Air Slovenija

Mitja Iršič

20. oktober 2020, ura je 7.55. Letališče Jožeta Pučnika, medtem že preimenovano v letališče Franca Leskoška Luke, se kopa v sončni svetlobi, ki prodira skozi nekaj raztrošenih oblakov sredi drugače brezhibno sinje modrega neba in barva hribe Julijskih Alp v jantarno jutranjo barvo. Na pisti pred terminalom številka 1 se lesketa nov suhoj superjet 100 socialistično sive barve, z rdečo črto po sredini trupa, na njem pa z zeleno piše Air Slovenia. Pred njim stoji množica povabljenih prvorazrednikov, ki prisostvujejo slovesnosti ob ustanovitvi nove slovenske nacionalne letalske družbe. Kot del programa Kombinatke ravno pojejo: “Sivi sokole, prijatelju stari, daj mi krila, sokole, da preletim planine.”

Janez Kocjančič kot bivši direktor in častni gost čaka, da bo povedal, kako se je sam razdajal za zdaj že pokojno Adrio med letoma 1982 in 1993, in da želi njeni naslednici vsaj toliko uspeha, kot ga je imela Adria pod njegovim vodstvom. Zraven njega so (od leve proti desni, po pomembnosti razporejeni) Milan Kučan, kup ruskih pomembnežev iz družbe Objedinjonaja Aviastroitelnaja Korporacija, pod katere dežnik spada biro Suhoj, Maksim Oreškin, ruski minister za ekonomski razvoj, novi direktor Air Slovenia Jelko Kacin, predsednik ruske vlade Dmitrij Medvedjev, Zdravko Počivalšek, Alenka Bratušek in Marjan Šarec.

Dolga pot je bila pred zbrano četico, da je uspela najprej uzakoniti, nato pa še uspešno financirati tako gromozansko naporen projekt, kot je splavitev nove slovenske letalske družbe. To vendarle ni tako, kot da bi kupil avto, bolj je podobno nakupu blindiranih državniških mercedesov. 10 milijonov evrov na leto so morali zagotoviti iz proračuna, pa še 50 milijonov za zagonski kapital, da smo Slovenci znova dobili krila. Ko so ob robu slovesnosti pri Ruski kapelici Marjan Šarec, Zdravko Počivalšek, Vladimir Putin in še nekaj upokojencev sklepali pogodbo za najem prvih desetih letal superjet 100, je Putin v kratkem govoru povedal: “Slovani smo posebni ljudje. Tudi ko se vse zaroti proti nam, nekako uspemo s svojo pregovorno odločnostjo. Naše podjetje, ki je naredilo to neverjetno letalo, je dokaz za to. Čeprav ima kar nekaj naših inženirjev v Komsomolsku ponarejene diplome iz mehaničnega inženirstva, so naredili izdelek, ki nam ga lahko zahodni proizvajalci le zavidajo. Podobno ste vi naredili nekaj neverjetnega. Letalsko družbo boste ustanovili kljub temu, da niste imeli niti rublja. Vemo, da vam bo uspelo. Družba Suhoj in vsa Rusija je z vami. Air Slovenia bo suhojeva popotnica na zahodne trge. Ni nam uspelo z Mehičani in Irci, ki so po kratki uporabi zavrnili naš sicer izvrsten izdelek. Najbrž zaradi rusofobije. Minili so časi, ko so s suhojem leteli le Aeroflot, Rosija Airlines in Gazpromavia.”

Sivi lepotec na pisti že čaka na prve potnike, ki bodo poleteli proti Skopju takoj po koncu slovesnosti. To je le ena izmed novih strateških, za slovensko gospodarstvo in turizem ključnih linij, ki so jih komercialne letalske družbe ignorirale, saj jih zanima le profit. Še isti dan bo poletelo pet enakih suhojev. Dva na čevapčič liniji Ljubljana-Sarajevo-Ljubljana in Ljubljana-Beograd-Ljubljana, eden v Moskvo, eden v Saint-Petersburg, enkrat mesečno pa bo dostojanstvenike suhoj vozil v Havano na posvetovalne sestanke o prihodnosti svetovnih zdravstvenih sistemov na t. i. Kebrovi liniji. Prav tako bo Air Slovenia prevzela vse bivše Adrijine flote, ki so si jih medtem prisvojili tuji ponudniki. Strokovnjaki Greenpeace Slovenia in Zelenih Slovenije so že od propada Adrie opozarjali, da so vozovnice pod 100 evrov v Bruselj, Frankfurt in München kvarno vplivale na kakovost zraka v državi, saj so zaradi povečanega povpraševanja komercialni ponudniki frekvenco letov iz meseca v mesec zviševali. Air Slovenia bo z letalskimi kartami nad 500 evrov zopet vzpostavila nebesni red na sončni strani Alp.

