V Sloveniji rdeča kuga še vedno razsaja – v Nemčiji in na Poljskem za propagiranje totalitarizmov grozi zapor!

Foto: STA

V Nemčiji so na 8 mesecev zaporne kazni obsodili skrajnega desničarja, ki je nosil tatu, s katerim je promoviral nacizem. Tudi na Poljskem je zagrožena kar 2-letna zaporna kazen za promocijo totalitarnih ideologij, med drugim komunizma. Kdaj bo vse totalitarne simbole prepovedala Slovenija?

V Nemčiji tisti, ki nosijo nacistične simbole oziroma slike, ki promovirajo nekdanji Hitlerjev totalitarni režim, pristanejo za zapahi. Nazadnje je sodišče v Nemčiji na večmesečno zaporno kazen obsodilo nemškega skrajnega desničarja, ker je na telesu nosil tatu, ki je upodabljal nemško koncentracijsko taborišče. Obsojeni sicer pripada ultradesničarski nemški stranki NPD in mu je bila odvzeta prostost za 8 mesecev, navaja portal DW. Tudi na Poljskem je za nošenje nacističnih in še zlasti komunističnih simbolov zagrožena zaporna kazen do dveh let. Bi Slovenija morala ravnati enako?

Zaradi tetovaže, ki je upodabljala taborišče Auschwitz, že obsojen 
Skrajni desničar je simbol, ki poveličuje nacistično ideologijo v lanskem letu javno razkazoval na bazenu Brandenburg v Berlinu. Ob upodobitvi koncentracijskega taborišča je bil tudi napis iz taborišča Buchenwald, ki se je glasil “Jedem das Seine” oziroma v prevodu “Vsakemu svoje”. Tetovaža je sicer upodabljala  koncentracijsko taborišče Auschwitz. Nemški ideolog je sicer pred tem že prejel 6-mesečno pogojno zaporno kazen zaradi kršitve nemškega zakona, navaja DW.

Je pritok ilegalnih migrantov kriv za ideološko radikalizacijo? 
Nemčija se želi na takšen način zoperstaviti porastu desničarskega radikalizma, ki se je okrepil še zlasti v času zadnjega migrantskega vala. Pripadnik nemške skrajne desnice je bil zaradi obsodbe sodišča šokiran, stvar pa bo predana naprej v obravnavo na višje sodišče. Tatu s podobo taborišča naj bi bil sicer po prvotni obsodbi prekrit z nekim drugim, ki ni propagiral totalitarne ideologije, vendar pa je sporni napis ostal.

Na Poljskem za promocijo skrajnega levičarstva grozita 2 leti zapora! 
Na podoben način so na Poljskem že prepovedali nošenje vsakršnih simbolov, ki propagirajo komunizem, za kar je zagrožena celo zaporna kazen do dveh let. V tej državi ob Baltiku je bilo leta 2010 določeno, da ni dovoljeno proizvajati in prodajati simbolike, ki promovira to skrajno Marksovo totalitarno ideologijo. Enak odnos imajo Poljaki do simbolike, ki promovira nacizem in antisemitizem. Obenem je med drugim prepovedano tudi posedovanje, pošiljanje in javno predstavljanje gradiva, ki promovira tovrstno zločinsko totalitarno ideologijo. Na Poljskem potemtakem velja enak odnos do vseh znamenj, ki kakorkoli poveličujejo krvave režime 20. stoletja, navaja piotrskarga.

Celo Evropa že “linčala” totalitarizme, tudi krvavo rdeče, v Sloveniji to ni pomembno
“Pred dobrim letom, namreč aprila 2009, je Evropski parlament sprejel Resolucijo o evropski zavesti in totalitarizmu ter v njej obsodil vse totalitarne režime v Evropi in 23. avgust je bil razglašen za vseevropski dan spomina na njihove žrtve. Ker je Slovenija edina država v Evropski uniji, ki na državni ravni ni obsodila komunizma, seveda ni presenetljivo, da v Državnem zboru resolucija ni bila sprejeta, ker je koalicijskim poslancem povzročala težave obsodba komunizma,” navaja Časnik. 

Foto: sta

Foto: sta

Bi morala Slovenija ravnati enako in nosilce rdečih zvezd poslati za zapahe?
Ni čudno, da Slovenija s tovrstno simbolistično nesnago še ni pometla, saj se celo na državnih proslavah, na katerih obeležujemo konec komunističnega obdobja in začetke slovenske suverenosti, še vedno pojavljajo rdeče zvezde. Zadnji takšen primer se je zgodil na proslavi ob Dnevu suverenosti 25.10., ki ga je slovenski državni vrh obeležil v Kopru, kjer so se naši politiki spomnili odhoda zadnjega vojaka JLA iz Slovenije.

Foto: epa

Foto: epa

Pri nas velik problem izvedba lustracije
To, da je komunistično simboliko pri nas še vedno mogoče opaziti na proslavah, na katerih se absolutno ne bi smela pojavljati, pa je predvsem posledica neizvedbe lustracije, saj politični kadri iz preživetega sistema še naprej rovarijo po naših družbenih sferah. Različne oblike lustracije so izvedle domala vse države nekdanjega vzhodnega bloka, kar je zelo pripomoglo k zmanjšanju korupcije pri njih, le pri nas se tega perečega problema še nismo lotili. Dokaj uspešno je sicer lustracijo izvedla prav Poljska.

Domen Mezeg

  • Rožle

    Potemtakem bi bili vsi levaki pri nas za zapahi….

    • MEFISTO

      Jaz jih ne bi zapiral.

      To so počeli komunisti in še bodo, če jim bomo dali priložnost.

      Na nekdanji komunistični standart bi jih vrnil in še tega bi si morali zaslužiti s trdim delom.

      • domovina mili dom

        V vrsti čakat za kurjavo (premog). Bencin deliti za bone. Par ne par.

        • MEFISTO

          No, vidiš, koliko je načinov, da se kaznuje rdečkarje in jih vrne v čase mleka in medu gnile Jugoslavije.

          • domovina mili dom

            Ja sem koj zato, da jih od zunaj mreže gledam kako stojijo v vrsti za kotel.

      • mirodel

        Si kaj pomislil na tiste, ki bi postali na cestah žrtve takih, ki vozijo po “levi” s starimi kripami?

      • Capi

        Pa bone bi jim dal za tankat, po kavo, prašek in sadje bi jih pa poslal čez mejo

      • MižekFiga

        Kazen; Minimalna pokojnina ali soc pomoč ali … itd

  • Artur

    Levi rdečkarji so že od nekdaj znani po provokacijah in zdrahah tisti na položajih seveda še po veliko hujšem. Po tem, da je njihov idol pedofilski zločinec in množični morilec je jasno s kakšnimi osebki imamo opravka (mlinski kamen okoli vratu našega naroda).

  • Anton

    Kjer koli po europi sem bil so pomedli s bivšimi sistemi F. N. In K….. Samo pri nas je narobe svet. Takoj ko prideš cez mejo (granica) že nekje ob cesti leži skala s zvezdo, Bog ne daj da bi na črpalki visela slovenska zastava, po radiju pa se predvajajo samo hrvaške pesmi.(so lepe ni kej samo ne ena za drugo+Avdić) Tako da običajno pridem domov slabe volje. Hvala vsem kateri se trudite za preživetje ostankov Slovenije.

    • Poštenje velja

      U piko si zadel ta slovenački bananistan

    • domovina mili dom

      Žalost, ko prideš v lokal, balkanska muzika. Opozoriš natikarco, da to ne spada v slovenski lokal, pa te zavrne ,da šef hoče to postajo. Ko bi Slovenci te lokale zapuščali , bi se šef sigurno premislil. Torej smo Slovenci sami krivi za to stanje. Enako velja za volitve.

      • dr Janez Sveti

        Pa si zapustil lokal ali samo jokaš?
        Dr Janez Sveti harambaša

        • domovina mili dom

          Oboje sem storil.

          • dr Janez Sveti

            Ni mi jasno, zakaj si grenite življenje zaradi neumnosti.
            DR Janez Sveti bolikurc

    • Franc Šink

      Poslušaj po tem SLO-1 Ti bo glavo razneslo.

  • karpelec

    Za vse norčije in novosti smo zelo dovzetni. Pri osnovni preživeli državni simboliki, pa se nekateri borijo s hudo demenco, ki ne izbira ljudi po poklicih, ampak kaže na njihovo osnovno intelektualno raven.

  • domovina mili dom

    Dokler bo ZB-NOB dobival 8 mio davkoplačevalskega denarja na leto, bo oboroževal in indoktriniral Slovenijo.

  • Novakec1

    Demokracija je tudi totalitarizem, ka pa zdej?

  • učko

    Vse to pomeni samo to, da pri nas še vedno vlada “ta rdeči fašitični” režim. In škoda, da se Janša in njemu podobni napihujejo, kako so zaslužni za osamosvojitev in demokracijo. Od nikogar se nismo osamosvojili, še zlasti ne od “ta rdečih fašistov” ne, pa še kolaboracijo imamo pri “ta belih” in “ta črnih”, ki kolaborirajo s “ta rdečimi” !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Nata

      Saj se ne napihujejo . Povedati pa imajo dolžnost in pravico , kako je bilo .
      Če si ne bi kuči&company začeli lastiti vseh zaslug , se tudi oni drugi ne bi – napihovali , kot praviš , a ne ?

