sej tacga DEBILA ni za spustit med ljudi
        P.S. TI NKAMAR NE MOREŠ IT, UHKA PA POKLIČEŠ STRIČKA U BELI HALJI, DE TI DA TABLETKO, AL PA KOL TERAPIJO. sej veš: kol. po glav, pa si dobr za ene pou urce.

        u, pizda sm se namatru, de pa tkole pišeš, morš bit pa res fuknen do amena

    • Vera

      Seja ” odbora za obrambo” ni vojna ! ! !

      • Kosobrin

        Seja ni vojna, tisto, kar so govorili na njej, pa bi lahko bila! Mir naj dajo!

  • Borut Stari

    Država, ki ni sposobna braniti svoje suverenosti, da se razumemo, tudi z orožjem v skrajnem primeru, si ne zasluži tega naziva.
    SMC, Stranka modernega centra, in stranke vladajoče koalicije so zaslužne za to, da gre Sloveniji, za enkrat še kar dobro v tem, da jim ni uspelo še pokvariti vsega, kar bi sicer lahko pokvarili. Naj se preimenujejo v stranke motenega centra.

  • Borut Stari

    Kvislinško početje vladajoče koalicije me ne preseneča. Imajo dober zgled v nagajanju komunistične klike s Kučanom na čelu pred in med vojno za osamosvojitev Slovenije.Vsaka podobnost NI slučajna.

  • Kosobrin

    To je bil mini državni udar Mahniču in Janši. Se strinjam!

  • samotoje

    Saj nas ni samo peščica. Če pogledaš, nas je že tukaj kar nekaj.

  • Vera

    Cerar nima pojma o izvršilni oblasti !

  • tarantela

    Janša pošilja v “boj” otročke (Jan Mahnič) ali pa tiste, ki jim že gre na otročje ( Vili Kovačič), slednji se izkaže kot izjemne zabavljač, če se le prikaže na TV.
    Jej, jej, a je pravih junakov zmanjkalo?
    Sieg heil je tud pošiljal na koncu vojne pubertetnike v boj…

    • Kosobrin

      Jaz svojega sina za te zdraharje NE DAM!

      • Janez božji sin

        Tvoj sin je že kanon futr

        • Kosobrin

          Devetnajstleten?

        • Kosobrin

          Ti si pa milijone let daleč od božjega sina!

    • andreas82

      Razviti Sever Vs zaostali južni in vzhodni Slovani pa se pejmo :))

    • Vera

      Mahniču se na obrazu pozna, da živi zdravo normalno življenje , kar jih večina v parlamentu ne more trditi .

  • tarantela

    A to Poljakom delate reklamo za glivice? Ja, seveda, oni tud vzdržujejo portal. Kot kaže, imajo Poljaki veliko plesnivih nog…

    • sodnikisozločinci

      To je metoda specialne vojne, nekakšen trening strpnosti, s katerim nas hočejo pacificirati.

  • Janez božji sin

    94 bi moral Janša politični udar nardt.slovenija bi ZDAj bila svica .samo to mu zamerim ker ni čvrsto držal vajeti v rokah.jansa s tabo smo

    • sodnikisozločinci

      Nimamo mi mentalitete za Švico, ker povprečni slovenski volivec najbolj švica ko pri 30st. v senci pije pivo. Zastonj kakršenkoli udar.

  • Janez božji sin

    Janša vstani in vstali bomo inu obstali

    • Ljubljančan

      Tako je!

    • sodnikisozločinci

      Vsi smo mi božji otroci, tudi ti, celo opica iz mojega avatarja.

  • andreas82

    Eden takih mini udarov je bila tudi odstavitev reformne vlade IJJ, da smo pristali tam na koncu ekonomske svobode, na dnu razvoja EU, me ne preseneča, še danes imam v spominu kako so se vn metali, kako bo potem vse boljše in lepše, samo da gre ta Janša, pacientski narod rabi zdravnika.

  • Silka

    Visokoetični Ustavni pravnik, ki je trenutno predsednik vlade RS nima pojma o pristojnosti Državnega zbora in pristojnosti vlade. FUJ IN FEJ

  • Janez

    DEJSTVO JE !
    Prvi
    JE NETAKTNO IN ŽIVČNO TEČNARIL OKROG HR KRŠITEV V PIRANSKEM ZALIVU ?!
    Nihče drug kot – “kardelj” dr. Cerar.
    Nato – “žal” minister , večni “penzionist” Karl E. – čez dr. Cerarja in Hrvate..
    Vladna
    KOALIIJA SO V RESNI ZADEVI – KOT JE MEJA S HR?

