Kakšen je pravzaprav cilj Medianinih javnih anket?

Datum:

Anketa cilja na to, da bi se zdravorazumske stranke, ki zasedajo desno sredino in rahlo levo, med sabo spričkale, samo čez ta vrata namreč lahko KUL blok brezskrbno prosperira.

Tako je politični analitik dr. Peter Gregorčič v sinočnji oddaji Ura moči na Planet TV odgovoril na vprašanje o moči javnomnenjskih anket, ki jih opravlja agencija Mediana v lasti in pod vodstvom Janje Božič Marolt. Povedal je še, da ankete javnega mnenja niso narejene samo za meritev javnega mnenja, ampak tudi za to, da ga ustvarjajo. Torej ima taka anketa lahko dvojni učinek.

Ob Mediani spomnimo še na izjave Janje Božič Marolt leta 2018, ko je protežirala Marjana Šarca in njegovo LMŠ. Znana je njena takratna brca v temo, da je Šarec slovenski Luka Dončić. Luka Dončić je čedalje boljši, Šarec pa je puško v koruzo vrgel že januarja 2020. Ko je Slovenija zaradi prihajajoče epidemije prehajala v najtežje obdobje, je Šarec preprosto – pobegnil.

Moja-Dolenjska

Sorodno

Zadnji prispevki

Branko Grims bo danes predstavil “Zmago dobrega” v Kopru

Poslanec SDS in kandidat za evropskega poslanca mag. Branko...

Shema, ki pojasni, kakšno bogastvo so si nagrabili “necenzurirani”

"Necenzurirano" novinarstvo ni poceni. Iz sheme, ki jo objavljamo...

[Foto] Romana Tomc v Bruslju gosti razstavo o komunističnih zločinih pri Macesnovi gorici

Evropska poslanka Romana Tomc v Bruslju gosti razstavo avtorja...

Plenković po prepričljivi zmagi: Gremo v oblikovanje parlamentarne večine!

HDZ je že tretjič na volitvah prepričljivo slavila zmago....