  • moat

    Morebiti bi morali iti v prepoved nošenja simbolov totalitarizma, toda vedeti je treba, da ni vse totalitarizem. In zadeva je veliko bolj zapleteka kot se zdi na prvi pogled. To je lepo povedal Jože Vogrinc: »Simboli niso totalitarni. Totalitarni so tisti, ki v imenu svoje resnice odrekajo drugim pravico do njihove resnice.« Vir Mladina.
    Članek na NOVA24TV piše o primeru prepovedi nošenja totalitarnih simbolov v Nemčiji, kjer so obsodili skrajnega desničarja zaradi nošenja nacističnih simbolov. Seveda ničesar ne piše o tem ali je v Nemčiji prepovedano nošenje tudi rdeče zvezde kot totalitarnega simbola? Jasno pa se omenjena Poljska, kjer je za nošenje nacističnih in tudi komunističnih simbolov zagrožena zaporna kazen, namenoma pa se pri tem zamolči Madžarsko in sodbo Evropskega sodišča za človekove pravice. Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu je leta 2012 razsodilo, da je Madžarska kršila temeljno pravico do svobode izražanja, ko so Fratanola (oškodovanca) obsodili zaradi nošnje peterokrake rdeče zvezde, simbola socialističnega in komunističnega svetovnega nazora.Tako da navedba, da je celo Evropa že “linčala” totalitarizme, tudi krvavo rdeče, v Sloveniji pa to ni pomembno, ne drži. Članek je enostranski, res. http://siol.net/novice/svet/madzarsko-sodisce-nosenje-rdece-zvezde-ni-kaznivo-dejanje-385379 in http://www.mladina.si/163894/znova-o-simbolih/.

    • Viktorh

      Dobro veš na kaj se nanaša napisano.

      Sramota je, in to velika sramota, ko na svečanostih ob državnih praznikih nekateri vihtijo srbske, jugoslovanske zastave z rdečo zvezdo. Enako pa je s tem, ko nosijo šajkače z zvezdo.

      Ne moreva reči, da se nismo osamosvojili zavestno, se odrekli komunizmu in s tem s simbolom.

      Glede na to, da pa nekateri še vedno nosijo te simbole, je to ogabna provokacija.
      Slovenec, državljan RS, domoljub je tovrstne simbole odvrgel na smetišče.

      P. S.: jaz še hranim Brozovo fotografijo, zastavo z zvezdo, staro registrsko tablico, blok bonov za gorivo, potrdilo o depozitu za prehod meje… Vse to zato, da bom lahko pravnukom pokazal kdo je bil komunistični zločinec, ki je moril LASTEN narod, nas sistematično uničeval, kradel, nas pustil v politični in gospodarski agoniji.

      • moat

        Seveda vem, saj sem prebral. Samo povedal sem, da ni tako enostavno prepovedati nošenja nečesa, kar ni bil samo simbol totalitarizma ampak tudi simbol boja zoper nacizem. V tem je težava In to ne samo v Sloveniji.

        • Viktorh

          Gre za eno malenkost. Da je nekaj kaznivo dejanje mora biti to opredeljeno v KZ, da lahko nekoga preganjaš. Poljaki so to uzakonili, Madžari očitno ne.

          Veva pa, da je naše US razsodilo takole:

          “Človekovo dostojanstvo je v središču ustavnega reda Republike Slovenije. Njegov etični in ustavnopravni pomen izhaja že iz Temeljne ustavne listine, ki ni samo ustavnopravni temelj slovenske državnosti, temveč so v njej začrtana načela, ki izražajo temeljno (ustavno)pravno kakovost nove samostojne in neodvisne države. S sprejetjem osamosvojitvenih dokumentov ni prišlo samo do prekinitve državnopravne povezave med Republiko Slovenijo in SFRJ, temveč je šlo za prelom s temeljnim vrednostnim konceptom ustavne ureditve. Drugače kot nekdanja SFRJ je Republika Slovenija država, katere ustavna ureditev izhaja iz načela spoštovanja človekovih pravic in temeljnih svoboščin. Človekovo dostojanstvo je temeljna vrednota, ki prežema ves pravni red in ima zato tudi objektivni pomen pri delovanju oblasti tako v konkretnih postopkih kot tudi pri sprejemanju predpisov.

          Kot temeljna vrednota ima človekovo dostojanstvo normativni izraz v številnih določbah Ustave, zlasti je konkretizirano prek določb, ki zagotavljajo posamezne človekove pravice in temeljne svoboščine. Kot posebno ustavnopravno načelo pa je načelo spoštovanja človekovega dostojanstva neposredno utemeljeno že v 1. členu Ustave, ki Slovenijo opredeljuje kot demokratično republiko. Načelo demokratičnosti po svoji vsebini in pomenu presega opredelitev državne ureditve kot zgolj formalne demokracije, temveč vsebinsko opredeljuje Republiko Slovenijo kot ustavno demokracijo, torej kot državo, v kateri je ravnanje organov oblasti pravno omejeno z ustavnimi načeli ter s človekovimi pravicami in temeljnimi svoboščinami. Tako je prav zato, ker sta človek in njegovo dostojanstvo v središču njenega obstoja in delovanja. V ustavni demokraciji je človek subjekt in ne objekt oblastnega delovanja, njegova (samo)uresničitev kot človeka pa je temeljni namen demokratične ureditve.

          O protiustavnosti predpisa ali drugega oblastnega ravnanja, ki ima simbolni pomen, je mogoče govoriti takrat, kadar ta simbol z avtoriteto oblasti izraža vrednote, ki so v celoti nezdružljive s temeljnimi ustavnimi vrednotami, kot so človekovo dostojanstvo, svoboda, demokracija in vladavina prava. Simbolna razsežnost Titove ceste je neločljivo povezana s simbolnim pomenom imena Tito. Dejstvo, da je bil Josip Broz Tito dosmrtni predsednik nekdanje SFRJ, pomeni, da prav njegovo ime v največji meri simbolizira nekdanji totalitarni režim. Ponovno uvedbo ulice, poimenovane po Josipu Brozu Titu kot simbolu jugoslovanskega komunističnega režima, je mogoče objektivno razumeti kot priznanje nekdanjemu nedemokratičnemu režimu.

          V Republiki Sloveniji, kjer se je razvoj demokracije in svobodne družbe, ki temelji na spoštovanju človekovega dostojanstva, začel s prelomom s prejšnjo ureditvijo, je oblastno poveličevanje komunističnega totalitarnega režima s poimenovanjem ceste po voditelju tega režima protiustavno. Poimenovanje ceste po Josipu Brozu Titu namreč ni poimenovanje, ki bi se ohranilo še iz prejšnje ureditve in bi bilo danes le del zgodovine. Izpodbijani Odlok je bil sprejet leta 2009, osemnajst let po osamosvojitvi Slovenije in vzpostavitvi ustavnega reda, ki temelji na ustavnih vrednotah, nasprotnih vrednotam režima pred osamosvojitvijo. Takšna nova poimenovanja v današnjem prostoru in času nimajo več svojega mesta, ker so v nasprotju z načelom spoštovanja človekovega dostojanstva, ki ima svoj temelj v 1. členu Ustave in sodi v samo jedro ustavne ureditve Republike Slovenije.”

          Po tej logiki bi lahko prepovedalo tudi simbole ZL, ko navajaš kot primer
          Skrajno ogabno pa je bilo obnašanje političnega vrha v Stožicah, mar ne.

          • moat

            Tudi Madžari so morali to uzakoniti, saj drugače ne bi mogli preganjati Fratanola. Sprva so ga obsodili na prvi stopnji, nato pa je zadeva šla s pritožbami oškodovanca do Evropskega sodišča za človekove pravice. To o čemer je odločalo naše US se je nanašalo samo na novo poimenovanje imen cest in ulic po voditelju/jih prejšnjega režima. S tem se strinjam, saj danes vendarle živimo v drugačni družbi, kjer ne bi smelo biti več poveličevanja simbolov tedanjega režima. Ali pa bi US prepovedalo simbole npr. ZL (po moje dejansko samo izzivajo kot je napisala Nata) ali celo nošenja teh simbolov posameznikov npr. ob proslavah, pa je težko reči. Malce dvomim, da bi to storilo. Se pa strinjam, da teh simbolov ne bi smeli razkazovati na državnih proslavah. Ne bi pa prepovedoval nošenja teh simbolov na proslavah, ki jih npr. organizira borčevska organizacija ali nošenja simbolov posameznikom, ki to želijo.

      • Lokomotivführer

        Bravo, a imaš na nakazilu depozita napisano številko svojega TR. Ker srbski cariniki so padali tudi na take finte, samo, da je videl nakazilo, pa depozit je že odpiral rampo

    • Nata

      Kako človek v zasebnosti hodi oblečen , me ne zanima ! Naj si natakne , kar želi .
      Osebna , ali umetniška svoboda je naša pravica.
      Čeprav to umetniško svobodo pri nas zelo različno upoštevajo . Vemo za veliko primerov . Ne bom naštevala . Vendar so se levi že nekajkrat osmešili – prvič z nepoznavanjem umetnosti in drugič z dvojnimi merili .
      Vendar pa ta osebna svoboda odpade pri parlamentarcih………..vodilnih politikih …………vladnikih .
      Oni predstavljajo Slovenijo ! Slovence in Slovenke .
      Zato tu ni primerjave , no ?

