Nova24TV gre hudo na živce levičarjem – RTV spet zagrozila s tožbo!

Foto: STA

V uredništvu Nova24TV smo prejeli dopis Odvetniške družbe Čeferin, s katerim nas odvetnik Gašper Dernovšek, ki zastopa RTV Slovenija, poziva, naj prenehamo s prenosi sej državnega zbora in njegovih delovnih teles. V nasprotnem primeru bo sledila tožba. RTV je že aprila 2016 naši hiši zagrozil s tožbo, a iz tiste kaše ni bilo nobenega kruha. 

V dopisu odvetnik piše, da imata Državni zbor RS in RTV Slovenija sklenjeno pogodbo, v kateri piše, da neposredno prenašanje in predvajanje posnetkov drugim medijem ni dovoljeno. Popolnoma pravno nesprejemljivo je, da se dve stranki dogovorita za pogodbo, ki ima negativne učinke za tretje osebe. A to niti ni bistveno. RTV si lasti materialne pravice do posnetkov državnega zbora. Po kateri zakonodaji?

RTV ima dolžnost prenašati seje, ne pa ekskluzivne pravice
Zakon o medijih in Statut RTV nikjer ne omenjata ekskluzivne pravice nacionalne hiše do prenosov sej državnega zbora ali njegovih delovnih teles. To je le pesek v oči za ljudstvo, zavajanje. V zakonu piše, da ima RTV dolžnost prenašati seje državnega zbora in njegovih delovnih teles. Dolžnost. A žal te dolžnosti ne izpolnjujejo. V preteklosti smo bili že priča mehki cenzuri, ko je RTV namesto za javnost pomembno sejo prenašala drugo, ki se je dogajala ob istem času.

zajeta-slika

Govorim o komisiji poslanca SDS dr. Anžeta Logarja, ki preiskuje milijardni bančni rop. Na tisti dan sta potekali dve seji in RTV je prenašala drugo, za občo javnost popolnoma nepomembno sejo. Za mnenje smo vprašali tudi nekdanjega predsednika programskega sveta RTV dr. Mitjo Štularja. “Monopola ni ne v statutu, ne v zakonu. RTV je sklenil programsko pogodbo z državnim zborom. A to je stvar RTV in državnega zbora. Menim, da RTV nima možnosti za uveljavljanje nobene ekskluzive,” je dejal Štular.

“Drugo bi bilo, če bi vas ven metal državni zbor. Če bi v državnem zboru na primer rekli, da imajo to urejeno z drugo televizijo in da nimate pravic. Da vas preganja RTV, pa menim, da ne zdrži. V aktih, ki so bili sprejeti na državnem nivoju, to ne piše. Nobene ekskluzive ni,” je povedal Štular.

Zanimivo je, da se je RTV v grožnji, ki so jo poslali aprila 2016, skliceval na Zakon o medijih in na člen, ki sploh ni več v uporabi. Tokrat te napake niso ponovili. Zdaj se sklicujejo izključno na Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah. Že aprila pa je za našo televizijo grožnje RTV Slovenija komentiral tudi poslanec SDS in avtor zakona o RTV mag. Branko Grims“To, kar je naredila RTV Slovenija, je smešno. Zakon jim nalaga, da so to dolžni storiti, pa tega sploh ne opravljajo. Če bi bila kakšna sankcija, bi ta morala biti proti njim. V nobenem primeru ni zakonske podlage, da bi lahko komurkoli odrekli to pravico,” je grozilno pismo takrat komentiral Grims.

zajeta-slika2

Komu smo stopili na žulj?
Več kot očitno Nova24TV postaja vedno večji trn v peti levičarskim omrežjem iz ozadja. Ne glede na vse zgodbe rumenega tiska, ki našo hišo že od začetka tlačijo v blato, nas bere in gleda iz meseca v mesec več ljudi. Seje državnega zbora prenašamo v celoti, prav tako v celoti prenašamo seje delovnih teles, ki so pomembne za dobrobit slovenskega naroda. Ob interpelacijah smo dogajanje v hramu demokracije tudi komentirali v 15-urnih prenosih. S tem smo realno politiko približali ljudem, izpostavili norosti, ki jih počnejo oblastniki in očitno je gledanost prešla mejo, ko za levičarska omrežja ni več varno, da nam pustijo dihati.

zajeta-slika1

Naj za konec omenim še to, da ima tudi Nova24TV dogovor z Državnim zborom RS o prenosu sej. Takšen opomin je zgolj zastraševanje s strani nekoga, ki mu na trgu ni treba zaslužiti centa, saj živi od prisilnega rtv-prispevka. Za 90 milijonov davkoplačevalskega denarja smo deležni cenzure, napadov na določene verske skupnosti in večinoma desne stranke. Deležni smo neokusnih oddaj o teoriji spola, o kulturnem marksizmu in celo risank o aferi Patria. Nova24TV pa se mora trdo boriti za vsak oglaševalski cent. 

RTV grozi, ker se nekdo iz levega političnega pola boji naše hiše. Temu botrujejo tudi zadnji napadi v rumenem tisku. Zdaj pa je svoje pristavila še RTV, ki bi, če bi bila res servis državljanov, mogla biti samo vesela, da še nekdo osvešča javnost. Za njih gledanost ni pomembna, saj živijo na davkoplačevalski račun. Javni hiši priporočam, da se malce bolj zamisli o svojem poslanstvu in neha izpolnjevati ukaze stričkov, ki jo obvladujejo že vse, odkar je nastala, daljnega leta 1958, v času trdega socializma.

Aleksander Rant