RTV presegla vse meje: Terorist Zahar Prilepin deležen enourne reklame v oddaji Intervju!

Zahar Prilepin (Foto: Posnetek zaslona)

Na TV Slovenija, ki smo jo davkoplačevalci prisiljeni financirati s prisilnim RTV-prispevkom v višini 153 evrov letno, so tokrat presegli vse meje dobrega okusa; v eno uro dolgi oddaji Intervju je levičarska voditeljica Ksenija Horvat, ki ne skriva simpatij do teroristov, gostila kar Zahara Prilepina, ki je nedavno zbudil veliko zgražanja zaradi svoje ponovne udeležbe na ljubljanskem knjižnem sejmu. Proti njegovi udeležbi sta sprva protestirala tako ukrajinski Pen kot ukrajinski veleposlanik, kot popolnoma neprimerno pa so njegovo udeležbo označili tudi v odboru za mir Mednarodnega Pena. Prilepinu je bil v preteklosti prepovedan vstop v določene države, na Twitterju pa so se pojavila ugibanja o morebitnih povezavah z ruskim veleposlanikom v Sloveniji Dokujem Zavgajevem – slednji je sporen zaradi svoje vloge v vojni v Čečeniji, od koder prihaja, prav tam pa se je pred aktivnostmi v Donbasu boril tudi Prilepin!

Protestu ukrajinskega Pena in ukrajinskega veleposlanika Mihaila Brodoviča proti udeležbi Prilepina na ljubljanskem knjižnem sejmu se je pridružil tudi odbor za mir pri Mednarodnem Penu. “Čeprav sta povabilo in bivanje gospoda Zaharja Prilepina v Sloveniji formalno nevprašljiva, dejstva, ki jih v svojem protestu organizatorjem knjižnega sejma navaja ukrajinski Pen, govorijo sama zase,” je pisalo v pismu odbora za mir. Kot je za STA pojasnil predsednik odbora za mir Marjan Strojan, je ukrajinski Pen na Mednarodni Pen v Londonu vložil protest, da so na Slovenski knjižni sejem v Ljubljano povabili ruskega pisatelja Prilepina, ki ga po Strojanovih navedbah obtožujejo raznih zločinov in je na seznamu preganjanih oseb v Ukrajini in BiH.

“V zvezi s tem bi rad poudaril, da je Zahar Prilepin eden izmed ruskih teroristov, ki se borijo proti ukrajinski vojski v Donbasu, kršijo vse norme in načela mednarodnega prava ter zakonodajo Ukrajine,” pa je v svojem pismu zapisal ukrajinski veleposlanik Brodovič in spomnil, da je bila Prilepinu še marca letos iz varnostnih razlogov prepovedana izvedba podobne literarne prireditve v Banjaluki. Že prejšnji teden smo tudi opomnili, da ni prvič, da Prilepin gostuje na ljubljanskem knjižnem sejmu, in da so mu na spletnem portalu MMC RTV SLO nekritično delali reklamo že v preteklosti. Zahar Prilepin je sicer samo psevdonim tega terorista, njegovo pravo ime je Evgnij Lavinski in je med drugim tudi član Nacionalne boljševistične stranke, mnogi pa njegova stališča opisujejo kot fašistična.

Zahar Prilepin (Foto: Facebook)

Gre za rusko propagando in nedopustno promocijo terorista
V uvodu oddaje odgovorni urednik prvega programa Radia Slovenija dr. Andrej Stopar med drugim jasno napove, da Prilepin v Ukrajini velja za vojnega zločinca, ter “da ga nekateri imenujejo” terorist, prav tako pa je spomnil, da gre za enega izmed prvih “prostovoljcev”, ki so se podali na vzhod Ukrajine po nasilni aneksiji polotoka Krim s strani Rusije. A napoved prevajalca njegovega romana Samostan Boruta Kraševca, ki pravi, “da to ni nič neobičajnega za ruske pisatelje” ter kot primer omeni Tolstoja, da vedeti, da bo preostanek oddaje posvečen promociji Prilepina. Prilepin je kar eksplicitno pohvalil nastop svojega prevajalca rekoč: “Menim, da je imel eden izmed vaših komentatorjev prav, ko je rekel, da bi tudi Tolstoja in Dostojevskega, če bi živela danes, imeli za terorista.” V pogovoru, ki je potekal kar v njemu domači ruščini, ga je Horvatova spodbujala k opravičevanju svoje vloge v invaziji na Donbas, o tem, kako naklonjeni so mu bili vzdušje pogovora in vprašanja, ki mu jih je postavljala voditeljica, pa kaže dejstvo, da je povezavo do intervjuja terorist delil kar prek svojega uradnega Twitter računa. Prilepin skuša javnost prepričati celo v to, da niti Ukrajinci ne podpirajo Ukrajine in mnogi ohranjajo stike z Rusijo, ter nič ne želijo imeti z ukrajinsko revolucijo in upori na Majdanu. S prav neokusnim navdušenjem Horvatova predstavi tudi delovanje t. i. Prilepinovega bataljona, ta pa se med drugim hvali s svojimi “humanitarnimi” aktivnostmi na območju Donbasa – kot da bi bile te potrebne, če ne bi prišlo do invazije s strani Rusije?!

Zahar Prilepin (Foto: Posnetek zaslona)

Voditeljica Ksenija Horvat ne skriva radikalno levičarske usmerjenosti in simpatij do teroristov
Novinarka Ksenija Horvat je maja veliko pozornosti vzbudila, ko je v Odmevih komentirala dogajanje in je med drugim dejala, da Palestinci “protestirajo” tako, da na žico postavljajo palestinsko zastavo z namenom, da dajo vedeti, da so bili tam. “Seveda, nekaj ljudi je metalo molotovke, kamne, orožje revežev, ki ga uporabiš proti najmočnejši vojski sveta,” je dejala in ob tem dodala, da je vprašanje, kako se je vojska odzvala, saj naj izraelski civilisti, če je padel kak kamen, ne bi bili ogroženi. Kot lahko vidimo, RTV izraža povsem propalestinsko stališče in se pri tem niti malo ne ozira na napad na suvereno ozemlje, pri tem pa se očitno ne zaveda, da je ameriška vojska tista, ki je najmočnejša na svetu.

Ksenija Horvat (Foto: Posnetek zaslona)

V novembru pa je tudi vodila okroglo mizo, ki jo je organizirala zloglasna levičarska evroposlanka Tanja Fajon, ki je plačanka zlobnega židovskega milijarderja Georga Sorosa, in na kateri naj bi strašili pred strahom, kot sogovorniki pa so se je poleg Fajonove udeležili “strokovnjakinja” za medije in sodelavka Mirovnega inštituta Sandra Bašić Hrvatin, politični analitik Alem Maksuti, novinar glasila skrajne Levice Mladina Jure Trampuš in odvetnica Nataša Pirc Musar, ki si je žepe napolnila z odškodnino v višini 70 tisoč evrov, plačali pa smo jo vsi, ki smo prisiljeni plačevati prispevek za delovanje režimske RTV Slovenija. Slednja je sicer podvomila v konstruktivnost takšnih dogodkov in smiselnost razprav, če so povabljeni k sodelovanju izključno levičarji, namen pa je, da si med seboj nekritično kimajo in pritrjujejo. Na okrogli mizi ni manjkal niti radikalni aktivist Domen Savič, ki je v zadnjih mesecih obseden s škodovanjem Nova24TV, saj po njegovem mnenju širimo “sovražni govor”, sam pa je na dogodku Pirc Musarjevi vsiljivo skočil v besedo, ko je ta predlagala, da bi v prihodnje na okroglo mizo povabili katerega izmed strokovnjakov z nelevičarskim svetovnim nazorom, kot so na primer profesor dr. Žiga Turk, ustavni sodnik ddr. Klemen Jaklič ali pa evropska poslanka Romana Tomc – za slednja izmed predlaganih je Savič namignil, da sta fašista!

Zahar Prilepin (Foto: Posnetek zaslona)

Ima Zahar Prilepin privilegije zaradi prijateljstva z veleposlanikom Dokujem Zavgajevem?
Na družbenih omrežjih so se zaradi promocije, ki je je bil deležen Prilepin, pojavila ugibanja, ali je morda k vsemu skupaj pripomogel kar zloglasni ruski veleposlanik Doku Zavgajev prek vzvodov globoke države, kamor nedvomno spada režimska TV Slovenija. Da je Rusija blizu slovenski globoki državi, ni skrivnost, takšne usluge ne bi bile tako nič posebnega. Poleg svojih aktivnosti na vzhodu Ukrajine se je Prilepin boril tudi v drugi čečenski vojni in v Dagestanu, od koder prihaja veleposlanik Zavgajev. Ta je nedvomno sporna oseba, nekateri pa njegovo vlogo v čečenski vojni primerjajo celo z vlogo Radovana Karadžića. Po mnenju strokovnjakov je njegovo imenovanje na to mesto sramota slovenske zunanje politike, sprejetja takšnega veleposlanika si namreč ne bi smela privoščiti nobena normalna demokratična država, v Čečeniji pa se ga je oprijel sloves izdajalca lastnega naroda.

Demokracija je pred meseci pisala, da je ves čas Ruse prepričeval in jih spodbujal, naj napadejo Čečenijo, kar mu je uspelo leta 1994, ko je tedanji ruski predsednik Boris Jelcin ukazal napad na Čečenijo. Zavgajev se je v Grozni vrnil naslednje leto, in to za ruskimi tanki, ki so v beg pognali okoli pol milijona tamkajšnjih prebivalcev. Bilo je natanko pol stoletja po eksodusu, ko je sovjetska komunistična oblast v Sibirijo deportirala nekaj sto tisoč Čečenov. Zanj je bil dojemljiv tudi Vladimir Putin, ki je le nekaj tednov po tistem, ko je leta 1999 postal predsednik ruske vlade, poslal v Čečenijo tanke. Po še hujšem masakru so Rusi dokončali, česar štiri leta prej niso. V čečenskih vojnah je bilo uradno ubitih najmanj 90 tisoč ljudi.

Zahar Prilepin (Foto: Posnetek zaslona)

TV Slovenija presegla vse meje, bodo tudi tokrat letele glave, kot v “primeru Thompson”?!
Glede na opisano se lahko v tem primeru le retorično vprašamo, ali bodo tudi tokrat letele glave, kot se je to zgodilo v primeru, ko je pred letom in pol po mesecih pogroma takratni urednik oddaje Tednik Igor Pirkovič opravil nekajminutni intervju z najpriljubljenejšim hrvaškim glasbenikom Markom Perkovićom Thompsonom. Za slovensko levico je Thompson sporen, saj v besedilih svojih pesmi izpostavlja ljubezen do Boga, družine in domovine – vrednot, ki so levičarjem tuje in se jih branijo na vse načine. Koncert, ki bi se moral biti zgoditi v Mariboru v zasebni dvorani, je bil zaradi pritiskov levičarjev na koncu prepovedan, zaradi intervjuja z njim pa je bil po hudih pritiskih z uredniškega mesta prisiljen odstopiti Pirkovič. Razen dolžine pogovorov in izrazitih razlik v naklonjenosti – intervju s Thompsonom je bil v veliki meri opravljen objektivno, medtem ko se Horvatova ne trudi skrivati navdušenja nad Prilepinom – pa je bistvena razlika v razlogih, ki jih obema očitajo za njuno spornost. Thompson se je boril v hrvaški domovinski vojni pred velikosrbsko agresijo, ki jo je obsodila vsa mednarodna skupnost, vojna pa je bila tudi povsem v skladu z mednarodnopravnimi normami. S Prilepinom je popolnoma nasprotno, aneksijo Krima in invazijo na Donbas obsoja celotna mednarodna skupnost z izjemo socialističnih držav in marionetnih držav Rusije in je popolnoma v nasprotju z mednarodnim pravom, ki uporabo sile dovoljuje le v primeru samoobrambe ali če jo odobri Varnostni svet Združenih narodov.

Naravnost sprevrženo pa je, da se promocijske aktivnosti v podporo Prilepinu prek nacionalne televizije in knjižnega sejma, ki tudi prejema denar davkoplačevalcev, dogajajo ravno v času novih napetosti, ki se dogajajo med Ukrajino in Rusijo.

