Maksutijeve laži, neresnice in nesmisli v članku za Balkan Insight

Datum:

O Alemu Maksutiju je bilo prelitega veliko preveč črnila, kot bi si ga zaslužil doslej. Toda, ker si Maksuti ne rabi zaslužiti ničesar, ker je propagandist globoke države – ki mu prek svojih medijev nudi ekskluzivne platforme, zaradi katerih ima dostop tudi do nekaterih tujih medijev (čeprav skoraj zagotovo v rokah globalistov) kot je Balkan Insight – se je z njim potrebno ukvarjati.

Balkanski globalistični medij Balkan Insight je objavil kolumno agitpropovca slovenske globoke države, sicer vojvodinskega Albanca in bivšega nogometaša, Alema Maksutija, v kateri je ta ponovno izrekel kup laži, neresnic in nesmislov. Eden takšnih, nevrednih resne politične analize, je tudi predsodek, ki ga je Maksuti uporabil kot ogrodje svoje kolumne, da Janša svoj politični kapital utemeljuje na nacionalizmu, s katerim sicer spodbuja svoje privržence, vendar s tem dela škodo Sloveniji in razdvaja Slovence.

V naslednjih vrsticah bomo razgrnili probleme Maksutijevega članka za Balkan Insight:

1. Maksutijeva nekritična obravnava pojma nacionalizem
Najprej, Maksuti SDS-u in Janezu Janši podtika slamnatega moža. SDS ne temelji, kot pravi Maksuti, na etničnem, ampak na državljanskem nacionalizmu, zaradi česar je nemalokrat tarča kritik slovenskih nacionalistov, ki verjamejo, da SDS premalo poudarja uravnavanje zdravega razmerja med etničnimi Slovenci in priseljenci.

Da za Janšo trdi, da je etnični, ne državljanski nacionalist, moraš biti ignorant do realnosti in lebdeti v nekih platonskih nebesih levičarskih nereflektiranih apriornih predsodkov. Tak človek ne more podajati resnih real – političnih analiz.

Drugo: Medtem ko je smiselna razprava o tem, koliko je etnični nacionalizem, postavljen nasproti real – geopolitiki tudi uresničljiv, subsistenčen, etnični nacionalizem ne more biti nekaj moralno spornega, kot pravi Maksuti. Da pa etnični tujec, priseljenec, očita etničnim domačinom, ki v Sloveniji koreninijo že vrsto generacij in katerih očetje in praočetje so si želeli slovensko nacijo in s tem državo Slovenijo, zakaj si jo želijo ohraniti … Pa je prav sovraštvo, prav nestrpnost (do Slovencev) tisto, kar bi rad Maksuti, človek brez korenin, podtaknil Janezu Janši.

Pri Maksutiju ne gre le za to, da verjame, da je etničnost faktor, ki ga trgi povozijo ali pa revščina povozi ljudi, temveč tudi prav zares ni zmožen tega, da bi si nastavil ogledalo. Ogledalo bi mu namreč reklo: “OK, Maksuti, si globalist, toda vsi niso in imajo pravico do tega, da niso. Od kod tebi ideja, da je globalizem edini del Božjega načrta? Od kod tebi pravica, da svoj globalizem vsiljuješ kot edino zveličavno idejo?

2. Maksuti je paradigmatični primer zaigrane objektivnosti
Maksuti Janševega boja ne vidi kot boja “Janševih” proti “ustaljenim silam” ali kot boja Janševih proti neki drugi, nasproti stoječi sili. Maksuti Janšev boj vidi kot boj Janševih proti “ljudstvu”. Ko govori o Janševem lojalistu Urbaniji, se vede kot bi pred Urbanijo pa ne bilo lojalistov koga drugega. Vsi, ki jih Janša nastavi, so njegovi lojalisti, nastavljeni od drugih sil pa so bili “demokratično” in “objektivno” izbrani. Takšen človek ne more biti niti resen komentator političnega kadrovanja, saj ima plašnice na očeh za ene, kot bik rdeče oči in slo po lovu in uničenju za druge. Prizma, skozi katero piše in misli Maksuti je črno – belo, zlo – dobro, pri čemer je zlo Janez Janša.

Kot rečeno pa takšna prizma v demokratičnem, pluralnem medijskem prostoru ne bi bila problematična ali vsaj ne tako problematična. V prostoru, kjer 90 odstotkov političnih “analitikov” misli enako kot Maksuti in je Maksuti zgolj njihov glas, obenem pa se delajo, da so “stroka”, “znanstveniki”, “predstavniki družbene realnosti” in jih kot takšne predstavlja ter promovira večina platform, je Maksutiju na čelo potrebno dati oznako 1984.

3. Maksuti v članku dobesedno laže
Trdi, da je vlada ukinila financiranje STA-ju, čeprav se je vlada le seznanila s poročilom UKOM-a. Maksuti laže, da je bil primer Izbrisani povezan z usmeritvijo k etničnemu nacionalizmu. Avtor tega članka ima mamo Makedonko in ni imela nobenih problemov z izbrisom, poleg tega izbrisa ni izvedla Janševa vlada in tega ni mogoče navajati v podporo trditvi, da je Janša etnično nacionalist.

4. Maksuti ločuje etnično državo od liberalne demokracije, čeprav je večina evropskih držav, ko so že bile liberalne demokracije, bila etničnih držav
Biti etnična država ne pomeni biti proti priseljevanju nasploh, ne pomeni biti proti integraciji in asimilaciji in ne pomeni nikakršnega sovraštva do priseljencev. Pomeni pa, da je država ustanovljena na ideji neke etnične skupine, da bi postala svoja liberalna demokracija in da si ta skupina o svojih potomcih jemlje pravico, da nadzoruje razmerje med domačini in priseljenci. Formalna etnična država je Izrael in Izrael ima veleposlanika in je imel že kar nekaj veleposlanikov, ki niso bili ne versko ne etnično Judje. Tudi tukaj Maksuti ne ve, kaj govori in njegovih analiz ne gre jemati resno.

V njegovem članku smo izpostavili samo štiri, po našem mnenju ključne probleme, toda tega je v relativno kratkem članku še veliko več. Pravzaprav je precej neverjetno koliko “dreka” v smislu Harryja G. Frankfurta, je nekdo zmožen ustvariti na tako majhnem prostoru.

Aleš Ernecl

Sorodno

Zadnji prispevki

Sloveniji preti nacionalna katastrofa

"To je zelo slab signal, posebej za slovenske državljane....

Uničili so nepremičninski trg, sedaj bi kradli podjetnikom

V tem mandatu je skrajno levo stranko Levica doletela...

Ustanoviteljica pobude Vseposvojitev: V odnosu do umrlih smo v predcivilizacijskih časih

"V bistvu pravijo tako, da se civilizacijo prepozna po...

Amerika, stoletni branik Evrope!

Karkoli si že mislimo o ZDA in Američanih, lahko...