fbpx

Brezsramno: Potomci revolucije na RTV s protestom zopet zlorabili javni zavod

120 milijonov evrov solidarnosti na kupu. (foto: zajem zaslona)

Aktiv novinarjev informativnega programa TVS še naprej uprizarja otročje gverilske akcije, po katerih so bili znani njihovi pohujšani prijatelji iz kulturne sfere, imenovani aktiv kulturnic in kulturnikov. Tokrat so se zbrali kar po Dnevniku in dvema kolegoma za naš denar kot manični rdeči zombiji izrazili “brezpogojno podporo”.

Aktiv je v sporočilu za javnost napisal, da brezpogojno podpira urednico in voditelja osrednjih informativnih oddaj Vesno Pfeiffer in Sašo Krajnca in nasprotuje vsakršnim pritiskom na zaposlene. Zavračajo trditev, da urednica in voditelj nista sposobna hitrih odzivov, saj njihove izkušnje z njima in bogat arhiv dokazujejo nasprotno. Šlo je še za eno iz niza akcij, ki se nadaljujejo že od slavne “stavke”, kjer so potomci komunistične revolucije prvič začutili, da lahko svojo popolno ideološko hegemonijo nad javnim zavodom tudi izgubijo v prid večje svetovnonazorske pluranosti.

Tokrat so se po koncu Dnevnika zbrali pod vodstvom partizanskega poveljnika Igorja E. Berganta, ki nas je včasih zabaval s svojim nepoznavanjem športnih panog, danes pa nas žalosti s svojo politično pristranskostjo in brezsramnim aktivizmom. Skupaj so izvedli še en “desant na Drino”.

Novinarji naj dobijo naloge v skladu s svojimi sposobnostmi
Spomnimo, direktor Televizije Slovenija Uroš Urbanija je v ponedeljek v dopisu odgovorni urednici informativnega programa Jadranki Rebernik izrazil pričakovanje, da voditelju televizijskega Dnevnika Saši Krajncu in dnevni urednici Dnevnika Vesni Pfeiffer določi drugačne delovne naloge. Razlog za to je, ker je Krajnc v napovedi prispevka o odpovedi poslovnega sodelovanja TV Slovenija z Mladino povsem izven poklicnih smernic dejal, da prispevek objavljajo po izrecnem navodilu odgovorne urednice informativnega programa.

Urbanija pa je v svojem dopisu med drugim ugotavljal, da sta se urednica in voditelj “znašla v izjemno stresni situaciji, zaradi česar sta sklenila, da bosta gledalce obveščala tudi s ‘procesom izbire tematik’ v TV Dnevniku“. “Načeloma se od obeh pričakuje, da sta se sposobna prilagoditi novim situacijam ne le eno uro pred začetkom oddaje, ampak lahko tudi pet minut pred začetkom oddaje ali celo med samo oddajo,” je zapisal.

Ker je šlo za očitno stisko obeh zaposlenih, ki ji nista bila kos, ne bom sprožil disciplinskega postopka. Od odgovorne urednice pa pričakujem, da z obema delavcema opravi pogovor in jima določi naloge, ki jih bosta lahko profesionalno opravljala. Nesprejemljivo je, da se delavcem nalaga obveznosti, ki presegajo njihove zmožnosti,” je še zapisal.

Na ta dopis so se že v ponedeljek odzvali v Aktivu novinarjev IP TV Slovenija, kjer brezpogojno podpirajo urednico in voditelja osrednjih informativnih oddaj ter nasprotujejo vsakršnim pritiskom nanju in na druge zaposlene. “Zavračamo trditev, da urednica in voditelj nista sposobna hitrih reakcij, saj naše vsakdanje izkušnje z njima in bogat arhiv TV Slovenija dokazujejo ravno obratno. Sta avtorja številnih odmevnih oddaj v živo in nepogrešljiv člen dnevnega pogona Informativnega programa.”

Nikogaršnji hlapci
V podporo obema so se zbrali po oddaji s trapastimi napisi “nikogaršnji hlapci” (kar s plačami v javnem sektorju gotovo niso) in jasno povedali, da še naprej želijo stanje, kjer je urednik le oseba, ki je podpisana na koncu oddaje, v resnici pa je na javnem zavodu RTV Slovenija, kot se je izrazila Ljerka Bizilj, dva tisoč samostojnih urednikov, ki lahko za naš denar počnejo karkoli se jim zazdi. Gre še za eno hudo zlorabo javnih sredstev, ki jih plačujemo vsi državljani v imenu kulturnega in razrednega boja.

Andrej Žitnik