J. Ž.

  • Hunyađi

    V “butnglavizmu” tekmujejo za Tron taki bebci kot ta v clanku in SDS primitivci, ki se spuscajo na butnglavski nivo in si streljajo v lastno koleno.

  • althar

    Nič ni naklučno, še najmanj intervjuji na Hanzi TV.

  • pajot

    kakšna Kuba,Sev.Koreja,venezuela….mi smo enkratni,edini na svetu…Slovenija,dežela komunističnih mastodontov in volivcev,ki podpirajo to zblojenost….država,ki ji vlada komunistična mafija proti kateri so ameriški gangsterji otroški vrtec.

  • Nesporni luzer 2018

    Tale gnoj od Zaharja si zasluzi samo metek v celo. Ker clovek, ki podpira Stalina, je govno od govna zame. In ce kateri kolega levicar slucajno simpatizira s tem izmeckom, naj mu povem da je bil Stalin tisti ki je izrodil komunizem in marksizem iz tira, ter ga omadezeval. Pobijal je lastne ljudi, lastne zavedne komuniste. Je kdo prebral knjigo 7000 dni v Sibiriji? Avtor Karlo Stajner, zavedni in ponosni komunist, je nas daljni sorodnik. In Stalin ga je dal zapret. Zakaj? Ker je bil paranoicni psihopat, norec ki je imel s pravim komunizmom toliko kot krava s sedlom. Stalin je sramota za komunizem. In tale gnoj od Zaharija ni vreden da ga avto zbije. Pravi levicar po dusi in srcu tega nikdar ne bo podpiral.

    • Vlado77

      Stalin ni sramota komunizma je točno tak kot naš Titek – produkt komunizma. Ne poznam komunista ,ki bi si zaslužil veliko spoštovanje. Vsi po vrsti kriminalci

      • Nesporni luzer 2018

        Ne drzni si primerjat Tita z izmeckom Stalinom. Tito je bil gospod za Stalina. Medtem ko je Tito pobijal samo izdajalske izmecke, kolaborante ali njih potomce z enako izdajalsko mentaliteto, je idiot Stalin pobijal lastne komuniste, ki so bili privrzeni rezimu in zvesti. Ce ne bi bilo Tita ki je med kominterno sunil v rit Stalina, danes tebe verjetno sploh bilo ne bi, ali pa bi ti oz. tvoji starsi lep cas stradali kot psi. Zahvali se Titu da si odrascal v svobodni drzavi z odprtimi mejami, kjer ti ni nihce prepovedoval da hodis v cerkev in te silil v partijo. Razen seveda izdajalski sodrgi.
        Zivel TITO!

        • rabbit

          TITO = MORILEC = PEDOFIL

        • Vlado77

          Mal se pozanimaj tudi Tito je pobijal komuniste. Svobodne države- kje? Nikoli nismo bili svobodni. Udba še danes deluje. PO vojni je bila diktatura in ne svoboda

        • samotoje

          Seveda, Tito je pobijal bolj gosposko, Stalin pa, gruzijski kmetavz, bolj primitivno.

        • macon

          Obadva sta bila paranoična in obadva sta pobijala tiste, ki so komunizem jemali dobesedno po črki, idealiste. Bral sem o Slovencu, ki se je priselil sem iz tujine in bil visoko v partiji, potem so mu v Sloveniji na začetku petdesetih ali na koncu štiridesetih priredili montiran proces in ga ustrelili. Partijci so mu rekli, da mora sprejeti kazen, ker sistem rabi pobiti poštene in čiste, da se bo tako prenovil in umil v krvi pravih komunistov. Zadnje, kar je zakričal pred zidom, je bilo “Živel Tito! Živela partija!”

          Komunizem in socializem je bil zverinski sistem v katerem so povsod in nujno prevladali psihopatski kriminalci. Totalno zlorabo vsega človeškega je imel vgrajeno v svojo brutalno oblastno pozo.

          • Nesporni luzer 2018

            Komunizem (v osnov), sploh pa jugo socializem je bil pravicem sistem pisan na kozo malemu cloveku. Seveda je bil manj naklonjen bogatasem. Sploh jugo socializem je bil eden najbolj socialnih in pravicnih sistemov kdajkoli, kjerkoli. Stalinizem pa je bil ena sama morija in lakota in kot tak nima veze s komunizmom. Zatorej kdor mece v kos Stalina z komunizmom, socializmom in Titom, nima tri ciste. Prav tako nimajo tri ciste tisti ki se imajo kao za levicarje, a zagovarjajo Stalina, ki je bil Titov smrtni sovraznik. Hinavci izdajalski ste oboji.
            ZIVEL TITO!

          • macon

            Ne gre za bogataše, gre zato, da se ljudje razlikujemo po sposobnostih in komunizem je vse na silo trpal v isti kalup.

            Tito je imel nekaj dobrih predvsem zunanje političnih idej kako kolobariti med zahodom in vzhodom med katerima se je znašel.

            V prvem zapisu si prav začel s Štajnerjem, ampak lahko bi se vprašal, zakaj je bil socializem povsod skrajno nasilen in zakaj so njegovi postulati nevzdržni in nujno privedejo do totalne oblastne zlorabe. Ideje se ne more povsem ločiti od izvedbe in oprosti, ne razumem, kaj je dobrega v ideji, ki obsodi cele družbene sloje na pokol. In to buržoazijo, ki je bila motor vsega zahodnega napredka.

            Seveda se je delavcem v obdobju zgodnjega industrijskega kapitalizma godila krivica, saj so jih gonili kot živino in so živeli skrajno bedno, ampak logična posledica ni mogla biti, da so bili zaradi krivic potem upravičeni voditi družbo.

            Niso imeli znanja o vodenju procesov in tega znanja ne da žebranje Marxa in Lenina ali molitvic. Socializem proti kapitalizmu je to dokazal v praksi.

          • večni srb

            Škoda, da niso že prej vedeli za gene in bakterije, a ne.

          • Peter

            Problem je samo v tem, da so osrednji mediji v Dolini zgradili visok zid, ki brani komunizem pred kakršnokoli kritiko.
            In večina Dolinčkov spremlja osrednje medije.

          • večni srb

            Nastal je pa zaradi izrojene in kanibalistične buržuazije, če se ne motim, so ja verjeli, da je Zemlja ravna, ker se jim je zdela taka vizija lepša.

          • macon

            Buržoazija je bila gonilo vsega zahodnega napredka, tako znanstvenega kot socialnega. Socializem je bil samo kmečki upor v industrijskih pogojih, ki je vodil nazaj v fevdalizacijo družbenih odnosov.

          • večni srb

            Je bila, to velja posebej poudariti, in je kot taka vztrajala kar par tisoč let, potem je pa socialistična revolucija, v samo 200 letih vse spremenila, tako gre pa cel film.

        • večni srb

          Zakaj bi Tito pobijal samo določene, kdo bi ga pa lahko zaustavil, kdo in katera vojska točno, ubil je tiste, ki je hotel zdaj pa odvisno kakšen dan je imel.

      • Djuro Sumar

        Tako kot recimo vsi papeži.

  • Nata

    Takole protestno pismo je napisal veleposlanik iz Ukrajine . . . . . .
    https://www.portalplus.si/2977/zahar-prilepin/

    • Aron

      Ukrajinci še bombardirajo svoje ljudi? Še pobijajo lastne državljane in obenem vriskajo od navdušenja? Ukrajina, propadla mafijska država…

  • Vlado77

    Da to objavi RTV in naključje. Verjetno ima Šetinc pri tem kaj zraven. Ogabno je , da se daje veljavo nekomu ,ki nič drugega kot kriminalec. Tak kot jih proizvaja Putin

  • Aron

    Alo, desni bratje, kaj pa svoboda govora???? Dokler gospod ni pravnomočno obsojen ali vsaj obtožen, ima pravico gibanja, nastopanja, podajanja intervjujev ipd….

    Bi tako zgledala svoboda govora pod desno vlado, bi preganjali pisatelje, ki vam niso povšeči?!?!?!

    • Nesporni luzer 2018

      Tip ki pozira pod sliko Stalina, je zame totalni izmecek in ga kot taksnega nobena drzava ki da kaj nase sploh sprejet ne bi smela. Da ne govorim o tem da mu posvetije enourno oddajo na nacionalni tv. Enaka svinjarija kot oddaja Mozine z gestapovcem Dezmanom. Se posebej pa bi tale teroristicni kreten moral bit trn v peti vsem nam, ki smo pravi levicarji in ljubitelji Tita in Juge. Kdo je ze bil najvecji sovraznik Tita med kominterno?

    • Peter

      Aron, glej, ko ne bi bilo vsega, kar se je do sedaj dogajalo, bi rekel, svaka čast, človek zagovarja enakost.
      Ker pa so do sedaj bili raznorazni ekscesi s strani hanzi tv proti drugače mislečim, lahko rečem samo…Ne seri, no.

      • Aron

        Nikoli nisem vpil, da je treba koga cenzurirati, nevem o cem bluzis. Tudi Jansa je reden gost..

  • macon

    Bravo, levi fašisti. RTV je gostila stalinista in tipa, ki se strelja z Ukrajinci po vzhodni Ukrajini. Naj že Nato in ZDA vprašajo tukajšnji levi režim, če se ne bi raje pridružil kaki ruski mednarodni tvorbi, namesto da se dela, da pripada zahodni kulturni sferi.

  • rabbit

    To je pa naš fašist ta pa lahko govori, kar hoče na televiziji, ki jo plačujemo vsi.

  • samotoje

    Zahtevam, da zaradi intervjuja s kriminalcem in teroristom takoj odstopita urednik programa in Kadunc, Ksenijo Horvat je treba takoj umakniti izpred oči javnosti, državna podjetja pa naj takoj nehajo oglaševati na RTV. Gre za mnogo več kot le “sovražni” govor. Gre za sovražno delovanje proti državi, ki je članica EU in NATO. Kako je tip sploh lahko prišel v državo???

  • V Donbasu je narod jasno izrazil svojo voljo na referendumu. Sedaj ukrajinska oblast tam uničuje infrastrukturo, pobija civiliste.

    • Peter

      Ob takih izlivih resnice se vprašam:
      – Ali vi, ki vse veste, pijete iz izvira vsevednosti?
      – Ali vi, ki vse veste, spremlajte RT in verjamete vsemu, kar povejo?
      – Ali se vi, ki vse veste, zavedate, da za vsako stvar na tem svetu obstajata vsaj dve resnici, če ne več njih?
      – Ali se vi, ki vse veste v primeru Matere Rusije, ki jo zagovarjate do nezavesti, zavedate, da je tudi Rusija, tako kot Amerika, samo ena od velesil, ki se bori za prevlado na tem norem svetu, no?

      • Pogledam veliko posnetkov, posnetih v Donbasu.

        Praznuješ veliko zmago sds-a?

        • Peter

          Pa veš, kdo jih je posnel?
          Kot vidiš že samo v eni majhni Dolini, lahko obstaja veliko različnih pogledov na posnetke, posneto in snemalce…Ja, ampak si pač vernik. Čeprav vernikov ne maraš…fuzl, kaj?
          Ne, praznujem dan, ko je končno po 14 dneh megle in sivega sranja posijalo sonce.
          Kaj pa praznuješ ti?

          • večni srb

            Kaj smo videli pa na prenosih iz Vukovarja?
            Morda kako so ustaši najprej popisali vse prebivalce v kraju in nato začeli potomce srbov sistematično metati iz služb in stanovanj, proti delu lastnega naroda so širili sovražno vojaško naci propagando, tistim hrvaškim kmetom se je pa utrgalo. Kaj ni jasno?

          • Vem kdo jih je posnel.
            Ljudje katerim so ukropi porušili pol hiše, razmesarili ženo matero dveh otrok, itd….

            Nič ne praznujem, za mene od 91’do danes nismo imeli ne pametne vlade ne pametnih lokalnih, z redkimi izjemami, priznam. Ni razloga za praznovanje.
            Pa saj sam veš..