      • moat

        S tem se strinjam, res. Sam menim, da bi morala to vedeti tudi ZL in se odpovedati svojemu simbolu, ki ga imajo za logo(tip).

        • Nata

          Ja, res je ! A. žal ima človek občutek , da namerno izzivajo . Da želijo reakcijo in predvsem polemiko ! Da se veliko govori ?

  • Viktorh

    Včasih, ko je kuga razsajala, so okužene popolno izolirali in jih pustili umreti na samem. Potem pa so jih zagrebli.

    • domovina mili dom

      Ta priložnost je bila zamujena 91.

      • Viktorh

        Morda relativno, absolutno pa še ni prepozno.

        • domovina mili dom

          Upajmo.

  • antimur

    Te golazni se ne da odstraniti s prepričevanjem. Potrebno ji je odstraniti glavo, to je Kučana z njegovo drhaljo, pa se bo razletela, kot se je Jugoslavija po Brozovi smrti.

    • domovina mili dom

      Je bilo nestabilno stati na eni nogici. Tu pa je še vse v polni kondiciji. Do stotega leta, kar je velika verjetnost.

  • Vladimir Sotler

    Naj starčeki,ala Stanovnik in podobni nosijo rdečo zvezdo.Mene pa čudi mladina od 20 let da se maškaraju v te posrane uniforme.Bog čuvaj naše otroke in vnuke pa tudi Slovenijo

    • domovina mili dom

      Zato pa ne dopuščajo šolstva izven kumrovških okvirjev.

  • totex39

    Dokler bo ta komunistična Kučanova garda še hodila po naši zemlji in mešala štrene z svojimi jugonostalgičnimi idejami ne bo prepovedi o njihovih simbolih, ki so nam naredili toliko gorja in nam še delajo z svojimi lažnivimi provokacijami.

  • Borut Stari

    V Sloveniji je promocija totalitarnih ideologij zaželjena in nujno potrebna za zmago na volitvah. Vsaka obsodba ali zaporna kazen te umazane promocije je misija nemogoče. Žal Slovenija je v tem smislu zatohla in gnila država.

    • Olga

      Na ulici bom pljunila v vsakogar z rdečo zvezdo! Če lahko on žali mene, lahko tudi jaz njega! Tako se dela v brezpravni državi! Ljudje vzamejo stvari v svoje roke!

      • bednick

        A ta-zelenga?

      • Vera

        Tudi jaz bi enako storila , če bi bila mlajša in bliže Ljubljani .

        • janez cepec

          vedve raj kej druzga u roke uzemta, al pa kam drgam

          • Vera

            Kdor ima jezik , ima tudi roke , ki veliko naredijo ! Zate nisem prepričana, da imajo tvoji domači kakšno korist od tebe !

      • Borut Stari

        Posluš Olga, za te na ulici ali na njihovih proslavah je škoda vsakega pljunka. Te pršparaj za tiste, ki pod to zvezdo obvladujejo oblast. Zadnje ćase iščem smrtovnice le na prvi strani cajtngov ali na udarnih sporočilih Hanzi TV,POP TV ali A kanalizacije.
        Saj razumeš zakaj. Takrat bodo le črne zastave na spodnjem koncu droga pa njihove..

  • bednick

    V prvem razredu sem se z velikim trudom naučil pravilno narisat peterokrako zvezdo,
    a zdaj bi mi pa ta trud eni šalabajzerji radi razvrednotili?
    Ne bo šlo.
    To je zapečateno za vedno.

    • Anton

      Hahaha . Legenda si.

    • komar marko

      Glede na to da obvladaš risanje mi prosim RAZLOŽI SLO statistiko zakaj se 97% SLOVENCELJNOV da cERKVENO pokopati. Če si car kot se hvališ boš zmogel razlage, drugače pa si OPRANOGLAVEC in odvisnik od korita kamor te usmeri PALČEK SMUK, tako trobiš!

      • bednick

        Cerkveno se dajo pokopat zato, da ne bi znanci rekli, glej tile pa nimajo denarja za cerkveni pogreb.
        Vsi se sramujemo revščine.

        • Franc Novak 1979

          Tudi če bi ukradel milijone, tako kot Janševi tajkuni, se ne bi dal pokopat cerkveno, ker je to osebno dejanje in ne stvar neke prisilne organizacije. Pa tudi ne pod zastavo z zvezdo, kljukastim križem ali zvezdicami, ker je tudi to samo ideologija. Vsak naj živi življenje pošteno, tako, da državi plačuje davke in prispevke, država pa naj poskrbi, da bodo njeni državljani socialno varni, da se jim ne bo treba bati nasilja in da bo infrastruktura in javne dobrine dosegljivi vsem. Šele, ko taka država ustvari presežek,lahko pomaga državljanom drugih držav, dokler pa proračun kaže minus, pa vsi skrbimo samo za lastno državo. To je demokracija ne pa da bo demokracija plačala zato, ker bo skušala ustreči vsem. Reveži bodo želeli premoženje bogatih in demokracija jim bo to dala. Mladi bodo želeli biti spoštovani kot stari, žene bodo hotele biti kot moški. Tujci bodo hoteli staroselske pravice. In demokracija jim bo to dala. Tatovi in goljufi bodo hoteli pomembne državne funkcije. In demokracija jim bo to dala. In ko bodo lopovi in prevaranti končno demokratsko prevzeli oblast, ker kriminalci in zločinci težijo po moči, bo nastala hujša tiranija, kot je bila za časa katerekoli monarhije ali oligarhije

      • Franc Novak 1979

        Ha, ha, če rdeči vihtijo zastave z zvezdo, se črni hvalijo s številom cerkvenih pogrebov. Idioti na obeh straneh.

  • Olga

    Pri mednarodnih institucijah je treba sprožiti postopke proti Sloveniji zaradi genocida in propagande in nekaznovanja komunističnega totalitarnega režima!

  • if

    Slovenija je obsodila komunizem aprila 2009 v evroparlamentu v obliki podpore resouciji o totalitarizmih.
    GLASOVANJNE evroposlancev: 631 poslancev, ZA: 554, PROTI: 44, VZDRŽANIH:33.

    Vsi slovenski evroposlanci so resolucijo podprli, torej vsa takratna vodilna politika:

    Mojca Drčar Murko (LDS) in Jelko Kacin (LDS);
    Aurelio Juri (SD)
    Romana Jordan Cizelj (SDS); Miha Brejc (SDS);
    Ljudmila Novak (NSi); Alojz Peterle (NSi).

    V tistem času je vlado vodil Borut Pahor.
    ______________
    Kdo so, ki v Sloveniji preprečuejo uveljavitev učinkov resolucije o totalitarizmih. ki so jo sicer podprli v Evropi?
    Hinavci, razdiralci Slovenije in veleizdajalci demokracije in uspešnega razvoja samostojne Slovenije!
    Na katerih državnih funkcijah živijo danes?
    Prvi je predsednik države, drugi so vsi v parlamentu v skupinah Desus, SD, ZL, SMC vključno s šefom SMC!

  • Anton

    Komunizem je kot beton 100 let se utrjuje, 100 let pa propada.

    • črnaovca

      Ja tudi komunizem se lahko vrne kot so se vrnili beli

      • Anton

        Ja vrnili so se iz hude jame v drugo jamo.

    • Viktorh

      ..komunizem je kot aids. Zlahka se ga nalezeš in zelo težko znebiš…

      • Anton

        Ja v bistvu je boljša primerjava z boleznijo….

        • Viktorh

          To gotovo drži, saj preverljivo pri janezu cepcu.

      • janez cepec

        ti že veš iz svojih izkušn. enkat komunajzar, zmeri komunajzar. sam, de s biu ti še zagrizen UDBOUC za povrh

  • črnaovca

    Me malo briga ideologija vladarja, važno da živim dobro in svobodno. proti državi pa tako ali tako ne smeš rovariti pa naj se oklicuje še za tako demokratično

  • komar marko

    No zadnji TOTALIRIZEM je povzročil največ gorja na svetu. Naprimer na PRIMORSKEM do konca leta 42 so fašisti pobili 20 SLO državljaniov, v protiutež pa je naša stran , ki se je boirila za osvoboditev dala pobiti 700 SLo prebivalcev! Le kdo bo sedaj obsodil totalirizem, če pa imamo še vedno 25.000 prejemnikov zaslužnih penzij. Ob koncu vojne pa smo imeli enako število partizanov. Ja to so kleni Slovenci, polni zdravja. Očitno v hosti ni bilo tako slabo!

  • Bonifacij Ljubljanski

    Hojla!

