Nedavna Gillettova reklama proti “toksični moškosti” je postala 28. najbolj osovražen videoposnetek na YouTubu, če pa odmislite na tej lestvici še najbolj osovražene videospote, potem omenjena reklama pristane na neslavnem 12. mestu osovraženih.
Že v sredo je Breitbart predvidel, da se bo na neslavnem seznamu osovraženih videoposnetkov znašla tudi reklama za Gillette, ki si je v nekaj dneh pridelala že več kot milijon “ne-všečkov”. Kaj hitro se je nato uvrstila na seznam 50 najbolj osovraženih posnetkov na YouTubu, sedaj pa je že na 28. mestu! Prehitela je celo nekatere posnetke Justina Bieberja in videospot Crazy Frog Axel F.
Spomnimo, podjetje za izdelovanje britvic Gillette je v oglasu napadlo moške, ki so jih predstavili kot seksiste, spolne nadlegovalce in za glavni problem označili tako imenovano “toksično moškost”. Oglas je deležen močnih kritik zaradi negativne stereotipizacije moških. Številni kritiki so izjavili, da gre za eno najslabših možnih reklam za njihovo branžo. Oglas, ki so ga pri Gillettu naslovili “Verjamemo”, se začne z montažo primerov seksizma in nadlegovanja s strani skupine belih fantov, ki naj bi poosebljali to “toksično moškost” in puščajo za sabo nesrečne in zlorabljene ženske. V Gillettovem oglasu je tako implicirano, da so vsi moški seksisti, ki zatirajo ženske, zaradi česar bi se morali zamisliti nad samimi seboj in podpirati ženske v njihovem udejstvovanju. Več o tem preberite TUKAJ.
Sporno reklamo lahko pogledate tukaj:
https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0
J. G.