Šarčeva ‘krtinja’ in odhajajoča ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnost Ksenija Klampfer je tik pred iztekom svojega mandata podarila 1,2 milijona evrov agenciji Pristop. Novo zapravljanje davkoplačevalskega denarja pa bo namenjeno za izvedbo projekta za obširno komunikacijsko kampanjo za zmanjšanje oz. odpravo medgeneracijskih stereotipov. Ministrstvo, ki je v preteklosti načrtovalo 68 milijonov evrov za študije za dolgotrajno oskrbo, bo pred koncem mandata podarilo še en milijon evrov svojim lobističnim prijateljem.
Ksenija Klampfer je v zadnjih dneh postala velika ljubljenka tranzicijske levice. Preko njenega izstopa iz SMC so hoteli režimski dominantni mediji povzročiti notranji razpad stranke SMC. Sedaj pa se je Klampferjeva, podobno kot njena predhodnica Anja Kopač Mrak, izkazala z novim zapravljanjem davkoplačevalskega denarja. Po poročanju Financ so na ministrstvu pripravili javni razpis za obširno komunikacijsko kampanjo za zmanjšanje oz. odpravo medgeneracijskih stereotipov, na katerem je “zmagala” agencija Pristop, za posel pa bodo dobili slaba 1,2 milijona evrov davkoplačevalskega denarja.
Padla vlada Marjana Šarca se je tako zopet pokazala s svojimi dvoličnimi potezami. Sloveniji grozi resna morebitna pandemija koronavirusa, Šarčeva vlada pa raje poskrbi še za zadnji podarjen milijon evrov svojemu zvestemu lobističnem krogu. Zelo zanimivo bo spremljati, kateri stranki iz levega političnega pola bo Pristop pomagal pri prihajajočih volitvah v Sloveniji.
Grozi pandemija in recesija, ministrica Klampfer pa bo tik pred odhodom zagonila milijon € za odpravljanje stereotipov #butale https://t.co/KIWCQZ0VLp
— Matej Lahovnik (@LahovnikMatej) February 24, 2020
Več kot milijon za odpravo medgeneracijskih stereotipov?!
Vzrok za vzpostavitev projekta pa so sledeči vzroki. Njihov cilj je zmanjšati stereotipe o posameznih generacijah delavcev, ozaveščati delodajalce, pomembnost vse življenjskega učenja in spodbujati starejše delavce k podaljševanju delovne aktivnosti in delodajalce k njihovem zaposlovanju. Agencija Pristop pa bo svoje aktivnosti izvedla na dveh televizijskih, štirih tiskanih in desetih televizijskih oglasov, treh video vsebin za izobraževalne dogodke, desetih radijskih oddaj in petdesetih intervjujev poročajo na portalu Domovina. S temi zahtevami pa je jasno, da bodo največ koristi zraven Pristopa imeli največji slovenski dominantni slovenski mediji.
To je pa neposredno za na Ig.
Kaj vse si privošči ta gospa. Nov 1.000.000 bo zago…. https://t.co/6tGMrbV43M— Vida Kocjan (@VidaKocjan) February 24, 2020
Več kot 20 tisoč upokojencev čaka na prosto mesto v domu za starejše
V Sloveniji poteka že nekaj časa burna debate glede oskrbe starejših. Veliko upokojenskih organizacij zahteva, da se sprejme zakon o dolgotrajni oskrbi. Zadnji dom za starejše je bil namreč zgrajen pred štirinajstimi leti, v času prve Janševe vlade. Zadnje tri leve vlade pa so raje, kot bi pristojni poskrbeli in reševali kopičenje težav starejših, raje vlagale davkoplačevalski denar za študije in komunikacijske projekte.
Luka Perš