Atlantic Grupa prevzema Strauss Adriatic

Datum:

Atlantic Grupa 1. marca zaključuje transakcijo, s katero prevzema družbo Strauss Adriatic, lastnico srbskih znamk kave Doncafe in C kafa, ki se s tem prevzemom pridružujeta regionalnima vodjema Grand kafi in Barcaffeju v širši portfelj. Poleg znanih blagovnih znamk prevzema Antlantic tudi sodoben proizvodni obrat v industrijski coni Šimanovci pri Beogradu in 220 zaposlenih. Pripojitev je pred tem pogojno odobrila srbska agencija za konkurenco. Transakcijo je predhodno pogojno odobrila Komisija za varstvo konkurence Republike Srbije.

Ta prevzem potrjuje strateško naravnanost Atlantic Grupe h krepitvi naše osnovne dejavnosti, kjer ima kava velik pomen. Verjamem, da smo z izidom te transakcije lahko zadovoljni vsi – podjetja, vodstvo obeh podjetij, zaposleni, trg in potrošniki. Kot regionalni tržni vodja smo vedno odgovorni za razvoj kategorij v regiji jugovzhodne Evrope in tako nameravamo tudi nadaljevati. Predvsem pa želim izreči toplo dobrodošlico v našem sistemu Doncaféju, C kafi ter novim sodelavkam in sodelavcem, ki se nam pridružujejo na poti rasti in razvoja, ki je pred nami,” je komentiral Mate Štetić, podpredsednik Atlantic Grupe za strateško poslovanje Kava in Sladko in slano.

Veseli smo, da smo našli strateškega partnerja, ki bo enako predan razvoju našega obstoječega poslovanja v Srbiji tako naših močnih blagovnih znamk kot zaposlenih in same kategorije kave. Ponosni smo na dosedanje rezultate in prepričani smo, da bo Atlantic Grupa še naprej uspešno razvijala integrirano poslovanje s kavo na srbskem trgu,” je zaključil Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatica.

Atlantic Grupa namerava veliko vlagati v razvoj poslovanja s kavo – v proizvodnjo, razvoj tehnologije in blagovnih znamk, njihovega produktnega portfelja in komuniciranja tako v maloprodaji kot v HoReCa segmentu. Razvoj ključnih produktnih kategorij (kava, čokolada ter sladko-slani prigrizki, delikatesni namazi in brezalkoholne pijače), organsko in s prevzemi močnih blagovnih znamk v teh kategorijah so osnova razvojne strategije družbe. Najnovejša pridobitev pomembno prispeva k rasti kategorije kave v Srbiji in regiji ter h krepitvi konkurenčnosti regionalne industrije kave in lokalnih blagovnih znamk.

C. Š.

Sorodno

Zadnji prispevki

Gazprom priznal: Zahodne sankcije so nam povzročile 6,4-milijardno izgubo

Ruski energetski velikan Gazprom je lani zabeležil 629 milijard...

Vučić namočil Čeferina pri posredovanju za finale Lige Evropa

Če si v dobrih odnosih s predsednikom Evropske nogometne...

Janša: Levica svoje namene skriva kot kača noge

"Levica zato svoje namene skriva kot kača noge. Zavija...

Pahor dobil močno podporo za posebnega odposlanca EU za dialog med Beogradom in Prištino

Predsednica republike Nataša Pirc Musar podpira kandidaturo svojega predhodnika...