          • Peter

            Ja, vem. Obstaja pa nekaj možnosti.
            Lahko:
            – se sprijazniš s tem, da svet ni idealen
            – se sprijazniš s tem, da je svet zate še kar sprijemljiv, ker nisi lačen in te ne zebe
            – se sprijazniš s tem, da gre drugim slabše, čeprav si sam ne moreš razložiti zakaj
            – lahko pa se s tem ne sprijazniš. Svet bo še naprej tak kot je bil, ti pa boš anderdog.
            Jeba, ej.

      • večni srb

        Verjamem ameriškemu predsedniku, da so zahodni mediji fejk, celo najhujši sovražniki ljudstva.

        Za svoje bo pa ja vedel.

  • exposingthetruth1111

    Da so otroci najbolj ranljivi za subtilna sporočila je jasno, saj nimajo izdelane osebnosti so še neobogljeni:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hh6XGGW79qM

  • Flower Power

    tem svečkarjem se je čisto odpeljalo.vsak dan poslušam njihovo cviljenje,in nakladanje da ne gledajo hanzi tv in s takimi članki me preprečujejo v ravno nasprotno……….

    • slosin

      …pa kaj si ti mislu…veliki brat vas opazuje…

  • stajerc5

    POOP- OVaj- ICICIC je izgubil Kapodistrio za SEDEM (7) glasov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .
    Finance pred tremi urami!!!!!!!!!
    AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Slovenka

    Levičarski agitprop v vsem svojem sijaju.

    • Peter

      Na Osrednjem dolinskem mediju, financiranem s strani vseh lastnikov električnih vtičnic.
      RTVS, Nein Danke, no.

  • Peter

    No, tudi v dolini je Tito aktivna politična figura.
    Svoji k svojim.
    Pozdravlja vas Tito s Sabotina, no.

    • Djuro Sumar

      To so pač zelo znane zgodovinske osebnosti in je normalno, da se o njih govori. Saj govorimo še o marsikaterem pokojnem državniku ali vojskovodji. Še danes govorimo o Juliju Cezarju, Neronu, Sulejmanu veličastnem itd.itd.

      • Peter

        Res je.

        Med temi, ki si jih naštel in med tvojim ljubljenim Maršalom (sori, uporabljam to floskulo, ampak vem, da mi ne boš zameril), so velike razlike. Mogoče bo čez nekaj sto let tvoj ljubljeni Maršal še vedno štel za pomembno figuro na Balkanu, pa možda i šire.
        Kar se mene tiče, ja, bil sem mlad in se je kao lepo živelo pod Maršalom. Če nisi preveč stegoval gobca. Tudi sam osebno nimam nobenih zamer nad sistemom in režimom Juge, sem pa nekoliko odrastel in pogledal malo naokoli. In opazil, da nam je nekaj manjkalo. Pa ne banane ali Pamperske. Svoboda govora nam je manjkala.
        In zdaj, ko jo imamo, ne vemo, kaj bi z njo.
        Ja, Djuro, ti si pač jugonostalgik jaz pa sem to presegel. Mogoče boš kdaj tudi ti, pa tudi če ne boš, ne delaj škode samostojni Sloveniji…prav?

        • Djuro Sumar

          Še vedno ti nekaj manjka. Predvsem ti manjka poznavanje ljudi in ocenjevanje tako na pamet. Jaz si ne dovolim, da bi te predalčkal, ker te pač ne poznam. Naj ti pojasnim le to, da nisem nikakršen jugo nostalgik ali celo oboževalec Tita, Stalina ali kogarkoli iz preteklosti. Vedno gledam naprej, saj se preteklosti ne da spremeniti.

          • Peter

            Si pač pogledal na profil in videl, da sem se prijavil pred nekaj dnevi. Pozabil pa si, da je bil tukaj že Peter precej prej, ki je spremljal tvoje podpiranje našega maršala in tvoje zalaganje za tekovine revolucije.
            Torej, Djuro (meni bi bilo kot Slovencu malo nerodno si navleči tak nick, ti pa že veš), lep pozdrav v Krško, pa ob kavici spet kašno dobro rečte o maršalu, najbolš kar jutr, no.

          • Djuro Sumar

            In zakaj bi moral priti v Krško?
            Tita in bivšo državo gledam vedno le kot preteklost. Res pa je, da je zame Tito pozitivna zgodovinska osebnost, Jugoslavija pa soliden poizkus uvajanja socializma. Ampak naši južni bratje pravijo: bilo pa prošlo.
            Djuro pa je le ena od inačic mojega pravega imena. Je pa res, da ime samo ne pomeni popolnoma nič.
            Ni dolgo kar sem bral, da so v nekaterih državah nekatera imena prepovedana. Zlasti v ZDA, kjer živijo bedaki vseh vrst, ki dajo svojemu otroku ime celo Vagina, Penis ali kaj podobnega. Uživaj Pero še naprej.

          • Peter

            Ja, vem, da si Jure, pa da se dobivate na kavicah in obujate spomine na lepe dni Juge. kako to vem? Ti si to pisal tukaj, pa si pozabil.

          • večni srb

            Je v nuklearki Krško že stekla sukcesijska nacionalizacija, če ne, kdaj bo nuklearka končno naša, vsi ostali so že zdavnaj zaplenili vso slovensko last, v svojih republikah.

          • Djuro Sumar

            Ničesar ne pozabim, ti pa si vse pomešal. Seveda se dobivamo na kavici, ampak moji prijatelji so tudi desničarji in verniki. Predvsem pa sem doma v Radečah in ne v Krškem, ki pa je sicer lepo mestece in imam tudi tam dobre prijatelje.

          • Peter

            A, ja…se zgodi.

          • večni srb

            …prijatelje, aha…

          • Djuro Sumar

            ???

          • večni srb

            Katero tabletko boš, rdečo ali modro? Odločiš se lahko le enkrat.

  • domovina mili dom

    Boli me kur**, po balkanski pisateljici otroških pravljic, za teroristično hišo, ki podpira teroriste, jasno. Naj to delajo za udbovski denar, ne za mojega.

    • Djuro Sumar

      Enako mislim za vernike vseh veroizpovedi, da naj molijo za svoj denar, ne za mojega.

      • domovina mili dom

        Verni si sami plačujejo, po svojih zmožnostih pri nabirkah.

        • Djuro Sumar

          Cerkev in njene organizacije se financirajo predvsem iz proračuna.

          • domovina mili dom

            S to teorijo boš uspel samo v Rogu.

          • Djuro Sumar

            To ni teorija. Vprašaj kakšnega prijatelja, ki več ve o tem.

          • učko

            Precej velik idiot si ti !

          • Djuro Sumar

            Oglej si državni proračun, če znaš seveda, sicer pa prosi kakšnega otroka, da ti pokaže kako se temu streže. Brez žaljivk desničarji ne znate napisati ničesar, kajne.

          • Peter

            Še eno posploševanje.
            Znamo, no.
            Pa, btw, sploh se nimam za desničarja, ampak če v dolini nisi lev, si takoj skrajna desnica.
            Ja, takle mamo, no.

          • Djuro Sumar

            Le kaj ima to s skrajno desnico, če človek ne ve, kako se financira RKC.

          • Peter

            Skrajna desnica v dolini obstaja samo v mokrih sanjah presstitutk, pa mogoče še v tvojih, no.

          • Djuro Sumar

            Ti si zgoraj omenil skrajno desnico.

          • Peter

            Res? Ponavadi skrajne desnice ne omenjam (ker je v dolini ni), razen če citiram osrednje medije, za katere je vse, kar ni Looka Moon skrajna desnica.

          • Djuro Sumar

            Saj tudi skrajne levice ni, pa jo omenjaš.

          • Peter

            Jo omenjam? Mogoče nezavedno, ker levica je skrajna po difoltu (v Dolini, da ne bo nerazumevanja, no).

          • Djuro Sumar

            Dobro so ti oprali možgane.

          • Peter

            Ja. Tebi jih pa niso. Imaš že od rojstva take, no.

          • Djuro Sumar

            Res je.

          • Hunyađi

            levica po difoltu, desnica pa defoltu.

          • Hunyađi

            in neobdavcenega denarja

      • Anton

        Zato vas islam ne moti, ker je prišel denar iz katarja?

        • Djuro Sumar

          Sem 100% ateist in sem za ukinitev vseh veroizpovedi. Boga ni in ne vem zakaj bi ga financiral.

          • Anton

            Če ga ni ga ne moreš financirat.

          • Anton

            Ateizem ne obstaja.

          • Peter

            Tudi sam sem 100% ateist, se pa zavedam svojih korenin. Ki so krščanske. in v časih, ki očitno prihajajo, se bo tega poterbno zavedati, no.

          • Djuro Sumar

            Nobene korenine niso ne krščanske ne muslimanske, saj se vsi rodimo kot ateisti. Korenine vseh ljudi na planetu so ateistične, brezbožne, nevtralne, neopredeljene. Vse ostalo je privzgojeno.

          • Peter

            OK, sprejemam tvojo razlago in dodajam, da sem privzgojen kristjan, kot še večina ljudi v Dolini.
            Glej, lepo je, da zagovarjaš prišleke. Vendar, gostje, ki pridejo v tvojo hišo. se oni obnašajo po njihovih ali tvojih pravilih?

          • Djuro Sumar

            Vsi moji gosti so kulturni, čeprav so med njimi tudi muslimani in pravoslavci, daleč od tega pa je, da zagovarjam prišleke. Seveda pa nimam proti nikomur nič samo zato ker je prišlek. Rad pa ljudem pomagam, čeprav bi morala to biti lastnost verujočih.
            Me pa čudi, da si kristjan in 100% ateist in si prepričan, da bog ne obstaja.

          • Peter

            Ja, tudi taki smo.

          • Hunyađi

            Preden pridejo gosti zamenas srebrni beštek s plasticnim.

          • večni srb

            Jaz se ne spomnim nič iz časov rojstva, vem pa, da je bil nad mano nek velik obraz, enega takega močnega in prijaznega strica, ki mi je vlival neko zaupanje v svet.

          • Hunyađi

            Zidar in betonarna ?

  • Djuro Sumar

    Za ene terorist, za druge borec za svobodo. Da je le vse po zakonih pa je v redu. Sam takšnih in podobnih stvari ne spremljam.

    • učko

      Pr Putinu so vsi zločini za ohranitev oblasti “po zakonu”, bumbar !

      • Djuro Sumar

        Rusija in Putin me ne zanimata. Govorim o naših zakonih. Brez žaljivk pa desničarjem nikakor ne gre, kajne.

  • Gor Pri

    Ste padli na izpitu! Zdaj ste enaki tistim iz zveze norcev!!! Vsak naj časti kogar hoče in če se s tem ne strinjate, pač ne gledate!

  • domovina mili dom

    Govoriti , da je borec za svobodo, je pokvarjenost, ali idiotizem. Mater mu sto mater. On je terorist v tuji državi. Če mu v Ukrajini ni po godu ,naj gre Putinu skret pucat.

    • večni srb

      Naj pokažejo še obraze nemcev, ki iz ozadja financirajo in pumpajo ukrajinski fanatizem, zakaj se skrivajo., če trdijo, da je njihova politika javna in korektna.

      • domovina mili dom

        Torej se strinjaš, da je Kosovo samostojna država.

        • večni srb

          Ne razumem logike,a je kdaj bil samostojen? Pod Mussolinijem edino.

  • Govekar

    Leta 2012 je vodila takrat opozicijskega voditelja Garrya Kasparova.

    V kratkem času je iz anti-Putin prešaltala na pro-Putin tabor.

    https://www.youtube.com/watch?v=la6dOSyBmRc

  • Garbage man

    Ta kurba bo videla sojga boga v živo

  • cosmosjasnovidec

    Vsa balkanska čefutarska predvsem pa muslimanska ter šiptarska golazen je sramota tega zemeljskega planeta.
    ——————————————————————————————–
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec
    —————————————————————————————-

  • večni srb

    Če moramo prenašati ukrajinske in bosanske naciste, lahko poslušamo tudi uporno stran, verjetno se je tudi njim zgodilo kaj pomembnega.
    Ker to je problem, ko bi ukrajinci in bosanci razumeli kako zgleda fašistična represija in bi njih začeli metati iz služb ali celo iz domov, samo zato, ker so bili kritični do nacistične politike, bi se takoj začeli normalno pogovarjati in skupaj zatirati fašistični gnoj.