Na letalo za današnji let proti Skopju se bo vkrcalo precej pomembnih gostov. Predsedniku vlade Severne Makedonije Zoranu Zaevu se bo pridružila slovenska evroposlanka Irena Joveva, po starših Severnomakedonka – v domovino svojih staršev bo šla obiskat severnomakedonske sorodnike, uživala bo v severnokamedonskih dobrotah in si ogledala nedotaknjeno severnomakedonsko naravo, hkrati pa se bo z Zaevom in Šarcem udeležila bilaterale Slovenija-Makedonija – model socializma za 21.stoletje. Air Slovenia ji bo od zdaj omogočal jutranje lete v drugo domovino. Seveda gratis. Kot tudi vsem drugim dostojanstvenikom, ki so se pritoževali, ker so komercialne letalske družbe z Letališča Franca Leskoška Luke letele le popoldan. Marljivega birokrata to povsem vrže iz ritma, delovni zagon pa izpuhti. Tudi zato potrebujemo nacionalnega, iz javnega denarja sponzoriranega prevoznika. Ni vse v dobičkih. Spočit birokrat, ki se že ob devetih zjutraj zadovoljen in poln elana izkrca v Bruslju, je vreden več kot sto napolnjenih letal. “Poslovnež”, ki bo lahko že ob enajstih dopoldne na Rdečem trgu s kovčkom rubljev in kuverto z navodili, je lahko ključen za nadaljnjo rast BDP. Turisti, ki so se prej v velikih številkah odrekali našemu alpskemu biseru, rekoč, “ne morem potovati v državo, ki nima nacionalnega prevoznika”, se bodo zdaj z jutranjimi leti z žepi, polnimi evrov, vrnili v Piran, Ljubljano in Postojnsko jamo.

Ura je 8.30. Z govori so že opravili nostalgični Kocjančič, ki se je spominjal, kako so leta 1989 za zadolženo Adrio šli kupovat nov airbus A320 v Toulouse (vse se da, če je politična volja!), Milan Kučan, ki je povedal, da je danes dan, ko se obrača nov list še tesnejšega sodelovanja z Rusko federacijo, in Zdravko Počivalšek, ki je povedal, da bodo lekcije, ki so jih pridobili pri ustanavljanju letalske družbe, s pridom uporabili tudi pri ustanavljanju državnega hotelskega holdinga in holdinga slovenskih pravičnih supermarketov, ki bodo zrasli na pogorišču Mercatorja.

Zdaj je na vrsti Alenka Bratušek. “Spoštovani potniki, zbrane eminence. V čast mi je, da lahko govorim na uradni slovesnosti, na kateri mi ni treba nositi neumne fluorescentne varnostne čelade na glavi. Rada bi poudarila, da Slovenija letalsko družbo potrebuje. Tudi zbrani kolegi iz Ruske federacije bodo potrdili, da je Aeroflot – nacionalna letalska družba z 51-odstotnim državnim lastništvom – velik uspeh že od časa Marije Terezije. Kot vemo, je nas in Rusov skupaj 147 milijonov. Prepričani smo, da bo ruski sistem nacionalnega socializma v Sloveniji obrodil sadove, tako v letalstvu kot v drugih industrijah. Danes lahko končno ponosno povem: ne potrebujemo časa, niti denarja – imamo oboje. Slovenija bo poletela. Tudi zato, ker sem leta 2013 državi pomagala, da se je ubranila trojke in Janševe vlade. Air Slovenia je kulminacija smeri, ki smo si jo začrtali po ljudskih vstajah leta 2013 in o kateri razlagam na vsaki partizanski komemoraciji, ki se je udeležim. Slovenija v zraku. Pozitivna Slovenija! Hvala in srečen let posadki in potnikom.”

