fbpx

Udbovski modus operandi parlamentarne preiskovalke

Kolumnistka Lea Kalc Furlanič (Vir: Demokracija)

“Videli bomo, ali je ta modus operandi ves čas enak,” je o načinu delovanja preiskovalne komisije dejala Golobova poslanka Mojca Šetinc Pašek po prvi nujni seji državnega zbora, ko so pohiteli z oblikovanjem parlamentarne komisije za preiskovanje financiranja strankarske propagande v medijih. Kaj je hotela s tem povedati Šetinčeva, ni jasno. Ali pač? Posebno je šla namreč v nos levičarjem komisija Anžeta Logarja, ki je preiskovala bančne luknje v NLB in NKBM. No, če je hotela s to izjavo cinično pokazati, da v njeni komisiji ne bodo politično pristranski, se je zmotila.

Iz poročila Logarjeve preiskave je namreč jasno videti, da so sankcije doletele vse vlade z Janševo vred. Ali bo komisija Šetinc Paškove z enakimi vatli preiskovala vse medije, pa bomo še videli. Za zdaj je slabo začela, saj je zatrjevala, da se bodo najprej lotili nakupa Planeta TV, a so se z vso vnemo najprej lotili načina trženja našega medija.

Srd do desnih medijev, ki jih je v naši državi le za prgišče, komisija Šetinc Paškove zelo jasno kaže tudi na zaslišanjih prič. Pozor, prič, ne osumljencev oziroma preiskovancev! Modus operandi zaslišanja prič namreč spominja prej na podlo in neizprosno udbovsko zasliševanje v kaki temni in vlažni politkomisarski kleti kot na kakovostno in kultivirano poizvedovanje v hramu demokracije o dejstvih, ki bi lahko pripomogla k razjasnitvi sumov komisije.

Mojca Pašek Šetinc (Foto: zajem zaslona, RTV)

Tako Šetinc Paškova kot njeni člani, posebno Sukičeva in mladi Lenart Žavbi, so si prisvojili vlogo nekakšnih razsodnikov in moralizatorjev, domala tržnih strokovnjakov in izjemnih poznavalcev upravljanja z občinskimi proračuni. Priče namreč zajedljivo in nesramno opominjajo, podučujejo, jim postavljajo provokativna retorična vprašanja, se norčujejo iz njihovega načina dela poslovanja v zasebnem (!) podjetju Nova obzorja in iz njihovega načina upravljanja občine z insinuacijo, da se je občinski denar prek oglasov v našem mediju pretakal za volitve SDS.

Mar ne vedo, gospodje, ki so prisesani na javni denar, da se moramo desni zasebni mediji krvavo boriti za vsako drobtinico oglaševalske pogače, saj jo večino pojedo levi?!

Lea Kalc Furlanič