V predsedniški kampanji nekdanjega newyorškega župana Michaela Bloomberga so se odločili, da je čas za inovativnost. Iz tega razloga so začeli najemati influencerje na družbenih omrežjih, katerih naloga je, prikazati Bloomberga kot “kul”.
Predsedniška kampanja judovskega milijarderja Michaela Bloomberga, ki se te dni poteguje za demokratsko predsedniško nominacijo na ameriških predsedniških volitvah 2020, se je pridružila platformi Tribe, ki omogoča influencerjem na socialnih omrežjih z zadostnim dosegom, da za oglaševanje “izdelkov” prejmejo plačilo.
Bloombergova kampanja naj bi v zameno za 150 dolarjev na mikroinfluencerja želela doseči, da ti influencerji, ki imajo med tisoč in sto tisoč sledilcev, svoji publiki predstavijo Bloomberga kot “izvoljivega kandidata, ki se lahko povzpne nad ostale,” in je pripravljen preseči politične razlike.
Michael Bloomberg is attempting to buy the election by advertising like crazy. Now, he’s hiring social media influencers to post about his campaign.@DLoesch says that no matter what these influencer posts have to say, “you can’t polish a turd.” pic.twitter.com/5Ki0CHpa1F
— The First (@TheFirstonTV) February 7, 2020
Po trditvah Daily Beast, naj bi glavni namen take kampanje bil ustvariti lastno knjižico naravno zvenečih izjav, ki ne delujejo zrežirano. Dejstvo, da je oseba za hvalospeve Bloombergu prejela 150 dolarjev pa naj bi tako bilo hitro pozabljeno.
Watch how Pete Buttigieg wins this coin toss and is awarded delegates in Iowa.
What a complete scam by the Democrat party.#DNCRigged #IowaCaucusDisaster #IowaCaucuspic.twitter.com/iZoQ1rALju
— Mike Coudrey (@MichaelCoudrey) February 4, 2020
Od njegovega poznega vstopa v tekmo za demokratsko predsedniško nominacijo je Bloomberg v oglaševanje na spletu in socialnih omrežjih vložil ogromne zneske. Kljub temu, se ves vloženi denar zaenkrat še ni uspel pokazati v volilni podpori. Na nedavnih volitvah v Iowi Bloomberg ni prejel niti enega demokratskega delegata.
Ivan Šokić