Zbrani navdušeno ploskajo, iz bara Terasa na razgledni ploščadi, kjer dogajanje spremljajo navadni smrtniki, se slišijo vzkliki: “Smrt fašizmu, svoboda narodu!”, “Živel tovariš Putin!” in “Smrt neoliberalizmu!” Bivši Adrijin pilot, ki bo opravil prvi polet v Skopje, jo objame, jo prime za roko in ji jo dvigne, kot po boksarskem dvoboju.

Nadaljuje direktor Kacin: “Slovenske sanje na nebu so se začele daljnega leta 1969 in se kljub bankrotom in dokapitalizacijam nikoli niso zares končale. Air Slovenia je naslednji logičen korak na tej poti. Zares smo se potrudili. Letala so sodobno opremljena, z najnovejšimi infotainment sistemi. Domači gostje si bodo lahko iz multimedijske baze podatkov ogledali cel kup partizanskih filmov iz Slovenije in območja bivših republik. Ponujamo: Ne Joči Peter, Desant na Drvar, Bitka na Neretvi, Nevidni Bataljon in novi partizanski film Preboj, ki bo premierno prikazan prav na letu za Skopje.” … *aplavz* … “Hvala, hvala. Seveda smo poskrbeli tudi za tuje potnike, ki jih tematika druge svetovne vojne ne zanima tako zelo kot Slovence. Tuji turisti, politiki in gospodarstveniki, ki bodo leteli z Air Slovenia, si bodo lahko ogledali ciklus dokumentarcev Michaela Moora, zbrane francoske dokumentarce o kapitalističnem izkoriščanju nabiralcev kakava v Afriki in obiralcev paradižnikov v Italiji ter seveda opus filmov Oliverja Stona, ki govorijo o globokih zarotah ameriške vlade. Prav tako smo revolucionarji nove metode prehranjevanja na krovu letala, z imenom ‘prinesi-si-svoj-sendvič’. Potnikom dovolimo, da si hrano prinesejo na krov, v zameno za manjši pavšal, katerega cena je odvisna od osebnega dohodka potnika. Za podobno metodo se že zanimajo druge letalske družbe po svetu – Cubana de Aviación, Air Koryo in venezuelski nizkocenovnik Venezolana so k nam poslale svoje predstavnike, ki bodo preučili metodo prinesi-si-svoj-sendvič in jo skušale implementirati tudi v druge sfere družbenega življenja. Sodobni trendi so inkorporirani v jedro naše poslovne zgodbe.”

Aplavz znova odmeva po letališču. Brez premora začne igrati tržaški partizanski zbor Pinko Tomažič, ki ga napove Alenka Brautušek, katere ministrstvo se je medtem že preimenovalo v ministrstvo za infrastrukturo, vrednote NOB in varstvo državnih monopolov nad javnimi službami. Odpojejo La Brigata Garibaldi, sledi pa orkester Big Band RTV SLO, ki so mu v protokolu naredili improviziran oder, da ruskim gostom v čast odigra improvizirano rusko himno. Medtem se starejši med visokimi uslužbenci Suhoja čudijo, ko na ustih starih slovenskih partijcev v prvih vrstah VIP-odra razberejo besede, ko pojejo ob melodiji: “Skvoz grozi sijalo nam solnce svobodi, i Lenin veliki nam put ozaril, nas virastil Stalin – na vernost narodu, na trud i na podvigi nas vdohnovil!”