    V Sloveniji ne bo nikoli uspela takšna prepoved komunizma in ideologije povezane s komunizmom. Delno zaradi tega, ker je komunizem omrežil partizanstvo, ki ima pozitivno noto. Z samo obsodbo komunizma ne bi naredili nič. Bi bilo pa potrebno obsoditi vojno in povojno nasilje in uboje ter umore. To bi jaz z veseljem podprl. Obsoditi partizanstvo, pa se mi zdi tako, kot če bi obsodil kmečke upore. Jaz jih enostavno ne morem. V sebi čutim, kako obupano nemočni so bili tlačani, pa so se uprli. Enostavno, ko ne gre več, udariš nazaj. To je duh svobode in preživetja.
    O komunistih in o zločinih pa se lahko pogovarjamo. A da ne bomo vsi isti, isti, isti,,,na demokratičen in pravni, civiliziran način.

    • komar marko

      Se strinjam s tabo. Samo kaj ko je partizansktvo izrabljeno. Zaradi koristi pa se sedaj ne loći zrno od plev. In za to rabimo še 25 let! Pač preveč še curlja!

    • tarantela

      Tvoj komentar je popolnoma umesten, ampak, če boš zagovarjal partizanstvo, jim jemlješ edino igračko, ki jo še imajo za borbo in obrambo njihove “demokracije”.

  • Machete

    In Sweden, islamic flag used by ISIS, is not forbidden. Nazi swastika of course, is. White people in Sweden are truly subject to racism against them…

  • MižekFiga

    Rdeča zvezda v Sloveniji že od njenega prvega dne leta 1941 izgublja svojo barvo. Trenutna barva je usrano temno zemeljsko rjava! Pomagajmo jim posprejati in posodobiti zvezdo !!!

  • Vera

    Mladeniča na zgornji fotografiji , bi se svoje uniforme v svobodni Sloveniji morala sramovati . Pa se ??????????????? Neupravičenci do borčevske penzije , pa prav tako, ker praznijo žakelj v katerega niso vložili niti dinarja .

  • Antonius

    Humus za vsak nacionalizem je lahkomiselna in neodgovorna politika. Sociologom je dobro poznan podatek, da je v vsaki družbi 5 – 6%-ov latentnih, skrajnih nacionalistov. Merklova jim je pogoje za odpor, javni protest in politično organiziranje ustvarila s totalno neodgovornim povabilom milijona in pol šeriatarskih muslimanov.
    Francija si je na hrbet šeriatarje naložila na malce drugačen način. Alžirska veja arabskih priseljencev so ubežniki v Francijo po njihovem porazu v alžirski vojni. Večina sodelujočih Alžircev s francosko kolonialno vojsko je pobegnila v Francijo. Na rob odrinjeni v novi družbi, so postali Alžirci zelo lahek “plen” muslimanske verske ideologije. K Alžircem prištejmo še vse ostale priseljence iz bivših francoskih muslimanskih kolonij, pa se v francoski politiki pojavi prvi odpor zoper nezadovoljno tujerodno muslimansko kulturo. Le Pen je oče politike francoskih nacionalističnih skrajnežev. Njegova hči Marie je jabolko z njegovega drevesa, boljša od očeta je samo v tem, da svoja skrajna stališča zavija v ušesom bolj prijazno šelesteč celofan.
    Danes, čez prst ocenjeno, se v združeni Evropi ponovno razrašča nacionalizem, utemeljen na zavračanju vsiljenih šeriatarjev.
    Slovenski nacionalizem družbenega razdvajanja je utemeljen pa na morilskem početju zmagovitih morilcev in kleptomanov. Danes so domobranci še enkrat krivi, da vsa slovenska opozicijska populacija gleda drugam. Pravosodni sistem je “punčica njihovog oka”, da se neopazno dogaja, kar moramo prenašati. Beograjski arhivi so Srbom imeniten ključ, da nas poceni ropajo. Dediči zmagovitih morilcev jim pa to poceni krajo omogočajo.
    Slovenski politikantski nacionalizem se nikogar ne boji, ker mu štango držijo sodniki. Jasna Murgelj ga je na mariborskem sodišču uspešno zagovarjala. Za nered so bili na koncu krivi policaji, ona pa sedaj za nagrado, izvoljena sedi v slovenskem parlamentu.
    Za domovino s tITOM in rdečo zvezdo naprej je samo provokativna floskula dedičev po zmagovitih, ki se nam skriti za ozadjem te politikantsko vzpodbujene nacionalistične floskule na nakradenem v bogastvu brezskrbno smejijo.
    Škoda, da volilne naivnosti in neumnosti ni mogoče prodajno izvažati. Narodni dohodek na prebivalca bi zlahka presegel norveškega.

  • MižekFiga

    Jugoslavije ni več !!! Partizanstvo je svoje zato odbrenkalo.

    • Novakec1

      Slovenije tudi ni več, je ratala multikulti zmazek brez vodstva.

  • Franc Novak 1979

    Zakaj je na naslovnici tega članka srbska zastava? Torej ta posnetek ni iz Slovenije ?? Začnite že nekrat pisati kritično, ne navijaško za eno stran.

    • Novakec1

      Ne morejo, imajo oprane možgane. Morjo pisat po naročilu velikega vodje. Neki tazka kot levičarji po naročilu iz Murgel.

    • komar marko

      In nisi prebral da je slika simbolična. In zakaj ne greš nazaj na kure, tam ste tako v sozvočju!

      • Franc Novak 1979

        Sicer to pred pol ure ni pisalo, ampak vseeno. Saj je dosti slik s slovensko zastavo z zvezdo. Ali pa se s tem prilizujete “domačim” Srbom u Fužinama, da bi vas podpirali.

    • tarantela

      Ne poznajo zastav.

  • hle

    Današnjemu kulturno marksističnemu podmladku bi morali dopovedat da niso vredni nosit rdeče zvezde in ostalih simbolov za katerimi skrivajo svojo uničevalno ideologijo ki je z tisto za katero so se borili revolucijonarji večinoma v nasprotju

  • Franc Šink

    Preveč omenjate te rdečuhe zadnji čas. Zavedajte se da se to vrine počasi v človeško podzavest,Kot agresivne reklame.

    • domovina mili dom

      Če rečeš, da je komunist kriminalec, bo mir. Ko pa zavrtiš film o propadu jugo okupatorja in se v kontekstu najde kučan, stanovnik in ostala rdeča navlaka, ki ne more izbrisati dejstev svojih govorov. Potem je pa hitra cenzura. Ko dobiš dokaz, ups cefizelj, tu se pa vse neha. hitro brisat arhive.

  • centurion

    Za te zadeve je v Sloveniji krivo zdravstvo, ki ne poskrbi
    za ekspanzijo bolnikov te bolezni in jih oskrbi v primernih ustanovah
    zaprtega tipa.
    Imajo pač rdečo člansko izkaznico, ki jim dovoljuje prosto gibanje
    in zagotavlja imuniteto.
    Nad vsem pa bdi varuh bolnikovih pravic iz Murgl.

  • zaton

    Tako kot je rekel g. Janša. Leta 1991 smo se osamosvojili, nismo pa se osvobodili.

    • janez cepec

      ja ljubljeni vodja se še zdej ni osvobodu komunajzarskih meto, mišlenja in dejanj. rad bi biu drugi Titek, pa mu kljub njegovem vizionarstvu in preroštvu ne ratuje glih najbolj

      • MižekFiga

        “Ljubljeni vodja” jebil izključen že pred osamosvojitvijo !!! Izključil ga je “Večni vodja”. IN zakaj vse najboljše lastnosti večnega vodje kar naprej pripisuješ ljubljenem vodji ???

        • janez cepec

          ja vun so ga vrgli, ke so ga prokužili, sam on jih je poj fehto, de bi ga nazaj uzel, pa mu nekak ni ratau. kar se pa lastnosti velikega, pa ljubljenega vodje tiče, so pa enake, ob sta diktatorja

          • MižekFiga

            Enaka ???
            Kolk je pa ddr. Kučan presedel v arestu ???

          • janez cepec

            ja kok je pa Janša, aj’ biu to kešn arest?

          • domovina mili dom

            Pusti ga. Saj ne ve kaj govori.

          • janez cepec

            odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo

  • Okra tatoo

    Poznamo tudi Habsburški totalitarizem, ki je trajal 400 let na teh tleh tam nekje od 1518 pa do 1918. Vse njegove kraje v imenu oblasti in posledice se še vedno in vedno bolj častijo v šolah in muzejih, ko je druga plat medalje vedno bolj prezrta.

    • FreedomAndDemocracyNOT

      tok smo bili preganjajo cez zgodovino, pa se kar imamo enega izmed visjih standardov na svetu…

    • komar marko

      Kar podpišem za te Habsburžane takoj, posebno za njihovo policijo, tožilstvo in sudije! vNe moreš zgrešiti!

      • Okra tatoo

        Kakor, da si pozabil, da so vse šole, ki so jih ustanovili Francozi, Habsi potem takoj ukinili, učitelji pa so slabo končali. Prav tako tisti, ki so se izpostavili. Napoleon jim je vzel samo tisto, kar jim ni pripadalo, kar so ljudem ukradli. V zahvalo so potem umorili njegovega sina. Za protiprotestantizem na teh tleh do prav tako glavni krivci Habsi. Številke pa gredo v desettisoče.

      • domovina mili dom

        Tako je. Ti še senca niso bili komunistični inkviziciji.

