Restavracija je svoje specialitete iz davčnih razlogov preimenovala v pisarniške potrebščine

Datum:

Restavracija s hamburgerji v kanadskem Torontu je svoje kulinarične specialitete preimenovala v pisarniške potrebščine. Namen kampanje je ljudem pričarati nasmeh na obraz. 

Enega svojih sendvičev so denimo preimenovali v “jekleni spenjač”. Na ta način so želeli motivirati tiste, ki delajo od doma. Na primer, Fortune Burger je postal “jekleni spenjač”, diamantni piščančji burger pa je po novem “mini tabla za suho brisanje”, poroča Toronto Sun.

Igriva kampanja, ki skuša razveseliti stranke
Klasični krompirček je zdaj “pleten kabel HDMI”, steklenica kokakole pa se imenuje “nedrseča gumijasta podloga za miško”. Gre za igrivo domislico, ki skuša razveseliti stranke na zabaven in igriv način.

Zabavna poimenovanja prehranskih artiklov v kanadski restavraciji. (Foto: posnetek zaslona, Toronto Sun)

Domen Mezeg

Sorodno

Zadnji prispevki

Kar dela naša vlada, je diametralno nasprotje od Javierja Mileija

Medtem ko lahko vseskozi poslušamo, kako naj bi nam...

Slovenski podjetniki obsojajo neodgovorno spodkopavanje varnosti in suverenosti Slovenije

"SBC obsoja neodgovorno spodkopavanje varnosti in suverenosti Slovenije. Kritizirajo...

Predsednico so predstavili kot “diktatorko, ki je prišla pozdravit podložnike”

V polnem amfiteatru portoroškega Avditorija se je odvil 44....

Socialisti pogosto lažejo, manipulirajo ali pačijo resnico

Kaj je resnica, je posmehljivo vprašal Pilat – in...