Himne je konec. Vse je pripravljeno na prvi let. Kapitan še opravlja zadnje preglede povsem novega suhoja, preden bo prvič poletel na (ne)komercialni liniji, medtem ko cisterne že točijo gorivo, ki ga je kot gesto nacional-interesnega sodelovanja med državnimi podjetji za prvih ducat letov neodplačno odstopil Petrol. Tik preden se zavrtijo turbine mogočnih turboventilatorskih motorjev in preglasijo zbrano družbo, se oglasi še premier Šarec: “Moj kabinet nikoli nič ne naredi kar tako, nekaj na pamet. Saj veste tisto o zajcu in ražnju. Preden smo se odločili za tako velik korak v dobro ohranitve suverenosti in samozadostnosti slovenske aviacije, smo se posvetovali s strokovnjaki. Delovna skupina, ki so jo sestavljali stari Adrijini direktorji, bivši uslužbenci, prva generacija tako imenovanih ‘rdečih direktorjev’ iz začetka devetdesetih, ki se še najbolj intimno spozna na uspešno državno upravljanje, in strokovnjaki na področju jugoslovanske aviacije, je bila sicer draga, a na koncu so prišli do soglasnega zaključka: Slovenija potrebuje letalsko družbo, če ne želi postati pozabljen žep sredi Evrope! Tudi sam sem na mnogih uradnih obiskih v Moskvi, Beogradu, Skopju in Podgorici večkrat od kolegov dobival vprašanja, kaj se dogaja v Sloveniji, da niti letalskega prevoznika nimamo. Priznam, bilo me je malce sram. Ta letalska družba je družba za vas, navadne državljane – ne za nas z Gregorčičeve. Mi imamo itak falcona. Za vas, ki si ne želite z GoOptijem voziti do bližnjih letališč. Za vas, ki imate hostle in Airbnb nastanitve, pa vas manko nacionalnega prevoznika udari po žepu, ker si gostje ne želijo v državo, ki nima nacionalnega prevoznika. Za vas, ki gostite pomembne poslovne partnerje, pa ti odpovedo pogodbo za sodelovanje tik pred zdajci, potem ko na internetu ugotovijo, da naša država nima nacionalno sponzoriranih povezav do njihovega sedeža. Za vse, ki vas je strah, da vas bodo razni Easyjeti, Wizzairi in Brussels Airlinesi premamili, da zaradi nizkih cen preveč potujete in s tem preveč zapravljate. Kava v Bruslju je 10 evrov. V Londonu 10 funtov. V BTC-ju le 1,2 evra. Air Slovenia je za vas. V koaliciji … pardon, v LMŠ smo vam zvišali plače. Zaradi nas prejemate neobdavčen regres. Zaradi nas že leta uživate v največji konjunkturi v zgodovini tega naroda. Za pete smo vas potegnili iz revščine. Danes vas bomo poslali še med oblake. Air Slovenia, naj ti bo jasno slovensko nebo!”

Divji aplavz. Na kavarni Terasa začno plapolati jugoslovanske zastave, Big band pa začne igrati socialistično internacionalo. Ura je 9.10. Lopatice turbin se že vrtijo, preden se melodija izpoje. Potniki, vsi med njimi hkrati udeleženci VIP-lože, se vsak s svojim sendvičem in termo steklenico, polno krepko namešanega barcaffeja, že pomikajo proti stopnicam za vstop na letalo. Let SI-1945 bo čez nekaj trenutkov pripravljen na polet. Nazaj v preteklost.

Mitja Iršič

  • karpelec

    Hvala bogu, še ena vreča brez dna je poniknila, ampak brez črnih duš v njej.

  • samotoje

    Kršenduš, Iršič, tale grozljivka je pa tako realistično napisana, da mi gre mraz po hrbtu.

    • karlina

      Ampak bo kmalu postala resničnost, sem trdno prepričana, glede na to, kam vse to pelje. V maloro.

  • simon Batistič

    Madonca, v tej kolumni je več preverljivih dejstev kot v filmu Preboj !

    • SIMON ROZIC

      ….partizani so bežali pred okupatorji z nadzvočno hitrostjo, kar
      pa zastarela letala Adrie niso zmogla… (ne po svoji krivdi)

    • karlina

      Itak, v tej kolumni se nam že vse dogaja, oz. se bo sigurno, v Preboju pa so same laži.

  • Franc Šink

    Ker lesene klopi niso oblazinjene, priporočamo da vzamete z seboj tudi manjšo blazinico.

    • karlina

      Ha, ha, ha, no , ni smešno, ampak hudo , hudo žalostno, kaj so nam te levičarske barabe uničile in še vedno uničujejo, pravi, domoljubni SLOVENCI pa še kar gledamo in čakamo-koga se sprašujem, v tej gnili greznici, ki se ji reče ZLOVENIJA, nam tudi dragi Bog ne pomaga več, je tudi njega minilo potrpljenje.

  • Amerikanc

    Samo da se ne bojo čez Katinsko gmajno peljali. Kaj bomo brez te leve udbomafije ? Mi nismo kot Poljaki, ki so z izgubo kompletne partijske vlade prosperirali v nekaj letih.