    Ukrajina je začela del državljanov zmerjati za ruse, zdaj so pa rusi, menda niso mislili, da se bodo sramovali svojih slavnih prednikov in še pomagali uresničevati nacistično vizijo samodestrukcije.

  • xtc

    Namesto ,da bi bandita izročili Ukrajincem ga gostijo-SLO komunisti so sramota z državo.

    • večni srb

      Katerim ukrajincem, Donbaškim lokalnim oblastem ga lahko izročijo, ampak oni ga itak ne preganjajo.

  • Olga2345

    Ukinimo financiranje talibanov!

  • Peter

    Kot so že nekateri omenili, za nekoga terorist, za drugega borec za svobodo.
    Kar mene zanima je to, zakaj morajo biti naši osrednji mediji vedno na drugi strani, kot so naši deklarirani zavezniki, no.

    • večni srb

      Ker bi sicer poznali samo naci in nato sovražno vojaško propagando?

      • Peter

        Kaj pa je na drugi strani?
        Komi in ruska propaganda, če lahko sugeriram, no?

        • večni srb

          Prava ukrajina, takšna kot ne od nekdaj bila verjetno, razen le ne verjameš, da so so ukrajinci nekakšni nemški rusi ali kako si to predstavljaš.
          Ne morejo vsi ukrajinci delati za državne ukrajinske izvoznike v Nemčijo, nimajo vsi nekaj od tega.

          • Peter

            Kot v Dolini imaš ljudi, ki želijo nekaj in ljudi, ki želijo nekaj drugega.
            Ko pa stopiš na tla pa vidiš samo ljudi, ki bi radi živeli v miru, no.

          • večni srb

            Kdo je začel, to se vprašaj, politični direktorji in lokalna udba,organizirana okoli globoke države, ki hoče restavrirati odnose z nacistično Nemčijo, isto kot pri nas.

          • Peter

            Kdo je začel? Kdo bo nehal? Kdo bo preživel?

          • večni srb

            Verjetno tisti, ki se ga bo najbolj napil in znorel, če te prav razumem.

          • Peter

            OK, mam neki šnopca na zalogi, no.

  • učko

    Pa kwa ma svet od teh pofukanih Rusov? Kalinko pa boršč, kalašnikovka je že čista kopija šturmgewera. Jih je kt Rusov, pa so totalno neustvarjalni kreteni !

    • večni srb

      Ne spustijo jih zraven, nemci se bojijo njihovih monopolov in strokovnjakov, ker potem EU nima smisla.

    • Djuro Sumar

      Edino kar jim še uspeva je to, da ameriške vesoljce vozijo na MIR. Pa prav danes sem prebral, da sta Rusija in Kitajska prehiteli ZDA v napredni oborožitvi.

      • Peter

        In zdaj boš šel mirno spat?
        Kaj imaš od tega, da sta jo prehiteli? Bi rad doživel korupcijo na kitajski način? Bi rad doživel življenje na ruskem nivoju?
        Sploh ne veste, kaj imate, pa se sprdujete nad tem, no.

        • Nesporni luzer 2018

          Kadarkoli izberem Kitajsko pred Rusijo. Kitajska je raj na zemlji proti Rusiji. Govorim iz lastnih izkusenj in nikomur ne privoscim da izkusi brutalni rezim Rusije in njihov odnos do clovekovih pravic.

          • Peter

            Res je, kitajski odnos do človekovih pravic je sanjski. Jebeš Jurop, jebeć JUesej, mi smo rašan fens everidej…

      • Nesporni luzer 2018

        Rusija nikakor ne more prehitet Amere v oborozitvi, morda kvecjemu v jedrski (ki pa je itak neuporabna saj ko pride do jedrske vojne, je konec vsega) nikakor pa ne v klasicni. Ze ameriska tehnologija in bdp namenjen za oborozitev v US, ti pove rezultat. Kitajska pa je druga zgodba. Za Kitajsko pa je dejansko res da prehiteva Amere v oborozitvi. Ker imajo vrhunsko tehnologijo, ki napreduje z svetlobno hitrostjo, katere Ameri ne morejo vec dohajat. Kaj sele Rusi.
        Torej Kitajska bo zagotovo No.1 velesila v svetu, ce ze ni.
        2. USA
        3. Rusija

        • Djuro Sumar

          Napisal sem tisto, kar sem prebral v današnjem časopisu. Bili so celo narisani grafikoni. Baje se je Amerika preveč posvetila boju proti terorizmu in so jo Rusi in Kitajci prehiteli na drugih področjih. Sicer me pa oborožitev nič kaj ne zanima, to sem slučajno prebral.

          • Nesporni luzer 2018

            Ja, ameri se neznansko hvalijo koliko so naredili proti terorizmu, ceprav so ga v resnici se podpirali preko saudi arabije. Sicer pa je itak tricetrt medijev laznivih in pristranskih in prav posteno se moras potrudit, da sploh najdes en uravnotezen tuj medij, ki ni ne proameriski, ne proruski. Sele tam najdes kaksno resnico o mednarodni politiki velesil.

  • Nesporni luzer 2018

    Resnica je ta da so oboji pokvarjeni do konca. Porosenko je zmesan fasist in naci simpatizer Putin pa dvolicna cerkvena kapitalisticna rit, diktaror ki vodi skorumpirano mafijsko politiko, v kateri je delavec vreden manj kot smet, par % pa je oligarhov ki si lastijo 95% vsega ruskega bdp-ja. Ovce pa se postavljajo na eno ali drugo stran. Ustasi, domobranci, fasisti in jansisti na porosenkovo, cetniki pa na putinovo. Ovce neumne. Obadva sta diktatorja in norca, ter nasprotnika socializma, ter zagovornika izkoriscevalskega kapitalizma.

    • večni srb

      Nacistična doktrina je bila zasnovana okoli preprostega naravnega dejstva, nismo vsi ljudje enaki, nekateri naredijo več in tudi rabijo več, za še večje podvoge.
      Kaj je dobro, kaj je napredno, to je pa druga stvar, ki je pri nacističnih fanatikih odvisna od logosa in estetike, ne nujno od človeške etike, sploh pa ne od človekovih pravic.
      Gre za posameznike, ki se počutijo bolj pametni, kultivizirani in izobraženi, oni se zmenijo med sabo, ker imajo vsi polno rit, revež pa še samemu sebi ne more več zaupati. Zato so enostavno razslojili prebivalstvo na tri razrede državljanov, ki sicer nikjer več niso opredeljeni kot taki, se pa ločijo po posameznih pravicah in statistikah, predvsem pa v vsakdanji življenjski praksi. Nacisti verjamejo, da se razvoj premika hitreje, če delajo samo taki, ki res hočejo delat in ukazujejo samo taki, ki nikoli nimajo slabo vest, za vse ostale je pa bolje, če pomagajo kot drugo razredni ali crkujejo na obroke, ker so pač tretjerazredni in si ne morejo nič pomagati, če so se pa že rodili napačnim staršem.

      To je ta norost, zdaj pa obračaj kakor hočeš,v resnici se civilizacija najbolj razvija, če so vsi člani družbe svobodni in nekje enakovredni, sicer ne tako hitro kot nacistična, ampak je zato bolj stabilna in napredna na vseh področjih življenja.

      • Nesporni luzer 2018

        Se strinjam, ravno tukaj pa spet pride na dan ideologija nekdanjega Jugo socializma, ki je bil nedvomno unikum v svetu po svoboscinah in pravicnosti (domobranski fasisti se sicer ne bodo strinjali, a ko jih jebe izdajalce). In taksnega sistema na zalost nikdar vec ne bomo imeli.

        • macon

          Domobranski fašisti so v tvojih zblojenih predstavah in v lažeh levih fašistov, ki nujno rabijo tovrstno opozicijo, četudi le namišljeno.

          Jugosocializem ni bil niti svoboden niti pravičen in nehaj lagat, ker sem bil tam in tudi leto v jugoslovanski vojski.

          • večni srb

            Proti fevdalni Sloveniji, je bil, proti razvitemu zahodu v neposredni soseščini, pa niti ne.

          • Nesporni luzer 2018

            Ze stokrat sem napisal, pa bom se 100x ce bo treba:
            Jugo socializem ni bil pravicen in svoboden samo za izdajalsko belogardisticno sodrgo in njihove potomce. Kar je tudi prav. Ppvej mi v kateri drzavi je protidrzavnim izdajalskim elementom lepo? Za vse ostale, normalne je bilo super. Juga je bila edina drzava z socialisticno in svobodno ureditvijo. Se celo v cerkev je lahko vsak hodil, ce je zelel. Zato mi ne klamfaj bedarije. Ce tebi oz tvojim ni bilo ok, potem se ve zakaj.

          • večni srb

            Ni bilo super, načelno je bila res dobra utopija, v praksi je bila pa kup hinavskega in samodestruktivno brutalnega gnoja, ki je zatiral ves individualizem in priviligiral samo najbolj ubogljive idiote.

          • Peter

            Če so bili naši, seveda, no.

          • Peter

            Nesporni luzer si ti, žrtev osrednjih medijev.

          • Peter

            Btw, ni treba, za tebe pišejo vsi osrednji mediji in res ne rabimo še enega zblojenega luzerja, ok?

          • večni srb

            Ker ni bilo super, vse je neprestano nadzirala družbena samozaščita, ki je uničevala vse kar so posebnega in individualnega ustvarili sposobni posamezniki, vse so zravnali na neko povprečje, dokler nas ni to pokopalo.
            Saj v cerkvi je tudi super, dokler se nihče ne začne resno spraševati zakaj so sploh tam.

            A veš zakaj lažejo masam, da je bilo super? Ker so bili največji fašistični drek in brez socializma danes ne bi imeli nič, sramujejo se lastnega usranega izvora, tudi razpadel je režim samo zaradi njih. Razlog so bili nepotistični privilegiji, iz katerih so nastale današnje fašistične družine nekdanjih političnih direktorjev in šefov milice, ki so nadzirali vse v krajih, načelno se je priviligiralo samo najboljše znanstvenike, umetnike in športnike, vendar so oni omejili izbor samo na njihove družinske člane. Izkoristili so edino, kar je delalo socializem dober.

        • večni srb

          Verjetno res, ampak to vemo šele danes, ko lahko svobodno povedo kaj se motijo oziroma so jih napumpali tarukanci že v otroštvu.
          To pomeni, da je bila naša družba že zdavnaj gnila, niso pustili ljudem povedati kar mislijo, zato so odraščali kot idioti. Ampak verjetno ne samo oni, kaj si pa ti narobe verjel?

      • macon

        Ljudje so se razslojili v zgodnji plemenski družbi, ko so se vzpostavili različni sloji, ne pa zaradi nacizma. Spet bluziš.

        • večni srb

          Opa, pozabljaš logiko zgodovine, da se posledica ne more zgoditi pred vzrokom, ki je lahko tudi živalsko zasužnjevanje svoje vrste, vendar ga je iz evropske humanistike dokončno iztrebila socialistična revolucija.

          Halo, revolucija se je zgodila,pa ne samo v Evropi, tudi v Ameriki, kjer je bila najbolj čudna od vseh. Nazaj ne gremo več, razslojevanje se lahko gredo edino še vojaško policijske džamaherije, pa še te samo nekaj časa, samo nad določenim slojem ljudi, ampak naj povem še nekaj o ameriških idiotih.