    Neresni, neusklajeni itd. Pa ? Naj odidejo domov – zalivati – rožiice. L.r. J. KOMENDA

  • samsara

    Delim s tabo isto prepričanje, a kot opcijo sem v nedavni debati sprejel tudi razlago Indijanke, da bi preko takšne ‘benevolentne figurice’, zavedeno ljudstvo lažje postopoma spoznalo pravo naravo in namene SDS. Sva oba bolj akcijska in odločna, po potrebi celo radikalna človeka, morda po duši celo revolucionarna ;-), a včasih, ‘manj utegne pomeniti več’. Nisem prepričan ali bi to v danem primeru (če bo izvoljena) lahko delovalo, a zgleda, da druga možnost, kakršno bi midva brez oklevanja podprla tokrat ne bo dana. Slovenski pregovor pravi, ‘potrplenje je božja mast’. Če je koga življenje to učilo dokaj zgrda, sem to jaz. V zibelko mi je bilo položenega v izdatni meri vse kaj drugega … No, življenje je šlo po poti kot je šlo, ponudilo mi je učenja za katera sem in bom hvaležen do smrti in spozavam, ter postopno dojemam in priznavam vrednost potrpljenja v kombinaciji z vztrajnostjo(!). Ta kombinacija krasi pravega, aktivnega popotnika na Poti. Torej, ko so stvari kot naj ne bi bile in ‘prava rešitev’ nekako ne pride ali ne more priti, so podani pravi in edini pogoji za gojenje potrpežljive vztrajnosti.

    Sva (kot še mnogi) del širše slike in pri najboljši volji, znanju in sposobnostih, ne moreva v zadostni meri vedno (kolikor sploh) razumeti pravega namena aktualnega dogajanja. “Skrivnostna so pota Gospodova” zveni plehko in oguljeno, a ni tako kot se zdi :-)
    V takšnih in podobnih situacijah lahko pregoriš, izgoriš in s tem narediš škodo. Takšno in drugačno. To ne pomeni opustitve delovanja(!). Le pravilno ocenitev lastne vloge. To terja, ‘iti nekoliko onkraj sebe'(!). Mislim, da ti to lahko razumeš in se dopolnjuje z zgoraj omenjemim. Vse to je učenje, nam namenjeno in kaj se kdo nauči in usvojil iz tega, je odvisno od njega samega. Svobodna volja.To radi marsikdaj spregledamo, pozabimo…Ni lahko. Ni mišljeno, da bi naj bilo, a tako nam je ljudem zastavljeno.
    Verjemi, da te kar precej dobro razumem, ne vem pa koliko sem ti uspel odgovoriti.

    • Ana Job

      Pozdravljen Samsara, zelo dobro si mi odgovoril in sicer, da je treba vzeti v ozir potrpežljivost. Potrpežljivosti nam vsem manjka zadnje čase. V osebnem življenju bolj delam na tem, ker mi impulzivne odločitve delajo poslovno škodo in sem se navadila, da stvari prespim in pri pogovorih štejem do 10.

      Vsi govorijo o potrpežljivosti v politiki. Slovenski narod je potrpežljiv brezmejno. Potrpežljivi smo že 75 let, zato ta ubogi slovenski narod brezmejno trpi pod čevlji komunistov, ki dajejo živeti le svojim za vse druge jim ni mar. Tudi službe so rezervirane le zanje. Nad sovražnikom zmagaš samo s podobnim pristopom. Z lepo besedo in dogovori pri levičarskih skrajnežih ne dosežeš nič.

      Prav imaš, da moramo biti z Romano bolj strpni in prizanesljivi. Zagotovo verjamem, da ima JJ dober načrt in da mu bo uspelo preskočiti ovire in da ne bo zopet ostal za ovirami, ko je že nekajkrat. Upam res, da se enkrat osvobodimo rdeče mafije in da bo lahko slovenski narod zadihal.

      Samsara najlepša hvala za odgovor, zelo lepo si napisal, z vsem zapisanim se strinjam in zagotovo sta potrpežljivost in previdnost modrosti, katerih se je treba naučiti, pogosto tako, da dobimo precej močne lekcije. Torej ne ostane nam nič drugega, kot, da počakamo in upamo, na izvolitev Romane. Lep vikend ti želim :-)))

  • cosmosjasnovidec

    Kdaj so pa državni sovražniki številka 1 ter komunajzerski izdajalci Slovenije kje sodelovali za dobrobit Slovenije?
    Pa to kaj se dogaja je že burleska narod pa samo gleda namesto,da bi šli na ulice in to golazen strmoglavili z položajev ter jim nametali z bejzbol palicami kot hudičem kar tudi so.

  • prdo

    Janši spet poleteli sloni

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!