    • VERRZIFIKATOR

      Katinka Polak

      KDOR VISOKO LETA

      Kdor visoko leta, nizko pade,
      to letalska biti zna nesreča,
      sreča pa, ta reč je opoteča,
      spremlja tistega, ki več nakrade.

      Toda v zraku biti zna nevarno,
      vsa nakradenost tam ne pomaga,
      ko motor izteče se, omaga,
      šlo za vzdrževanje je nemarno.

      Tam nevarnost zlahka se poveča,
      to vedo predobro ruski brati,
      treba je samo dodobra znati,
      pa zavila v drugo smer bo sreča.

      Res ne vem, v čem slabši smo Slovenci
      od Poljakov, nam slovanskih bratov,
      v Katinu znebiti se bedakov
      je rešitev, v večni hladni senci.

      • Minovak

        …usode roka naj pomaga! Odlično B.

    • karlina

      Da bi se vsaj.

  • dež

    20. oktober 2020, ob 9.30 uri.
    HR tiskovna agencija HINA poroča, da je na območju Sesvet pri Zagrebu, strmoglavilo rusko vojaško letalo tipa Suhoj. Je šlo za okvaro ali ga je sestrelila Natova protiletalska obramba še preverjajo.

    20. oktober 2020, ob 9.45 uri
    Slovenska tiskovna agencija STA poroča, da je v LJ in drugih slovenskih mestih slišati glasne poke petard, opaziti je tudi številne ognjemete in goreče kresove.

    • karlina

      Iz tvojih ust, v BOŽJA ušesa, naj se ti pozlatijo in uresničijo besede.

  • Mademoiselle

    Jaz bom protestirala, če za kulturni program ne bo zadolžena gospa Svetlana. :D

  • Marija

    Še kaj več bo 2020

    • karlina

      Se močno, močno bojim, da res, samo še dopolnilno zd. zavarovanje ukinejo, pa bomo postali druga Venezuela.

  • BananaNjam

    Moraš biti Mitja Iršič res BUDALA, da nas farbaš s komunizmom, ko je obenem tvoj vodja stranke v opoziciji, ki ga častiš kot TITA, zaradi preveč masla na glavi praktično doživljenjsko neizvoljiv. Nesposoben je! Naj ga zamenja kdo sposobnejši, pa ga bo takoj volilo 3/4 Slovenije! Moraš biti Mitja Iršič res KRETEN, da daješ rusko tehnologijo v nič ob predpostavki, da so vsi Rusi komunisti in da je Putin generalni sekretar Partije. Partije nimajo že 30 let in dobro jutro! Imajo demokracijo, Ravno Rusi so ugotovili, da Adria nima denarja niti za kavo, ko je pri njih kupovala tvoje zaničevane Suhoje. Takrat ste vodilnim v Adrii verjeli, da so njihovi avioni zanič! Bi se raje vozil z letečo krsto Boeing 737 MAX?! Izvoli, pa srečno pot v onostranstvo!

    • xtc

      Boleča resnica in mokre sanje Maržarsko ciganskio -Šiptarskiv vernih ovac.
      boli resnica an,ne bebo?

      • BananaNjam

        Ti si moraš odpreti ovčjo farmo. Pri vašemu šiptarskemu doktorju Janshariju se je že preveč ovac zaredilo!

        • xtc

          A ti to o Xarachu,ki hodi na grob staršev na Kosuva?
          Verniki Šiptarja-BEEEEEEEEEEE.

          • BananaNjam

            Hehe ovca.

          • xtc

            A si,saj vemo ,da Kosovar Xaraxch hodi domov na kosovo-SD jevec je to kar javno povedal-kdo je ovca zadaj Šiptarček?
            BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    • Andrej

      Pa ta človek res verjame, da je Kučan deponiral CK ZKS knjižico. Noro!!!!!!!!!!
      Ej, majmune, pri Rastoderu se oglasi, morda te časti z eno gajbo.

