Američani preiskujejo kitajsko korporacijo

Datum:

Kitajsko podjetje China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) je predmet zvezne preiskave ameriškega ministrstva za promet (DOT). Omenjeno podjetje si je namreč nagrabilo na milijarde ameriškega davkoplačevalskega denarja, nakar so njihovo proizvodnjo zaznamovale zamude, napake na vozilih in morebitno neupoštevanje določil pogodbe, piše Breitbart.

Potem ko si je podjetje v lasti Kitajske nabralo milijarde dolarjev ameriških davkoplačevalcev z namenom proizvajanja železniških vagonov za številna mesta v ZDA, so se začele na vozilih pojavljati velike napake, zamujali pa so tudi s proizvodnjo in dostavo. Ob tem so se sprožila mnoga vprašanja, med drugim tudi, ali je podjetje spoštovalo dogovor pogodbe, ki zahteva, da je 70 odstotkov sestavnih delov v vagonih izdelanih v Ameriki.

Regionalni železniški osebni vagoni zamujajo tri leta in uradniki javnega podjetja za transport (SEPTA) v ZDA so zaskrbljeni nad kakovostjo dela, ki ga izvaja China Railway Rolling Stock Corp (CRRC), proizvajalec železniških vagonov v lasti kitajske vlade. Bostonska tranzitna uprava Massachusetts Bay pravi, da je CRRC dobavil le 90 od 404 novih vagonov, ki jih je leta 2014 naročil za 800 milijonov dolarjev. Po poročanju Philadelphia Inquirer so se pri mnogih pojavile napake, kot so: eksplozija akumulatorja, iztirjenje, zrahljani zavorni vijaki in napačna napeljava, ki je povzročila električni oblok in udarila v bližnji vlak.

Podjetje CRRC, ki je v lasti kitajske vlade, je prvotno dobilo tudi 138 milijonov dolarjev vredno pogodbo z mestom Philadelphia v Pensilvaniji za izdelavo najmanj 45 novih železniških vagonov. Enako kot pri ostalih pogodbah so se že pojavile zamude in napake, kar je sprožilo še dodatne dvome v njihovo strokovnost in kakovost, dodatno pa je motiviralo tudi nekatere predstavnike republikancev, ki so spodbudili  zvezno preiskavo nad podjetjem.

Kitajsko podjetje si je nabralo na milijone ameriškega davkoplačevalskega denarja. (Foto: Twitter)

Lani so nekateri predstavniki republikancev na ministrstvo za promet (DOT) že naslovili zahtevo po raziskavi, ali je CRRC upošteval pravila zveznega zakona Buy American, ki zahteva, da je 70 % sestavnih delov v vagonih izdelanih v Združenih državah Amerike. V odgovor je DOT napovedal zvezno preiskavo, kjer bosta pod drobnogledom tudi Zvezna uprava za tranzit (FTA) in Uprava za promet jugovzhodne Pensilvanije (SEPTA).

Gre za polnjenje žepov kitajski komunistični partiji
Kitajski mediji naj bi pred tem po poročanju Breitbarta že namigovali o milijardah zaslužka na račun davkoplačevalcev iz nekaterih mest, s katerimi so prav tako že sklenili pogodbo. S tem se je po pisanju medija dejansko polnilo žepe kitajski komunistični partiji, ki nadzoruje vlado države in subvencionira proizvodne stroške CRRC. Posledično je po Oxfordski raziskavi iz leta 2019 ogroženih na tisoče ameriških delovnih mest in nacionalna dobavna veriga. Za vsako milijardo dolarjev, danih korporaciji v lasti Kitajske za izdelavo železniških vagonov, je namreč izgubljenih približno 3250 do 5100 ameriških delovnih mest. Z drugimi besedami, vsako ameriško delovno mesto, ustvarjeno kot rezultat mestne ali državne pogodbe s kitajskim podjetjem, na koncu stane 3,5 do 5,4 dodatnih ameriških delovnih mest.

Ana Horvat

Sorodno

Zadnji prispevki

Ddr. Jaklič poudarja, da je opravljal le dejavnosti, ki mu jih dovoljuje zakon

Potem ko se je Mladina razpisala o obstoju popoldanskega...

Bo policija ustavila nasilneža na Možino, preden bo prepozno?

"A kdo pozna tega tipa? Prejle se je drl...

Razgledno ploščad na Svetem Vidu uradno predali v namen

Priljubljena pohodniška točka je od letos bogatejša za novo...

Član Ruparjevega društva, Suad Muslimović, deležen groženj s strani skrajnih levičarjev

Četrtkova novinarska konferenca društva 1. oktober se je začela...