Prenovljena poslovalnica Gorenjske banke v središču Ljubljane

Datum:

Gorenjska banka na Dalmatinovi ulici v Ljubljani se ponaša z novo in prenovljeno poslovalnico, ki združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost. 

Prenovljena poslovalnica s funkcionalnim oblikovanjem in prostorsko zasnovo strankam ponuja prijetno okolje, občutek domačnosti in zaupanja. Pri prenovi so v ospredje postavili zagotavljanje visoke ravni zasebnosti prostorov za poglobljena svetovanja ter sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev.

Uporabniška izkušnja v središču poslovanja
“Prenova poslovalnic je odraz spremembe poslovnega modela poslovanja na področju poslovanja s prebivalstvom. Klasične poslovalnice se preoblikujejo v svetovalna središča, kjer je poudarek na osebnem pristopu in reševanju kompleksnejših potreb strank. Poslovalnica na Dalmatinovi združuje sodobne digitalne rešitve za izvajanje enostavnih vsakodnevnih bančnih storitev z zasebnostjo prostora za poglobljeno svetovanje. V središču našega poslovanja tako ostaja stranka, izpopolnjevanje njene uporabniške izkušnje in osebni pristop,” je izpostavila Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke.

Romina Sabadin, pomočnica uprave Gorenjske banke

Zanesljiv in odgovoren bančni partner
Prenovljena poslovalnica predstavlja odraz strategije Gorenjske banke, ki združuje usmerjenost k strankam, digitalizacijo in trajnost. Banka tako še naprej krepi zaupanje, zagotavlja visoko raven uporabniške izkušnje ter utrjuje svojo vlogo zanesljivega in odgovornega bančnega partnerja.

Sorodno

Zadnji prispevki

VSO vabi na pogovorni večer z Lojzetom Peterletom in “dva deci”

Danes ob 19. uri VSO prireja pogovorni večer prvim...

Je evropski poslanec res na “misiji” ali gre le za prijateljski obisk?

Po besedah poslanca NSi Janeza Ciglerja Kralja je predsednica...

Štirje obsojeni policisti – neposredna posledica rabot Bobnarjeve in Goloba

Ko sem v medijih prebral, da so bili nepravnomočno...