    • Viktorh

      Bodi tako prijazen, pa za primer navedi le podatek, koliko državljanov je dal izvensodno pomoriti kajzer Franz Josef.

      • Okra tatoo

        No, na primer celo svojega sina Rudolfa in izrinil in odstranil svojega brata Maxa. Njegova žena je zblaznela. Verjetno tudi on, ko je začel veliko prvo svetovno. Ker se lahko sedaj pogledajo spisi njegove tajne policije, je nadziral in onemogočal vse narodno napredne poskuse. Nasprotnike je zapiral v umobolnice…

        • tarantela

          A so že takrat imeli komuniste, Udbo in Kučana?

          • Okra tatoo

            Imeli so Husite, protestante, čarovnice, Gubca. Zmeraj so morali nekoga preganjati in uničiti. To jih poganja kot kao naprej.( to oni mislijo).

    • Kučko pod pručko

      Habsburžani so vladali od leta 1273, ko je Rudolf I. postal prvi cesar Svetega rimsko-nemškega cesarstva, pa vse do leta 1918!!!

      • Viktorh

        Na Poljčah te ni bilo?

      • Okra tatoo

        Malo si se zmotil. Kaj vmes ni bilo še nekih Luxemburžanov in drugih. Kaj pa Karel, Wenzel, Sigismund, Jobst… tam nekje v letih od 1350 do 1500. Kje si pa ti hodil v šolo? V konjušnico na Dunaju? Naše ozemlje je bilo pa tam do nekje leta 1490 po Ogrskim kraljem Matijo Korvinom, sigurno pa do leta 1512, ko se tukaj pojavijo Turki, in osvojijo tričetrt Ogrske, seveda v sklopu Rimskega cesarstva, vendar takrat še brez Habsburgov. Ja pač ne bereš od Habsov prepovedane zgodovine. Malo si poglej svojo zastavo in od kje je tam Celjski grb, takrat pod Madžarsko krono in cesarjem Sigmundom.

      • domovina mili dom

        To so bili civilizirani vladarji. Slovenstvo se je ohranilo do leta 1918. Balkanizacija pa je slovenstvo uničila na kritično točko ogroženosti. Smo upali da se rešimo leta 91 te okupacije in pomladimo narod. Eto ti ga na, zopet balkanski biriči, pod rdečim simbolom, tlačijo slovenski narod.

    • Okra tatoo

      No pa bom moral odgovoriti sam sebi, ker me je očitno en Mali Kur.an blokiral. Očitno se je ta učil zgodovine v Dinajsli konjušnici. Leta 1273 je Rudolf I postal cesar in je bil potem dvesto let edini Habsburg. Po kar nekaj dinastijah vmes so potem Habsi s Friderikom III zopet prilezli nazaj s potvorbami nekih dednih pravic, ki nikoli niso obstajale. Habsi po Lucsemburgih in Husitih Podiebradih dobijo Češko krono, pozneje Madžarsko in celo Avstrijo. Koroško in gornjo Avstrijo imajo že prej. Pozneje dobijo tudi Goriško, ki do tedaj ni bila del Nemškega cesarstva. Nadvojvodinja Marija Terezija, ki jo neupravičeno imenujemo cesarica, ker kot ženska po njihovih zakonih ni smela dedovati, je da se je obdržala kot neupravičeno Habs na obasti, je izumila srednji sloj. Odtod reforme, čeprav so Habsi kot cesarji takrat že drugič izumrli. Prvič ko je izumrla španska veja. Prvo in drugo svetovno vojno je zakrivil Avstrijec zaradi svojih rasnih nazorov. Upam, da imaš plave očke, si blond in se prav pišeš in si vsak dan pri maši, drugače si pri mjih oplel.

  • Kučko pod pručko

    Vedno trdim, da se vse prične pri Kučanu. Ne pri Kardelju, Kidriču in Mačku, ki so že dolgo mrtvi, ampak pri Kučanu in njegovem izvirnem grehu. Če bi on imel rad Slovenijo in bi se za njeno osamosvojitev potegoval, teh problemov že zdavnaj ne bi več imeli. Slovenija bi podpisala evropsko deklaracijo o izenačenju zločinskih sistemov nacionalizma, fašizma in komunizma. Tako bi tudi imeli zakone, po katerih bi lahko obsodili vse, ki zaničujejo slovensko zastavo in grb ter poveličujejo rdečo zvezdo, od katere še vedno teče kri. Kučan je tisti krivec in dokler bo živ, se zaradi njegove absolutne oblasti ne bo premaknilo prav nič na bolje.

    In če bi bil Kučan domoljub, bi nas z ljubljanskega gradu pozdravljala slovenska zastava, tako pa sem sinoči z grenokobo videl samo ljubljansko. In še, če bi bil on za Slovenijo, se na Čopovi ne bi slišala balkanska cigu-migu glasba, ki jo je sinoči na harmoniko špilal Opankovićev sonarodnjak iz Čuprije.

    Slovenci imamo res smolo, neizmerno smolo, da imamo na vrhu odločanja človeka, ki mu je Slovenija španska vas, v breme in bi jo rad pripeljal nazaj v komunistični Balkan!!!

    • MižekFiga

      Smrt Kučanistom!

      • tarantela

        Howgh!

      • avtohtoni neandartalec

        Smrt fašizmu, skratka, vseeno je koga posebej imenuješ.

    • hle

      Če bi imel Kučan samo pol tolko sposobnosti kot mu jih pripisujete tukaj bi ga morali Slovenci na kolenih prosit naj prevzame vodenje te nesrečne dežele pa jih nima on je samo rdeča cunja tista z kakršno matador preslepi bika da mu lahko zasaja nože v hrbet bolj mi gre na živce dejstvo v katero vlogo ste postavili nas

      • avtohtoni neandartalec

        Kučan ima te sposobnosti, in dejansko povezuje centre moč, ni pa on mafijski boter, to je samo njihov svetovalec in predsednik okultne mistične lože, ko ga ne bo več, ga bo čez noč zamenjal Pahor oziroma eden od njihovih fašističnih surogatov.

        • hle

          Največja moč ki jo ima kučko izhaja iz vašega strahu in jeze vi ste tisti ki mu dajete moč

    • zaton

      Osamosvojitev ni bila njegova intimna opcija in se z njo ni strinjal.

    • avtohtoni neandartalec

      Pljunem na fašistično Slovensko zastavo, razloži mi kako je lahko rasni in državni terorizem isto kot anarhija delavcev in kmetov, pa boš mogoče koga prepričal. Nacisti so verjeli, da so potomci nadčloveške rase, ki izvira iz Atlantide, fašiste so vodili strici iz Italijanske buržuazije in cerkve iz ozadja, to je isto kot imamo danes, še Pahor je priznal, da politiko in državo pri nas obvladuje postsocialistična oligarhija. Komunizem je bil pri nas samo oblika nacional socializma, ki so ji odstranili nacistično agendo ter razvili bolj mehko obliko fašizma, ki je po programirani osamosvojitvi in zločinski denacionalizaciji eskaliral v pravi totalitarizem, kot ga poznamo danes.

  • tasilo

    (X) Nemški ideolog je sicer pred tem že PREJEL 6-mesečno pogojno zaporno kazen

    O križana gora, no … Leporečniški kmetavzarji seveda menijo, da je “prejeti” veliko bolj omikan, rafiniran in oh-in-sploh nooooobel izraz od starega dobrega “dobiti”. Mar dandanes res nihče več ničesar ne dobi, vsi vse le še prejemajo?! Osli ozkobesedni … Torej:

    (>) Nemški ideolog je sicer pred tem že DOBIL 6-mesečno pogojno zaporno kazen

    LP, Hanibal Lector

    • avtohtoni neandartalec

      Prejel je sodbo, dobil je kazen, torej besedna zveza ni napačna.

      • tasilo

        Ja zakaj pa, meniš, da sem citiral iz članka? V članku lepo piše, da ni prejel sodbe, temveč kazen. Jaz pravim, da je kazen dobil; pa tudi sodbo je dobil in ne prekleto prejel. Prejemajo dandanes vse le leporečniški rovtarji — in nihče me ne bo prepričal drugače.

        Aja, besedna zveza menda res ni povsem napačna. Je pa neustaljena, spačena, rahlo stupidna in temeljito leporečniško zdrekana.

  • janez cepec

    problem z lustracijo je sledeč. če b’ jo pr nas izvedl, bi hudičou mau politkarju še ostal aktualnih, sej so bli u večin komunajzarji, dons pa spreobrnjeni kameleoni.

    • MižekFiga

      Ljubljeni vodja jebil izključen že pred osamosvojitvijo !!! Izključil
      ga je Dosmrtni vodja. IN zakaj vse najboljše lastnosti dosmrtnega vodje kar naprej pripisuješ ljubljenem vodji ???

      • avtohtoni neandartalec

        Pa kaj, če so ga izključili, očitno še za komuniste ni bil dober, lustracija pomeni vse, ki so bili kdajkoli člani partije, torej zajema tudi Janšo.
        Zakaj je to problem, saj ni samo politika, bo šel pa na Zavod za zaposlovanje in si našel pravo delo, premlad je še za penzijo, razen če bi se skliceval na opravilno nesposobnost.