          Žižek pravi, da so zanj največji heroji tisti, ki se lahko odrečejo svojih korenin in se prepustijo naravni aklimatizaciji, kjer so se pač znašli. Ignoranca do golih osnov življenja, kot je nedotakljivost doma, je pri levičarjih patološka, o tem ni nobenega dvoma, ampak poglejmo si ta fenomen iz življenjske perspektive. Kaj je to pomenilo za ameriške sužnje, naenkrat so se zavedli, da so jih ugrabili in pripeljali na drug konec planeta, potem so jim pa sneli okove in jim rekli, da jih nihče več ne omejuje in lahko gredo kamor hočejo. kam bi najraje šel ugrabljen človek verjetno nazaj domov, v Afriko, kjer je bilo treba na revolucijo počakati še kakšno stoletje ali dve. Kašen izbor je to, da se lahko vrneš edino nazaj v džunglo in živiš kot kanibal, potem ko si celo življenje nekomu gradil in vzdrževal dom, ga stregel pri riti in pri glavi, brez posledic v nobenem primeru ne gre.
          In točno tega Žižek ne razume, da smo ljudje obsedeni s tantosom, tista generacija X niso nikoli postali novi državljani ampak nekaj popolnoma novega, neka nova vrsta ljudi, kjer je post travmatski sindrom generacije počasi postal del nagona nove vrste človeka.

    • macon

      Življenje je nujno izkoriščevalsko, kapitalizem v tem samo odraža življenje. Vprašanje je samo, kako znosno je življenje v tem vsesplošnem prepletenem izkoriščanju, koliko se sistem vtika v posameznika in koliko mu daje, da lahko s tem živi.

      Raje imam ciničen sistem, ki se ne dela, da zavzema višjo moralno pozicijo, v katerem ima večina nekaj ekstra, kot sistem, ki se dela, kako dober in pošten je, v njem pa večina nima za kruh.

      Sposoben sem filtrirati ves vizualni in potrošniški kič kapitalizma, ne morem pa filtrirati, ko mi socializem takoj pobere 60% ne zelo spektakularnih prihodkov samo z davki in prispevki.

      • Nesporni luzer 2018

        Ce imas tako surov kapitalisticni sistem kot je npr v ZDA (kjer lahko crknes od raka, ce nimas za dober zavarovalni plan ki bi ti kril kemoterapije in kjer ti niti pogasit ne pridejo, ce nimas zav. plana za gasenje) in Rusiji (kjer nekaj % oligarhov drzi za jajca cel kapital, tretjina pa je pod pragom revscine), potem je to pogubno. Ce pa imas recimo novodobni demokraticni socializem ki ima sicer trzno gospodarstvo, a mocno socialno politiko, kot denimo v Skandinaviji, potem pa je vzpodbudno. Skandinavski model ja najboljsi priblizeg Jugo socializma.

        • macon

          Skandinavci imajo kapitalizem s svobodno ekonomsko pobudo in nimajo zveze s socializmom. Socialna država ne pomeni socializma.

          V Sloveniji ogromno ljudi umre od raka, ker jim ga pravočasno ne diagnosticirajo.

          • večni srb

            Od česa nastane rak, en vzrok so stalna vnetja, ki se enkrat ne morejo več pozdraviti in pa stalna izpostavljenost nevarnim bakterijam, ki razkrajajo živo tkivo ali po domače povedano, gnoj s katerim je vse pošpricano.
            Mogoče je bilo naravno vračati organske odpadke v zemljo včasih, ko so izolirane kmetije živele par deset ljudi in je drek sproti razkrajal, danes je pa to enostavno biološka vojna, ki jo bomo zanesljivo izgubili, oblika masovnega samomora torej.
            Veliki kmetje na zahodu nič ne gnojijo, odstranijo zgornje sloje njiv, jih pomešajo s človeškim in živalskim drekom ter ostanki rastli, ki jih ni mogoče skuriti v paro za električne generatorje, pustijo tiste hribe na soncu in obračajo, da se zemlja dobro razkuži, nato pa navozijo kompost nazaj na njive, kjer zato požene relativno zdrava hrana, ki hrani več deset milijonska mesta.

            A razumeš, da niti naši najvišji strokovnjaki teh preprostih dejstev enostavno ne dojamejo, ker so jih učili v Zagrebu in Budimpešti verjetno, sicer ne razumem od kod jim diplome.

        • večni srb

          Skandinavci so monarhija, vsi dajo vse kraljevi družini, oni pa vsem delijo po svoji trezni presoji, ki jo nadzira ljudski parlament.

          • Nesporni luzer 2018

            Ja, ampak kot kaze jim to deljenje kar dobro uspeva. Za razliko od skorumpirane angleske kraljevine, ki pa res skrbi samo za svojo rit.

          • večni srb

            Seveda, kraljevina ni samo prestol ampak je tudi akademija, tam ljudje ne študirajo za ocene ampak ker nekdo mora vedeti, znanje nekaj pomeni in ni odvisno od socialnih razmer vaške jare gospode, ki lahko nekaj ve in razume, običajno pa niti ne.
            po drugi strani ,mora biti ljudski parlament zraven zato, da jih neprestano opominjajo, da so vsi samo ljudje in je smisel nacionalne buržuazije predstavljati kar je najboljše v vseh njih, ne pa vladati.

        • domovina mili dom

          Če si v Ameri zavarovan, ni nobenih problemov. Zgodba naroda babilonskih razsežnosti, pa ima velik problem. Namesto zavarovanja, zafučkajo denar za bedarije. Tam imajo svobodno odločanje, kam namenijo denar. V EU so zato zakoni, ki ti nudijo osnovno ZZ, v eni državi sicer z dolgo čakalno vrsto.

          • Nesporni luzer 2018

            Ja, toda rabis imet prekleto velike letne dohodke da si nabavis plan ki ti krije osnovne stvari, kaj sele dodatne kot so kemoterapije in podobno. In to je v casu Dumpa se vse dosti drazje. Dump je skenslal Obamacare, ki je vsaj revnim zagotavljal najosnovnejso oskrbo. A ker so morali premozni namenit mesecno prek davkov nekaj $ za to, jim je seveda Dump ustregel. Ker kot vedno, Dump skrbi za premozne in tepta revne.

          • domovina mili dom

            Spet ni tako hudo. To je, ni lepo kar bom rekel, pa vendarle, najnižji sloj ne ve zakaj se gre, čisto tako. Na ulici vprašaš, takega na pogled bolj čudno oblečenega, mimoidočega, če je zavarovan, pa te bo debelo pogledal in te vprašal, a bo pri tem kaj zaslužil. Tako, da malo bolj prosvetljeni srednji razred s tem nima težav.

          • večni srb

            Kaj je drago, kup kemikalij in preprostih mehanskih naprav, pa par razočaranih gospodinj, ki si tam služijo plače, saj medicina ne zdravi, samo pomaga telesu, da se samo celi.

          • Peter

            Ok, ni mi jasno samo od kje tebi tak nick?
            Je nesporni luizer kriv, da pri nas ne laufa ali je kriva tranzicijska levica, ki trpa v svoje žepe kar le more?

          • Nesporni luzer 2018

            Ce se tebi ne zdi sporno da revni rakavi bolnik nima dostopa do zdravljenja in kemoterapij, le zato ker si ne more privoscit zadostnega zavarovalnega plana, ter zato umira v mukah, potem to samo pokaze kaksen clovek si. In kaksni ste v povprecju skrajni desnicarji, brez empatije in socialnega cuta.

          • Peter

            Glej, ljubček, ne da bi te proglašal za skrajnega levičarja, ker bi se to zdelo fino…
            Od kje vlečeš vse to, kar si objavil zgoraj?

          • Nesporni luzer 2018

            Mas prste in oci? Cel internet je poln taksnih clankov. Vice news je recimo eden redkih dobrih medijev, ki ni pristranski v smislu republikanci, demokrati,..

          • Peter

            Ti pa si še vedno Nesporni luzer Janša?
            Luzerji smo vsi, ker nam vlada levica po vašem okusu, dragi moj, no.

          • Nesporni luzer 2018

            https://www.webmd.com/cancer/health-reform-cancer-treatment-coverage
            Poglej, ACA oz. Obamacare je vcasih to kril, sedaj ga je Trump skenslal

          • Peter

            Obstaja več sistemov, kako zagotoviti sebi in svojim zdravstveno varstvo in varstvo v starosti.
            lahko vplačuješ v državni sistem in nimaš od tega nič..kot pri nas.
            Lahko si izbereš zavarovalnico in vanjo vplačuješ vse življenje in s tem kriješ stroške zdravstva in starostne nege…

          • Peter

            Obama je en luzer…če bi bil bel, bi ga že zdavnaj povozili navseh področjih. Bil je en fejk oljunajted prezident, ki ni naredli nič.

          • večni srb

            Osamo je menda počil, dokaze pa skril, preden bi ga lahko vprašali, če je res on kriv za tiste teroristične akcije.

          • Nesporni luzer 2018

            Ni ravno blestel, toda svetlobna leta boljsi od tega cepca, ki je jewish bitch

          • Peter

            Seveda bi bila Hillary precej boljša, ne?

          • Nesporni luzer 2018

            Tudi Hillary bi bila en drek. Isti shit, le druga stran dreka. Bernie Sanders bi bil edini ok. Ampak to v US ne more funkcionirat ker je folk tako omejen da se na smrt bojijo vsake stvari, ki vsaj malo disi po socializmu. Ceprav pojma nimajo kaj sploh pomeni ta beseda.

          • Peter

            Ja, seveda v US je folk omejen. Jasno, sami glupi kavboji, noben pojma nima.
            Samo v Dolini imamo nekaj pametnih, ki jim je jasno vse.
            Nekateri so tudi nesporni luzerji, no.

          • Nesporni luzer 2018

            Govorim o povprecni raji. Pusti intelektualne %. Pa se ti so nemalokrat kljub izobrazbi in doloceni veji strokonosti bolj tunnel vision. Povprecna raja v zda slovi po nerazgledanosti. 40% americanov pri 50 letu starosti se ni zaprosilo za potni list. Enough said

          • Peter

            Ja, verjetno tudi Dolinčki ne bi, če bi imeli toliko videti v sosednjih stejtih…

          • Peter

            Ja, povprečna raja je pač povprečna raja…pa še o tem ne bova midva sodila, kdo je tisti, ki bo določil, kaj je povprečno in kaj ne…

          • večni srb

            Kaj je skenslal, v senatu so zmagali demokrati, če se američanom zdi, da nei treba nikomur crkovati v agoniji na cesti, bodo pač nekaj spremenili, sicer je za njih to v redu.

          • Peter

            Pa še vedno ne vem, od kje se ti zdi, da je za vse probleme, ki jih navajaš, po tvojem kriv Nesporni luzer?
            Bili smo na lepi poti, da bi uresničili tisto, kar si levičarji po srcu želimo. Socialno državo, zdravstvno varstvo, brezplačno šolanje, skrba za stare, skrb za bolnike…
            Pa ste skrb za državo prevzeli 2levičarji2 ia zdaj je tako, kakor je…no.

          • Nesporni luzer 2018

            Sele sedaj je drzavo prevzela leva stran in zato bo slo tudi na bolje. Te spomnim cez kaksno leto. Pred tem je bil cmerko in smc, dalec od kalsne levice. Prej desnica v celofanu sredine.

          • Peter

            Vedno sem se čudil dojemanju leve in desne v Dolini. Sam sem že navajen na to, da sem samo zato, ker ne podpiram levih, ultradesničar.
            Kljub temu, da se zavzemam za brezplačno šolstvo, zdravstvo, pravico do spodobnega življenja za vse…ampak, ker mi pač ne sede Janković kot eden od takih, ki naj bi to omogočil, sem pač desničar. pa naj bo, no.

          • večni srb

            Z izgonom srbskih zdravnikov in uvozom hrvaških šamanov, niti ne.

          • večni srb

            Seveda, zakaj se sploh pogovarjamo o raku, saj je vse isto propadlo. Zdravniki tudi nočejo predpisovati preveč zdravil, če pa se bolniki po obisku bolnice vrnejo nazaj na gnoj, ne moreš razkužiti cele gnojne jame, v kateri si se odločil ali moraš živeti.

          • večni srb

            Ne razumem njihovega sistema, ampak saj sem navedel zelo preprost primer, o katerem ni mogoče dvomiti. če bi bil ti okužen in ti jaz ne bi pomagal, da se pozdraviš, potem je samo vprašanje časa kdaj boš okužil cel kraj, že zato je zastonj minimalna zdravstvena oskrba samoumevna in nujna.
            Kaj pa stekle lisice, kdo plača pa njihov odstrel, jebe se davkoplačevalcem v mestih za stekle lisice.

