Novinarska POP TV Suzana Perman je v svojem prispevku informativne oddaje na 24ur zavajajoče trdila, da so bile zaščitne rokavice Joca Pečečnika preplačane za štirinajstkrat. “Suzana Perman danes ponovno kot v četrtek Tarča s preverjeno igro: Pretvarjajmo se, da živimo v normalnih časih in lahko po milijon kosov zaščitne opreme gremo v trgovino, po redni ceni. Ljudje božji, a se zavedate, da se 20 najbogatejših držav na svetu bori za isto blago,” se sprašuje Mitja Iršič.
Novinarka 24ur Suzana Perman se je odločila, da bo v svojem manipulativnem poročanju o maskah premagala novinarsko kolegico Natašo Marković z nacionalne televizije. Resno konkurenco ji dela kolegica Staša Lozar, ki je postala pravi Sherlock Holmes za raziskovanje podjetja Sla Marketing iz Destrnika. Permanova je tokrat v svojem prispevku ugotovila, da rokavice stanejo v slovenskih trgovinah sedem centov, medtem ko jih je Joc Pečečnik dobavil za 97 centov.
Prispevek Permanove je zmotil analitika in poznavalca razmer na Kitajskem Mitjo Iršiča, saj je tam bival ravno v času izbruha epidemije covid-19. Kot kaže se Permanova ne zaveda, kakšne razmere so ob nakupu vladale na trgu. Celo kanadski premier Justin Trudeau je moral priznati, da so letala iz Kitajske prispela brez opreme. Guverner New Yorka Andrew Cuomo je konec marca povedal, da so cene respiratorjev narasle z 20 na 66 tisoč dolarjev. Zato bi vprašali vse člane medijskega kartela, kako bi se vi v tistih kriznih trenutkih lotili nabave opreme? Enostavno bi zmrznili kot vaš idol Šarec in bi Slovenijo spremenili v malo Italijo.
Suzana Perman danes ponovno kot v četrtek Tarča s preverjeno igro: Pretvarjajmo se, da živimo v normalnih časih in lahko po milijon kosov zaščitne opreme gremo v trgovino, po redni ceni. Ljudje božji, a se zavedate, da se 20 najbogatejših držav na svetu bori za isto blago?!
— Mitja Irsic (@MitjaIrsic) April 25, 2020
Namesto profesionalnosti agitprop
Gledalec, ki ni pozoren na malenkosti, bo s prve čestital Permanovi za vrhunski prispevek, ki razkriva barabijo vojnega dobičkarstva Joca Pečečnika. Njegova pošiljka je realno rešila Slovenijo s preskrbo, da lahko na področju nujne zaščitne medicinske opreme vsi lažje zadihamo.
V svojem prispevku je Permanova očitala slovenski vladi, da je skoraj milijon in pol evrov vrgla skozi okno z nitrilnimi rokavicami, ki jih je dobavil Joc Pečečnik. Pošiljka s Kitajske je namreč vsebovala skoraj 14-krat dražje rokavice, kot jih je moč kupiti v Sloveniji. Običajna cena za kos nitrilnih rokavic je namreč sedem centov, preko Pečečnika pa smo od Kitajcev kupili 1.600.000 praktično enakih rokavic po ceni 97 centov na kos. Pečečnik se v prispevku brani, da je samo posrednik: “Dostavil sem, kar mi je bilo naročeno.”
Eno je Suzana Perman, ki gre v trgovino po milijon najlonskih rokavic in Erika Žnidaršič, ki gre po 3 milijone mask v Tosamo.. obe po super konkurenčnih cenah, s popustom na gotovino. Drugo pa je neprijetna resničnost… https://t.co/il2ILRCXez
— Mitja Irsic (@MitjaIrsic) April 25, 2020
Mitja Iršič razloži pravila igre poslovanja komunistične partije Kitajske novinarki 24ur Suzani Perman
Mitja Iršič se je odzval na manipulacijo Permanove tako, da je opisal, da je edini možni način, da bi se inflacija cen izključila, da bi šli po poti kitajske komunistične partije. Enostavno se prepove ves promet z zaščitno opremo, zaseže se tovarne in se jih prisili, da pod ceno izdelujejo samo za državo.
Staša Lozar zopet preiskovala posle podjetja SLA Marketing iz Destrnika
V isti oddaji je s svojim prispevkom nastopila Staša Lozar. Njene manipulacije smo razkrili v eni izmed oddaj Kdo vam laže, kjer je hotela bivšega člana SDS Franca Pukšiča in evropskega poslanca Milana Zvera prikazati, kot da sta odločilno vplivala na posel podjetja, ker prihajata iz istega kraja, kjer ima podjetje sedež.
Staša Lozar je v prispevku prikazala elektronsko sporočilo, ki so ga pridobili. Po njenem mnenju je sklepati, da je tudi Anton Zakrajšek, kot gospodarski minister, prav tako silil k poslom s favoriziranimi, izbranimi podjetji. Zdravko Počivalšek, ki se za nič ne čuti krivega ali odgovornega, prst včeraj še enkrat uperi proti Zakrajšku: “Kaplja čez rob je bil podpis pogodbe s podjetjem SLA Marketing, za skoraj dva milijona evrov.” Pismo Zakrajška sodelavcem, 6. april. “Prosim, dajte -, preverite, kako je s to ponudbo in jim čim preje odgovorite, da ne bodo še oni delali kakšne medijske scene. Če so jih kupovali v UKC, jih menda lahko tudi mi!”
Ni afere za medijski kartel v rokah opozicijske levice, če v aferah ne nastopa v glavni vlogi SDS in Janez Janša
A kot je razložil voditelj oddaje Kdo vam laže Boris Tomašič, se medijski kartel še nikoli v življenju ni znašel v nobeni krizni situaciji v življenju. V ihti, ko so na trgu zaščitne opreme veljala mafijska pravila komunistične partije Kitajske, je bilo zelo pomembno, da se vsaka realna ponudba hitro pregleda in potrdi. Tako je bilo tudi v primeru podjetja GenePlanet in najljubšega podjetja Staše Lozar Sla Marketing. A medijski kartel še vedno ni ujel glavnega zajca. To je Janez Janša in stranka SDS. A kot je povedal Boris Tomašič: ” Ni afere, če se v njej ne znajde Janez Janša in SDS.”
Luka Perš