Hrvati besni na Slovenca – zaradi čevljev!

Datum:

Kaj bi storili, če bi vam nekdo v uradnem pismu sporočil, da ste za reklamacijo čevljev krivi vi sami, ker “ne znate pravilno hoditi” ali pa si “ne znate pravilno zavezati vezalk”? Točno to je po poročanju hrvaškega medija številnim Hrvatom očital Slovenec, ki je sicer tudi nekdanji sodni izvedenec za tekstil in obutev.

Po poročanju hrvaškega Jutarnjega številnim Hrvatom preglavice povzroča slovenski strokovnjak za tekstil in obutev, ki jim reklamacije obutve zavrača ker “jih ne znajo nositi”. Jože Urankar, ki sicer ni več zaposlen kot sodni izvedenec, za nekatera podjetja z obutvijo pa še vedno podaja mnenja, pa je tudi našim potrošnikom “trn v peti”.

Skoraj vsak kupec ali potrošnik se je v življenju že srečal z reklamacijo, sploh pri artiklih, ki jih ljudje vsakodnevno potrebujemo. V tem primeru govorimo o reklamaciji obutve, ki jo načeloma podjetja brez težav odobrijo, razen v primeru uveljavljanja stvarne napake. To se zgodi v primeru, da kupec najde napako na artiklu že v času nakupa, ki pa se pokaže šele med nošenjem. V tem primeru lahko podjetja zaprosijo tudi za mnenje strokovnjaka, ki poda oceno. S tem pa so se očitno srečali številni hrvaški kupci, ki jim je kot po tekočem traku reklamacije zavračal. Njegovo ime je Jože Urankar, ki sodeč po slovenskih forumih celo slovi po zavrnitvah.

Tako je zagrebški potrošnik januarja lani v trgovini kupil teniške copate Nike za 850 kun in jih reklamiral pet mesecev po nošenju, ker je platno na njih počilo. Trgovina jih je prevzela in avtomatsko poslala v pregled k Urankarju v Ljubljano, ta pa je presodil – poškodba ni posledica napake pri izdelavi, temveč neustrezne uporabe (premalo zategnjene vezalke, povečana obraba podloge, brcanje s konicami med hojo, brcanje nog ob noge …), piše Jutarnji.hr.

Foto: Freepik

Podobna je zgodba s slovenskimi potrošniki, ki svoje izkušnje delijo na forumih. Urankar je očitno mnenja podajal tudi za Prvo Ligo, Mass in Intersport. Urankar je tako enega od kupcev zavrnil “ker naj bi odrgnil copat zaradi drgnjenja copata ob copat ali slabega zavezovanja copatov. Glede na to, da tečem že več kot 40 let in se ukvarjam poleg tega tudi z ostalimi športi in prvič sploh reklamiram katere koli copate, mi bi bilo lahko to smešno, če ne bil samo besen”, je zapisal eden od jeznih potrošnikov. “Poslal sem prošnjo za reklamacijo, dobil pa nazaj moje copate skupaj z izvendenskim mnenjem g. Urankarja, da sem jih narobe nosil, zavezoval, narobe hodil ter da nimam primerne anatomije. Skratka, jaz sem kriv. Ker pa je to kar pogost odgovor g. Urankarja, me zanima, če je kdo že zaobšel slovenske trgovine in se obrnil direktno na proizvajalca ter bil pri temu uspešen?” se je glasil drugi.

Ob številnih komentarjih se je oglasila tudi ena od uporabnic, ki je povedala, da je Urankar mnenja začel podajati tudi za trgovine Mass in da “si bodo sami krivi, če bodo po tej informaciji še kupovali v Massu“, nakar se je nekdo pošalil in zapisal “ali obstaja Slovenec, ki zna zavezati superge, jih nositi, bog ne daj hoditi ali teči in pri vsem tem nima potrdila o stopnji invalidnosti na spodnjih okončinah?” 

Ana Horvat

Sorodno

Zadnji prispevki

Joveva na zaslonih škodi svoji stranki

Nosilka liste Gibanja Svobode za evropske volitve Irena Joveva...

Dr. Krek: Referendum o konoplji se lahko zelo grdo zlorabi

"Referendum o konoplji, tako kot je napisan, se lahko...

Je oblast res tako mamljiva?

V Ilirski Bistrici še vedno vre. Temperatura je dosegla...

Putiniste in prebujence druži več, kot želijo priznati

Tucker Carlson je znan ameriški konservativni komentator. V nasprotju...