          • večni srb

            Kako to misliš, če si, kako zdravijo pa nevarne okužbe, verjetno se bolezen neprestano sprehaja med njimi, bolezni so pa bolj tako, kdor zboli ,pač zboli. A so idioti?

    • večni srb

      Kakšna je pa alternativa, Rusija lahko gre edino na kose, po poti mongolov.

      • Nesporni luzer 2018

        Tu ni govora o varovanju zunanjih meja, prav je da se Rusi oborozujejo, ce se NATO, se naj pa se oni. Ampak govora je o notranjih zadevah. Rusija je na vseh mednarodnih lestvicah v samem vrhu po nespostovanju clovekov pravic. Manjsine in marginalci kot so migranti, Romi, LGBT, odvisniki, Zidje, itd, so porazno tretirani od oblasti. Imas poln YT videov, kaj se tam pocne z lastnimi ljudmi. Potem je tukaj korupcija, nizek bdp, zdravstvo ki je javno le na papirju, a v resnici katastrofa od katastrofe, .pomanjkanje sanitetnega materiala, zdravil, bolniki morajo svojce prosit da jim prinesejo hrano v bolnico, da ne stradajo. Tiste dve zahodne bolnisnice v Moskvi, so namenjene le bogatim turistom, za navadne ljudi tam ni vstopa.To je realna Rusija.

        • večni srb

          Kaj počnejo, saj mi ni treba gledat njihove patetike, če imamo isto tukaj, pred nosom in čutim na lastni koži. Ampak ruse lahko razumem, ker mislijo resno in imajo kaj za pokazat, naši so pa navadni sadistični psihopati, ki so samo še za pobit. Resno, to se ne zdravi več, ker niso fanatiki ampak vedo kaj delajo, za naše fašiste ni več poti nazaj. Isto je, saj ne delajo tega vsem, samo tretjerazrednim in neprilagojenim, ki se nočejo ali tudi ne morejo podrediti post socialističnim oligarhijam.

          Zakaj je Rusija izjema, ker je tampon med Evropo in zahodom, tudi med Afriko in Ameriko, na Aljaski, to je zadnji veliki imperij na svetu, ki neprestano odlaša svoj zaton.
          Kaj se sploh lahko zgodi z Rusijo, lahko razpade na kose in postane del neke velike Nemčije, delno Kitajske in delno Turčije, vmes pa ostane neka posebna država čudakov, ki so nekje vmes med germani, arabci, kitajci in indijci, torej bi se v vsakem primeru identificiali kot posebna rasa. Rusija mora biti tudi politični brand, Združene države Rusije pa tudi ne morejo postati, ker očitno jih ne obkroža samo ocean. kaj so potem, mogoče so vzhodno Rimsko cesarstvo, Evropa bo pa zahodni del, ampak potem se ločimo po religiji, ne samo po rasah.

          • Nesporni luzer 2018

            Rusom dam prav edino to, da so proti terorizmu na BV naredili veliko vec kot Ameri v 20 letih. Slednji so jih se celo podpirali prek saudijcev. Kar je res je res.

          • večni srb

            Mene terorizem ne gane, vsak upornik proti teroristični državi je vedno označen za terorista, če jih ne bi bilo, bi danes živeli v globalnem fašizmu, vojna pa bi bila mir.

  • Garbage man

    Ko bo ksenija pred giljotino….

  • pesjanar

    Spomnimo se intervjuja te afne z udbaško ustaškim morilcem v Avstriji,skoraj na jok ji je šlo ob kruti usodi kriminalca ,da se ne more več vrniti v svojo nezavisno že takrat bi morala dobiti “šuh”v celulitično rit in eno po gobcu.

    • Nesporni luzer 2018

      “Udbasko-ustaskim”? Tole dvoje pa ne gre skupaj, ali eno ali pa drugo. Ustasi in cetniki so bili najvecji sovrazniki udbi. Kaj bo torej?

      • Peter

        Nesporni luzer tudi ne gre skupaj.
        Kaj bo torej, no?

        • Nesporni luzer 2018

          Seveda gre, ce je zraven slika tvojega pastirja jajceglavega. On je pa ja nesporni luzer leta 2018. Brez kancka dvoma, ga dosedaj v izgubah se nihce ni posekal. Vsaj ne v Sloveniji.

          • večni srb

            Očitno je tako velik, da lahko veliko izgubi in ga še vseeno ostane dovolj, da je najmočnejša opozicija na sceni.

          • Nesporni luzer 2018

            Toda kaj si lahko pomaga z dobro tretjino v DZ? Nic, nada, niente. Samo joka po twitterju lahko, v DZ je itak vedno preglasovan.

          • večni srb

            Vprašaj se raje kje so dobili toliko sledilcev, če pa so bili pred 30 leti pri nas samo komunisti in je bilo vse le njihovo.

          • Nesporni luzer 2018

            Od nekdanjih komunisticnih konvertitov, ki so se polakomnili. Konvertiti so najslabsa vrsta ljudi. Raje imam nekoga ki je vedno na eni strani in stoji za tem (pa cetudi na nasprotni) kot pa enga ki skace iz enega brega na drugega zaradi koristi. Kameleoni so najbolj podla vrsta ljudi.

          • večni srb

            Zgleda so bili komunisti res samo pijana sekta, če si niso znali med sabo povedati kar je treba in kadar je treba.

          • Peter

            Moj pastir jajceglavi?
            To ti tako, po difoltu malo ugibaš?
            Glej, Nesporni luzer ne samo 2018 ampak še marsikaterega drugega leta, boš luzer še naprej.
            Trudiš se biti pa meten in duhovit. Razumem, to dolinčkom sede, pametni in duhoviti ljudje. Zato volite Serpentinške.
            Ponavadi se z zblojenci tvojega nivoja ne ukvarjam, lahko si šteješ v čast, da sem ti odgovoril enkrat. Večkrat se to ne zgodi, no.

          • domovina mili dom

            Poduk nikoli ne škodi. Morda te bo razumel, morda čez nekaj let. Se je vredno potruditi.

          • Nesporni luzer 2018

            Pricakovali ste Serpentinsla, dobili pa Sarca. Saj kapiras a ne? In Sarec je gospod zate in tebi podobne. Medtem ko njemu priljubljenost raste tudi pri sredincih in celo desnicarjih (ne sds sektasih) vasemu pastirju strmoglavo pada.

          • večni srb

            Isto so govorili za strahopetca Pahorja, ki si svoj ego zdaj pumpa z brutalno represijo, on gre pa po njegovi poti totalnega moralnega razkroja.

          • Nesporni luzer 2018

            Pahor je eden najvecjih gnojov slovenske politike. Redni gost domobranskih proslav in zlizanec z ustasi. Upam da mu nekdo obuje betonsle copate in ga fukne v piranski zaliv. Pardon, v savudrijsko balo sem mislil.

          • večni srb

            Zadnji predsednik komunistov, vodja udbe in predsednik komunističnih reformatorjev, vojaška propaganda ga prikazuje pa kot najbolj priljubljenega slovenca, it tega idiota hočejo ustvariti legendo, sicer si sam povedal kar tudi jaz mislim, da je v resnici.

          • KP

            Se strinjam. Večji gnoj,pa zato večje čevlje,rekel si betonske obuj še Kučkotu,Danileku Cureku,Fafajonki, Židkotu,pa saj sam veš komu še vse. Bo šlo?

          • Peter

            Nesporni luzer, izhajaš iz prepričanja, da imajo vsi, ki se javljajo tukaj in ne podpirajo levice, svojega pastirja.
            Saj ti ne zamerim, prebiranje Nedelskega in gledanje Hanzi in Popo pač privede do takih zaključkov.
            Ampak, tako delujete. Kdor misli drugače kot jaz je ovca drugega pastirja, jaz, pa mislim po svje. Čeprav mislim točno tako, kot pišejo v Nedelskem,. pridigajo na Hanzi in Poop. Ampak, tega, nekako ne opazim, no.

          • Nesporni luzer 2018

            Tukaj si pa fajn mim usekal. Ne berem nobenega slovenskega cajtunga, berem le tuje medije. Niti slucajno pa ne gledam nasih programov. Najraje gledam nat geo wild in animal planet. Od politike pa samo tuje internetne medije. Ker menim da nasi mediji niso objektivni.

          • Peter

            Pa sva le našla skupno točko. Jaz sicer pogledam MMC, edini od osrednjih medijev, ker pač ostali mediji ne pokrivajo vsega, ampak z veliko rezervo, jasno.

          • Nesporni luzer 2018

            Pravilno. Ce bi bil clovek odvisen le od mmc, pop tv, dnevnika, dela in vecera, bi po 10 letih postal totalno nerazgledan debil. V bistvu pomilujem ljudi ki si “razgledanost” krepijo le na racun nasih MSM. Pa naj si bodo ti mediji desni ali pa levi. Enako mislim o mladini. Ceprav sem levicar, ne berem mladine ker niso objektivni. Zelim objektivne in pravicne medije. Na meni kot bralcu je potem, da iz tega izluscim “resnico”.

          • Peter

            Hm, na žalost jih je v dolini veliko, ki so odvisni le od mmc, poop, dnevnika dela itd…in torej, upravičeno spadajo pod definicijo totalno nerazgledanih debilov.
            Dokler bodo mediji v rokah tranzicijske levice, sprememb ne bo.

          • Nesporni luzer 2018

            Nova24, demokracija in skandal niso v rokah levice. Pa poglej kaksne umazane lazi pisejo. Poglej tale portal. Tricetrt clankov ali pretiranih, ali zlaganih, vzetih iz konteksta, simbolicne slike, sklicevanje na same fake medije alla breitbart in infowars, “novinarji” podpisani le z inicialkami, itd..?
            Se ti to ne zdi sporno?

          • Peter

            Odgovor na fejk njuz z leve.
            Sporno?
            Kdo bi sodil, no?

          • večni srb

            Ni sporno, novinar se lahko zavaruje za inicialkami ali vzdevkom, če je uredništvu znan avtor,novice pa odražajo resnično zarukanost in norost velike mase slovenskega naroda.
            Zahvaljujoč temu mediju, lahko vidimo kaj razmišljajo goveda črno na belem, če se nekaj napiše v jasne stavke, dobi čisto drugačen pomen.

          • KP

            Gospod? Čudak z zategnjenim frisom,ki hoče imitirat še bolj bedastega Dernovšeka. Pri meni ne vžge….

      • Minovak

        Ne bi rekel, če je bilo v njihovem interesu, so zelo dobro sodelovali, verjemi.

      • večni srb

        Verjetno misli na ustaške skesance, taki so bili najhujši komunisti.

      • KP

        Na sekiraj se ti papak preveč za podrobnosti. Čefurji ste vsi isti. Nabij si Miloševiča nekam,pe še za avatarja si ga daj,da ne boš delal zmede. Al pa rajš kriminalca šerifa,ljubljanskoga….

        • Nesporni luzer 2018

          Kot prvo sem Slovenec in kot drugo, boli me kurac za milosevica in ostale vojne dobickarje in psihopate. Pa ne tlaci Zokija zraven, ker Zoki je gospod za ostale. Zaenkrat mu niso dokazali se nic, torej je uradno nedolzen. Stekas? Ali velja to le za vasega gargamela? Dvolicnez jansisticni

  • domovina mili dom

    A je to tako težko razumeti. Država je omejena geografska celota. V tej zaključeni celoti pa so staroselci, ki imajo pravico do ureditve kakršno hočejo imeti. Komur ne paše takšna ureditev, je logično, da se preseli v njemu primerno okolje.
    Zakaj, za hudiča, si v nekaterih državah, tujerodni gostje vedno hočejo podrejati staroselce svoji mentaliteti in rabotam. To je tujerodna agresija. Z orožjem, je to terorizem.

    • večni srb

      Ker narod ni zadovoljen, pri sosedih vidi, da se da živeti bolje in potem silijo k njim, doma je pa prepir v hiši.
      Poglej si Melanijo, ona je dober primer ženske, ki ni hotela biti več kmetica, zdaj je pa še cel svet za njo premajhen.