      • BananaNjam

        Pejt raje po sendvič k Janshariju. Ah ja, jutri jih bo delil na avtobusu za LJ…

    • SIMON ROZIC

      Pa si res bolnik ali bedak!? Kaj le imamo mi od Rusije ? Kaj nam je že dala, da
      nismo vsaj 10x preplačali…no eni se mastijo s posli, ki jih žal plačujemo Slovenci.
      KGB-jevec Putin in Medvedjev so najhujši primerki divjega socialističnega kapitalizma
      brez meja! Naši rdečuhi se pridno učijo, kako ljudi “prizemljit”, jih utišat in izmolst
      še zadnjo kapljo znoja za bivše partijce Rusije, današnje Ruske “oligarhe”.
      Tako deluje tudi naš politični sistem !

    • karlina

      A bejž, si pa pameten, kajne.

  • Borut Stari

    Mitja je s to kolumno videnja opisal našo vse bolj možno socialistično puščavo.

    • karlina

      Itak

  • Olga101

    Bravo Mitja Iršič!

  • xtc

    No Suhoj je eno najbolj pokvarljivih letal,kot nalašč za polete tipa Ajaccio.

    • BananaNjam

      Na Ajaccio je padel Adrijin ameriški McDonnell Douglas MD-81.

      • xtc

        Ni padel zaletel se je butl zaradi baje šlatanja stevardes za rit,ni čudno ,da so temu letu rekli takrat “kurbirski avion”.

        • karlina

          Kurbirski so mu zato rekli, ker so tisti, ki so leteli, v veliki večini, s seboj imeli svoje ljubice.

      • Andrej

        Ker je že bil takrat direktor Adrije? Neki Franta. Najbrž še nisi slišal zanj, ker praviš, da pri nas ni komunistov.
        Ej, majmune, pri Rastoderu se oglasi, morda te časti z eno gajbo.

      • SIMON ROZIC

        …za Ajaccio je bila kriva sindikalno razpoložena posadka in ne
        letalo!

  • xtc

    Suhoj je zelo primeren za SLO politike kvari se,dol pada,gori točno to kar je vedno delalo Rusko aviatiko v ponos drugim.
    Če Boenga in Air Busa pestijo senzorji ,ki ledenijo-Suhoje pesti vse od motorjev,slabe izdelave,pokvarljivosti vsega in slabe izdelave vse firme v EU ki so škrinje naročile,se po izteku pogodbe ali še preje odločijo škatle vrniti čim preje nazaj v Rusijo,saj se kvarijo kot po tekoćem traku.

    • SIMON ROZIC

      …po moje nam bojo prodali tudi kakšnega, z Azijskih front zrešetanega
      Topoljeva….

  • SIMON ROZIC

    Odlično,odlično, res genialno opisan zadnji izdihljaj najboljšega letalca na svetu
    po letu 1945.. z enim naslovom bi lahko pojasnili vso zgodovino Adrie in
    tudi ideja za tematiko doktorata: CIGANI LETIJO V NEBO.
    Doktorata se bo lotil nekdo iz levice, ki mu častnega še niso pripeli za časa
    vladanja KP Slovenije !

  • Andrej

    Super. Samo, na Franto si pozabil. Ta bi moral s Svetlano biti obvezno prisoten.

    • karlina

      Srčno upam, da bo ta dva in še katerega drugega, končno, obiskala veste katera teta.

      • Andrej

        Nič bat, ta teta je do sedaj še vsakega obiskala. Še vsakega.

  • karlina

    Ni kaj dodati, kot-to je resnična realnost Slovenije, drvimo, pardon, letimo v propad in prepad, mislim, da nam pa sedaj res ni več pomoči.

  • Andrej

    In zakaj mi potrebujemo lastno letalsko družbo?
    https://leticeneje.com/letalske-karte-london/
    Da bomo lahko leteli za 400€

  • karlina

    Ja, bi bilo smešno, če ne bi bilo resnično.

  • freedomfighter

    Temu clanku pa tezko recemo clanek…prej nek domislijski spis iz najvec petega razreda osnovne sole…res ne vem kaj je namen tako neumno napisanega clanka ce ga sploh ima…vrhunsko novinarstvo

  • Olga101

    Med “eminencami” manjka Jankovič! Jaz bi ga dala v vrsto pred Šarca, kot je bilo tudi na zadnjem obisku v Moskvi!

    Njegov govor pa gre takole: ” … Jaz, Jurček in Damjan bomo z veseljem potovali z Air Slovenija, saj mi bodo dolgove za letalske karte kar odpisali …”.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!