  • Iva

    Zakaj poslanci (kar dve tretjini) nočejo sprejeti (potrditi) RESOLUCIJE EU parlamenta in obsoditi vse totalitarizme (torej tudi komunizem, ki ga simbolizira rdeča zvezda!) v DZ???
    Molči tudi predsednik DZ Brglez, molči Cerar in molči Pahor.
    Vsem smo, gibanje Tigr 13.maj (danes društvo Domoljubni Tigr 13. maj) maja 2015 poslali našo PETICIJO
    http://www.publishwall.si/gibanje13maj/post/127663/peticija-za-potrditev-resolucije-o-evropski-zavesti-in-totalitarizmu-v-drzavnem-zboru

    pa sploh niso odgovorili, kaj šele da bi se z nami sestali!!! ZARES pravi predstavniki ljudstva, kot se sami deklarirajo! In so “zlizani” z dominantnimi mediji, njihovimi lastniki (Petrič, Petan, Hakl) in dirigirajo RTVSLO.
    STOP monopolizaciji Slovenije!!!

    • Nata

      Enostavno niste ta pravi !! Sramota . So mojstri Molka- kot je že pred časom dejal Primc !!

    • avtohtoni neandartalec

      Ker komunizma ne simbolizira Rdeča zvezda, saj to ni bila oblast ozvezdja, simbol delavčkov in kmetavzarjev sta bila od nekdaj Srp in Kladivo.
      Kdaj je že pokojni Dr.Rugelj opozarjal na zarukance…

      • renee

        Oh ,Ruglja pa mal pogrešam!

  • tasilo

    V Sloveniji ne razsaja rdeča kuga, temveč razsaja rdeča sifla (sifilis), ki je huda SPB oz. strankarsko prenosljiva bolezen! Nezdravljena sifla prej ali slej useka na možgane. Partizani so siflo baje kar dobro trosili okrog … Jeba, vam rečem.

    • MižekFiga

      V Sloveniji razsajajo “dodatki” k plači, pokojnini itd…
      45 dodatkov je samo k pokojnini in ti dodatki prinesejo o (nič) v pokojninsko blagajnoi, ven pa gre in gre in !!!

  • tarantela

    Ni zadost, da mamo svoje rdečkarje, zdej vidm, de mamo še srbske pred vrati!!

  • tarantela

    Dodatek k sliki pod naslovom.
    https://www.youtube.com/watch?v=-3hPaMovzNU

    • MižekFiga

      Drma ti se kabanica !!!, ti slovenac?

      • tarantela

        Da, druže mili!

  • dr Janez Sveti

    Zaradi mene, lahko hodite s kljukastimi križi, križi navadnimi, pravoslavnimi, slovanskim kolesom, svastiko, zvezdo ali si pa rep in rogove nataknite. Dokler meni ne vsiljujete da moram te znake on obeležja spoštovat mi dol visite. Jaz sem vesoljc.
    Prepoved je neumnost!
    DR Janez Sveti genij

    • MižekFiga

      Dalj kot “za luno” pa ne sežeš !?

      • dr Janez Sveti

        Ti si tam? Pridem pogledat, ker sem slišal da je tema tam!
        DR janez Sveti genij

    • janez cepec

      maš moj suport

      • Viktorh

        A ti sploh veš kaj je support?

    • von Rhein

      Neumnost? Kaj pa zloraba? In poneumljanje tistih,ki skrbijo za kvaliteto tvojega življenja?

      • dr Janez Sveti

        Za moje življenje sem odgovoren sam in ne Janša niti Kučan nimata s tem popolnoma nič. Zato mi je tudi vseeno, kdo mi pobira denar skozi davke.
        DR Janez Sveti bogataš

        • avtohtoni neandartalec

          Pa ja, davek je lahko vključen v ceno.

    • Nata

      Ja, že, že ??
      Vprašanje samo , kdo jih nosi ? Se ti ne zdi ?
      Ali bi ti bilo vseeno , če bi jih nosil predsednik, premier ?
      Čudno !

      • avtohtoni neandartalec

        Rdečo zvezdo lahko, saj pri nas ni prepovedana. Pahor je ne sme nositi zato, ker je ni vreden.

        • Franc Novak 1979

          če bi bila rdeća zvezda prepovedana. bi morali tole prepovedai:
          http://www.najcena.si/product/6510/heineken-pivo-v-sodcku-5l Ampak jaz bom to nisl s sabo, še posebej poleti, ko paše, pa naj mi en črnuh kaj reče, če si upa.

        • Nata

          Joj, ti vedno pogruntaš kakšen poseben odgovor.
          Ma naj si jo nalimajo na nos ! Saj itak vemo kdo ali kaj so !
          Upam, da kdaj v prihodnosti bo prepovedana. Simbol zatiranja .Simbol nesvobode.

          • avtohtoni neandartalec

            Nemogoče, kaj je bil potem simbol upora proti fašizmu in nacizmu?
            Srp in Kladivo sta totalitarni simbol, svastika delavcev in kmetov, poglej si enkrat samo obris.

      • dr Janez Sveti

        Zakaj pa ne? Če je demokratično izvoljen, ne vidim vzroka, da ne hodi naokoli v kopalkah. A misliš, da bi morali imeti znake, ki si jih ti želiš? Kdo si ti, da mi lahko ukazuješ ali bom nosil svastiko ali zvezdo? Svoboda pomeni, da tudi ti lahko nosiš, karkoli si zaželiš! Si razumela?
        DR Janez Sveti freewily

        • Nata

          Razumela !
          In če govoriva o tvojih kopalkah , mi je prav vseeno , kaksne so, No !

          • dr Janez Sveti

            Moje kopalke? Nudist sem.
            DR Janez Svetu bingeljbangelj

          • Nata

            Tuše. . . .

          • tarantela

            No, zdej si pa že lahko kej več oblečeš, če ne, boš zmrznu!

          • dr Janez Sveti

            Sem kosmat..
            Dr Janez Sveti medoljub

          • indijanka

            Saj nisi hud name, kajne?

          • dr Janez Sveti

            Nikoli.
            dr Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Noben me ne posluša. Žal :).

          • dr Janez Sveti

            Jaz te poslušam. Slišim žal samo tsto,kar želim.
            DR Janez Sveti izbrčna sorta

          • indijanka

            Prijazen si. Zelo. Ne zaslužim si.

          • dr Janez Sveti

            Zaslužiš? Draga Indijanka, meni ni treba služit. Ti si meni enaka in enakovredna. Ti si tisti kos celote, ki ga jaz nimam.
            DR Janez Sveti mozaik

          • indijanka

            Ti si drugačen. Trudiš se, da bi bil dober. Sama pa ne opazim svojih napak in sploh se jih ne trudim odpraviti. Domišljava sem. Danes sem imela pogovor z neko gospo, ki bi rada delala v našem oddelku. Včasih je bila eden izmed stebrov moči nekega dela. Danes je pa zajokala pred menoj. Zrla sem njene solze in zajokala še sama.Ne vem zakaj. Saj veš, da nikoli ne jokam. Stisnim zobe, se obrnem proč in poiščem drugo pot.

          • dr Janez Sveti

            Zakaj mislite, da je jok znak slabosti? Jaz ne gledam na to tako. To, da si se zjokala, je smo znak, da si pametna in nisi bleferka. Iskreno ti je žal, ker se tej gospe dogaja, to kar se. Čeprav..bom grob in bom rekel..Gospa sama ustvarja svojo realnost in ti nisi kriva za njene težave. Če lahko pomagaš, pomagaj. Ni pa na tebi, da trpiš čustveno zaradi njene realnosti, ki jo je sama ustvaril. Njeno, kakor tudi tvoje življenje-realnost je samo slika, ki jo sestavljamo vsako sekundo vse svoje življenje. Če se tega zavedamo ali ne. Seveda je lepša realnost, če se zavedamo kaj počnemo. Takrat lahko gradimo načrtno.
            DR Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Ne vem, če sem zajokala samo zaradi nje. Pogovorila sem se s svojimi sodelavci. Zadnjo besedo vedno prepustim njim. Njihovo sodelovanje je pomembnejše. Sama v službi znam od vsakogar dobiti tisto kar je potrebno, da realiziramo posle od katerih živimo. Moram nazaj sezidati zid. Nikoli si nisem mislila, da ga lahko zrušim na tako nenavaden način. Pustiva to. Razmišljam :).

          • dr Janez Sveti

            Pred kom rušiš in zidaš zidove? Ped tistim, ki se ga najbolj bojiš ni noben zid dovolj velik in močan, pa tudi če ga ni nebo izginil. To si ti!
            DR Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Vesoljček jst sem indijanka. Zidu ne potrebujem zase. Iskrena sem sama s seboj. Skozi življenje me peljejo občutja in ne užitki.
            Malo indijanske muske pa sem kot nova. Verjetno sem preutrujena.