    • KP

      Sliši se lepo in fajn,a tile naši nehvaležni prihajači se nekako nočejo obnašat svojemu migrantskemu statusu primerno. Kaj pa jim moremo?

  • Peter

    Oprostite, jaz sem zelo singleminded…če nekoga podpira leva presstitutka ala Xenia Horvat…mi je jasno več ali manj vse.
    Vi pa, kakor vam drago, no.

    • večni srb

      Ksenija kdo?

      • Peter

        Ja, če ne moreš verjeti, da taka kokoš zavzema tako visoka mesta, preveri na Hanzi.
        Naslednjič, ko boš vštekal vtičnico lahko mirno rečeš Jebemti Xeniju, no.

        • večni srb

          Kar misli si, že skoraj 20 let ne gledam več nacionalke in je tudi nikoli več ne bom, odkar so ponovili predvajanje sovražne vojaške propagande iz časov osamosvojitve, komentarjev pa niso pustili, je to za mene del vojaškega aparata in torej samo še eno totalitarno orožje, usmerjeno proti civilistom.

    • domovina mili dom

      Ha,ha. Pa misliš, da te bodo razumeli?

      • Peter

        Ne.

  • Minovak

    Teroristi obiskujejo teroriste, kar rdečkarji so bili in so, brez debate! Temu bo potrebno narediti konec, ker v nasprotnem primeru bomo teroristična baza, kar je pri rdečih fašistih povsem mogoče

    • večni srb

      Pogovarja se lahko z vsakim, zakaj pa ne, če le dobijo priliko za zanimiv intervju, drugo bi bilo, če bi nacionalka organizirala koncert pleh muzike policijskega orkestra iz Donbasa.

  • opazovalec

    Mene pa zanima, kakšno teroristično dejanje je izvedel Z. Prilepin. Boriti se za svoj narod nekako ni terorizem, dokler se vrši pošten vojaški spopad. In nihče mu še ni očital podtikanje bom namenjenih civilistom, vojakom nasprotne stvari je pač bogu všečno dejanje, pa tudo to ni bilo nikje omenjeno. Bil je pač poveljnik nekega bataljona in to je vse. Ve se pa, da so demokratični Ukrajinci izvedli kar nekaj teroritičnih akcij proti ruskemu prebivalstvu.

    • večni srb

      Vojaško policijski drek, zanimiv za antropologe, ne more povedati kaj pametnega, če je pa sam orodje.

      • opazovalec

        Se pravi so po tvoje naši osamosvojitelji vojaško policijski DREK? Pazi kako govoriš, da te Veliki Vodja ne sliši…

        • večni srb

          Nisem govoril o naših, čeprav seveda velja isto načelo.

    • Nesporni luzer 2018

      To je najmanj sporno ce je nabutak kaksnega porosenkovega fasista, ali pa iz njega naredil ementaler sir…problem je ker je ocitno tezek simpatizer stalina. Kar vse pove o njemu. Stalin je izrodil komunizem in iztiril marksisticne nauke. Celo Lenin mu je to ocital. Poleg tega je Stalin bil smrtni sovraznik Tita in posledicno nas jugoslovanov.

      • večni srb

        Med sabo se koljejo, ne pozabi tega, za Merklovo in Putina, pa še koga, tam ni dobrih ljudi.

      • macon

        Problem je, da vsi taki najprej delajo elemantaler iz žensk in otrok, nabutajo pa kake zvezane ujetnike. Če bi se junaki med sabo nabutali, bi bilo vseh vojn hitro konec, vendar je realnost taka, da so največ žrtve vsi ostali nič krivi in predvsem neoboroženi.

        • Nesporni luzer 2018

          Ja tukaj pa se strinjam s tabo

      • KP

        Ti pa si res levuharski rusofilski luzer. Se da komunizem izrodit?????????
        Izrojen je že v samem bistvu. Kot fašizem,s katerim sta si skoraj do potankosti identična. Če sploh lahko to razumeš…

        • Nesporni luzer 2018

          Ti butl sdsovski, jaz nisem rusofil, ce bi bral moje poste, bi videl da se zdalec nisem rusofil. Tukaj se celo razhajam v mnenju z ostalimi levicarji, saj ne maram diktatorja Putina, se manj pa norca in morilca Stalina. Sem pa pravi levicar in pravicniski socialist po dusi, takih pa je na zalost zelo malo.

          • KP

            Hvala bogu. Pa še manj vas bo. Gnoj čefurski.

    • antimur

      Mi se borimo, do sedaj samo verbalno in demokratično za svoj narod, pa nas zmerja kučanistična drhal za fašiste, samo zato, ker želimo najprej dobro Slovencem in naši okupirani domovini, šele potem primitivni drhali pritepeni od vsepovsod. Skrajni čas pa je, da iz udobnega vojskovanja preidemo v resno čiščenje kučanističnih rdečezvezdašev po Sloveniji.

      • opazovalec

        Torej začnite, pa se mi zdi da ste usraneti…. samo gofljate, pol pa jamrate, Ljubi bog zakaj si na zapustil….. Bog je na strani zmagovalcev, ne posranih riti.

      • večni srb

        Pumpaš zarukance na bratomor, ob enem pa veš, da je razmerje 20:80, ti si pa res idiot.

        • antimur

          Ti ne boš razumel tega, ker imaš gene čefurja, pa če nas bi bilo samo par, je naša dolžnost slovenskih domoljubov, da rešimo domovino pred okupacijo. Toda razmerje kučanistov proti domoljubom je veliko bolj v našo korist kot ti predvidevaš.

    • Peter

      Če nič drugega, je naloga nevtralne medijske hiše osvetliti obe strani.

      • opazovalec

        Če je intervju s posameznikom, pisateljem, pa res ne moreš pričakovati osvetlitve druge strani. Še nisem slišal za Ukrajinskega pisatelja, enakovrednega Zaharju Prilepinu. A ti poznaš kakega dobrega pisatelja iz bataljona Azov?

        • Peter

          Ne.

          Lahko pa pričakujem, da v pojasnilu pred ali po intervjuju povejo, kadi in kaj ta “pisatelj” je.
          Jasno, ne na Hanzi, no.

    • xxxxxx yyyyy

      Dam ti prav ker če razmišljaš kot nova tv bi bilo tudi samoosvojitev slovenije teroristično dejanje

    • večni srb

      Menda je jasno, da ni bil objektiven, če pa se je boril za določeno stran. Objektiven si lahko, če nisi na fronti, menda ni svojim razlagal, da se obnašajo slabše kot državni teroristi.

  • Caetano

    To so vse KGB/FSB-jevci. Uporabljajo pa podobne metode kot beograjska udba v 90. npr. v Bosni, kjer so izkoristili za uničevanje mednarodno priznane države srbsko manjšino. Na vzhodu Ukrajine je namreč precej Rusov, kot tudi na Krimu. Za prave Ukrajince pa pomeni Moskva spomin na holodomor, boljševizem, uničenje ukrajinske uniatske cerkve pod zločincem Stalinom in okupacijo.

    • večni srb

      Bosna je večinsko srbska, govoriti o srbski manjšini je oslarija.
      Ukrajinci in rusi so isti narod.
      Holodomor je nastal zaradi vojne z Nemčijo, hrano niso pojedli rusi ampak nemci.

      Religija je opij za množice.

      • Caetano

        Holodomor je bil samo zaradi nasilja boljševikov, zlasti Stalinove nasilne kolektivizacije. Če se hoče vzeti Ukrajincem narodna identiteta je to dokaz totalitarizma moskovske KGB strukture. Smrt ne le opij za množice je bil dokazano komunizem. Kar 5 milijonov žrtev je bilo takrat v Ukrajini.

        Glede Bosne pa je to ista politika zgleda, da se ni dosti spreminjajo v njihovih priročnikih. Beograjska udba je delala po istem receptu kot KGB/FSB. Uporabiti manjšino proti večini za uničenje mednarodno priznane države. V Bosni je to jasno pokazal med drugim tudi referendum. Tudi obkolitev Sarajeva s topništvom pod pretvezo vojaških vaj je bila dogovorjena v Moskvi s KGB.

  • Peter

    Čemu se čudite?

    Glavni poročevalec za zadeve z Bližnjega vzhoda na HanziTv je Boris Vasev, novinar/aktivist. Aktivist, ki podpira Hamas, da ne bo pomote.

    Iz nekega obskurnega dokumenta:

    1.2 Nepristranskost

    Nepristranskost je temeljna vrednota v vseh programih RTV Slovenija,
    ki ji je kot javnemu zavodu zaupano poslanstvo objektivnega obveščanja
    javnosti. Sporočilo ne sme zavajati poslušalcev in gledalcev.

    Poročanje mora biti čustveno neopredeljeno, hkrati pa naj odseva
    širino in dobro obveščenost novinarja. Uravnoteženo je treba sporočati
    ali predstavljati bistvena dejstva in stališča ter ohranjati
    nepristransko in etično razmerje do vseh oseb, ustanov, tem in dogodkov.

    Nepristranskosti v informativnih programih ne zagotavlja le preprosto
    matematično uravnavanje, v katerem se sleherno stališče enakomerno
    dopolnjuje z nasprotnim, marveč celovita predstavitev okoliščin, v
    katerih so ta stališča nastala.

    Izogniti se je treba vsemu, kar lahko spodbudi upravičeno domnevo, da
    je novinar ali javni zavod pristranski ali pod vplivom neke skupine za
    pritisk, ne glede na to, ali je ta ideološka, politična, finančna,
    socialna, verska ali kulturniška.

    Zahteve po nepristranskosti ni mogoče enačiti s popolno nevtralnostjo
    v slehernem prispevku. Novinar sme izreči poklicno, novinarsko sodbo,
    ki temelji na relevantnih dejstvih, ne sme pa izrekati svojega osebnega
    mnenja, ki je lahko posledica enostranskih pogledov na določena
    vprašanja. Ustvarjalci radijskih in televizijskih programov (domači in
    gostujoči) ne smejo zamolčevati ali zanemarjati podatkov, ki so v
    nasprotju z njihovim osebnim stališčem in mnenjem.

    Boris Vasev, novinar/aktivist

    • Caetano

      Boris Vasev=Marc Lamont Hill, ameriški novinar, ki so ga zaradi agresivnega spodbujanja sovraštva proti Izraelu sedaj vendarle odpustili iz CNN. Vsak narod ima svoje filoislamiste med novinarji, ki delajo veliko škodo in so sramota svojemu poklicu.

      • Peter

        Vendar pa se ni bati, da bi našega Borisa odpustili iz Hanzi, čaka ga kvečjemu napredovanje v vodjo mize (deska). A smo hujši al nismo, no.

      • Peter

        Useful Idiots, jim je rekel Lenin.

  • est

    Ogledal sem si intervju z omenjenim tovarišem in če povzamem, na kratko,je to rusko trobilo.

    • Peter

      Injtervjuja si nisem ogledal, pa mi je že nekaj časa jasno, da je Hanzi rusko, antizahodno, antiEu in anti USa trobilo, no.

  • Caetano

    Ukrajinci rušijo kipe boljševika Lenina, ki jih je najprej prodal svojim začasnim zaveznikom Nemcem in potem, ko so se Ukrajinci znebili lutk nemškega cesarja zasedel s svojo Rdečo armado.

    https://www.youtube.com/watch?v=3Jll9qtIbe0

  • KP

    Sem gledal,a le par minut,ker skoraj nisem verjel svojim ušesom in očem. Za to kvazi novinarko lahko uporabim le še besede ,sem že skoraj napisal naše,a moja ni in nikoli ne bo, eminentne otroške pisateljice s prefinjenim izražanjem,Svijetlanke Marakarkovičke.. Jebo ji pas mater..!

    • Peter

      Ja, zdaj se bomo šli samo še tako…še pasma ni več važna, no.

  • Peter

    Kot pravi lakies smo ovce vsi, ki ne blejemo tako, kot bleje on..
    US ne dobro Us ne dobro Us ne dobro
    Raša dobro, Raša dobro, Raša dobro…
    Orwell pa že dolgo gleda stran in si misli svoje, a ne laki, no?

