Konservativni pivovar se bo podal v vojno proti komunistom

Datum:

Lastnik konservativne pivovarske znamke Ultra Right Beer (Ultra desno pivo), ki je bila ustanovljena kot nekakšna protiutež “prebujenemu” Bud Light, je napovedal posebno izdajo pločevinke s posnetkom nekdanjega predsednika ZDA Donalda Trumpa. 

“Čas je, da konservativci vstanejo in ne naredijo niti koraka nazaj. Prispevamo svoj del v boju proti komunistom, ki vodijo pisarno okrožnega tožilca v Fultonu, tako da zbiramo denar za naše prijatelje iz Georgie, ki so bili neupravičeno obtoženi,” je za Fox news digital dejal izvršni direktor Seth Weathers. Izjava se nanaša na Dolanda Trumpa, ki mu bo sodišče v Fultonu, v zvezni državi Georgiji, sodilo zaradi zarote z namenom izpodbijanja rezultatov zadnjih predsedniških volitev.

Posebna edicija piva bo poimenovana “maščevanje konservativnega očeta”. Na spletni strani družbe bo na voljo le dva tedna ali manj, del prihodkov pa bodo namenili, kot izhaja iz izjave direktorja družbe, skladu za pravno obrambo republikanske stranke v Georgiji. Družba bo 10 odstotkov od prodaje razdelila med republikansko stranko v Georgiji in skladom Davida Shaferja za pravno obrambo Trumpovih elektorjev.

“Izkupiček je bistvenega pomena za nas, da še naprej podpiramo pravno obrambo naših elektorjev, ki jih preganja lažna tožilka iz Fultona Fani Willis zaradi lažnega ‘zločina’ zakonitega kandidiranja na volitvah,” je Josh McKoon, vodja georgijskih republikancev, povedal v izjavi.

Na pločevinkah bo natisnjena podoba Donalda Trumpa, ki je nastala prejšnji mesec – gre za t. i. mug shot, značilno fotografijo, ki jo prejmejo ameriški državljani, ko pridejo navzkriž z zakonom.

Priložnost za zbiratelje in aktiviste
Pivoljubi in aktivisti bodo lahko posebno izdajo piva kupili na spletni strani družbe. Šest pločevink bo stalo 25 ameriških dolarjev. Direktor družbe pa meni, da ima posebna izdaja še eno dodatno vrednost: “Maščevanje konservativnega očeta bo postala najbolj zbirateljska pločevinka piva v zgodovini, hkrati pa bo pomagalo financirati boj proti krivicam,” trdi Weathers.

Družba sicer trdi, da se ji je politični aktivizem doslej izplačal. Podpisala naj bi nove distribucijske pogodbe po več državah, posledično se bodo njene pločevinke piva pojavile pri tisočih trgovcih, barih in restavracijah. Zaenkrat naj bi s prodajo piva zaslužili več kot milijon dolarjev in pridobili več kot 10 tisoč kupcev. Samo v prvem tednu po lansiranju izdelka naj bi prodali približno 20 tisoč paketov po šest pločevink piva. Poslovni uspeh je prišel ravno na podlagi aktivizma, saj so njihove stranke posamezniki, ki se “borijo s svojo denarnico”.

Prebujena družba Bud Light pa je zaradi svoje “prebujene” marketinške kampanje doslej izgubila 27 milijard dolarjev tržne vrednosti.

Ž. K.

Sorodno

Zadnji prispevki

Bodo hutijevci potopili svetovno gospodarstvo?

Jemenski uporniški hutijevci so  zagrozili, da bodo tarča njihovih...

Romana Tomc: “Čas je, da se Evropa obrne v desno”

Romana Tomc je v slovenski politiki znano ime. Leta...

Je črni humor primerna in resna kampanja za referendum o evtanaziji?

"Kdor čaka – ne – dočaka". Tako se glasi...

Vikend bo večinoma sončen

Danes zjutraj bo oblačno, rahle padavine bodo povsod ponehale....