    • avtohtoni neandartalec

      Po svoje ti dam prav, enkrat bo zagotov tako, čeprav mene še vedno nervirajo svastike, Srpi in Kladiva, ne vidim popolnoma nič dobrega ali smešnega v malikovanju lažnega Idola Dela.
      Edino Rdečo zvezdo bomo še rabili, pod tem simbolom se bomo spet osvobodili izpod sodobnega fašizma in vzeli svoje nazaj, meni se zdi lepši simbol od mrtvaške lobanje izrojenih izdajalcev piratov.

      • dr Janez Sveti

        Avtohtoni..vsi mislimo, da imamo prav. To je problem. sprejemanje razumevanj drugega je najtežje.Jaz npr ne vidim povsod fašistov, kakor ti. Kdo od naju ima prav? Ni pomembno, saj živiva vsak v svoji realnosti. Mogoče ti ne obstajaš ampak si samo moja luzija stvarnosti?
        DR Janez Sveti multispace

        • avtohtoni neandartalec

          Saj jih boš videl samo enkrat, potem te nihče več ne bo prepričal, da niso fašisti.
          Skeptiki so najtrši oreh, ne da se dokazati, da nismo samo sanje, ti pa kot amaterski epistemolog lahko pomagam pri meditaciji, karkoli bo z nami, brez telesa nikakor ne more biti več isto.

          • dr Janez Sveti

            Ne vem.
            DR Janez Sveti genij

  • Steiermark

    Razlika med izvajanjem demokracije, v Nemčiji, na Poljskem in drugje po razviti Evropi je v tem, da tam preganjajo pripadnike zločinskih sistemov (komunizma, fašizma in nacizma), pri nas pa nam grozijo z zaporom in nam vladajo ravno, pripadniki komunistično fašističnega jugosrbskega sistema!

    • avtohtoni neandartalec

      Komunizem nima veze s fašizmom in nacizmom, zato slaboumne in škodoželjne deklaracije o totalitarizmih večina držav nikoli in nikdar ne bo podpisala, za jugosrbski režim se pa čudim, pod hegemojijo Hrvatov se nam dogaja tocno to kar so naši nacisti pred osamosvojitvijo pripisovali Srbom. Se mi,zdi tudi bolj logično, da nas bi spet hoteli okupirati ustaši, ki so še vexmdno edini pripadniki nekdanje JNA, ki niso zapustili Slovenskega ozemlja ob jugovzhodni meji in so nam okupirali celo nuklearko Srbov ni nikjer, razen potomcev nekdaniih nacističnih zaveznikov, kot so bili Vojvodinci, bosanci in še nekateri cigani.
      Pardon, Fructal in Telemach so kupili, sokovi so spet konkurenčni in dosegajo najvišjo kvaliteto, ponujajo pa najbolj poceni pakete, primerjaj to z gnilim Merkatorjem, uničenim Elanom ter propadlo Borzo, če lahko.

  • domovina mili dom

    Enkrat reskirat, pa po Ljubljani, eden poleg drugega, nositi zastavo s svastiko in rdečo zvedo.
    Anketa:
    kaj se bo zgodilo?

    • avtohtoni neandartalec

      Verjetno kakšen podivjan šleper.

    • Nata

      Pridrvel bo policaj !!

      • domovina mili dom

        Tu je haklc, katerega bo zaprl.

        • Nata

          No, zaradi lepšega bo oba odpeljal. V priporu pa ostane ? Oni s svastiko..

          • domovina mili dom

            Bravo.

          • Nata

            hvala .

          • JJ

            A zate je zvezda in svastika isto??? Pol je pa tud križ in svastika isto al……

          • radames

            Zvezda in svastika oblikovno nista enaka, pomensko sta pa povsem identična.

  • Kučko pod pručko

    Vse prijateljem Nove prijazen pozdrav iz zasneženega Tamarja, tega lepega kraja naše ljube Slovenije!!!

    • Viktorh

      Uf, hvala in uživaj.
      Vse je belo….

    • avtohtoni neandartalec

      Kako si pa prilezel do gor, a so te spet pripeljali s helikopterjem?
      Hecam se, iskreno spoštovanje, Tamar ob polni luni mora zgledati nekaj čarobnega, počitek po spustu nazaj v topel dom pa še bolj, to niso podvigi za klošarje.

    • janez cepec

      kr tam ostan

      • Rožle

        Sam brez foušije…!

      • radames

        Najbrž ne veš, kje je to!

  • avtohtoni neandartalec

    Poljska je dežela tretjega sveta, ki ji vladajo fašisti in kmečka mafija, komunizem so lustrirali, danes pa zaposlujejo na tisoče migrantov iz severne Koreje, edini v Evropi.
    Nemška diplomacija je pa izredno hinavska, seveda morajo obsojati nacizem, kaj bi pa radi, Atlantida je bila kompletna izmišljotina, arijska rasa je mit, ne obstaja, Hegel je bil po svoje veliko govedo in ni videl posebne nevarnosti v izrojeni ideologiji, mislil je, da bo tudi v tem kaj dobrega in jih bo čas presegel.
    Naj poskušajo Nemci obsoditi vzhodno Nemški komunizem, če si upajo, ki je bil eden redkih pravih totalitarizmov, ampak za kazen, to so si zaslužili z invazijo na Poljsko in Rusijo, po vojni niso ogrožali več nikogar, niso se več drli, da so iz Atlantide, torej je bila Ruska terapija uspešna.

  • Iza Demos

    17.julij 2012 Budimpešta:
    Fratanola je 1. maja leta 2004 kot takratni predstavnik komunistične Delavske stranke na sindikalnem shodu v Pecsu in poznejšem televizijskem pogovoru pojavil z rdečo zvezdo na zavihku suknjiča.
    Sodišče v Pecsu je zaradi tega leta 2007 sprožilo kazenski postopek proti njemu, ki se je končal z obsodbo Fratanola “zaradi nošenja simbola tiranije”.
    Na razsodbo se je Fratanolo pritožil in pristojno okrajno sodišče je razsodbo preklicalo, “ker ni bilo kaznivega dejanja”. Sledila je pritožba tožilstva in revizijsko sodišče je potrdilo prvotno sodbo sodišča v Pecsu.
    Nato se je Fratanolo pritožil na Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu, ki je novembra 2011 razsodilo v njegovo korist in državi naložilo plačilo 4.000 evrov odškodnine.
    Marca letos je isto sodišče še zavrnilo pritožbo Madžarske na prvo razsodbo evropskega sodišča, zdaj pa se je stališču Evropskega sodišča pridružilo še madžarsko vrhovno sodišče.

  • Anonimni_Profesor

    Kje je bila posneta zgornja slika? Na balu vampirjev?

  • Lokomotivführer

    Gospe z zastavo tako vsaj enkrat v življenju vzbujata pozornost. Sicer bi pa itak skupno z mladci na spodnji fotografiji zastonj (iz prepričanja) nastopali v reality showu “žive priče jurskega parka”.

  • tramal

    Te partizansko zločinske maškare spadajo samo v umobolnico ,ali pa arest do konca življenja,da bo imel čas razmišljat kakšne traparije je delal.

  • Mihilus

    No ja no. Nemčija zapira tudi nasprotnike multikulturalizma, zgodovinarje, ki želijo preiskovati holokavst in druge morebitne ideološke nasprotnike. Po tej definiciji tudi tam vlada totalitaristični režim.

  • marker

    S temi zastavami mahajo srbski priseljenci izpred 1991, ki še vedno nočejo razumeti, da Jugoslavije ni več. Podporo jim pa dajejo leve stranke, ker so njihovi zvesti volivci. Če bi bili kaj domoljubni, bi jim morali te simbole odvzeti. Tako pa…

    • novaknovak

      pa niso to sam srbski priseljenci, večina je kar naših originalnih. spomnimo se le kolesarjenja na vršič z rogovimi bicikli….

  • Antonius

    Naprej zastave slave, morilskih cajtov dni, naprej zastave krvave, dokler bo, njih cajtov dni.
    Volilni izbor jim daje legimiteto, da nas že ves čas cajtov dni, nesramno in korajžno zajebavajo.

  • totex39

    Ne moreš verjeti, da se še po 25. letih ne moremo otresti zločinskega komunistične režima in nas še vedno prepleta z svojimi idejami in neštetimi proslavami v njegovo čast.

  • xtc

    Težava je v tem ;ker zločinci NOB IN SD še vedno niso razglašeni za zločince še živeči pa postavljeni pred sodišča in obsojeni:
    Seveda bi moralo biti vpisano tudi v ustavo;da je vsakršno promoviranje zločinskih in totalitarnih simbolov kaznivo in se kazuje z več deset letnim zaporom:
    Seveda pa je lustracija nuja:
    Vendar te levordeče SLO umobolnice;ne ustavi nič drugega kot gospodarski zlom;ki prihaja:

    • avtohtoni neandartalec

      Prihaja, takoj ko bodo Nemci nehali pošiljati denar v Slovenijo, nad našim pravosodjem pa bodo bdela Evropska sodišča.

  • garfi

    ali je narod izumrl, nor ali pa je sadomazohističen

    • avtohtoni neandartalec

      Kateri narod, podalpski cigani in bečki konjušari niso narod.

      • garfi

        Slovenci domoljubi
        vedno manj nas je

        • Olga

          Ne obupati! Veliko nas je!

          • JJ

            Bog nas obvaruj takih domoljubov kot sta vidva…….