  • xxxxxx yyyyy

    Včeraj sem gledal in moram reč da sem pričakoval tako reakcijo nore tv (volitve ne komentirajo ker so popušili). Ma tip je , bi rekli desničarji pravi domoljub

    • Peter

      Gledaš hanzi?
      In še hvališ, se s tem, no.

  • Anonimni Profesor

    Kakšna coprnica zabita neokomunistična. Že zaradi njene zabitosti en normalen moški zgubi erekcijo, če jo samo posluša.

    • Krtača 20

      Zarustanmu kurcu je tud dlaka napoti….

      • Anonimni Profesor

        Levičarskih nebuloznosti, ki prihajajo iz gobcev takih coprnic, nikar ne primerjaj z očarljivostmi feminilne lepotice.

        • Krtača 20

          Tam pa zate velja da je tud dlaka napoti zarustanmu kurcu…v vsakm primeru s u kurcu….

          • Anonimni Profesor

            Vidim iz zadnjega zapisa, da dejansko trpiš za psihološko distrofijo. To je kazen človeške narave za levičarje.

      • Kataklizma

        Kaže se, “grčavom kurcu, svaka dlaka smeta”

    • Kataklizma

      skopljenci že v osnovi nimajo erekcij …

      • Anonimni Profesor

        Skopljenje brez rezila je danes tihi morilec feminizma. Blagor pa tistemu, ki se tega zaveda.

        • Kataklizma

          Danes te ne skopijo, te samo “bendnejo” s protihormonskim orožjem.

          • Anonimni Profesor

            Vsaka feministka je protihormonska bomba.

  • Krtača 20

    Drgač pa, mal za leve mal za desne pa je. Rtv je zlo uravnotežen medij…

    • FRANC3

      To je tvoje mnenje, ki ga 80% Slovencev ne deli s tabo.

      • učko

        Mah, si fajn faliu. Ti bi mislu tud to, da je JaJo najbolj priljubljen politik v Sloveniji, če seveda ne bi blo volitev, ki so pokazala nasprotno. No, namerjeno javno mnenje še ga uvršča na rep vseh politikov, po priljubljenosti seveda. Po sovražnosti pa na 1.mesto.

    • učko

      Jah, pod JaJotom bi bla taka kot Nova24 ! Na mojo veliko žalost je Nova24 totalno negledljiva !

      • FRANC3

        Kdo te pa sili da gledaš. Prav pa je, da poveš svoje mnenje.
        Pokliči Meseca, Kordiša ali Tomićko, pa ti bodo zrihtali signal iz Venezuele ali pa iz S. Koreje. Tam korektno poročajo. V 10. letih niso zaznali niti enega nasprotovanja. Baje se je pred leti eden oglasil in protestiral. Še vedno iščejo njegov grob.

  • FRANC3

    Ali je imela Ksenja Horvat tudi intervju s Petersonom?

  • METULJ

    BANDA ZLOČINSKA NA RTV, Z BEDNIM RDEĆUHOM NA ČELU, KADUNCEM, NAS SLOVENCE IZZIVA, PONIŽUJE SLOVENSKI NAROD, DA GLEDAMO TO RUSKO TERORISTIČNO SRANJE – TO RUSKO TEROROSTIČNO SRANJE, OD ZLOĆINCA TERORISTA – PRILEPINA!!

    SLOVENCI, DEJSTVO JE, DA JE JAVNA RTV SLOVENIJE S TO ODDAJO POKAZALO PODN ZLOĆINSKE RDEĆE MAFIJE V SLOVENIJI!! IN DELA NAM SLOVENCEM PONOVNO SRAMOTO NA CELI ČRTI V EUROPI!!

    UBOGA DRŽAVA UKRAJINA IN UBOGI MI SLOVENCI, KATERIM TRENUTNO VLADAJO RDEĆA ZLOĆINSKA BUTASTA ZMENETA, GNOJI ALA TANDEM CERAR- ŠAREC!!

    JA, SAMO ULICA – SAMO ULICA NAM OSTANE SLOVENCI!! DA RAZBIJEMO TA RDEĆA ZMENETA, KI NAS TERORIZIRAJO NA VSEH PODROČJIH!! DA JIH ODPLAKNEMO UU RDEĆI DREK IN POTEGNEMO POTEM VODO MZA NJIMI!! TO BO PRAVO!!

    SLOVENCI, DNE 1212. OB 12 URI, BOMO ZAČELI Z REVOLUCIJO V LJUBLJANI,NAJLEPŠEM MESTU NA SVETU!!

    ŽELIM, DA SE NAM PRIDRUŽIJO PRAVI SLOVENCI IZ CELE SLOVENIJE!!

    ZA RESNICO, ZA PRAVICO, STRAN Z RDEĆOGNOJNO BULO NIČVREDNIH ZLOČINSKIH RDEĆUHOV, KI VODIJO TRENUTNO SLOVENIJO!!

    • xxxxxx yyyyy

      Odvisno kako si razlagaš terorizem ko se je boril v čečeniji proti muslimanom je bil ok zdaj v Donecku je pa terorist. Nekaj primirov za razmislek kdo je terorist, severni irci ali angleži , španci ali baski ali katalonci, izraelci ali pestinci na zasedenih ozemljih…potemtakem smo bili tudi slovenci teroristi z paravojaškimi enotami v jugoslaviji. Ne vem kaka je situacija v ukrajini ker poslušamo samo proukrajinske medije in je težko sodit tako sem dal samo primerjave za razmislek.

  • Peter

    Presegla vse meje?
    Hanzi oz njeni novinarji/aktivisti že od nekdaj v zvezde kujejo vsa teroristična gibanja.

    Verjetno so še malo neuvršćeni, no.

  • Govori se, da ni vsak musliman terorist, je pa vsak terorist musliman. Prilepin ni musliman, torej ne more biti terorist??

    • Krtača 20

      A to je strokovno tolmačenje zakona po janševi bibliji noriškega kraljestva hehehehe?

    • xxxxxx yyyyy

      Dokler se je boril v čečeniji proti muslimanom je bil ok zdej ko je šel v Doneck je pa terorist

  • učko

    No, JaJotu pa vseeno hvala, da je omogoču tale portal, da se lahko po mili volji “izprcavamo” !

    • Kataklizma

      neprecenljivo, upam da ima zaposlenega nekoga, ki izbira tedensko med komentarji in mu jih posreduje … pomoje je nova knjiga že v predtisku

  • učko

    Kar se pa tega Rusa tiče, pa je to tipičen primerek režimskega cepca, ki kej druzga ne zna in je tud prelen, da bi delal. V avtoritarnih režimih taki cepci pridejo do veljave.

    • Kataklizma

      vsi tvoji izhajajo iz avtoritarnega režima …

  • učko

    Kar se pa TV-ja tiče, informativne in tudi druge oddaje gledam večinoma na Hanziju. NovaTV24 je na žalost NEGLEDLJIVA !

    • Peter

      Kar je res, je res. Nova je negledljiva. kar pa še ne opravičuje tega, da gledaš hanzi, no.

  • Zvone Cernac

    V enem članku se postavite na stran židovske države in hkrati en stavek dalje izražate antisemitizem. Slolvenski domosranci ste res biseri.

    • Peter

      Slolvenski domosranci?
      Ne samo, da nimaš časa premisliti, kaj boš napisal, tudi časa preveriti, kaj si napisal, nimaš.
      Se bojiš, da ne bomo zmogli brez tvoje modrosti?

      • Zvone Cernac

        sLOLvenček idi branit Izrael proti zlobnemu Židu Sorosu

        • Peter

          Hehe, jaz sem za Hamas, butl, no.

          • Peter

            Sploh pa, da ne omenim, jebem vas pas mater, to je zdaj levičarski pozdrav, baje, no.

          • Krtača 20

            Desni, jebo vam pas mater!

          • Den456

            Jebanje psov je popolnoma v domeni vas levuharjev.

          • Peter

            Ima krtača probleme?
            Jebem vas pas mater, by Ceca, no.

    • Krtača 20

      Sej jih brusmo, fajn brusmo. Tko jih bomo, da bo na konc sam še prah….

  • Peter

    OK, lahko noč.
    Pse bomo pa pustili na miru, naj se z njimi ukvarjajo slovenske zaslužne kulturne umetnice, no.

  • Delta

    Na to je treba gledati malo drugače. Smo turistična atrakcija, ker so blond talibanke v svetu velika redkost, v Sloveniji pa jih imamo kolikor hočeš.

  • večni srb

    Tompson se ni nikoli boril proti srbom, novi ustaši so spet klali hrvate, ki so bili po rodu srbi. V Srbijo še stopil ni, nima jajc.

    • večni srb

      Glavna naloga ustašev, uničiti Slovenijo in jo asimilirati v belo Hrvaško.

      • Rožle

        “Stiči če nas vaša ruka “…

    • Rožle

      “Stići će vas naša ruka” …

  • Darth Vader

    oni so sami sebi namen……sedenje ob kavicah in prikimavanje eden drugemu, vi ste pa tako zabiti, da o njih poročate, kot o zasedanju ne vem kakšnega možganskega trusta? to so imbecili, ki so izven sektorja država nezaposljiva ološ in s tem socialni problem družbe…..

  • goldhorn

    Kdaj bo prišla metla na RTV? Popolnoma okupirana s strani Levice, Mirovnega inštituta, PIC, AI in ostalih nevladnih organizacij. Kloaka.

  • gabi

    Ko zagledam to skrajnico levičarsko me sili bruhat. Do kdaj še………….bomo plačevali to komunistično članarino.

    • Kataklizma

      odjavi se, enostavno, saj se nekateri javno hvalijo, da ne plačujejo … očitno se nič ne zgodi

  • Kataklizma

    Pa res se še ničesar niste naučili … med Rusijo in Ukrajino, izberete slednjo, poražence torej … lahko se je vedno postavljat v vlogo žrtve in potem pisat take senzacionalistične članke, češ mi smo na strani pravice, v resnici pa pojma nimate, kaj se dogaja tam … tako kot vam še vedno ni jasno, kaj se dogaja pri nas … bravo, še enkrat ste podprli izdajalce … a je to cikel na cca. 70 let, al je kaj drugega?!?!

    Komentar na odstavek s Thompsonom … “najprljubljenejši” :D hr pevec?! Kaj, a v Kninu?! Kje ste prebrali, da je najpriljubljenejši (od kje vam sploh ta beseda?!) … relativizacija ustaštva in zločinov v imenu HOSa, NDHaja in posameznikov … “poseben” zakon, ki določa uporabo ustaških simbolov in pozdrava v “posebnih primerih” … eden od glavnih motorjev tega sranja pa je zagotovo MP Thompson, lutka v rokah nacionalistov in cepljenih na “komunizem” in vse kar je iz bivše juge … Kolinda v 80ih ni mogla izbirat med okusi jogurtov … obisk v Avstraliji in pod ustaškimi simboli prepevanje sporne Thompsonove pesmi “Lijepa li si”, kjer se relativizira zločine v Herceg Bosni in, kjer jo “avtor” enostavno priključi moderni HR … ki baje ne temelji na NDh …. lepo vas prosim, dajmo mi “Trst je naš” na ploščo pri Fernetičih al nekam blizu meje … in vi spet izberete stran shizofrenikov, poražencev in agitatorjev … sramotno, predvsem pa to, da sami sebi verjamete, toliko lažete!!!

  • Optimist

    Sam sem gledal ta intervji in se mi ni zdel tako sporen, Zahar je sam povedal da je veren človek, prav tako je izdal knjigo z naslovom Samostan kjer opisuje komunističn režim in njegova grozodejstva. res je, da ne potpira kapitalizma ampak roko na srce, ne komunizem ne kapitalizem nista dobra, drži, da kapitalizem bolj deluje a zdaleč ni popoln. prav tako menim, da je prav prikazati dve strani, v tem primeru rusko ter ukrajinsko, uboje imajo dosti masla na glavi. Tako ali tako pa svet ni čno bel ampak je v tisočih odtenkih sive.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!