“Antitoksična” reklama za Gillette pristala med najbolj osovraženimi posnetki vseh časov

Datum:

Nedavna Gillettova reklama proti “toksični moškosti” je postala 28. najbolj osovražen videoposnetek na YouTubu, če pa odmislite na tej lestvici še najbolj osovražene videospote, potem omenjena reklama pristane na neslavnem 12. mestu osovraženih.

Že v sredo je Breitbart predvidel, da se bo na neslavnem seznamu osovraženih videoposnetkov znašla tudi reklama za Gillette, ki si je v nekaj dneh pridelala že več kot milijon “ne-všečkov”. Kaj hitro se je nato uvrstila na seznam 50 najbolj osovraženih posnetkov na YouTubu, sedaj pa je že na 28. mestu! Prehitela je celo nekatere posnetke Justina Bieberja in videospot Crazy Frog Axel F.

Od prve sekunde oglasa za Gillette je jasno, da ne gre za reklamiranje novega izdelka, temveč za feministično intersekcionalno propagando, ki za vse probleme tega sveta krivi patriarhat, bele moške in te dni vse bolj in bolj že sam koncept moškosti.

Spomnimo, podjetje za izdelovanje britvic Gillette je v oglasu napadlo moške, ki so jih predstavili kot seksiste, spolne nadlegovalce in za glavni problem označili tako imenovano “toksično moškost”. Oglas je deležen močnih kritik zaradi negativne stereotipizacije moških. Številni kritiki so izjavili, da gre za eno najslabših možnih reklam za njihovo branžo. Oglas, ki so ga pri Gillettu naslovili “Verjamemo”, se začne z montažo primerov seksizma in nadlegovanja s strani skupine belih fantov, ki naj bi poosebljali to “toksično moškost” in puščajo za sabo nesrečne in zlorabljene ženske. V Gillettovem oglasu je tako implicirano, da so vsi moški seksisti, ki zatirajo ženske, zaradi česar bi se morali zamisliti nad samimi seboj in podpirati ženske v njihovem udejstvovanju. Več o tem preberite TUKAJ.

Oglas za Gillette torej poskuša ustvarjati vtis, da so za vse krivi beli moški, saj se v oglasu kar 42-krat pojavijo beli moški, ki počnejo “nezaželene” stvari, in samo en črnec. Kaj si družba misli o samem oglasu, pove tudi razmerje med posamezniki, ki jim je bil video všeč, in tistimi, ki jim video ni bil všeč. Trenutno je: všeč je 677 tisoč ljudem, ne odobrava pa ga že 1,2 milijona ljudi!

Sporno reklamo lahko pogledate tukaj:

https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0

J. G.

Sorodno

Zadnji prispevki

Boštjan M. Turk: “Čestitka delavstvu za 1. maj! Ne obupajte, še huje bo!”

Publicista in profesorja dr. Boštjana M. Turka smo vprašali...

Je partner Maše Kociper in vpliven odvetnik vpleten škandal?

Spomnite se naslednjič, ko vam bodo aktualni oblastniki pridigali...

[Video] Kangler na kmetijo povabil Goloba, namesto njega prišel nekdo drug

Nekdanji državni sekretar na ministrstvu za notranje zadeve Franc...