  • Vrhovni sodnik

    Rdeča zvezda ni več v njihovi lasti, so jo prodal Hainekemu, zdaj so Hainekenovci, niso več komunisti.

  • avtohtoni neandartalec

    Kdaj bo še zadnji Hrvaški pripadnik JNA zapustil Slovensko obalo, karavle ob meji in nuklearko?

  • garfi

    rdeča kuga rtvmurgle dnevnik
    sd so skoraj izenačili s SDS in napihujejo tudi smc nsi in sls
    dodali so še fajonko, bulčevo in židana
    tu je nova murgelska volilna prevara za butale in VOLIvce

    • Olga

      Ne nasedajmo!

      • tarantela

        Anketo so naredili pri Ninamedia.

        • Olga

          Tudi Ameriške so bile profesionalne, pa so bile sfrizirane!

    • tarantela

      Jejhatana! A še gledaš rdečkarsko RTV?

      • garfi

        kaj to vtikaš glavo v pesek ?
        in rdečuhi bodo potem izginili ?

  • Bastian

    Kaj ne obstaja noben zakon o prepovedi skrunitve državnih simbolov?Napopana rdeča zvezda na slovenski zastavi je zagotovo lahko predmet ovadbe.

  • učko

    Tudi Janša je njihov, n’č bat! Bil in zmeraj bo!!!!!!!

    • Olga

      Je šel sam mal v zapor, da bi to zakamufliral?!

      • JJ

        A ni res ali kaj??? Kar je res je res…Drži pa da rdeče zvezde ne rabimo…pa Janeza,pa Milana….pa še koga drugega tud ne.

        • Nata

          No? Kdo pa potem ostane ??

        • Olga

          Vseglihar! To si je izmislil vaš Milan zato, da bi bila njegova opcija stalno na oblasti! Zato tudi iz ozadja sodeluje v volilnih prevarah! Boji se obsodbe za udbovske zločine, katerih firer je bil kot šef komunistov! Njegov tovariš Zemljarič že ne upa nikamor! Je v Slovenskem “priporu”, ker kamor koli bi šel, bi lahko končal v Nemčiji! Vendar bo na koncu…. obveljala ista kot za Perkoviča in Mustača iz Hrvaške! Levaki z Milanovičem so hoteli preprečiti stvari z Lex Perkovič, vendar jim ni ratalo!

    • garfi

      ti si bolj njihov

    • sunday

      učko, a je tebi šef kučko???

      • JJ

        A ni res ali kaj???

  • Hribouc

    BORIS PAHOR, eden največjih slovenskih ljudi, obvestilo življenja Slovencem : 3 x NE

    1.NE – NACIZMU iz hudičevega socializma
    2.NE – KOMUNIZMU iz rdečega socializma
    3.NE – FAŠIZMU iz črnega socializma

    NE in NE in še enkrat ne ! NE, SATANU IN NJEGOVEMU ZLU !

  • garfi

    Maska demokracije Neuspela tranzicija v Sloveniji (slovenska verzija)
    https://www.youtube.com/watch?v=CV6rAibFmtg

  • avtohtoni neandartalec

    Če jih ne morejo zapreti zaradi osamosvojitvenih zločinov, ki so se zgodili pod Slovenskim grbom, jih tudi za komunizem ni treba, nismo se zato borili.

    • garfi

      bebava logika

  • cosmosjasnovidec

    Ko se bodo spet pojavili z temi simboli gremo pa jim z bejzbol palicami namečemo po teh zahojenih praznih beticah.
    Kaj se pa to pravi da bodo čefurji tukaj po Sloveniji delali sramoto saj so največja sramota Sloveniji že sami.
    Sicer pa uveljavit zakon za vsakega kateri se pojavi z neveljavnim komunajzarskim simbolom 2 leti strogega težkega dela v kamnolomu potem pa izgon iz Slovenije v njegovo čefutarsko čobansko deželo od koder se je privlekel.

  • holzer

    Vsak ki v javnosti vznemirja s totalitarnimi simboli kot je rdeča zvezda ali jugo zastava z rdečo zvezdo in podobnimi simboli bi moral biti kaznovan z najmanj 5 leti zapora in denarno kaznijo 5.000 evrov.
    To bi morala policija in sodišča dosledno izvajat.
    Samo žal pri nas,z trenutno oblastjo ki jo imamo ni tega moč pričakovat.

  • breivik

    V Nemčiji ne zapirajo komunistov. Zapirajo samo naciste.

    • radames

      So pa v Zahodni Nemčiji (ZRN) leta 1957 prepovedali KP Nemčije z obrazložitvijo, da je teroristična organizacija.

    • FRANC3

      Ja, ker komunistov enostavno ni. Vsakemu še tako butastemu Nemcu je jasno, da komunizem ne prinese blagostanja. Prinese samo povzpetje lumpenproletariata (lenuhov, nesposobnežev in povzpetnikov na tuj račun).
      Samo poglej v Sloveniji po II. vojni, kdo je prišel na oblast in njihovo izobrazbo: lenuhi, falirani osnovnošolci. 5% je bilo takih, ki so prestopili prag srednje šole ali fakultete.
      Saj smo še predsednika države imeli samo s poklicno šolo, pa še o tem dvomim.

      • breivik

        Zakaj je potem komunistka na čelu Nemčije? Zakaj so nekateri iz vzhodne Nemčije nostalgični za starimi časi?

        Angelca je doktorica fizike, če se ne motim, pa je “butasta” do amena s temi migranti.

  • sunday

    da še sedaj kažejo naokrog zastave in simbole okupatorjev bi MORALO biti KAZNIVO, če že sami ne poznajo nobene sramote. ponosni bi morali biti, da živijo v svoji državi oz. za njih verjetno v tuji državi – vsak pripadnik nekega naroda, če je normalen je ponosen na svoj narod in državo, če jo ima – ti, ki se kažejo s temi simboli so izdajalci in kolaboranti, sovražniki slovenskega naroda in vsega kar je slovensko – okupatorjeve podle ritolizniške sluge in nič drugega!!!

  • FRANC3

    Mislim, da je del Slovencev edini narod na svetu, ki slavi okupatorja, ki ga je napadel. Leta 1991 so tanki, letala, vojaki,… nosili rdečo zvezdo. Danes ta del populacije slavi te iste napadalce. Naj kdo razume, če lahko!

    • radames

      Glej zadnji stavek mojega posta nad tvojim.

  • FRANC3

    Eno vprašanje za Jugonostalgike:
    Kaj bi se zgodilo 25 let po II. vojni (leta 1960), če bi se pojavil s simboli Kraljevine Jugoslavije (zastava, uniforma,..), pred hišo pa postavil kip Karadjordevića, kralja Petra. Koliko let bi dobil??

    • radames

      Spomnim se, da so vdovo Staneta Kavčiča zelo osirali, češ, da je na svoji hiši na Večni poti izobesila sovjetsko zastavo. V resnici je izobesila partijsko zastavo.
      Tam nekje okoli leta 1995 je bil cel hudič, ko je švicarski Slovenec na svojo hišo na Kalcah izobesil švicarsko zastavo.
      Nečaka moje žene so leta 1987 (takrat je bil še mulc) na zahodni istrski obali zmerjali, ker je imel na rokavu vetrovke prišito britansko zastavo. Zmerjali so ga po slovensko!!!
      Slovenci so eni najbolj zahojenih ljudi na svetu!!!!

  • Poštenje velja

    ti ljudje so streljali na nas!!!!!!

    zakaj ne odidete v državo kjer še obstaja ta država z to zastavo kjer je raj pa vsi rinete k nam!

    TUDI PRI NAS RABIMO TRUMPA DA POČISTI TO GOLAZEN!

  • Silka

    Dokler bodo v Sloveniji imeli večino in na oblasti prokomunistični levaki, tako dolgo ne vidim možnosti , da bi propagadinste preganjali komunističnih simbolov. Najbolj se čudim mladim in za Boga milega, preberejo si naj zgodovino, ne učbenikov, ker tam je zgodovina zlagana in potvorjena (made in Repe). Naša rešitev so poštene volitve in sprememba zakonodaje.

  • milanček

    te bumbarje takoj na prisilno delo, pa da vidim kako bodo še poveličevali rdečo peterokrako in komunajzarsko golazen ,prej pod morilcem titom, danes pa madžarskosrbskim govnačem kučanom!

  • MartinKrpan

    Seveda, vse imajo zagotovljeno, zase in za svoje otročke, ti prisesani jugo paraziti, na hrbtih odgovornih in delovnih ljudi, ter tistih, ki ležijo po množičnih moriščih.

  • Stereomono

    Komunizem se bo slej kot prej vrnil… res je, da se je po vojni delalo veliko grdega… toda nekateri so si zaslužili… vojna je pač kur.a, ki vsem zje,e življenje. Predvsem je problem pri komunizmu to, da je teško skupaj spravit teorijo (komunistični manifest) in prakso (človeški pohlep)!
    Vsekakor pa brez rdeče zvezde, ki vam gre tako v nos nebi danes tukaj pisali v slovenskem jeziku…

  • Franc Šink

    Rdeča zvezda naj bi bila dovoljena samo še na pustnih povorkah.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!