Britanski časnik se je moral opravičiti prvi dami ZDA za lažne navedbe

Datum:

Britanski časnik The Daily Telegraph se je danes ameriški prvi dami Melanii Trump “iskreno” opravičil zaradi “številnih napačnih izjav” v prispevku, objavljenem pretekli teden. Plačali ji bodo “omembe vredno odškodnino” in sodne stroške.

                   

V članku z naslovom The Mystery of Melania oziroma Skrivnost Melanie so bile številne napačne trditve, so zapisali v opravičilu. Trdili so, da je imela v svoji manekenski karieri težave, preden je spoznala soproga Donalda Trumpa. V opravičilu pa so zapisali, da sprejemajo trditev, da je bila uspešna že pred tem, navaja britanski BBC.

V članku so napačno trdili tudi, da so se njeni starši in sestra leta 2005 preselili v New York, da bi živeli v stavbah v Trumpovi lasti, poroča STA. Njen oče pa nima “strašljivega pristopa”, kot so trdili.

Viktor in Amalija Knavs, starša prve dame ZDA Melanie Trump. (Foto: epa)

C. Š.

Sorodno

Zadnji prispevki

Na tekmi s Srbijo se bo srečala balkanska naveza Vučić, Golob in Janković

Ob robu evropskega nogometnega prvenstva in pred četrtkovo tekmo...

Zgodba dveh digitalnih Slovenij

Prejšnji minister za digitalno preobrazbo v Janševi vladi je...

Miran Videtič: “Sile, ki težijo k spremembi smeri EPP-ja, bi znale uspeti!”

"Skratka, nekaj se bo dogajalo, čuti se neka napetost...

Ustvarjalna svoboda, ne izključevanje – upanje za vse

Za nami so evropske volitve, v katerih smo se...