300-letnico prvega izdelka ovekovečili z izidom knjige

Datum:

Vodilno kamnoseško podjetje na svetu Marmor Hotavlje praznuje 300-letnico od prvega datiranega izdelka iz domačega kamna hotaveljčana. Pomemben mejnik so ovekovečili z izidom izjemno estetske knjige, ki praznuje zgodovino podjetja in bralca popelje v navdihujoč svet umetniških del iz kamna in marmorja, kjer se tradicija srečuje s sodobnostjo.

Ob 300-letni tradiciji kamnoseštva na Hotavljah se podjetje Marmor Hotavlje ozira na preteklost in z optimizmom gleda v prihodnost. Z več kot 180 zaposlenimi ustvarjajo podobe, ki bodo obstale za številne generacije. Dragoceno delo kamnoseških mojstrov daje občutek večnosti in uglednosti predvsem z monumentalnimi projekti, kot so nedavni Vila in Palača Schellenburg, največji slovenski kulturni in kongresni center Cankarjev dom, Skupščinska stavba Republike Slovenije, Narodna univerzitetna knjižnica, luksuzni hotel Ritz-Carlton, Sheraton Hotel, hotel Bernardin in Kempinski Palace v Portorožu in mnoge druge. Prav tako so z njihovimi rešitvami v kamnu opremljene največje superjahte na svetu, umetniški kosi krasijo marsikatero galerijo ali avlo privatne vile, prav tako pa se z njihovimi mizami s posebno zaščito lahko pohvali marsikateri Američan, saj sodelujejo z ameriškim trgovcem MillerKnoll.

Naša dolžnost in praksa je, da kamen obravnavamo z vsem spoštovanjem, ljubeznijo in strokovnostjo. Vrhunski kamnoseški izdelek terja veliko znanja, veščine, časa in dela najrazličnejših ljudi. Vsak s svojim znanjem prispeva do končne podobe predmeta, ki lahko služi več generacijam,” pravi soavtor knjige Sandi Čeferin.

Pred nekaj leti so kot mojstri svojega poklica bili okronani kot kralji kamene dobe za revijo Boat International. Med drugim so opremili več kot 300 kopalnic, salonov, jedilnic in drugih razkošnih prostorov za največjo zasebno rezidenčno ladjo na svetu The World of Residents.

Nenehno dokazujejo vsestranskost, saj z zemljo povezujejo kopenske projekte, z vodo jahte in z zrakom letalske projekte. Zadnji je izziv, za katerega so prepričani, da jih v prihodnosti še čaka. “Želje naročnikov so čedalje zahtevnejše, njihovo povpraševanje se tudi stalno povečuje. V vsakem projektu vidimo priložnost za nove ideje. Specializiramo se v tem, da nedosegljivo postane dosegljivo,” je dejal direktor podjetja Damijan Selak.

Edinstvena publikacija, ki so ob jubileju podarili vsem zaposlenim ter poslovnim partnerjem, je več kot knjiga, je okno v čas, kjer se prepletajo zgodovina, umetnost in inovacija obdelave kamna. Popotovanje skozi strani poda pregled, kako je podjetje Marmor Hotavlje postalo sinonim za vrhunsko kamnoseško umetnost. Vsaka stran je bogato opremljena s fotografijami, ki prikazujejo podjetje v njegovem vrhunskem izrazu, predstavljajoč projekte, ki so presegli meje umetnosti v kamnu.

Strokovna ekipa inženirjev, tehnologov, arhitektov, oblikovalcev in kamnosekov že tristo let premika meje v obdelavi kamna. Edinstvenost vsakega izdelka, ki nastane pod njihovimi rokami, je rezultat tesno povezane ekipe, ki se zaveda, da ima prav vsak pomembno vlogo pri ustvarjanju unikatnega izdelka.

Zavezanost k ohranjanju kamnoseške tradicije odraža strast do umetnosti v kamnu in se prenaša iz rod v rod. Tudi letos so priredili novoletno zabavo za zaposlene, za otroke zaposlenih obisk Miklavža in za upokojene sodelavce tradicionalno druženje.

Marmor Hotavlje ima vse pod eno streho: pridobivanje kamnitih blokov, dostop do najrazličnejših kamnov iz vsega sveta, razvoj tehničnih in tehnoloških rešitev, vgrajevanje in vzdrževanje. Vse to bo nedvomno klesalo uspehe tudi v prihodnosti podjetja.

C. Š.

Sorodno

Zadnji prispevki

Fico ni več v smrtni nevarnosti

Slovaški premier Robert Fico ni več v smrtni nevarnosti,...

[Ekskluzivno] Brutalne čistke Svobodnjakov: Doktorja kemijskih znanosti vrgli na cesto

Jutri bi se moral Zvone Čadež, odstavljeni direktor URI...

Prekršek za izmaličen obraz, obsodba za nekaj besed proti prvorazredni

"Zanimivo, da je fizični napad na nekoga lahko tudi...

Maribor: Jenull govoril pred praznim občinstvom

V Evropsko kampanjo se je očitno vključil tudi “polit...